Težko "gonjenje" z novo specialko.

Domov > Forum > Težko "gonjenje" z novo specialko.

Težko "gonjenje" z novo specialko.

SORTIRAJ PO:
boyan64 14.08.2011 16:58
4 leta sem imel specialko Ghost EBS Race ( Al okvir z Ultegro). Ker je bila to moja prva specialka sem si zaželel karbonca in za kak rang boljši kolo, da izboljšam tudi osebne rezultate.

Nabavil sem novo specialko Willier Gran turismo ( oprema:Athena (Al) , obroči:Compagnolo Scirocco, plašči pa neki Made in China - z Willier nalepko, kaseta 12-27)).
Danes sem prvič odpeljal malo več km ( 76km) in moja opažanja so sledeča:

- Povprečna hitrost je bila slabša kot s staro specialko
- da sem dosegel 28-30km na uro sem moral uporabiti dosti več moči kot prej ( pa sem upal da jo bom rabil dosti manj... :D :|
- v znane klance me je zmatralo u nulo, (kot da bi imel zadaj utež)
- že po občutku je ta specialka ( karbon) , težja od stare ( Al)

Sedaj pa mi ni jasno kako to? Ali je možno, da je ležaj oz. gonilka preveč zategnjena? Ali se to sploh lahko zgodi ?
Itak imam namen iti na servis v torek da vidimo kako in kaj.

Če je z zadevo vse OK in če bo to-to, potem me je ta specialka zelooo razočarala.


Aja še to. Gor sem dal nosilce bidonov Elite ( za 15 EUR). Zgledajo lepo samo bidon pa komaj dobim ven. Se moram prav matrati ali pa ustaviti.
Pa kaj je to zaena oprema????? Na stari sem imel obične nosilce. Niso izgledali fancy so pa bili za namen kateri je potreben.
leopardTrek 14.08.2011 17:06
Lahko je problem v tem, da si na prejšni specialki imel povsem drugačno pozicijo in sedaj mišice preprosto niso navajene na drugačne nastavitve in se bolj mučiš...sam sem imel isti problem ko sem 2 leti nazaj prešel iz specialke, ki sem jo uporabljal 6 let na novo in sem najprej kake 14 dni iskal pravo pozicijo, ker preprosto nisem imel moči in se nisem počutil udobno...najlažje je seveda plačati nekaj denarja in obiskati kakšen center, da ti nastavijo pravo pozicijo, ali pa poizkušaj po svoje malo spreminjati in boš videl, če bo šlo kaj na bolje...malo sedež gor - dol, naprej - nazaj,...
boyan64 14.08.2011 17:24
sem ves dan štelal sedež ( predvsem naprej - nazaj in naklon). NO ko sem prišel domov sem za en obroček še spustil balanco, saj je bila sedaj skoraj v isti višini kot sedež, prej ( na stari) pa je bilo kar nekaj razlike.
Morda so tudi pnevmatike bolj q...rac in imajo preveč trenja. Prej sem imel Conti 4000S.
migaj 14.08.2011 17:41
Hmm,
- sedež mora biti vodoravno
- gume dobro napumpane (poglej koliko barov na njih piše)
- preveri, če se kolesa vrtita (v prazno) ali jih kaj premza
- stehtaj obe kolesi in primerjaj
- poizkusi prenesti nastavitve oz. mere(če ga še imaš) iz starega kolesa na novo
- zmeri si vročino (če nisi slučajno bolan)
- mimogrede koliko tehta novo kolo?
boyan64 14.08.2011 17:44
migaj je napisal:
Hmm,
- sedež mora biti vodoravno
- gume dobro napumpane (poglej koliko barov na njih piše)
- preveri, če se kolesa vrtita (v prazno) ali jih kaj premza
- stehtaj obe kolesi in primerjaj
- poizkusi prenesti nastavitve oz. mere(če ga še imaš) iz starega kolesa na novo
- zmeri si vročino (če nisi slučajno bolan)
- mimogrede koliko tehta novo kolo?


- Vem , sedež v vaservago
- gume so napumpane max.
- koles nič ne bremza
- starega ne morem več stehtati ker sem ga prodal, ampak ko sem nalagal v avto novega je že po očutku lažji. Tudi z eno roko sem ga dosti lažje dvigal kot tega.
- bolan pa nisem... :D
migaj 14.08.2011 17:46
aha, samo to novo kolo (okvir ni ravno poceni roba) !? http://www.peloton.si/index .php?productID=3980
boyan64 14.08.2011 17:46
Novo kolo tehta s pedali in sedežem Selle SMP strike extra, 9,1kg
migaj 14.08.2011 17:47

je tako?
boyan64 14.08.2011 17:48
migaj je napisal:
aha, samo to novo kolo (okvir ni ravno poceni roba) !? http://www.peloton.si/index .php?productID=3980


ja saj zato se pa čudim. Sem dolgo okleval ali bi šel v tak strošek ali ne sedaj pa taki občutki. Morda bom pa še res zbolel....
Aja cena pa je bila 1990 EUR, ne vem kakšno si gledal ti.
boyan64 14.08.2011 17:49
migaj je napisal:

je tako?


Ja samo v beli barvi z modro rdečo kombinacijo in ne temi obroči.
migaj 14.08.2011 17:50
sedež je extra težek...
Verjetno je sedež preveč naprej.
Koliko si velik, kako veliko je staro kolo in kako veliko novo.
A kolo lahko poslikaš s strani in prilepiš link?
migaj 14.08.2011 17:52
mb81 14.08.2011 18:05
leopardTrek je napisal:
Lahko je problem v tem, da si na prejšni specialki imel povsem drugačno pozicijo in sedaj mišice preprosto niso navajene na drugačne nastavitve in se bolj mučiš...sam sem imel isti problem ko sem 2 leti nazaj prešel iz specialke, ki sem jo uporabljal 6 let na novo in sem najprej kake 14 dni iskal pravo pozicijo, ker preprosto nisem imel moči in se nisem počutil udobno...najlažje je seveda plačati nekaj denarja in obiskati kakšen center, da ti nastavijo pravo pozicijo, ali pa poizkušaj po svoje malo spreminjati in boš videl, če bo šlo kaj na bolje...malo sedež gor - dol, naprej - nazaj,...


To je pravi odgovor na tvoje težave. Imaš nedvomno drugačno nastavitev kolesa, delujejo druge mišice oz. drugače. Pa še to bi moral prvih 14 dni ali več voziti počasi, da se telo navadi na nove nastavitve. Če si pa v enem dnevu stokrat spreminjal vse mogoče na kolesu je pa itak brezveze. Narediš eno spremembo in narediš dve tri vožnje pa vidiš kako je. Tudi sam sem letos zamenjal kolo in sem imel iste težave. Sedaj padajo že vsi rekordi. Sem si pa starega in novega nastaviol po knjigi Gorazda Penka. Pa nisem upošteval tistih izračunov ampak teorijo, kjer metra sploh ne uporabljaš. lp
FAUSTO 14.08.2011 18:30
boyan64 je napisal:
4 leta sem imel specialko Ghost EBS Race ( Al okvir z Ultegro). Ker je bila to moja prva specialka sem si zaželel karbonca in za kak rang boljši kolo, da izboljšam tudi osebne rezultate.

Nabavil sem novo specialko Willier Gran turismo ( oprema:Athena (Al) , obroči:Compagnolo Scirocco, plašči pa neki Made in China - z Willier nalepko, kaseta 12-27)).
Danes sem prvič odpeljal malo več km ( 76km) in moja opažanja so sledeča:

- Povprečna hitrost je bila slabša kot s staro specialko
- da sem dosegel 28-30km na uro sem moral uporabiti dosti več moči kot prej ( pa sem upal da jo bom rabil dosti manj... :D :|
- v znane klance me je zmatralo u nulo, (kot da bi imel zadaj utež)
- že po občutku je ta specialka ( karbon) , težja od stare ( Al)

Sedaj pa mi ni jasno kako to? Ali je možno, da je ležaj oz. gonilka preveč zategnjena? Ali se to sploh lahko zgodi ?
Itak imam namen iti na servis v torek da vidimo kako in kaj.

Če je z zadevo vse OK in če bo to-to, potem me je ta specialka zelooo razočarala.


Aja še to. Gor sem dal nosilce bidonov Elite ( za 15 EUR). Zgledajo lepo samo bidon pa komaj dobim ven. Se moram prav matrati ali pa ustaviti.
Pa kaj je to zaena oprema????? Na stari sem imel obične nosilce. Niso izgledali fancy so pa bili za namen kateri je potreben.


Men se to redno dogaja, ko nisem v formi :D
boyan64 14.08.2011 18:50
Fora je v tem , da sem letos še najbolj v formi. In naredil sem do sedaj letni rekord km. Cca. 3 tedne nazaj sem šel iz Drulovke na Krvavec do gondole in sem rabil od Grada do zgornje postaje gondole cca.1 h30. Sem bil pa na tej poti s kolesmo prič. Grem stavit da z novim ne bi prišel do gondole, ker bi prej obupal.

Očitno se bo res potrebno navaditi.
boyan64 14.08.2011 18:54
migaj je napisal:
sedež je extra težek...
Verjetno je sedež preveč naprej.
Koliko si velik, kako veliko je staro kolo in kako veliko novo.
A kolo lahko poslikaš s strani in prilepiš link?


Velik sem cca. 174. Mislim, da je bilo staro kolo 56cm, novo je velikost M.
Bom probal slikat.
Merlin 14.08.2011 18:56
Med dobrim Alu okvirom in slabišim karbonskim, se zadeve hitro obrnejo v minus karbonu :D ;) . Pred leti sem imel sam top scanadium tekmovalno kolo ga zamenjal z top karbonom. razen v cca 0,5 kg na vagi in manj tresljajev razlike v perfomansah ni bilo. Večina jih pretirava v razliki alu karbon ;) .
Ko se boš navadil pozicije bo novo kolo približno enako hitro :D
FAUSTO 14.08.2011 19:05
Merlin ma prav...ni vse zlato kar se sveti!
boyan64 14.08.2011 19:10
Še slika:



Morda izgleda sedež preveč nizko, ampak ko sedim in stegnem nogo na pedalo v spodnji poziciji se s peto komaj dotikam pedala.

Mi je pa tudi žal, da sem vzel cestna pedala in nove cestne čevlje. Prej sem imel SPD pedala in čevlje Time. No čevlje še imam. Ko sem s cestnimi stopol na Look pedala sem se skoraj ubil, ker mi je tako spodrsnilo.

Če kdo kupi cestne čevlje DMT Vision št.44 vožene cca. 110km jih kar prodam.
boyan64 14.08.2011 19:11
migaj je napisal:
2011 Wilier GRANTURISMO cena je za okvir


Ma ja, malo pretiravajo. Saj sem napisal koliko sem dal za kpl.kolo.
boyan64 14.08.2011 19:14
FAUSTO je napisal:
Merlin ma prav...ni vse zlato kar se sveti!


Kaj ni kdo to prej povedal. Po cesti pa vidiš zelo veliko Willierjev, pa tega "turista" so tudi zelo dobro ocenili na raznih web straneh.
Bomo videli, če se bom navadil.

Sedaj pa tudi vidim, da karbon res ni nekaj "very special...."
SODROVC 14.08.2011 19:19
Merlin je napisal:
Med dobrim Alu okvirom in slabišim karbonskim, se zadeve hitro obrnejo v minus karbonu :D ;) . Pred leti sem imel sam top scanadium tekmovalno kolo ga zamenjal z top karbonom. razen v cca 0,5 kg na vagi in manj tresljajev razlike v perfomansah ni bilo. Večina jih pretirava v razliki alu karbon ;) .
Ko se boš navadil pozicije bo novo kolo približno enako hitro :D


Verjetno se največ "ujame", če so kupljeni dobri obroči. Pa tudi plašči nekaj dodajo ali pa zmanjšajo pri skupni teži.
Jaz imam Alu TREK-a, pa je lažji od zgoraj omenjenega. Ima Mavic feltne gor. Pa navadil sem se, da je kolo dokaj trdo, vendar pa je zelo vodljivo in se ga odlično pelje tudi pri visokih hitrostih, sploh na spustih.
Zdaj, ko že imaš to, kar si kupil, se pač sprijazni z njim in si ga dobro nastavi. Dobra šola za drugič - mere nastavitev na starem si zapišeš na skico kolesa, potem jih pa na novem uporabiš. Kapiš?
boyan64 14.08.2011 19:22
SODROVC je napisal:
Merlin je napisal:
Med dobrim Alu okvirom in slabišim karbonskim, se zadeve hitro obrnejo v minus karbonu :D ;) . Pred leti sem imel sam top scanadium tekmovalno kolo ga zamenjal z top karbonom. razen v cca 0,5 kg na vagi in manj tresljajev razlike v perfomansah ni bilo. Večina jih pretirava v razliki alu karbon ;) .
Ko se boš navadil pozicije bo novo kolo približno enako hitro :D


Verjetno se največ "ujame", če so kupljeni dobri obroči. Pa tudi plašči nekaj dodajo ali pa zmanjšajo pri skupni teži.
Jaz imam Alu TREK-a, pa je lažji od zgoraj omenjenega. Ima Mavic feltne gor. Pa navadil sem se, da je kolo dokaj trdo, vendar pa je zelo vodljivo in se ga odlično pelje tudi pri visokih hitrostih, sploh na spustih.
Zdaj, ko že imaš to, kar si kupil, se pač sprijazni z njim in si ga dobro nastavi. Dobra šola za drugič - mere nastavitev na starem si zapišeš na skico kolesa, potem jih pa na novem uporabiš. Kapiš?


Mavic felten je veliko. Na prejšnjem so bile tudi Mavic Aksium Race. Ko sem gledal po netu, pa med sedanjimi in Mavic ni kake razlike v teži, pa tudi cenovno so obroči skoraj izenačeni. Vprašanje je samo kateri imajo boljše ležaje ( če niso celo enaki).

Ma teža plašča je zanemarljiva. Bolj je vprašanje trenja na cesti.
armstrong_rules 14.08.2011 19:26
boyan64 je napisal:
Še slika:
...ampak ko sedim in stegnem nogo na pedalo v spodnji poziciji se s peto komaj dotikam pedala.


In ravno to je narobe. S peto se moraš dotikati pedala brez problema. Preveri tudi dolžino krmilne opore-morda je za 1-2cm predolga. Z rahlo pokrčenimi komolci, ko se držiš za spodnjo krivino balance, ti mora os krmila pokrivati os sprednjega kolesa.
boyan64 14.08.2011 19:31
armstrong_rules je napisal:
boyan64 je napisal:
Še slika:
...ampak ko sedim in stegnem nogo na pedalo v spodnji poziciji se s peto komaj dotikam pedala.


In ravno to je narobe. S peto se moraš dotikati pedala brez problema. Preveri tudi dolžino krmilne opore-morda je za 1-2cm predolga. Z rahlo pokrčenimi komolci, ko se držiš za spodnjo krivino balance, ti mora os krmila pokrivati os sprednjega kolesa.

ga bom pa še malo znižal. bo opora že skoraj cela v okvirju...
to z balanco pa poznam in trenutno je kar po tem pravilu.

bom šel na servis pa bomo s fanti še malo pogledali.
faza 14.08.2011 19:43
:D Si me spomnil kako sem sam klel nove cestne čevlje :D
Tudi meni je kar naprej čevelj spodletaval od začetka, prvo furo sem mislil v Šenčurju že vse skupaj v koruzo zagnat od besa .Sem mal tudi mednožje nas.... na štango....
:evil:
Perj sem imel seveda spd pedala, kakšna razlika....
Pa mi je šef A2U-ja rekel, vsaj 500km da se mal navadiš. Res je boljše, samo včasih mi še mal zdrsne :ups:
Kar mal potrpi boš videl da bo šlo
:D
Zajebanec 14.08.2011 19:43
boyan64 je napisal:

ga bom pa še malo znižal. bo opora že skoraj cela v okvirju...

kam boš šel z oporo,zic mora bit najmanj pet cm nad krmilom,fant tebe so verjetno nasral s prevelikim okvirjem...koliko si velik,in koliko je okvir,tako na oko bi bil 56 cm...ali :roll:
elMito 14.08.2011 19:49
Preveri da nimaš mogoče daljše roke gonilke kot na prejšnjem(to se je zgodilo meni, čeprav so mi obljubili iste kot na starem), in razmerje zobnikov zadaj. Morda imaš spredaj tudi večje šajbe.
boyan64 14.08.2011 19:58
Zajebanec je napisal:
boyan64 je napisal:

ga bom pa še malo znižal. bo opora že skoraj cela v okvirju...

kam boš šel z oporo,zic mora bit najmanj pet cm nad krmilom,fant tebe so verjetno nasral s prevelikim okvirjem...koliko si velik,in koliko je okvir,tako na oko bi bil 56 cm...ali :roll:


Okvir je M. Tako da bi moral biti za mene. Je pa res, da so pod fajfo še trije obročki, da gre še lahko dol.
Očitno bo potrebno še eksperimentirati. No tudi na starem sem menjal fajfe....
boyan64 14.08.2011 19:59
elMito je napisal:
Preveri da nimaš mogoče daljše roke gonilke kot na prejšnjem(to se je zgodilo meni, čeprav so mi obljubili iste kot na starem), in razmerje zobnikov zadaj. Morda imaš spredaj tudi večje šajbe.


Ne spredaj je kompakt kot prej. Za dolžino gonilke pa ne vem koliko je bila prej
1 2 3 ... 6
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI