Shimano Ultegra DI2

Domov > Forum > Shimano Ultegra DI2

Shimano Ultegra DI2

SORTIRAJ PO:
amritaya 20.06.2011 15:26
Ste vidli novost Shimana....dobavljivo od Septembra 2011

SHIMANO ULTEGRA Di2 specs:

ST-6770 Dual Control Levers (10-speed, for double crank sets)
Effortless electronic push button shifting
Intuitive operation, similar to mechanical ULTEGRA
Reach adjust mechanism – fits all hand sizes
Weight: 313g/pair

RD-6770 Rear Derailleur (10-speed)
Fast, precise and smooth electronic shifting – even under load
Easy electronic adjustment system
Crash saver function
Wide gear ratio – Compatible with 11-28T cassette sprockets
Weight: 270g

FD-6770 Front Derailleur (10-speed, for double cranksets)
Fast, precise and smooth electronic shifting – even under load
Automatic trim function
Weight: 162g

SM-BTR1 Battery
High performance lithium ion battery (7.4V)
Easy to assemble/remove for charging
Charging time: maximum 90 minutes
Weight: 71g

SM-EW67-A-E Electric Cable Junction
Battery charge indicator
Rear derailleur adjustment mode
MKC 20.06.2011 15:30
Cena pa menda približno polovična Di2 DA.
lone_rider 20.06.2011 15:36
Čez 10 let bo težko dobiti grupo na zajle.
mc 20.06.2011 15:52
Sej slike so že na netu in cena naj bi bila res polovična od DA DI2 ali kot zapisali južni sosedi cena enakovredna mehanskemu DA.
marko55 20.06.2011 15:55
Koliko časa pa naj bi zdržal akumulator z enim polnjenjem? Kaj pa če baterija crkne, potem ne moreš prestavljati?
mc 20.06.2011 15:58
Ma tu je ze na DA preizkušeno in deluje bp, tako da so taka vprašanja brezsmiselna, pa tudi če bo manj zdržala kot trenutna od DA. Sicer če kdo sam to vozi naj iz prve roke pove je najbolje tako.
haydiy 20.06.2011 16:17
2000 km zdrži sigurno, saj jo še Baloh vozi na RAAM-u (DA)

Evo jo
http://cycle.shimano- eu.com/publish/content/global_ cycle/en/nl/index/news_and_inf o/news/shimano_ultegra_brings. html
dumr 20.06.2011 16:27
tk al tk so koračni motorčki notr, to pokuri malo elektrike
Stemba 20.06.2011 16:44
mattoo 20.06.2011 17:08
je že moja :D
JamesQ 21.06.2011 08:58
Lep pozdrav.

Opa.... lepo, lepo, res lepo. Sicer sem prebral nekaj kritik na račun AL ročice namesto karbonske ampak mislim, da trenutno tole samo vmesna stopnja in nas bo Shimano presenetil s povsem prenovljeno grupo v kakem letu ali dveh, podobno kot pri gorskih grupah(lani so nadgradili Deore XT s 10-rednim Dyna-Sys sistemom, letos pa je že tu čisto novo frišna Deore XT grupa). Samo tako dalje. Bi pa bilo zanimivo videti tudi Shimano 105 Di2 grupo za rekreativne kolesarje. (=

Je pa žalostno, da Campagnolo in SRAM še nista izplavila podobnega sistema. To bi posledično tudi vplivalo na še nižjo ceno Di2 grupe. No bomo videli kako bo s tem.

LDŽ
Makadam 21.06.2011 09:13
Campagnolo že testira podoben sistem od Di2, letos je na nekaterih dirkah, tudi paris-robuaix testne primere vozila ekipa Movistar. Mislim da bodo testiral tudi na Touru z ekipo movistrar. Campagnolo podobno kot shimano in ostali hoče zadevo seveda dobro preizkusit in šele nato poslat na trg. tako da lahko v bližnji prihodnosti kaj pričakujemo tudi od njih, čeprav campagnolo zna bit počasen glede tega, kar jih po eni strani razumem. Zadeva se imenuej Campy tech Lab, tako da če boste pozorni pri prenosih lahko mogoče pri kateremu tekmovalcu Movistar ekipe zasledite ta napis, kar pomeni da vozi testno baterijsko grupo.
tomyboy2 21.06.2011 09:36
marko55 je napisal:
Koliko časa pa naj bi zdržal akumulator z enim polnjenjem? Kaj pa če baterija crkne, potem ne moreš prestavljati?

Če pa po ca 4-5.000 km ne moreš napolniti baterije potem pa res ne vem. :?
Samo 2.000 km zdriži baterija mogoče profijem.
Večini rekreativcem, ki pol toliko prestavljajo pa sigurno 4-5k in tudi več.
Trenutno imam z prvim še zimskim polnjenjem ca. 3.500 km in še ne utripa zelan, kar bi pomenilo, da je na 50% za ca. 250km.
Strike 21.06.2011 09:43
tomyboy2 je napisal:
marko55 je napisal:
Koliko časa pa naj bi zdržal akumulator z enim polnjenjem? Kaj pa če baterija crkne, potem ne moreš prestavljati?

Če pa po ca 4-5.000 km ne moreš napolniti baterije potem pa res ne vem. :?
Samo 2.000 km zdriži baterija mogoče profijem.
Večini rekreativcem, ki pol toliko prestavljajo pa sigurno 4-5k in tudi več.
Trenutno imam z prvim še zimskim polnjenjem ca. 3.500 km in še ne utripa zelan, kar bi pomenilo, da je na 50% za ca. 250km.


Človek je samo lepo vprašal :roll:
Zakaj že rekreativci pol manj prestavljajo :?:
macscott 21.06.2011 10:40
...jaz svojo Soro prav nič ne šparam, šaltam in šaltam...seveda tudi redno servisiram...sam....nič šparat. samo gont..lp :mrgreen:
nemelk 21.06.2011 10:54
Možno naj bi bilo dokupiti posebno pesto - dinamo, ki bo med vrtenjem proizvajala energijo in jo hranila v baterijo..torej skrbi, da bi vam zmanjkalo baterije sredi ničesar ne bo ... cena pa še ni znana...proji jo že preizkušajo....na Touru bo predstavitev...
marko55 21.06.2011 10:55
tomyboy2 je napisal:
marko55 je napisal:
Koliko časa pa naj bi zdržal akumulator z enim polnjenjem? Kaj pa če baterija crkne, potem ne moreš prestavljati?

Če pa po ca 4-5.000 km ne moreš napolniti baterije potem pa res ne vem. :?
Samo 2.000 km zdriži baterija mogoče profijem.
Večini rekreativcem, ki pol toliko prestavljajo pa sigurno 4-5k in tudi več.
Trenutno imam z prvim še zimskim polnjenjem ca. 3.500 km in še ne utripa zelan, kar bi pomenilo, da je na 50% za ca. 250km.


Hvala za info iz prve roke. Če zadeva zdrži 3kkm+ in je opozorilo za polnjenje vsaj 250km preden zadeva crkne (vsaj tako sem razumel) je potem to čisto OK. :lol:

Bomo pa zraven polnilca za mobitel, fotoaparat, kamero itd. na dopust zraven vlekli še polnilec za kolo...
StaraKost 21.06.2011 11:22
....koliko km pa misliš delat na dopustu, par tisoč :D .
marko55 21.06.2011 11:28
StaraKost je napisal:
....koliko km pa misliš delat na dopustu, par tisoč :D .


Baterija se meni vedno sprazni ravno takrat, ko jo najbolj potrebujem. Tako da še en polnilc gor ali dol... :D

Tudi lani mi je baterija na senzorju za hitrost šla ravno na dopustu.
TEX 21.06.2011 11:30
Makadam je napisal:
Campagnolo že testira podoben sistem od Di2, letos je na nekaterih dirkah, tudi paris-robuaix testne primere vozila ekipa Movistar. Mislim da bodo testiral tudi na Touru z ekipo movistrar. Campagnolo podobno kot shimano in ostali hoče zadevo seveda dobro preizkusit in šele nato poslat na trg. tako da lahko v bližnji prihodnosti kaj pričakujemo tudi od njih, čeprav campagnolo zna bit počasen glede tega, kar jih po eni strani razumem. Zadeva se imenuej Campy tech Lab, tako da če boste pozorni pri prenosih lahko mogoče pri kateremu tekmovalcu Movistar ekipe zasledite ta napis, kar pomeni da vozi testno baterijsko grupo.


ČAKAMO NA CAMPAGNOLO: :D :D
Mad_one 21.06.2011 11:30
nemelk je napisal:
Možno naj bi bilo dokupiti posebno pesto - dinamo, ki bo med vrtenjem proizvajala energijo in jo hranila v baterijo..torej skrbi, da bi vam zmanjkalo baterije sredi ničesar ne bo ... cena pa še ni znana...proji jo že preizkušajo....na Touru bo predstavitev...
Tole je pa za profije prava bedastoča ... :roll:
Zakaj bo vozil dodatno težo (+ nekaj W obremenitve), če baterije v 5 urah sploh izprazniti ne more, pa tudi če se ves čas igra z menjavanjem?
Baterijo mu pa serviser napolni med tem, ko mu čisti in namaže verigo ...
Cowboy 21.06.2011 11:38
marko55 je napisal:
StaraKo st je napisal:
....koliko km pa misliš delat na dopustu, par tisoč :D .


Baterija se meni vedno sprazni ravno takrat, ko jo najbolj potrebujem. Tako da še en polnilc gor ali dol... :D

Tudi lani mi je baterija na senzorju za hitrost šla ravno na dopustu.


to je mogl bit grozno...pa si sploh lahko vozil brez senzorja za hitrost?
one too many 21.06.2011 11:59
Pomoje je lahko, samo na spustu na ovinkih ni vedel, kako hitro gre v ovinek. :lol:
marko55 21.06.2011 12:00
one too many je napisal:
Pomoje je lahko, samo na spustu na ovinkih ni vedel, kako hitro gre v ovinek. :lol:


Ne fantje, v klanc sploh ni šlo več! Dokler nisem kupil nove baterije. :ups:
SIKO 21.06.2011 16:49
A se priblizno ve kaksna naj bi bila cena? Ter poznavalci koliksna je teza di2 grupe in kaksna bo teza te grupe 6770?

Se pravi komplet gonilka, zavore, menjalniki, verižnik, veriga?
JBerk 21.06.2011 17:35
Mislim da je Dura-Ace Di2 komplet grupa slabih 70g težja od mehanske Dura-Ace, če podatek kaj pomaga..za Ultegro pa bi se tudi dalo malo pobrskati in izračunati..
galoper 21.06.2011 20:24
Med Shimano opremo sem opazil tudi programator za menjalnik za okoli 379€ in Simano kolesarski merilec, ki nudi mnogo več kot drugi podobni izdelki. Med drugim ugotavlja primerno prestavno razmerje.
Zajebanec 24.06.2011 05:20
SIKO je napisal:
A se priblizno ve kaksna naj bi bila cena? Ter poznavalci koliksna je teza di2 grupe in kaksna bo teza te grupe 6770?

Se pravi komplet gonilka, zavore, menjalniki, verižnik, veriga?

Citat:
Gewicht (laut Hersteller):

Schaltwerk: 270 Gramm
Umwerfer: 162 Gramm
Hebelpaar: 313 Gramm
Kabel: noch unbekannt, da aber die zweiadrigen Kabel dünner sein werden als die vieradrigen der Dura Ace Di2, wird das Gewicht, inkl. Akkuhalterung, wahrscheinlich unter 100 Gramm liegen
Akku: 71 Gramm

Damit kommt die komplette Ultegra-Di2-Gruppe auf ein Gesamtgewicht von ca. 2.500 Gramm. Zum Vergleich: die mechanische Ultegra bringt 2.328 Gramm auf die Waage, die Dura Ace Di2 kommt auf 2.230 Gramm.
novakmarko 24.08.2013 12:44

Pozdravljeni! 
Da ne odpiram nove teme, bi prosil tukaj za pomoč... Na kolesu uporabljam ultegra 6700 di2. S kolesom in to opremo, sem prevozil slabih 5000 km letos, baterija napolnjena 1x do sedaj, pred približno slabim mesecem. Imam težavo s prednjim menjalnikom, saj mi iz večjega verižnika ne prestavi na manjšega. Težava se je pojavila včeraj, do sedaj delalo vse bp...
Je imel kdo kake podobne težave oz. pozna rešitev? Servis oz. trgovina, kjer sem kolo kupil je danes zaprta, tako, da se na njih ne morem obrniti...
Hvala in lp, Marko 

Joao 24.08.2013 12:52

Kolker sem prebral najprej neha delat prednji menjalnik ko je baterija že skoraj prazna.

Probi nafilat baterijo, lahko da je pa kej drugega. Kak stik na kablih al pa motorček hin.

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI