Servis za Polar, Urca Ljubljana - pohvala

Domov > Forum > Servis za Polar, Urca Ljubljana - pohvala

Servis za Polar, Urca Ljubljana - pohvala

SORTIRAJ PO:
Grom 21.09.2011 09:45
Poslal sem števec Polar v okvari na servis za Polar, Urca Ljubljana, poklicali kako in kaj, popravili, poslali, tudi cena ok, tako da - pohvala :!:
DusanK 21.09.2011 10:44
Kaj pa je bilo narobe z uro ?
montelli 21.09.2011 11:04
Tudi jaz lahko rečem, da so mi pred časom brez problema zamenjali Polarjev pas za uro RS300x - WearLink je bil prevelik, kljub temu, da je bila zadeva kupljena drugje.
um_etnik 22.09.2011 00:03
Izgleda, da imajo tudi oni slabe trenutke :D
albracko@gmail.com 28.11.2011 16:32
jaz pa lahko samo recem, da me v Urci vec ne vidijo, ne za polar-ja ne za katerokoli uro.

da se opisem zakaj....tja sem jim nesel CS600 ker mi je not nekako prisla vlaga in mi stevec vec ni deloval in sem jih vprasal ce mi lahko menjajo baterijo ter tesnila. Ko sem prisel nazaj po njega (kako je izgledal odnos raje ne omenjam...samo lahko omenim da bi zenski najraje eno vzgojno stisnil) seveda nisem takoj preveril vsega (v bistvu sem samo na hitro pogledal a je vklopljen), ker sem pac bil preprican da ce se baterija menja in tesnila da pa to ni neka umetnost.
Ko sem prisel domov sem pa opazil, da ne dela zvok in da display zelo slabo prikazuje stevilke (torej ne v crni barvi ampak bledo siva). Po slabi izkusnji z servisom in njihovim odnosom do stranke me seveda niti najmanj ni zanimalo da grem tja se enkrat, zato sem poiskal alternativo g. Marin iz Novega Mesta, ki je prej bil uradni serviser za Polar.

Ko sem ga poklical in mu razlozil zadevo je rekel, da naj kar posljem in da zal nisem edini s slabo izkusnjo pri Urci. Isti dan ko je dobil stevec me je poklical in mi rekel, da je serviser na urci res zamenjal tesnila ampak je vijake prevec zategnil in zadeva sploh ni tesnila, prav tako baterija sploh ni bila menjana. Obenem mi je scistil se kontakte, da mi display boljse sveti (je rekel, da zal tako kot nov ne bo, ker je prisla vlaga zraven in vec kot to ne more narediti razen ce mi display menja, kar pa se ne izplaca), ter postimal, da mi deluje zvok.
garin 30.11.2011 18:19
Ne morem da ne bi tudi jaz povedal svojo ZELO slabo izkušnjo z tem servisom URCA v Ljubljani.

Prepričan sem bil, da moram mojega POLARja predat v roke mojstrom v pooblaščenem servisu
tj. URCA, da mi kao strokovno menjajo baterijo in tesnilo. Ko dobim po pošti uro z "novo"baterijo hitro ugotovim, da dela enako slabo kot pred zamenjavo. zadevo reklamiram in dobim zagotovilo da bodo še 1x pogledali kaj je narobe. Pokliče me "mojster" in pove da je šlo neko vezje in zamenjava stane cca 190 €, seveda se stem ne strinjam in vzamem uro nazaj.

Ni mi dalo miru in grem k najbližjemu urarju, da mi pogleda kako je z baterijo. Ko jo izmeri ugotovi, da je baterija popolnoma prazna. Zamenja baterijo in POLAR dela kot nov.

Kaj so tam zaeni mojstri, da mi govorijo o nekem pokvarjenem vezju, moral pa bi samo zamenjat baterijo!!! Katastrofa, da o ceni in odnosu niti ne govorim.

Moj nasvet: čim dalje od tega servisa oz, trgovine,
upam pa, da bodo kmalu zgubili pooblastilo za servis
Grom 30.11.2011 18:23
um_etnik je napisal:
Izgleda, da imajo tudi oni slabe trenutke :D


Očitno, glede na zapisano... :?
Moja izkušnja z njimi je bila ok.
DusanK 30.11.2011 18:34
@Grom, še 1x isto vprašanje:
DusanK je napisal:
Kaj pa je bilo narobe z uro ?
AD 30.11.2011 18:57
Lex_ je napisal:
Po slabi izkusnji z servisom in njihovim odnosom do stranke me seveda niti najmanj ni zanimalo da grem tja se enkrat, zato sem poiskal alternativo g. Marin iz Novega Mesta, ki je prej bil uradni serviser za Polar.


Glede tega bi Lex_u pritrdil. Namreč že večkrat sem se ob problemih s POLAR uro ali menjavi baterije obrnil na g. Marina in vedno so bile težave hitro ter profesionalno odpravljene. Sicer res ni več pooblaščeni serviser za POLAR, kar pomeni, da garancije ne boste mogli uveljavljati. Je pa tehnično odlično podkovan in predvsem specialist za te produkte-če si namreč zgolj "urar" še ne pomeni, da znaš popravit polarjev pulzmeter.
JC29 30.11.2011 20:18
Kaj potem me mora skrbet, imajo že tri dni mojo uro na popravilu (očitno crknil IR), pa se še nič ni zgodilo.
garin 30.11.2011 23:05
Mene bi sigurno skrbelo.
Če ti je crknil IR, je nevarno da ti bodo menjali pašček ure in ti ga drago zaračunali. To mogoče še znajo.
Kot so že nekateri predlagali ti svetujem za g. Marina v N.Mestu, je sigurno bolj profesionalen.
elektrikar 01.12.2011 06:13
Imam uro POLAR RS800CX PTE pa sem si zadevo pomotoma nastavil,da se samodejno zaklepa in bi
samodejno zaklepanje rad odpravil,pa NEZNAM.Zaklenjen imam tudi menu settings.Prosim za pomoč
in tel.od g.Marina.
albracko@gmail.com 01.12.2011 07:16
se to moram dodat...ko me je poklical in rekel, da je zadevo uredil mi sploh ni hotel nic zaracunat, ker je rekel, da itak ni imel kaj za naredit kot pa zadevo samo scistit in prav skup sestavit.
Sem mu rekel, da mi naj potem pa baterijo zamenja (katere mi pri urci niso, ceprav sem jo placal...ocitno imajo samo stare baterije in ti staro zamenja z staro), da mu vsaj nekaj placam.

njegova telefonska stevilka je 040 898 111

@JC29: ce mene vprasas po moji zadnji izkusnji, je v vsakem primeru ura v boljsih rokah pri g. Marinu...on te bo namrec takrat ko bo zadevo dobil v roke in pogledal kaj je narobe, poklical in povedal kaj je tezava in se dogovoril s tabo kako naprej, ce je recimo zadeva predraga, da bi se jo splacalo popravljat.
primoz69 01.12.2011 08:28
g. Marin je zakon. Glede njegove strokovnosti ni nobenega dvoma. Človek ima certifikat za servisiranje prav iz Finskega Polarja sicer iz 'davnega leta 2008', ko je še bil uradni serviser pri takratnem uvozniku za SLO Intact d.o.o.. O kasnejšem razpletu zgodbe raje nebi. Človek je dipl.ing.str. in se s servisiranjem Polarjev ukvarja odkar je ta prisoten na trgu. Poznam ga tudi osebno in sem svoje Polarjeve izdelke servisiral pri njemu cca 10 let, zdaj sem pač na Garminu.

Očitno zdaj v SLO Polarje zastopa firma, ki prodaja teniske in oblačila, servisirajo jih pa drugorazredni urarji, ki očitno niti napetosti v bateriji ne znajo izmerit. Mimogrede, tisti ki jih servisirate pri 'Urci', ali ste od njih po opravljenem servisu dobili potrdilo o vodotesnosti, ki jo je kolikor vem potrebno naredit ob vsakem odprtju Polarja (tudi ob zamenjavi baterije)??? g. Marin tako komoro za preverjanje ima in vedno brez zahteve priloži takšno potrdilo...

Tako, da tistim ki Polarjev nimate več v garanciji svetujem, da se obrnete nanj....
garin 01.12.2011 09:16
Lex_ je napisal:
(katere mi pri urci niso, ceprav sem jo placal...ocitno imajo samo stare baterije in ti staro zamenja z staro)


Točno to se je zgodilo tudi meni, vendar po reklamaciji bi pa ja lahko ugotovili, da je baterija fuč, ne pa da mi predlagajo zamenjavo skoraj cele ure za 190€ !!?? Halo!
vladoV 01.12.2011 09:18
Kdo pa še sploh kupi nov polar? Da imaš povezavo z satelitom moraš imeti na roki tisto kilsko bulo!
Grom 01.12.2011 10:18
vladoV je napisal:
Kdo pa še sploh kupi nov polar? Da imaš povezavo z satelitom moraš imeti na roki tisto kilsko bulo!


To pa je tudi res... :?
machTRI 01.12.2011 10:19
vladoV je napisal:
Kdo pa še sploh kupi nov polar? Da imaš povezavo z satelitom moraš imeti na roki tisto kilsko bulo!


Sam ne potrebujem GPSja in verjetno še marsikdo ne zato mi zadošča Polar brez "kilske bule" :)
Grom 01.12.2011 10:21
DusanK je napisal:
@Grom, še 1x isto vprašanje:
DusanK je napisal:
Kaj pa je bilo narobe z uro ?


Spregledal vprašanje... Na CS600 je vedno bolj slabo deloval ali sploh ne deloval zaslon, sem menjal baterijo (kot so mi svetovali pri uvozniku...), pa ni bilo nič boljše. Pri začetku vožnje je ura tudi zmrznila za kako minuto ali dve, potem pa nekako le delovala (ekran pa kakor kdaj...). Po zamenjavi enega vezja v Urci zdaj dela OK, strošek 15EUR. To je to.
_Alzy_ 01.12.2011 10:23
Ima kdo probleme z RS800cx ? Meni je šla že druga baterija v dveh letih, prvo sem menjal, na pooblaščenem servisu v LJ.
hili 01.12.2011 10:24
Grom je napisal:
DusanK je napisal:
@Grom, še 1x isto vprašanje:
DusanK je napisal:
Kaj pa je bilo narobe z uro ?


Spregledal vprašanje... Na CS600 je vedno bolj slabo deloval ali sploh ne deloval zaslon, sem menjal baterijo (kot so mi svetovali pri uvozniku...), pa ni bilo nič boljše. Pri začetku vožnje je ura tudi zmrznila za kako minuto ali dve, potem pa nekako le delovala (ekran pa kakor kdaj...). Po zamenjavi enega vezja v Urci zdaj dela OK, strošek 15EUR. To je to.


škoda, da je ta Urca prišla par let prepozno. Polarju pa sicer nihče ne more več pomagati, ker je razvojno čist v slepi ulici.
Mlinar 01.12.2011 10:49
sam sem imel svojga polarja 2 krat pri urci in obakrat sem dobil potrdilo tlačnega poizkusa. Prvič sem se pri njih oglasil zgolj informativno, ker ima rs800 cudno lastnost, da se pri velikih temperaturnih razlikah med roko in okolico pojavi čudna meglica, drugič pa so mi menjali baterijo. prvič sem se pogovarjal s serviserjem o dani težavi, pa je dejal da je uro odprl in dodatno namazal okoli vseh gumbov ter da ni opazninih seldi vlage, pri drugem obisku in menjavi baterije sem potarnal nad kompaktnostjo okvirja na določeni točki, pa je prodajalka sama rekla da je verjetno popustil in če imam garancijo... prišel sem do nove šipce in se s tem znebil vseh dotedanjih prask:))

aja. ko pa sem pri njih kupil le nov pas za weearlink, pa mi je stisnil nekaj procentov posusta, ne da bi sam kaj rekel. plačal sem pa s plačilno kartico...

tako da sam imam z njimi res dobre izkušnje. me pa malo skrbijo vse vaše slabe izkušnje... kot da bi pri njih delala dva različno usposobljena serviserja... eden, ki se spozna in drugi, ki bolše da se nebi dotaknil ure:/
montelli 01.07.2013 10:46

Zanima me, če ima kdo izkušnje z naslednjim: moj CS500 mi zadnje dni rad pokaže izredno visoke vrednosti pulza - zame nedosegljive: 200+ utripa/min. To se dogaja na ravnem ali na spustih. Mogoče je pas crknil ali kaj drugega (baterije,...). Pas in baterije sem menjal pred letom dni v URCI. Se menjava pas vsako leto? Hvala.

Chos12391 01.07.2013 10:55
@montelli:

Zanima me, če ima kdo izkušnje z naslednjim: moj CS500 mi zadnje dni rad pokaže izredno visoke vrednosti pulza - zame nedosegljive: 200+ utripa/min. To se dogaja na ravnem ali na spustih. Mogoče je pas crknil ali kaj drugega (baterije,...). Pas in baterije sem menjal pred letom dni v URCI. Se menjava pas vsako leto? Hvala.

Tudi jaz sem imel podobne simptome in je bil zanič pas.

V Urci so mi povedali, da je možno, da pas crkne v roku enega leta, je pa to odvisno od več dejavnikov. Probaj prvo z zamenjavo baterije.

dunjo 02.09.2015 13:45

Pozdravljeni! Težave imam s polarjevo uro AXN500 in sicer z barometrom in sicer natančneje z baro/alti senzorjem, ki bi ga bilo treba zamenjati. Ker pa je baje Polar že pred letom nehal pošiljati rezervne dele za moj model, mi na servisu v LJ (Urca), prav nič niso mogli pomagati. To me čudi. A ni zakonsko določeno, da mora proizvajlec dele zagotavljati še sedem let po času, ko gre izdelek iz prodaje. V nekaj podobnih debatah na forumih, sem zasledil, da so zelo hvalili nekega g. Marina iz Novega mesta.Sicer nekaj let nazaj. A kdo ve a je še to aktualno, morda bi mi on lahko pomagal.

Najlepša hvala in lep pozdrav

piki7 02.09.2015 14:02

 

No, še moja težava:

Na moji uri (Polar RS300X) se mi je že 3x vtrgal pas, na tistem mestu, kjer se pašček ob zapenjanju vedno pregiba. Tudi na drugi strani je pašček vtrgan skorajda do konca, kar je razvidno iz slik.

Ker sem že 3x zamenjal pas (3x cca.30€), me zanima, ali kdo ve, kako rešiti to težavo. Kako bi dal gor kakšen drug pas (npr. lederni ali kaj podobnega), glede na to, da je pri uri tudi ohišje ˝integrirano˝ v ta pašček... 

 

uploaded



uploaded



oschti 02.09.2015 20:38
@garin: Ne morem da ne bi tudi jaz povedal svojo ZELO slabo izkušnjo z tem servisom URCA v Ljubljani.

Prepričan sem bil, da moram mojega POLARja predat v roke mojstrom v pooblaščenem servisu
tj. URCA, da mi kao strokovno menjajo baterijo in tesnilo. Ko dobim po pošti uro z "novo"baterijo hitro ugotovim, da dela enako slabo kot pred zamenjavo. zadevo reklamiram in dobim zagotovilo da bodo še 1x pogledali kaj je narobe. Pokliče me "mojster" in pove da je šlo neko vezje in zamenjava stane cca 190 €, seveda se stem ne strinjam in vzamem uro nazaj.

Ni mi dalo miru in grem k najbližjemu urarju, da mi pogleda kako je z baterijo. Ko jo izmeri ugotovi, da je baterija popolnoma prazna. Zamenja baterijo in POLAR dela kot nov.

Kaj so tam zaeni mojstri, da mi govorijo o nekem pokvarjenem vezju, moral pa bi samo zamenjat baterijo!!! Katastrofa, da o ceni in odnosu niti ne govorim.

Moj nasvet: čim dalje od tega servisa oz, trgovine,
upam pa, da bodo kmalu zgubili pooblastilo za servis

Moja izkušnja pri Urci eneka. izgubljal se je signal s pasu,pa sem v obeh, uri in pasu manjal baterije...potem prinesel pokazat...diagnoza ja bla nedelujoč pas in slaba baterija v uri. Uredu, za pas se strinjam, za baterijo pa sploh ne. Ko plačam za pas in bateriji, za katero so me nategnili ko psa, sem ženksi, tamlajši, rekl, da sem baterijo v uri dan prej sam menjal...ni blo odgovora,le odšla je v prostor zadaj. Ja, nikol več me ne vidijo tam, izkušnjo pa sem tudi takrat omenil direkt Polarju...pa urca še vedno laufa. Ja, to ti je čist šalabajzerko in balkanu podobno, na zahodu bi že zaprla štacuno. Amen.

@piki7: uro po vsaki aktivnosti sprerem z vodo, imam jo že 5 let, pas pa še prvi. Tudi na razne nosilce na kolo jo ne dajem zarad tresljajev.

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI