joozz1 je napisal: |
obišči še drugi servis... vzrokov je lahko več, bovden, uhica menjalnika... |
Bom kar tukaj vprašal...
Težavo imam z verigo oz. nastavitvijo menjalnika ali pa s kaseto. Kolo ima za seboj 1.000km in veriga je prav obrnjena.
Veriga je namreč zelo glasna pri zobnikih 20 do 28 (spredaj veriga na velike zobniku). Če je veriga spredaj na majhnem zobniku je pri zobnikih 20 do 28 nekoliko bolje, pri vožnji v klanec pa se sliši rahlo pokanje.
V kolikor gonilko z roko vrtim nazaj, veriga rahlo poskakuje oz. skače in ropota.
Gre za Di2...
Kaj je lahko razlog oz. kako odpraviti to?
Hvala
@kolesarrr:Nastavi zadnji menjalnik še enkrat.Bom kar tukaj vprašal...
Težavo imam z verigo oz. nastavitvijo menjalnika ali pa s kaseto. Kolo ima za seboj 1.000km in veriga je prav obrnjena.
Veriga je namreč zelo glasna pri zobnikih 20 do 28 (spredaj veriga na velike zobniku). Če je veriga spredaj na majhnem zobniku je pri zobnikih 20 do 28 nekoliko bolje, pri vožnji v klanec pa se sliši rahlo pokanje.
V kolikor gonilko z roko vrtim nazaj, veriga rahlo poskakuje oz. skače in ropota.
Gre za Di2...
Kaj je lahko razlog oz. kako odpraviti to?
Hvala
Sem že naredil to...brez uspeha, zato sedaj sprašujem na forumu...
Na petem zobniku ne najdem idealne pozicije, praktično vedno ropota (v vseh 24 pozicijah).
@kolesarrrMalo manj poslušaj verigo in bolj goni, na nekaterih zobnikih pride vedno veriga nekoliko glasnejša, če menjuje ok in ne preskakuje je ok.pa ne sukaj nekej nazaj in poslusaj ker ni narejeno za to.Bom kar tukaj vprašal...
Težavo imam z verigo oz. nastavitvijo menjalnika ali pa s kaseto. Kolo ima za seboj 1.000km in veriga je prav obrnjena.
Veriga je namreč zelo glasna pri zobnikih 20 do 28 (spredaj veriga na velike zobniku). Če je veriga spredaj na majhnem zobniku je pri zobnikih 20 do 28 nekoliko bolje, pri vožnji v klanec pa se sliši rahlo pokanje.
V kolikor gonilko z roko vrtim nazaj, veriga rahlo poskakuje oz. skače in ropota.
Gre za Di2...
Kaj je lahko razlog oz. kako odpraviti to?
Hvala
zvita kleetka menjalnika, zvit nosilec menjalnika, slabo nastavljen menjalnik.. nekaj od tega bo
a na kak servis kjer imajo nekaj izkušenj še nisi peljal?
Mogoče dolžina verige ni prava
@gacar: Pozdravljeni,Pozdravljen
Nov kolo od letos, prevoženih cca. 2000km, kompletna DURA ACE oprema, ampak nikakor ne menja tako kot bi moralo. Bil na servisu in vse, ampak to ni to.
Bral sem pred kakšnim tednom, da ta nova veriga, da je baje asimetrična - torej, če ni pravilno obrnjena, ne bo lepo menjalo - je lahko to vzrok ?'''
LP,
Grega
Tu pa še predstavitev izdelka:
Dura Ace CN-7901 veriga se ponaša z asimetričnim dizajnom ... zunanja in notranja ploščica verige nista enaki. Profil zunanje ploščice je oblikovan tako, da zmanjša možnost napake verige med predstavljanjem na verižnikih gonilke. Profil notranje ploščice pa je oblikovan tako, da se združi z novimi Dura Ace CS-7900 zadnjimi verižniki v doslej nepredstavljivi harmoniji ... zmanjša se mehansko trenje (ki je poleg aerodinamike največji sovražnik kolesarja). Končni rezultat je natančno in tiho prestavljanje, ne glede na to, ali ga izvajate med vzdržljivostnim decembrskim treningom ali med potiskom 1200 watov na zadnjem ovinku lokalnega tekmovanja.
Zaradi luknjastih ploščic in votlih pinov (vmestnih členov) je Dura Ace CN-7901 veriga za odtenek lažja od svoje predhodnice. Velik plus je tudi nov zaključni člen verige, imenovan SM-CN79, ki je podoben Sramovemu PowerLink zaključnemu členu. To pomeni, da za sestavljanje in razstavljanje verige ne potrebujete posebnega orodja, popravila in čiščenje verige pa so sedaj otročje lahka opravila. Vse tiste, ki ne verjamejo v tehnologijo zaključnih členov pa bo razveselilo dejstvo, da je nova veriga še vedno kompatibilna z starim HG pinom za 10-redne verige proizvajalca Shimano.
Veriga Shimano Dura Ace CN-7901 tehta 252g. Kompatibilna je z Shimano Dura Ace FC-7900 in FC-7950 gonilko ter Shimano Dura Ace FD-7900 prednjim menjalnikom. Po zagotovilih proizvajalca ni kompatibilna z gonilkami in prednjim menjalnikom serije 7800.
@ProfiMehanik:Joj to je 7 let star problem verjetno je tezavo rešil. Nižje preberi.@gacar: Pozdravljeni,Pozdravljen
Nov kolo od letos, prevoženih cca. 2000km, kompletna DURA ACE oprema, ampak nikakor ne menja tako kot bi moralo. Bil na servisu in vse, ampak to ni to.
Bral sem pred kakšnim tednom, da ta nova veriga, da je baje asimetrična - torej, če ni pravilno obrnjena, ne bo lepo menjalo - je lahko to vzrok ?'''
LP,
Grega
Tu pa še predstavitev izdelka:
Dura Ace CN-7901 veriga se ponaša z asimetričnim dizajnom ... zunanja in notranja ploščica verige nista enaki. Profil zunanje ploščice je oblikovan tako, da zmanjša možnost napake verige med predstavljanjem na verižnikih gonilke. Profil notranje ploščice pa je oblikovan tako, da se združi z novimi Dura Ace CS-7900 zadnjimi verižniki v doslej nepredstavljivi harmoniji ... zmanjša se mehansko trenje (ki je poleg aerodinamike največji sovražnik kolesarja). Končni rezultat je natančno in tiho prestavljanje, ne glede na to, ali ga izvajate med vzdržljivostnim decembrskim treningom ali med potiskom 1200 watov na zadnjem ovinku lokalnega tekmovanja.
Zaradi luknjastih ploščic in votlih pinov (vmestnih členov) je Dura Ace CN-7901 veriga za odtenek lažja od svoje predhodnice. Velik plus je tudi nov zaključni člen verige, imenovan SM-CN79, ki je podoben Sramovemu PowerLink zaključnemu členu. To pomeni, da za sestavljanje in razstavljanje verige ne potrebujete posebnega orodja, popravila in čiščenje verige pa so sedaj otročje lahka opravila. Vse tiste, ki ne verjamejo v tehnologijo zaključnih členov pa bo razveselilo dejstvo, da je nova veriga še vedno kompatibilna z starim HG pinom za 10-redne verige proizvajalca Shimano.
Veriga Shimano Dura Ace CN-7901 tehta 252g. Kompatibilna je z Shimano Dura Ace FC-7900 in FC-7950 gonilko ter Shimano Dura Ace FD-7900 prednjim menjalnikom. Po zagotovilih proizvajalca ni kompatibilna z gonilkami in prednjim menjalnikom serije 7800.
kot so ti ze nakateri odgovorili je najvecja vrjetnost da je ketna narobe obrjena, vzrok pa je lahko tudi kriva tacka menjalnika ali pa preblizu nastavljen menjalnik zobniku, ki se odmakne pri starejsih grupah s privitjem tistega kriznega vijaka zadaj ali pri novejsih z 2mm imbusom
pri gospodu z problemom glasnosti in slabega prestavljanja pa se mi zdi da ce je probal ze vse drugo da je najbolj vrjetno zobnik nekoliko ohlepno zategnjen. sploh ko je kolo novo je po kasnem tednu fajn se enkrat zategniti zobnik saj je skoraj vedno po domace losan
upam da sem kan pomagal. lp
Dolžina verige bi morali biti ok, če je bilo kolo tovarniško sestavljeno.
Tudi zobnik sem že zategnil...nič ni bilo bolje...
Bom kar na servis peljal...sedaj sem bil na dopustu in me ni bilo doma...
preveri nosilec menjalnika.. velikokrat so novi bicikli montirani z zvitimi
Nov kolo od letos, prevoženih cca. 2000km, kompletna DURA ACE oprema, ampak nikakor ne menja tako kot bi moralo. Bil na servisu in vse, ampak to ni to.
Bral sem pred kakšnim tednom, da ta nova veriga, da je baje asimetrična - torej, če ni pravilno obrnjena, ne bo lepo menjalo - je lahko to vzrok ?'''
LP,
Grega
Tu pa še predstavitev izdelka:
Dura Ace CN-7901 veriga se ponaša z asimetričnim dizajnom ... zunanja in notranja ploščica verige nista enaki. Profil zunanje ploščice je oblikovan tako, da zmanjša možnost napake verige med predstavljanjem na verižnikih gonilke. Profil notranje ploščice pa je oblikovan tako, da se združi z novimi Dura Ace CS-7900 zadnjimi verižniki v doslej nepredstavljivi harmoniji ... zmanjša se mehansko trenje (ki je poleg aerodinamike največji sovražnik kolesarja). Končni rezultat je natančno in tiho prestavljanje, ne glede na to, ali ga izvajate med vzdržljivostnim decembrskim treningom ali med potiskom 1200 watov na zadnjem ovinku lokalnega tekmovanja.
Zaradi luknjastih ploščic in votlih pinov (vmestnih členov) je Dura Ace CN-7901 veriga za odtenek lažja od svoje predhodnice. Velik plus je tudi nov zaključni člen verige, imenovan SM-CN79, ki je podoben Sramovemu PowerLink zaključnemu členu. To pomeni, da za sestavljanje in razstavljanje verige ne potrebujete posebnega orodja, popravila in čiščenje verige pa so sedaj otročje lahka opravila. Vse tiste, ki ne verjamejo v tehnologijo zaključnih členov pa bo razveselilo dejstvo, da je nova veriga še vedno kompatibilna z starim HG pinom za 10-redne verige proizvajalca Shimano.
Veriga Shimano Dura Ace CN-7901 tehta 252g. Kompatibilna je z Shimano Dura Ace FC-7900 in FC-7950 gonilko ter Shimano Dura Ace FD-7900 prednjim menjalnikom. Po zagotovilih proizvajalca ni kompatibilna z gonilkami in prednjim menjalnikom serije 7800.