top feltne ENVE by Simon Smart

Domov > Forum > top feltne ENVE by Simon Smart

top feltne ENVE by Simon Smart

SORTIRAJ PO:
KAVITATOR+ 01.07.2011 19:33
mislim da bi tole zaslužilo svojo temo in se v njej lima,debatira itd okoli trenutno najbol razvitih obročev ENVE (bivši Edge composites)

za tiste ki ne vedo o tem toliko ...dokaj nova firma iz ZDA

najnovejše feltne pri katerih je pomagal mister Smart Simon ekspert iz področja aerodinamike v F1

debata in nekaj fotk verzija 6.7 (66mm višina obroča)

http://weight weenies.starbike.com/forum/vie wtopic.php?f=3&t=87415& ;start=60

>



so tudi nižje izvedbe in seveda lažje! (mislim da je najlažji set okoli 800g! za voznika do 80kg
KAVITATOR+ 01.07.2011 19:35
BTW: okvir na sliki je Spooky skeletor...aluminijast - uvrščajo ga med top alu geštele na svetu. Ni vse v karbonu : ) Cena je pa za en soliden karbonski geštel
Joao 01.07.2011 19:41
Previsoke! :mrgreen:
KAVITATOR+ 01.07.2011 19:51
pa daš zadi utež 20kg :mrgreen:
maratonc 01.07.2011 20:45
ZGLEDAJO HUDO,sam recimo za moj ukus ,bi dal pol zadaj 60mm spredaj 50mm, ali 48mm, ;) mislim da bi zgledal lepše za oko pa aerodinamika se ne pokvari preveč,črno rudeč okvir bi pasal :idea:
bordo rudeča metalik, pa metalik črna vmes pa nijanserane srebrne črte,ali krom barva ;)
fiti 29.04.2012 10:52
Zdaj so na voljo tudi Enve SES 3.4. Prednji obroc visok 35 mm in zadnji 45 mm. Zanimivo branje:
www.enve.com/cache/DOC115_ProCyclingAeroArticle.pdf?20110516120258
www.enve.com/cache/DOC155_ProcyclingEnve3.4test_hi.pdf?20120106044533
fiti 17.05.2012 20:24


This year Christmas came early....Enve smart 3.4


image
image

Kaj več napišem ko jih sprobam.
 

KAVITATOR+ 17.05.2012 21:05

KONČNO zapečateno

 

Čakm report

apotekar 18.05.2012 07:58

Kaj maš King ali DT pesta?

 

lpA

 

p.s.: samo sem gor pa boš moral montirat Veloflex-e - po možnosti Carbon verzijo mežik

ANQUETIL 18.05.2012 08:28

Sem mal pobrskal po WW forumu, pa jih nič ne pohvalijo sploh glede togosti, v primerjavi z Mavic CCU in LW.
Meni osebno niso všeč.

fiti 18.05.2012 09:43

Sestavljene bodo z Tune mig45/mag150. Teza bi moralal biti cca 1160g. Tubije imam zaenkrat Continental Competition, bom pa nabavil Veloflexe, za nase ceste verjetno Roubaix .

 

@anquetil:

Sem precej kolebal, da bi vzel LW, vendar v vetru precej vlecejo (info na WW forumu).

 

Kar se togosti tice, sem imel prej Enve 1.45 z enakimi pesti (togost spredaj 90kg, zadaj 103 kg), pri mojih takratnih 75kg so bile vec kot dovolj toge. nikoli se ni zgodilo, da bi mi drsalo ob zavore, pri pospesevanju v klanec. Pri mojih zdajsnih 68kg pri enaki togost ne pricakujem problemov. Poleg tega je ravno z Tune mag 150 mogoce sestaviti ene izmed najbol togih obrocev. 8 Info WW forum in RAR - Adrien)

 

Je pa vsekakor res, da se po togosti ne morejo primerjati z LW kot z CCU.

 

Vendar njihova aero zasnova zagotavlja odlicno stabilnost v vetru, kar glede na nase klimatske razmere, ko precej piha preko celega leta, meni odtehta kar se tice togosti.

 

Poleg tega je customer service za ENVE naravnost odlicen. Zamenjali so mi obroce (reklamacija zavorne povrsine), po treh letih uporabe, brezplacno, takoj.

 

Poleg tega imajo enako kot lW crash replacement in sicer v obliki 50% popusta, kar je precej bolje od 30%, ki jih ponuja LW. Poleg tega njihov customer service ni ravno blestec.

 

Je pa res, da v kolikor ne bom zadovoljen, naslednji obroc zagotovo LW, samo se na moj stil voznje bolj nagibam k Ventoux modelu. Pri Standardu oziroma Meilensteinu me moti predvsem bocni veter in poseldicno "vlecenje". Poleg tega imam Schmolke krmilo, ki tehta zgolj 150g in pride velcenje se nekoliko bolj do izraza.

 

Glede na konkurenco bi pri LW lahko zaceli razmisljati o sirsem obrocu kot je 19.5 mm.

 

LP

 

 

Campagnolo 18.05.2012 13:00

fiti, pošteno!kul

ANQUETIL 18.05.2012 13:22

V veliki meri se strinjam, kar zadeva aero dinamiko in bočni veter, kot sem ti že v PM napisal je prvo pesto izredno lahko in ima premer, kjer so vpete napere zelo majhen, posledično se prednji obroč, kar precej premika levo desno( enako pesto sem vozil na Tune Olympic gold setu - z Zipp obroči ).
Tune mig 45 spada v Skyline serijo pri Tune - u in ni namenjen kakšnim resnim vožnjam.
Je pa super, če je človek zadovoljen s poprodajnimi aktivnostmi, kot jih omenjaš.
Fajn vozi!

fiti 18.05.2012 13:49

Kot sem rekel, tega pri Enve 1.45 nisem opazil. Se pa zna zgoditi, da so Enve SES 3.4 morda manj toge, to bom videl sele ko bodo obroci sestavljeni. Ampak prve kritike so precej dobre (Procycling):

 

www.enve.com/cache/DOC115_ProCyclingAeroArticle.pdf?20110516120258

 

www.enve.com/cache/DOC155_ProcyclingEnve3.4test_hi.pdf?20120106044533

 

Kateri letnik pa so bili tvoji obroci? Ker za starejse Zippe sem prav tako na WW forumu prebiral, da so bili precej "gumijasti".

 

LP in hvala za dobre zelje.

 

Makadam 18.05.2012 15:07

Kavitator za tebe, koliko vidim si mojster obročev :), oziroma dosti pišeš o tej temi imam eno vprašanje, ki se posredno veže na ENVE obroče.

Mene osebno privlačijo obroči, kot si sam navedel, fanta iz Francije mislim na Adriena ali kako.

Torej RAR obroči. Sicer zgodovine RAR obročev ne poznam.

Kateri njihov model bi ti priporočal za mogoče vsakdanjo uporabo, torej na cestno kolo ne na kozo (kronometerca). Pa primerjava z ENVE sicer sem že te primerjave nekaj bral vendar so starejših objav zanima me trenutno stanje.

 

Hvala za odgovor.

KAVITATOR+ 18.05.2012 16:18

Lepo je videt da se tudi druge znamke furajo ne samo campa, fulcrum, zipp, mavic

 

Makdam: RAR uporablja tudi ENVE obroče. Oz so jih. Gotovo imajo tudi Reynoldsove

Kar nekaj časa nisem spremljal njihovih novih zadev.

 

Imajo svoje pesta RAR. Za vsakdan je najbol praktičen klinčer. Zaradi vzdrževanja.

Glede vožnje se tubular lepše fura. 

 

Težko ti svetujem če ne poznam teže voznika, terena (strmi spusti in slabe ceste ali večinoma ravnina)

 

Najbolj univerzalni obroči so višine (spredaj zadaj)

50mm/50mm

50mm/60mm 

38mm/50mm

 

ENVE pro LW ...pomojem imajo ENVE lepši zvok.

Meni so še vedno najljubše reynolds SDV66T (66mm tubular).

 

Bom pa kmalu sam sestavil (še vedno čakam nekatere komponente)testen 38mm klinčer aluminij set z 16 spredaj/24 zadaj naperami. 

 

Kinlin Xr380 obroč

 

 

 

 

KAVITATOR+ 18.05.2012 16:26

Za vsak dan in ne krono alu klinčer. RAR Tempo. cena ni ravno nizka.

Recimo Zonde (ki imajo enako težak obroč kot XR380 38mm) so cenejše in fenomenalne

KAVITATOR+ 18.05.2012 17:56

Fiti z ENVE nimaš kaj falit. Jaz bi jih probal na 200kg našponatkul

 

Glede začetkov RAR - Adrien je doma sestavljal obroče (Corima, Kinlin, Gigantex, Edge comp,....)

Teoretično tip res obvlada - in peav tako sestavi vrhunsko. Je imel oglas za zaposlitev - in lepo se je razbrala da ni to neka kolesarska trgovina samo za dobiček ampak jim je prioriteta kakovost

 

fiti 18.05.2012 18:12
Adrienu lahko vedno pises, vedno odgovori.

Tune ima omejitev 100 kg.

Takole jih Adrien opise:

"This is the formula 1 of the hubs. The Mag150 designed by Uli Fahl makes into the most performant rear wheels we can imagine. Lightness, resistance to tension, reliability, strength, bearing smoothness, it accumulates the superlatives."
Makadam 20.05.2012 10:08

Kavitator,

Žal malo kasneje odgovarjam sem bil odsoten :).

Hvala za odgovor, Campagnolo izdelke poznam, saj jih tudi sam vozim.

Me pa pač zanimajo tudi drugi izdelki, predvsem z vidika kot si ti napisal, podjetja, kjer jim dobiček ni na prvem mestu ampak kakovost oziroma razvoj (zato mi ni nikoli plačat izdelek tudi par 100 evrov več, če vem da gre v razvoj in ne v jahto in avto od šefa :):):) ).

Enako mišljenje imam pri trgovinah, raje pri tistih, ki delajo z dušo pa magari je dražje in ti se vedno prilagodijo kupcu in nimajo odgovorov stila tako pač dobimo takšen je paket :):):).

 

Kavitator, ko ti uspe zložit klinčer aluminij pa prosim sporoči mnenje, če se da na tem forumu, saj vem da ti gre z opisi, si vedno dovolj natančen in objektiven ;).

 

Drugače kot kolesar spadam med srednjo kategorijo, vozim pa večinoma razgiban teren mogoče z več poudarka na ravnini in tempo klancih (torej ne tistih 15%-ih :):) ). Teža pa ni problem po podatkih proizvajalcev si lahko privoščim tudi manj toge obroče :):).

Bom razmislil o kombinaciji 38/50 namreč nimam izkušenj še z višino 50 in me predvsem matra bočni veter, v okolici kjer vozim ga imam velikokrat tako, da mi je to pomembno.

Trenutno pa vozim obroče, shamalke (večinoma), ki sam veš da so bistveno nižje.

Drugače se mi zdi ideja od čampija o izdelki BUllet ultra tudi OK ampak iz prej omenjenih razlogov bi mogoče probal še kak drug obroč raje.

 

Tudi homemade variante kot sam omenjaš mi dišijo :):).

fiti 20.05.2012 15:50
@makadamV kolikor te skebi bocni veter imas pri visokoprofilnih feltnah po mojem mnenju samo tri moznosti in sicer:Zipp firecrestEdge SESHedTe trije proizvajalci so mocno zaorali ledino kar se tice aerodinamike. Vse ostalo ti bo v vetru vleklo balanco. V kolikor ne verjames poglej na WW forum, kjer ljudje napisejo zelo objektivna mnenja. Moje izkusnje z 45 mm obroci v vetru niso kaj prida. Lani se mi je dvakrat zgodilo, da se sel. njimi v veter in se hitro obrnil ker je bilo enostavno neprijetno in voznja nesproscena.Kar se pa klincer ali tubular varijante tice, je po mojem mnenju wdina pametna izbira tubular. Prvic so lazji, drugic pa je spuscanje in mocnejse zaviranje veliko bolj varno.lp
KAVITATOR+ 20.05.2012 18:00

če se ne furaš z visokimi v vetru te bo zmeraj motilo.Kaj če bo na dirki vetroven dan?

 

Zato se tudi na take dni ko veš da te bo motilo odpelje in dobiš filing. je pa manj občutljivi težji obroč gledano pri isti višini - klinčer so težji in zato manj občutljivi na bočne sunke

 

Tubular je iz vidika vožnje v vseh pogledih boljši kot klinčer - ko pa imaš defekt rabiš ali taxi ali pa s seboj vozit cel tubular in ga menjati.In ko tubular poči gre ponavadi v smeti - strošek minimalno 50eur in ponovno leplenje (pacanje)

Merlin 20.05.2012 18:21

Mene visoko profilni obroči v vetru ne motijo.  Visokoprofilni obroči so v vetru nedvomno hitrejši. Verjamem pa, da imajo težave z njimi lažji kolesarji. Spomladi jih začnem vozit in potem, do zime. Mojemu stilu vožnje odgovarjajo. Zaupam pa bolj klinčeju, kot pa tubularjem. Z njimi so več ali manj stalno neke težave. Lahko je "profijem", ki jih enostavno zamenjajo. Mi pa nimamo spremljevalnih vozil. Večina profijev pa na treningig vozi klinčerje ;).

apotekar 21.05.2012 07:18

Izkušnja nedeljskega kolesarja: Jaz razlike med 46mm Reynoldsi in nizkimi feltnami nisem občutil kar se bočnega vetra tiče, glih včeraj me je na spustu iz Areha na enem mestu fajn presenetil veter in me za kakega pol metra premaknilzapečateno proti sredini ceste kjlub nizkim Mavic GP4 obročem(sicer 32/32 špic)... Ampak to me je res presenetilo, drugače se redko zgodi, da me bočni veter kaj dosti "meče" sem ter tja neglede na obroče...

 

lpA

 

p.s.: Kake so pa kaj kritike 3T mercurio, sami se hvalijo z nizko težo(60mm T verzija sub 1400g), togostjo in super aerodinamiko tudi kar se bočnega vetra tiče...

 

www.3tcycling.com/content.aspx?m=about&i=technology&t=engineering&v=mercurio

fiti 21.05.2012 08:25

Predstavljaj si kaj bi bilo ce bi imel visokoprofilne gor?

 

Tudi mene je mesec dni nazaj na Crnem vrhu sunek prestavil z desnega roba ceste na levi rob ceste in to z nizko profilnim feltnami. Ampak to so zelo mocni sunki vetra preko 50 km/h

 

Kot sem rekel, lani sem se dvakrat podal v veter z Enve obroci (45 mm) in obrnil, ker je bilo cukanje enostavno premotece. Morda je krivo to, da imam tudi zelo lahko fajfo in krmilo (Tune + Schmolke).

 

Vendar me ne bo nihce preprical, da razlike (kar se vetra tice) med visokoprofilnimi in nizkoprofilnimi obroci ni. Meja zaznave "cukanja" pri visokoprofilnih obrocih je enostavno bistveno nizja kot z nizkoprofilnimi obroci.

 

Bom videl kako se obnesejo moji novi obroci v vetru. Sporocim kmalu.

 

lp

Makadam 21.05.2012 09:49

Hvala fantje,

 

Ja mogoče za nas lažje kolesarje veter predstavlja večjo oviro, kot za težje kolesarje :).

Fiti hvala za info, se strinjam, da je razlika. Imam občutek včasih ko se pogovarjam v živo, da pač eni ki imajo visokoprofilne obroče kot za nalašč nočejo priznat slabosti le teh. Kot, da imajo samo pluse taki obroči. Sam menim, da če že hočeš imet visokoprofilne obroče moraš tudi met zraven še par nizkoprofilnih pa še kak par obročev, žal to je handikap in seveda vremenu in trasi izbrat ustrezne obroče, pa čeprav ne zgledajo najlepše na kolesu :)::)

 

Drugače pa fantje hvala za vse informacije,

zgleda, da mi drugega ne preostane, kot da nabavim še ene visokoprofilne obroče,

pa da vidimo kaj bo, če je pa res močan veter pa se vozim z nižjim profilom.

Mika me kombinicajia kot je predlagal kavitator 38/50, bom še razmislil.

 

Pa ne pozabit uživat pri vožji :):)

ANQUETIL 27.05.2012 08:27

Nisem hotel prepričevat prepričanih, berem ravno test v Touru, Enve 3.4 si delijo predpredzadnje mesto skupaj s še tremi (ocena2,6).

Kot najhitrejši obroč navajajo Ritchey superlogic (ocena 2,4), zmagovalec testa( ocena 2,0) pa kdo drug ko LW Meilenstein.
Enve 3.4 imajo srednje rezultate v teži in pospeševanju, slabe v  zaviranju in zelo slabe v togosti in aerodinamiki (ene najslabših).
S pesti Tune( mig 45/mag 150), bi dosegli bolšji rezultat v teži in morda pospeševanju, skupna ocena pa bi še bolj padla zaradi togosti.

Pa še moje skromno mneje:

nakup obročev Enve za 3 jurje je nateg. (porez na budale smo včasih rekli).

fiti 27.05.2012 10:19
Glede togosti bom porocal, drug teden ko dobim sestavljene obroce.

Sem pa prebral post na WW od nekoga, ki sestavlja obroce, da ravno z Tune je togost taka kot mora bit, spredaj zaradi karbonskih ojacitev pesta.

Tudi pri enve 1.45 nisem nikoli zadeval z obrocom ob zavoro. SES pa so prisle kot zamenjava na podlagi reklamacije, pa bomo videli
ANQUETIL 27.05.2012 12:33
Mig 45 je ultrajebačko, superlahko in lepo pesto, hkrati se pa z njimi ne da naredit togih kompletov koles. Jebiga.
1 2 3
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI