Na kaj moram paziti, ko kupujem rabljene obroče?

Domov > Forum > Na kaj moram paziti, ko kupujem rabljene obroče?

Na kaj moram paziti, ko kupujem rabljene obroče?

SORTIRAJ PO:
don Antonio 08.10.2011 11:13
Pozdravljeni,

namen imam kupiti rabljene obroče za cestaka, ker so novi v večini primerov zelo dragi na tem forumu pa se dostikrat najde kakšna ugodna ponudba. Zato me zanima na kaj vse moram biti pozoren ko kupujem rabljene obroče? Logično je, da mora biti ista račna ter da so obroči ravni...zanima me če so še kakšni drugi detajli na katere moram biti pozorn...

Hvala :D
Maratonac 08.10.2011 11:25
Tvoja skupna teža, če gre čez 95kg in pa posledično število špic. Obroče pa v vsakem primeru pred nakupom na centriranje, ker lahko da so zviti in popravljeno scentrirani do končne meje in se eventualnih malih ohterjev ne da več scentrirati.
don Antonio 08.10.2011 11:32
moja skupna teža je 82kg...zaniha do 85kg kej več pa ne :D gledam pa obroče fulcrum racing 1... torej če prav razumem pred nakupom potem na servis na centriranje in da pove serviser, če so bli kdaj centrirani ter v primeru da so bli centrirani, kolk so bli? :D sm bolj nov v kolesarskih vodah zato rajš 2x vprašam :D
popay 08.10.2011 11:49
Zavorna površina mora biti ravna in ne tako izrabljena, da je že v črki "U". In pa račna naj ne opleta.
don Antonio 08.10.2011 12:38
Ok super :D hvala :D btw kolk tistoč km je ponavadi življenska doba obročev? :)
vambomzepokazu 08.10.2011 12:45
don Antonio je napisal:
Ok super :D hvala :D btw kolk tistoč km je ponavadi življenska doba obročev? :)


Odvisno od višincev, pomoje. Po ravnini ponavadi samo pribremzaš, pri spustiš pa bremzaš (zavorna površina je takrat bolj obremenjena). MIslim, da če je zavorna površina na sprednjem vredu, da je zadnji lih tako.
mohimm 08.10.2011 14:47
Iz izkušenj poglej tudi notranjo stran obroča, kjer so vpete špice. Posebaj kakšni starejši bontrager obroči so tam napokali, razpoka pa do te mere da je obroč primeren zgolj za odpad....
KAVITATOR+ 08.10.2011 16:09
ne kupovat rabljenih...edin če res poznaš lastnika.Še z novimi so lahko problemi

če ne pa:zavorna površina more bit ko iz CNC mašine, špice ne veš ali so bile prenategnjene ali ne (večina ne uporablja tenziometrov), ležaji morjo lepo laufat in ne sme biti nobenega zraka ko imaš feltno vpeto v geštel (levo- desno)
KAVITATOR+ 08.10.2011 16:11
je pa veliko odvisno od voznika(moč, teža) ter vzdrževanja
KAVITATOR+ 08.10.2011 16:13
Zonde vržeš v smeti po cca 100.000km

ostalo pa mogoče že prej :D
TEX 08.10.2011 16:16
KAVITATOR+ je napisal:
Zonde vržeš v smeti po cca 100.000km

ostalo pa mogoče že prej :D

Si to sam preveru ??
KAVITATOR+ 08.10.2011 16:20
ne...domnevam :D

za zonde je pa preverjeno
1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI