Treniranje za vzpone

Domov > Forum > Treniranje za vzpone

Treniranje za vzpone

SORTIRAJ PO:
peciklist 04.08.2011 21:30
Zanima me kako naj bi se treniralo za vzpone ki trajajo manj kot eno uro in povprečni naklon okoli 10%?
porto 04.08.2011 21:50
peciklist je napisal:
Zanima me kako naj bi se treniralo za vzpone ki trajajo manj kot eno uro in povprečni naklon okoli 10%?


nevem tezka znanost.. vozi klance z 10% pa vmes kak interval naredi ne.. :)
amritaya 04.08.2011 22:02
Jaz delam takole...čez zimo nabiraš vzdržljivost in kasneje v klance z določeno prestavo in določeno kadenco držiš določeno hitrost, vmeš narediš 50m šprinta in tako naprej...
Nile 04.08.2011 22:04
nobene znanosti ni

pač voziš klance

simple as that
kostolomc 04.08.2011 22:07
Nile je napisal:
nobene znanosti ni

pač voziš klance

simple as that


in to čimveč njih heheheh
giovanni 04.08.2011 22:16
Je znanost, pa še velika.....<br />U glavnem večina pretirava s količino in naporom pri treningu klancev......zmerno ( 160/ 60---hr/cad ), ko se čutiš močnejšega vključi krajše intervale z daljšimi počitki, predvsem pa ti bi svetoval, da jih NE voziš vsak dan.
kluni 04.08.2011 22:21
giovanni je napisal:
zmerno ( 160/ 60---hr/cad )

Bolje bi bilo teh 160 preliti v procente MSU, bo več koristi. Tam do enih 75 % bo čisto ok, pa kakšen daljši interval do 85 %
Urky 04.08.2011 22:33
jaz osebno.. se enostavno vozim tako po ravnem kot v klance včas mal bolj strmo včas manj... včas naredim kak skok odvisn od počutja in prometa okol mene... na kolo grem cca 3krat na teden tko da vsaj 1krat so klanci nasporedu :) enkrat mam pa za razpeljavo ena je pa malomešano :)) pa se kr pozna... pavliča komot prevozu ;)
andrej74 04.08.2011 22:43
peciklist je napisal:
Zanima me kako naj bi se treniralo za vzpone ki trajajo manj kot eno uro in povprečni naklon okoli 10%?

Mene pa pred vsem zanima, kdo in kaj ti bo svetoval na tvoje vprašanje?!
Kar nekaj dobrih vzponašev, kot bi temu rekel Truplo, je na tem forumu, samo vprašanje je, koliko bodo radodarni pri nasvetih.
fuego 04.08.2011 22:51
Za Škoberneta vem, da skor vsak dan skoči na Roglo, pozimi pa je ene 3 ure na sobnem kolesu.
Drugač pa jih velik srečam, ko grem npr. na Svetino, da se spustijo v dolino in potem verjetno še ene parkrat gor ali pa trenirajo določene dele vzpona. Men se po pravici povedano tega ne da, ker nerad kar naprej vozim iste trase.
SkotiPipen 04.08.2011 22:53
peciklist je napisal:
Zanima me kako naj bi se treniralo za vzpone ki trajajo manj kot eno uro in povprečni naklon okoli 10%?


naporno :lol:
Nsimo 04.08.2011 23:27
ja odvisno kok si resen in kakšne cilje imaš. Lahko bi tukaj diplomirali če ne doktorirali kako se programira način življenja da si potem par deset sekund hitrejši (prehrana, počitek, navade/razvade, obveznosti). Nekaj smo že pisali tule:
http://www.bicikel.co m/forum/?thread_id=37422

Ta kole na hitro: vsaj 8 ur spanca, dovolj/pravilno jesti in piti pred/med/po treningu in predvsem konsistenca treninga. Potem pa pomaga še da maš musko v ušesu ki buta v tvojem ritmu (ampak to ni moj predlog ker zna bit nevarno)- je pa vsaj zame pika na da iztisnem še zadnji procent.
joe 05.08.2011 05:29
jaz sploh ne kompliciram, ampak enostavno voziš klance...vsaj enkrat tedensko grem na Krvavec, ostale dni pa kombiniram manjše klance, kjer menjavam tempo ali pa jih prevozim turistično z užitkom...tu in tam pa še kakšno ravnino za "zvrtet" noge...evo tako, in rezultat bo prišel sam od sebe...samo za primerjavo...odkar sem začel voziti Krvavec (pred 2 mesecema, po Franji) sem napredoval za 7 minut.
Froyd 05.08.2011 08:27
Ni vprašanje, da z več klanca ne bi napredoval, vprašanje je, kako napredovati optimalno. Le klanec voziti je po moje premalo.
Z različnimi vrstami treninga se pripravljaš na tekmovalni (ciljni) napor, zato naj bodo trengi v delu podobni tekomovanju (ali cilju), ampak ne le ti. Vključuješ tempo, intervalne, dolge treninge... Na tak način višaš svoj laktatni prag, se pravi preprečuješ utrujenosti, da bi ti preprečila dober rezultat. Seveda pa je odvisno od tvoje trenutne pripravljenosti. Vsekakor so primerni postopni treningi in še posebej na začetku več počivanja kot ne.

Nekaj o dobrem treningu je pisal pred kratkim na udobnoposvetu.si, Aleksej Dolinšek, ki je kot prvi kolesar na ležečem kolesu končal letošnji DOS. Link:
http://www.udobnoposv etu.si/pbp/pot-na-pariz-brest- pariz-trening
mediterano 08.08.2011 21:54
Jaz zelo rad vozim klance, vendar nekako 1x tedensko tiste 'taprave'. Drugače pa imam skoraj v vsak trening vključen kakšen klanec. Zaenkrat delam intervale le na krajših, za nekatere pa sem srečen, da sem jih osvojil. Ravno prejšnjič enega, ki mi je bil pred kakšnima 2 mesecema še pobožna želja. Tako da zgleda da napredujem. 8) enkrat do dvakrat tedensko pa vozim nekakšne tempo vožnje, 1x pa tudi ta dolg trening, cca. 2,5 do 3 ure, vendar tudi takrat se podam v kakšen fajn klanec.
jackson 08.08.2011 22:31
4 tedenski plan priprav na Vršič je za revijo Sokol Napisal Miran Kavaš. Ta trenutek je program dostopen na njegovem spletu.

Je pa tako. Poznam ogromno kao znalcev, ki vozijo ogromno nekih višincev, večina klancev je itak prestrmih za trening, trenirajo sami ... Njihovi časi so sicer spodobni, toda spremembe ritma in hitrosti se da natrenirati LE v grupi, za avtom in na dirkah ... Z vzponi postaneš počasen. Sam se trenutno pripravljam na Haute Route z dnevom intervalov za moč in dnevom treninga za avtom ... 1x tedensko pa distanca s klanci ...
holloB 08.08.2011 22:35
vozit klance in vozit vzpone je po mojem kar malo razlike.
meni je pomagalo da sem nagruntal progo - razdelil sem jo na 5-6 delov in potem za trening odpeljal kakih 5-6x. Prvi odsek na polno pa drugega počasi pa 3 na polno i tako naprej. Tako sem dobil naj-čase za posamezen odsek, poskušal sem peljati potem tudi 2 zaporedna na polno pa enega na easy. vse sem pridno zapisoval v tabelo skupaj s pulzi in sem potem dobil nek skupni naj čas, na tekmi sem ga potem še malo izboljšal in sem tako na progi ~55 min pridobil skoraj 4 minute - pripravljenost je bila povsem enaka govorim samo zaradi poznavanja te konkretne proge. Proga drugače MTB, 11 km cca 700vm res dobri amaterji jo prevozijo v ~ 40min.
Poskušal sem vozit določene proge tudi po profilu samo je bistveno težje - zelo dobro je da progo kjer tekmuješ prej res nagruntaš, tudi potem točno veš kateri odsek v kateri prestavi da ne pregoriš, kje piješ kje so odseki kjer se moraš pazit terena ali kjer si lahko malo več privoščiš, primerna mesta za prehitevanje v glavnem priporočam ti da v tej smeri delaš da progo maksimalno spoznaš. :)
Urednik 08.08.2011 22:39
jackson 08.08.2011 22:42
Hvala, Boss! Aja, pa ne biti začudeni, če boste po tem programu spočiti od treningov.
FAUSTO 08.08.2011 23:33
Najboljši nasvet in najpreprostejši in najučinkovitejši ti je ta:

Na vzponu si izbereš dva presatavna razmerja...poljubno, glede na naklon klanca...in ko si na sedežu voziš deset obratov lažjega...po desetih obratih prestaviš en prenos težji in narediš deset obratov v stoje...in po desetih obratih prestaviš v eno prestavo lažje in se vsedeš in po desetih obratih na sedežu prestaviš eno prestavo težje in vstaneš in tako do konca..deset za deset...deset za deset..ne gleda na to ali se klanc malo poravna ali ne...

Razlog tega početja je:
-Ritem
-konstantnost
-pot rpežljivost
-vztrajnost
-moč
tomi1imot 09.08.2011 07:56
A se na krvavec pride samo po asfaltu?
Froyd 10.08.2011 09:56
Ne. Prideš do nekje 2 kilometra pred zgornjo postajo žičnice, včasih je tudi tisti makedam za vzpon dober. Še vedno med daljšimi slovenskimi klanci.
boyan64 10.08.2011 10:01
Froyd je napisal:
Ne. Prideš do nekje 2 kilometra pred zgornjo postajo žičnice, včasih je tudi tisti makedam za vzpon dober. Še vedno med daljšimi slovenskimi klanci.


Je tako.
Prideš do planine Jezerca. Potem je cca. 2km makadama. Od tega 1km zelo dobrega in 1km malo slabšega. Ampak se da tudi s specialko. Sicer pa tam ni več nekih klancev.
gijoto 10.08.2011 10:44
drugače si pa najdeš kakšen krajši klanec kot je katarina ali kaj podobnega in delaš intervale se pravi
da greš ene trikrat gor in dol

lp
StaraKost 10.08.2011 11:02
kluni je napisal:

....Tam do enih 75 % bo čisto ok, pa kakšen daljši interval do 85 %


Me zanima koliko rekreativcev je sposobno voziti klanece pri 75% MSU, posebej tiste malo bolj strme :D .
wisan 10.08.2011 11:40
StaraKost je napisal:
kluni je napisal:

....Tam do enih 75 % bo čisto ok, pa kakšen daljši interval do 85 %


Me zanima koliko rekreativcev je sposobno voziti klanece pri 75% MSU, posebej tiste malo bolj strme :D .


To zdaj pa mi ni čisto jasno. Pomeni lahko le, če je res, da delam vse narobe ? Če bi vozil v klance na 75%, bi pri meni to pomenilo SU le 130 ( predv., da imam max. SU 173 ) in pri takem vložku bi prišel od Rečnika do bolnice v 35 min. Spočit delam intervale do bolnice med 85% - 90% ( odvisno od dneva in izbrane kadence ). Eden od ciljev treningov, kot sem jih dobil, pa je, da dvignem laktatni prag, torej, da bi lahko šel dalj časa na 90 in več %. V to možnost sicer ne verjamem.
kluni 10.08.2011 11:56
StaraKost je napisal:
kluni je napisal:

....Tam do enih 75 % bo čisto ok, pa kakšen daljši interval do 85 %


Me zanima koliko rekreativcev je sposobno voziti klanece pri 75% MSU, posebej tiste malo bolj strme :D .

Saj nikjer ne piše (vsaj jaz nisem zasledil), da gre za rekreativca. Pa tudi če gre, bolje je, da si mejo nastavi kakšen procent niže, ker je v praksi velikokrat tako, da se lahkotnejši trening neizkušenemu vedno zdi kar premalo naporen in srce malo bolj privije, kot bi bilo potrebno.

@wisan. Tvojega pomisleka pa ne razumem. Kako dolge intervale do bolnice pa delaš? Če si od Rečnika do bolnice med 85 in 90 %, bi rekel, da pretiravaš po nepotrebnem.
Pantani 10.08.2011 12:29
odpeleš Kum - večkrat
Kreativc 10.08.2011 12:32
Kost pravi, da če si švoh kolesar, potem je 75% MSU meja postavljena prenizko, da sploh zvoziš kak klanec.
fotr 10.08.2011 13:25
Takole se trenira vzpone:
http://www.youtube. com/watch?v=m7M7nzJved8
1 2 3 4
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI