Preskakovanje menjalnika

Domov > Forum > Preskakovanje menjalnika

Preskakovanje menjalnika

SORTIRAJ PO:
peciklist 31.05.2011 22:40
Danes med šprintom na vzponu mi je iz nenada začel menjalnik preskakovat, ne gor pa dol ampak tko nazaj trzne, to se zgodi vsakič ko ketna enkrat okol pride, kokr sm gledu se menjalnik zatakne na štukavi in pol ga nazaj potegne in trzne. Menjat ketno ali...?

EDIT: s ketno je narjeno okoli 3000km, menjalnik me ni dozdaj še nikol zejbavu
mattoo 31.05.2011 22:46
mogoče imaš kakšn zob na gonilki skrivljen?
peciklist 31.05.2011 22:50
Ne ni to sm že gledu, na obeh zobnikih se to dogaja pa pač ne ob vsakem obratu gonilke ampak vsakič ko pride štukava do zadnega menjalnika
Kevo 01.06.2011 00:53
men je to delal pa sm spucal ketno pa nanovo namazal pa je zj vredu 8)
Riki_ 01.06.2011 01:38
peciklist je napisal:
Ne ni to sm že gledu, na obeh zobnikih se to dogaja pa pač ne ob vsakem obratu gonilke ampak vsakič ko pride štukava do zadnega menjalnika


Mogoče je členek verige na tem mestu pretrd (premalo gibljiv).
Ich 01.06.2011 01:45
Riki_ je napisal:
pecikli st je napisal:
Ne ni to sm že gledu, na obeh zobnikih se to dogaja pa pač ne ob vsakem obratu gonilke ampak vsakič ko pride štukava do zadnega menjalnika


Mogoče je členek verige na tem mestu pretrd (premalo gibljiv).


To bi znal biti res najvrjetnejši vzrok! :!:

Poročaj;)
porto 01.06.2011 03:08
mal si nasponaj zajlo ali pa popusti.. zajla se ti je verjetno malo raztegnila in ti prijemlje v tisti zobek kateri spravi ketno na drugi zobnik.. nastavi menjalnik pa namazi kezno
peciklist 03.06.2011 12:02
Sem malo bolj pogledal in sem ugotovil da je člen verige premalo gibljiv, gre zelo na trdo, probal sem ga že z WD-jem našpricati in ga razgibati a ne pomaga veliko.
BoljPočas 03.06.2011 13:37
Samo stran z WD-40.

Ketno dobro očisti (Meglio + veliko vode) potem jo pa dobro namaži z namenskim oljem za ketne.

Samo, če bo člen še vedno trd potem kar po novo ketno.
Riki_ 03.06.2011 13:43
BoljPočas je napisal:
Samo stran z WD-40.

Ketno dobro očisti (Meglio + veliko vode) potem jo pa dobro namaži z namenskim oljem za ketne.

Samo, če bo člen še vedno trd potem kar po novo ketno.


Ma, kakšno novo ketno neki, če je členek pretrd ga je potrebno narediti gibljivega, in to je vse.
Še posebej, kot sem razumel je trdi členek na mestu kjer je veriga skupaj dana, torej je bila že pri montaži nove verige narejena napaka, ki jo je sedaj potrebno odpraviti.
peciklist 03.06.2011 20:28
Ne ni na štukavi ampak na navadnem členu... s ketno ni bilo do zdaj nič narobe sm napisu da je 3000km narejeno z njo..
simon.p 06.05.2015 10:39

Jaz imam podobno težavo. Menjal zadnji verižnik in ketno, sprednji verižnik lepo sede na novo ketno, ni znakov obrabe. Takoj po servisu v prvi težji klanec, stal na pedalih, nekje zadaj poči, kot bi menjalnik menjal prestavo pod obremenitvijo, vendar je prestava ostala ista. In potem še enkrat, in še enkrat, ko sem že sedel. Ustavim, pogledam, zavrtim v prazno, vse ok. In želim speljat, spet poči. Vožnjo sem nadaljeval ko sem tisti klanec prehodil, po ravnini in blag klanec je šlo, vendar ob močnejšem pritisku v klanec spet pokanje. Ideje so bile nastavitev menjalnika, vendar ko opazujem vrtenje v prazno, vodi verigo idealno na pravo mesto. Tudi veriga nima težje gibljivih členov, vsi se lepo peljejo po kolescih menjalnika. Serviser ob hitrem pregledu ni odkril ničesar, na podroben pregled je pa čakalna doba...

Kaj predlagate?

Mlinar 06.05.2015 10:46

men je preskakval ko sem dal novo ketno na staro kaseto, pa še to sam na zobniku na kermu sm največ vozu (je bil najbol zmatran). sm zamenu kaseto in je blo ok... sam ti si menu tud kaseto, tko da to najbrž odpade.

jutrotisto 06.05.2015 10:49
@simon.p:

Jaz imam podobno težavo. Menjal zadnji verižnik in ketno, sprednji verižnik lepo sede na novo ketno, ni znakov obrabe. Takoj po servisu v prvi težji klanec, stal na pedalih, nekje zadaj poči, kot bi menjalnik menjal prestavo pod obremenitvijo, vendar je prestava ostala ista. In potem še enkrat, in še enkrat, ko sem že sedel. Ustavim, pogledam, zavrtim v prazno, vse ok. In želim speljat, spet poči. Vožnjo sem nadaljeval ko sem tisti klanec prehodil, po ravnini in blag klanec je šlo, vendar ob močnejšem pritisku v klanec spet pokanje. Ideje so bile nastavitev menjalnika, vendar ko opazujem vrtenje v prazno, vodi verigo idealno na pravo mesto. Tudi veriga nima težje gibljivih členov, vsi se lepo peljejo po kolescih menjalnika. Serviser ob hitrem pregledu ni odkril ničesar, na podroben pregled je pa čakalna doba...

Kaj predlagate?

to bolj diši na račno

simon.p 06.05.2015 21:08

Ne gre za račno. Sem še enkrat preveril na terenu in v sobi s snemanjem videa. Ko je veriga na sprednjem malem verižniku, se ob močni obremenitvi veriga odmakne in sprednji verižnik se zavrti v prazno, veriga ostane na mestu. No, v bistvu so zobci verižnika preveč obrabljeni, da bi novo verigo potisnili/potegnili naprej, tako pa se veriga izmakne. Zvok torej nastane, ko zobci sprednjega verižnika udarjajo ob člene verige. Nauk te zgodbe? Menjati verigo ko pokaže znake obrabe (razteg), če pa je že preveč raztegnjena in tudi verižniki kažejo znake obrabe, menjaj vse v kompletu. Hvala vsem za nasvete.

 

Maratonac 07.05.2015 01:02

Ko se sestavlja ketno nazaj z fiksnimi spojnicami , je treba prekontrolirati gibljivost tega členka . Če gre na trdo je treba verigo malo ukriviti sem ter tja ,  tako da se ta člen razrahlja . 

Moj nasvet : ketne so tako pocen , da se nekatere 8 brzin tudi  ne splača prati . Drugače pa pranje na- jaz jo perem na 1200 km. Obenem operem zobnike in razdrem kaseto ter potem naoljim in grabne račne namažem z mastjo . Po vsakem servisu izmerim obrabljenost verige !!!

andro28 08.05.2015 10:49

še moja izkušnja. imel novo ultegrino verigo, nove zobnike... preskakoval mi je člen, ki je ratal trd. Sem ga peljal na servis, kjer je pomeril ketno, pregledal vse. Me je majster poklical, da se je spomnil iz enega foruma, da ima ultegrina ketna lahko napako v členih. Mi je zamenjal verigo za KMC-jevo in zadeva deluje.

kenz76 08.05.2015 15:31

smeh tole pa so buče... smeh 

fuego 08.05.2015 16:24

Ne vem glih če so buče. zadnjič se je to Gizmo-tu zgodil isto na Shimano ketni. En členek mu je stisnal med vožnjo. Tut sam ugotavljam, da so Shimano ketne v primerjavi z Campo precej slabše. Na gorcu mam zelo malo km in je bila ketna že raztegnjena dočim sem vozil Campo in jo menjal šele po 4-ih sezonah in to čist zaradi preventive. Ketna ni bla skor nič raztegnjena.

copi 08.05.2015 18:24
@simon.p:

Jaz imam podobno težavo. Menjal zadnji verižnik in ketno, sprednji verižnik lepo sede na novo ketno, ni znakov obrabe. Takoj po servisu v prvi težji klanec, stal na pedalih, nekje zadaj poči, kot bi menjalnik menjal prestavo pod obremenitvijo, vendar je prestava ostala ista. In potem še enkrat, in še enkrat, ko sem že sedel. Ustavim, pogledam, zavrtim v prazno, vse ok. In želim speljat, spet poči. Vožnjo sem nadaljeval ko sem tisti klanec prehodil, po ravnini in blag klanec je šlo, vendar ob močnejšem pritisku v klanec spet pokanje. Ideje so bile nastavitev menjalnika, vendar ko opazujem vrtenje v prazno, vodi verigo idealno na pravo mesto. Tudi veriga nima težje gibljivih členov, vsi se lepo peljejo po kolescih menjalnika. Serviser ob hitrem pregledu ni odkril ničesar, na podroben pregled je pa čakalna doba...

Kaj predlagate?

Skoraj sigurno imaš obrabljene zobnike na gonilki se pravi spredaj, člen verige se zatakne za obrabljen zob na sprednjem verižniku in ga potegne za sabo navzgor nakar zadnji menjalnik trzne, to je pogosta težava ob menjavi verige, če bi dal staro verigo nazaj te težave ne bi bilo več.

simon.p 09.05.2015 08:39

Copi, seveda gre za obrabljen sprednji zobnik (mali). Kot sem napisal v zgornjem postu, ta zaradi obrab zob ni zmogel potegniti ketne naprej, ampak je ketna ostala na mestu, zobnik pa se je vrtel ob ketni in z zobci udarjal po členik ketne. In od tu zvok.

max164 09.05.2015 09:16
@simon.p:

Copi, seveda gre za obrabljen sprednji zobnik (mali). Kot sem napisal v zgornjem postu, ta zaradi obrab zob ni zmogel potegniti ketne naprej, ampak je ketna ostala na mestu, zobnik pa se je vrtel ob ketni in z zobci udarjal po členik ketne. In od tu zvok.

Po tem kar si napisal v postu, menjalnik ne porine ketne dovolj navzven, tako da je ta za naštelat.

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI