Cannondale Synapse Hi-Mod Red ali SuperSix Hi-Mod Red

Domov > Forum > Cannondale Synapse Hi-Mod Red ali SuperSix Hi-Mod Red

Cannondale Synapse Hi-Mod Red ali SuperSix Hi-Mod Red

SORTIRAJ PO:
olmauntin 04.07.2011 12:09
Pozdravljeni

Odločam se med tema dvema modeloma koles. Sedaj vozim mtb in bo to moja prva specialka.
Med tednom bom vozil turce tja do 60 ali 70km. Konec tedna pa daljše ture. Udeleževal se bom tudi maratonov.
Zanima me ali je synapse boljša izbira glede udobja. Je občutna razlika napram supersix-u.

Prosim znalce za nasvet.
Lp Primož
Urednik 04.07.2011 12:12
Priporočam Synapse.
kenz76 04.07.2011 12:45
točn tako.
je veliko bolj udoben. sploh če je to prva specjalka.

sploh pa za slovenske ceste. ;)
fižolčk 04.07.2011 12:51
Jaz pa navijam za super six čeprav se odločam tudi za specialized tarmac sl3:ups:
gacar 04.07.2011 13:24
fižolčk je napisal:
Jaz pa navijam za super six čeprav se odločam tudi za specialized tarmac sl3:ups:


Pozdravljen,

Predlagam Synapse, ker sem tudi sam iz 15 let MTB-ja prešaltal pred 3 leti na specialko.

No ceste naše so za en k.... kar se tiče specialk, tako da bi ti toplo priporočal Synapse, ker sicer boš bentil vsak dan posebej.

Včasi se vprašam, kaj ti naši "polagalci asfalta" tako šparajo, naj se enkrat minister za promet namesto v udobnega AUDIJA ali BMW-ja usede raje na specialko, se malo zapelje po naših kvazi cestah in potem mogoče bo kaj drgač.

Specialized TARMAC sploh ni slab, ampak tu rabimo bolj toga in hkrati udobna kolesa, sicer te veselje hitro mine.

Še včeraj sem bil slabe volje, ko sem se z novo specialko po okolici LJ vozil - da znoriš, luknja pri luknji.

LP Grega
uklanec 04.07.2011 13:51
Synapse, ti zagotavljam iz prve roke. Hkrati udoben in hkrati tog, tudi za spuste super. Sicer pa testiraj oba, saj takoj vidiš kakšen je občutek na enem in drugem.
fižolčk 04.07.2011 15:25
A tarmac ni togo kolo napram canonnu :?:
Drugače smo bili pa v italiji in tam se pa lahko reče cestam ceste Na vsak prelaz asfalt gladek ko dojenčkova ritka Pa serpentine odlične za polagat na dol. Pri nas bi pa res rabu skor povsod gorca :ups:
olmauntin 04.07.2011 16:04
hvala vsem za odgovore
dileme ni več...synapse bo...
pajzbar 04.07.2011 17:38
olmauntin je napisal:
hvala vsem za odgovore
dileme ni več...synapse bo...

pa nalimaj potem fotko, da vidimo barvno kombinacijo.
lp
Xrock 04.07.2011 19:13
da dodam malo dvoma :)

vozim supersixa HM - in sem - super zadovoljen. :D

je zelo agresiven (beri odziven) kar se čuti predvsem po klancu navzdol, pospeševanju in na sploh - se želi vozit hitro.

in sploh ni pretrd ... za moje pojme se vozi zelo lepo. ne vem kako ga komentirajo in pametujejo tisti, ki niso vozili ne synapsa ne supersixa - samo po nekih "splošnih" pravilih.
gregor2 04.07.2011 20:44
Sam vozim supersix HM dura ace in supersix ultegra. Med kolesoma je opazna razlika v udobju, vendar so po mojem mnenju za to krive predvsem razlike v komponentah. Npr. krmilo na Hi-Modu je karbonsko in je v kombinaciji s tankim trakom, dokler se ga ne navadiš, precej neudobno. Na kolesu z ultegro pa je aluminijasto krmilo z debelim trakom, ki je v tej kombinaciji precej bolj udobno, vendar pa včasih za tekmovalne namene premehko. Kljub temu da sta sedeža istega modela(Fizik Arione in Arione CX), je med njima občutna razlika. Tanjša pena z drugačnimi lastnostmi na CX-u, naj bi bila po navedbah proizvajalca enako udobna kot navadna, vendar se v praksi izkaže za malenkost manj udobno pri vožnji po slabi cesti. Kljub temu sta oba kolesa vrhunska in presenetljivo tudi bolje pobirata luknje kot kolesa pri katerih udobnost izpostavljajo kot kvaliteto (npr. BMC racemaster).
Meni osebno, kljub malo manj udobja, bolj odgovarja Hi-Mod in mi je na splošno veliko boljše kolo, saj je bolj odzivno in agresiveno. Manj udoben je v primerjavi z drugim omenjenim cannondaleom, kar pa ne pomeni da je na splošno neudobno kolo. Za konkretno razliko v primerjavi z modelom Synapse žal ne morem ničesar povedati, ker Synapsa nisem še nikoli vozil, s primerjavo zgoraj omenjenih koles pa želim samo opozoriti, da majhne razlike v okvirju in komponentah lahko naredijo kolo precej drugačno. Glede na to, da sedaj voziš mtb, bo verjetno Synapse boljša izbira, vsekakor pa priporočam test obeh koles. Opozoril bi še na pomembnost izbire pravilne velikosti okvirja ter nastavitev položaja na kolesu, ker je govoriti o udobju na nepravilno nastavljenem kolesu brezpredmetno.
gregor2 04.07.2011 20:47
Sam vozim supersix HM dura ace in supersix ultegra. Med kolesoma je opazna razlika v udobju, vendar so po mojem mnenju za to krive predvsem razlike v komponentah. Npr. krmilo na Hi-Modu je karbonsko in je v kombinaciji s tankim trakom, dokler se ga ne navadiš, precej neudobno. Na kolesu z ultegro pa je aluminijasto krmilo z debelim trakom, ki je v tej kombinaciji precej bolj udobno, vendar pa včasih za tekmovalne namene premehko. Kljub temu da sta sedeža istega modela(Fizik Arione in Arione CX), je med njima občutna razlika. Tanjša pena z drugačnimi lastnostmi na CX-u, naj bi bila po navedbah proizvajalca enako udobna kot navadna, vendar se v praksi izkaže za malenkost manj udobno pri vožnji po slabi cesti. (mehak sedež ni nujno udoben, pravilna trdota pa je zopet poglavje zase). Kljub temu sta oba kolesa vrhunska in presenetljivo tudi bolje pobirata luknje kot kolesa pri katerih udobnost izpostavljajo kot kvaliteto (npr. BMC racemaster).
Meni osebno, kljub malo manj udobja, bolj odgovarja Hi-Mod in mi je na splošno veliko boljše kolo, saj je bolj odzivno in agresiveno. Manj udoben je v primerjavi z drugim omenjenim cannondaleom, kar pa ne pomeni da je na splošno neudobno kolo. Za konkretno razliko v primerjavi z modelom Synapse žal ne morem ničesar povedati, ker Synapsa nisem še nikoli vozil. S primerjavo zgoraj omenjenih koles pa želim samo opozoriti, da majhne razlike v okvirju in komponentah lahko naredijo kolo precej drugačno. Glede na to, da sedaj voziš mtb, bo verjetno Synapse boljša izbira, vsekakor pa priporočam test obeh koles. Opozoril bi še na pomembnost izbire pravilne velikosti okvirja ter nastavitev položaja na kolesu, ker je govoriti o udobju na nepravilno nastavljenem kolesu brezpredmetno.
olmauntin 05.07.2011 07:17
xrock in gregor2 sta mi vnesla kanček dvoma :)

res je, da bi bilo najbolje stestirati obe kolesi....vendar je v praksi to zelo težko izvedljivo....najti bi moral pravo velikost koles.
Se kdo javi pa ga posodi za par minut vožnje. Častim sixpack (rdečega ali pa zelenega po želji :).
Velik sem 193cm.
Lp
Urednik 05.07.2011 07:32
Glede na to, da je to prva specialka si prepričan da boš čutil razliko?

Obe modela sta zelo dobra izbira, izbral bi Synapse.

Če pa že boš imel priliko preizkušati oba, ju vozi skupaj enega za drugim, po klancu dol in gor, lukenj ti pa tako ne bo potrebno iskat, te bodo same poiskale.
crxesi 05.07.2011 10:35
olmauntin je napisal:
xrock in gregor2 sta mi vnesla kanček dvoma :)

res je, da bi bilo najbolje stestirati obe kolesi....vendar je v praksi to zelo težko izvedljivo....najti bi moral pravo velikost koles.
Se kdo javi pa ga posodi za par minut vožnje. Častim sixpack (rdečega ali pa zelenega po želji :).
Velik sem 193cm.
Lp


Kje boš pa še dobil cannondale za tvojo višino? Si preveril razpoložljivost kolesa za tvojo velikost? ...kar jaz vem je vse razprodano v tej meri :x vsaj pri naših trgovcih
...J... 05.07.2011 13:15
Js sm se okol trgovine zapeljal z xxl synapsom, pa me ni prav prepričal na prvo žogo. Prej bi rekel, da je okvir mehek kot kaj drugega (tog, trd, odziven itd)
Sicer se zdej vozim z alu cestnim, pa ni neke razlike do tek "vstopnih" karbonov.

Js ostajam na alu!

Preglej kak rabljen bajk, pa dej jurja za hude čase ;)
olmauntin 05.07.2011 13:23
zdravo
okoli dobavljivosti okvirja moje velikosti se nisem pozanimal....bojo že našli kje dovolj velikega :), če pa ne bo nikjer za dobit bom pa počakal na naslednje leto in ga vplačal v prednaročilu pred koncem leta.
sem pa v soboto (funsport) sedel na supersixu velikosti 58 pa mi je tko "od oka" bil dovolj velik...
lp Primož
4strong 05.07.2011 13:29
58 ti bo premajhen... Sicer pa ne boš falil z nobenim, oba sta vrhunska, same sladke skrbi., pa mogoče vseeno...

Vozil sem že SuperSix in to kolo je relativno neudobno za vozit oz. je bolj za dirkat, nekje podobno kot Ridley Noah ali pa Felt F1... Če gre za prvo specialko, bi potem tudi jaz rekel za Synapse, ki ga pa res še nisem vozil, niti videl v živo...
bouzan 05.07.2011 14:10
Jasno je, da sta oba modela več kot dobra izbira za tudi boljšega rekreativca.
Mislim, da je pri odločitvi za določen okvir ob zagotovljeni togosti predvsem pomembna želja po stopnji udobja, in pri Cannondalu je Synapse očitno bolj udoben kot SuperSix. Enako kot pri Specialized - Roubaix precej bolj udoben kot Tarmac, modeli so pač delani za različna pričakovanja in potrebe (bolj ali manj tekmovalno usmerjenost).
Mimogrede, kako pa je z udobjem pri modelih treka (serije 4, 5 in 6)?
gregor2 05.07.2011 18:34
SuperSix je na voljo v velikostih 56, 58, 60 in 63, medtem ko je Synapse v velikostih 56, 58 in 61. Za tekmovalca višine 193 cm bi priporočal SuperSixa v velikosti 58 s krmilno oporo dolžine 140mm. Za rekreativca, ki se odloči za SuperSixa pa bi priporočal okvir velikosti 60 s krajšo krmilo oporo. Razlika v dolžini okvirja je 1.5 cm, ima pa 60-ka 1.5 cm daljši Head Tube (17.5 cm pri 58 in 19 cm pri 60). Za rekreativnega kolesarja je bolj primeren Synapse v velikosti 58, ki je po dolžini med SuperSixoma 58 in 60, ima pa še 1 cm daljši Head Tube (20 cm).

Sam sem visok 182 cm in vozim 56-ko s 110 mm krmilno oporo in 0.5 mm podložko. Če pa bi kolo kupoval sedaj, bi vzel 54-ko z malenkost daljšo fajfo (razlika v dolžini okvirja je 1.5cm). Kolega je visok 186 cm in vozi 58-ko brez podložk ter 120mm krmilno oporo in bi brez težav vozil 56-ko z 140mm krmilno oporo ter malce višje nastavljenim sedežem. Sotekmovalec z višino 193 cm je vozil SuperSixa 60 s sedežem dvigjenim do meje, vendar po mojem mnenju in naslednji sliki z njegovo pozicijo nekaj ni bilo vredu. Na x osi je višina tekmovalca na y pa razdalja med gonilno osjo in sedežem. Prva točka je od znanca, za katerega se spomnim višino sedeža in njegovo višino, druga točka je moja, tretja od kolega ki vozi SuperSix 58 in četrta od bivšega sotekmovalca.




Tekmovalci se raje odločamo za malenkost manjše okvirje, ker omogočajo nižjo pozicijo, pri rekreativcih pa pogosto opaziš kolo s tekmovalno geometrijo ter 3 cm podložk pod krmilno oporo. Zaradi tega so začeli proizvajalci delati različne gemetrije za tekmovalce in rekreativce. Npr. pri Cannondale-u imaš SuperSix-a in Synapse, pri Trek-u H1, H2 in H3, pri Specialized-u obstaja navadni Tarmac in S-Works Team Geo(vsaj v modelih 2010), ki pa na žalost pri nas ni dobavljiv. Pri Adria mobilu vozijo S-Workse z rekreativno geometrijo in si zaradi tega nekateri kolesarji, kljub -17° krmilnimi oporami, ne morejo nastaviti pozicije, ki so je navajeni.

Priporočila o velikosti moraš jemati z rezervo, (mogoče je SuperSix 58 absolutno premajhen), saj ima veliko vlogo razmerje med dolžino razkoraka, trupa in rok. Povsem možno je, da imata dva enako visoka kolesarja različni velikosti okvirja in imata pri tem pravilno nastavljen položaj na kolesu.

Za prvo specialko je po mojem mnenju veliko bolj primeren Synapse (udobje + geometrija).
Karantanec 27.02.2013 12:16

Glede na to, da je tukaj tema o Synapsu, bi povprašal samo tole. Zanima me samo Synapsova togost napram Supersixu (predvsem sredina - okoli BB)? Na tem VIDEU sicer prikazuje upogljivost materiala, vendar je verjetno ta pojav pri vseh kolesih, predvsem pa mislim da je dosti odvisen tudi od platišč. Skratka, da povzamem idealen bi bil Supersix z geometrijo Synapsa. Sicer pa mogoče kdo ve koliko je rezerve v podloženih "spacerjih" pri novih Supersixih?

nemelk 27.02.2013 12:47

cca 2,5 - 3 cm
razliko v togosti okvirja boš zelo težko občutil, razen, če nimaš kar orenk 'kicka' - šprint.. največ se ti bo poznalo, če boš imel na kolesu kakšne trde obroče - wheelsete (nič ti ne pomaga super trd - tog okvir, če imaš neke osnovne 'mehke' wheelsete:)... 

ImarkoI 27.02.2013 15:39

www.irvinebicycles.com/images /products/extra/1146.gif
www.nytro.com/default/assets/ Image/Geometry/cannondale_supe rsix_caad10_geo.gif

Tukaj si poglej razliko v višini. Synapse-a ne boš spustil tako nizko kot Supersix-a.

gregor2 27.02.2013 15:46

Od zadnjega mojega komentarja sem vozil tudi synapse-a (ne hi-mod). Supersix je bolj tog. Tudi navaden. Je pa synapse veliko bolj udoben, tudi togost je v primerjavi z večino koles dobra, ne more pa se primerjati s supersixom. Kompromis med obema je evo, udoben a še vedno tog. 

Še vedno pa ne vem za kolikšen del razlike v dogosti med hi-modom in navadnim supersixom je kriva gonilka. Razlika, ki sem jo jaz opazil, je zelo podoba razliki opisani v naslednjem članku.  www.bicycle.net/2009/product- review-cannondale-si-sl-hollo w gram-crankset 

Upam da bom imel v kratkem priložnost zamenjati gonilki (Hollowgram in FSA SLK), da si bom lahko ustvaril realno mnenje o gonilki, ter posledično tudi o razliki med okvirjema.

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI