ULTEGRA DI2

Domov > Forum > ULTEGRA DI2

ULTEGRA DI2

SORTIRAJ PO:
TOMAŽB 05.01.2012 19:51
Že kdo vozi? Izkušnje in mnenja dobrodošla.

Hvala.
ANQUETIL 05.01.2012 20:00
To je tko, kot bi vprašal ko pride na tržišče tanov model Golfa. Sigurno je dobr, mnenj pa toliko, kot voznikov. Pa brez zamere.
TOMAŽB 05.01.2012 20:58
Potem pa se ne splača nič spraševat, kajne?
Zajebanec 05.01.2012 21:10
TOMAŽB je napisal:
Potem pa se ne splača nič spraševat, kajne?

tako je,kaj bi spraševal,če želiš imeti Di2 ga kupiš in amen... 8)
KAVITATOR+ 05.01.2012 21:16
menda bolša kot duraace

aja prednji menjalnik ti odreže prst :lol:
TOMAŽB 05.01.2012 21:44
potem ga pač bom :evil:

aja in popravte forum, da ne bo mogoče postavljati vprašanj za mnenja! ;)
Malinouček 05.01.2012 21:59
Novo Ultegro Di2 imajo pri Čerinu, je kolo na trenažerju in lahko tudi probaš.
Buschi 05.01.2012 22:53
Težja od DA, ker so cenejši servoti, pokurijo malo več elektrike in kar je zame čista badarija, ni kompatibilna z DA...in ca 350g težja od navadne ultegre.
Za šminkirat je dober, za resno uporabo NE!
KAVITATOR+ 05.01.2012 23:35
glede servotov sem slišal samo dobre besede. Ok pa nej pove kak ki je res fural. Sicer je na internetu že kar nekaj debat
TOMAŽB 06.01.2012 08:08
Buschi je napisal:
Težja od DA, ker so cenejši servoti, pokurijo malo več elektrike in kar je zame čista badarija, ni kompatibilna z DA...in ca 350g težja od navadne ultegre.
Za šminkirat je dober, za resno uporabo NE!


Bulšit - od ultegre 6700 težja za 80 g!!! - malo spodaj pod videom

http://www.bikerumo r.com/2011/08/10/ultegra-di2-e lectronic-shifting-ride-review -video-tech-report/
loltrollol 06.01.2012 10:27
A baterija je všteta? itd

TOMAŽB je napisal:
Buschi je napisal:
Težja od DA, ker so cenejši servoti, pokurijo malo več elektrike in kar je zame čista badarija, ni kompatibilna z DA...in ca 350g težja od navadne ultegre.
Za šminkirat je dober, za resno uporabo NE!


Bulšit - od ultegre 6700 težja za 80 g!!! - malo spodaj pod videom

http://www.bikerumo r.com/2011/08/10/ultegra-di2-e lectronic-shifting-ride-review -video-tech-report/
TOMAŽB 06.01.2012 11:01
Jao jao - sicer ne bom prevajal ampak

*FD is braze-on. Cranks are 53/39 with BB. 11-23 cassette. 114 links in chain. All weights provided by Shimano. “Other” includes the wiring, battery & mount, junction box and control box for the electronic groups and shift cable & housing for the mechanical groups."
LukecKukec 06.01.2012 15:37
Osebno me te elektronske zadeve sploh ne pritegnejo, prej odbijajo. Priznam, za pogledat je, zanimiv je tudi sam način delovanja, to pa je tudi vse... Kot prvo mi ne gre v račun teža, ne glede na to kolikšna je, Šimano itak že v osnovi ni lahek (sploh ultegra), zakaj bi potem kolo obtežili še dodatno. Sploh danes, ko vemo, da je "moderno" če je kolo čim lažje. Prav tako mi sam dizajn in montaža nista všeč. Tista škatlica na okvirju mi ne sede, prav tako kabli na spodnji strani krmilne opore, zgleda nekako tako Merkur varianta - sam svoj mojster (pa tu ne mislim na temo na tem forumu). Nevem zakaj nebi celotne zadeve speljali po notranjosti? Vem, komplicirano, a vseeno. Poleg tega da tista velika zadeva za predni menjalnik popolnoma pokvari linije koles in je preprosto preveč. Tudi samo delovanje. Ne vidim ravno prednosti v prestavljanju, saj je tako rekoč enako hitro. Pa še to. Zadevo je treba polniti. Torej je v principu baterija. Koliko stvari doma vam poganjajo baterije, in kako ste kaj zadovoljni z njihovim delovanjem. Osebno nočem pred vsako vožnjo polniti tiste zadeve, poleg tega pa nočem na enkrt ostati brez štroma na poti. Pa da ne bo kdo mislil, da favoriziram Campoagnolo, po mojem isto s... Za pogledat sta oba, za resnično življenje pa na žalost (še) ne, mogoče kdaj v prihodnje.
StaraKost 06.01.2012 15:59
LukecKukec je napisal:
Osebno nočem pred vsako vožnjo polniti tiste zadeve, poleg tega pa nočem na enkrt ostati brez štroma na poti. .



... si ti sploh prebral koliko kilometrov narediš z enim polnjenjem 8O .
KAVITATOR+ 06.01.2012 16:17
LukecKukec 06.01.2012 16:19
Nima veze, gre za eno stvar več, na katero moraš paziti, poleg tega pa 300 km ni glih neka razdalja, torej boš polnil kar pogosto, pa dvomim da bo menjalo tako kot treba ko bo baterija enkrat " na najge"
pajzbar 06.01.2012 16:29
LukecKukec je napisal:
Nima veze, gre za eno stvar več, na katero moraš paziti, poleg tega pa 300 km ni glih neka razdalja, torej boš polnil kar pogosto, pa dvomim da bo menjalo tako kot treba ko bo baterija enkrat " na najge"

ocena je cca1000km/baterijo
jankokocevje 06.01.2012 16:30
Še zmeraj ne veš, kar te je Stara kost vprašal. Si probal kako deluje?
marko55 06.01.2012 16:49
LukecKukec je napisal:
Nima veze, gre za eno stvar več, na katero moraš paziti, poleg tega pa 300 km ni glih neka razdalja, torej boš polnil kar pogosto, pa dvomim da bo menjalo tako kot treba ko bo baterija enkrat " na najge"


Kakšnih 300 km?

Jaz sem se pogovarjal z mad_one-om, ki ima DA DI2. Avtonomija baterije je cca 2.500 km, ko ti indikator pokaže rdeče ima baterija kapacitete še za cca 500 km. Sprobal je (zanalašč) tudi, kaj se zgodi, ko baterija gre. Najprej preneha delovati sprednji menjalnik in se je samo z delujočim zadnjim komot pripeljal domov.

Prestavljanje je brezhibno, samo na rahel dotik (ni ti treba tiščati ročke za prestavljanje na veliko prednjo šajbo). Prednji menjalnik se sam prilagaja poziciji verige na zadnjem menjalniku. V glavnem; ko mi je to pripovedoval sem si rekel, da takoj ko bo kaj denarja si definitivno nabavim Ultegro DI2. Al pa 105 DI2, ko jo bodo naredili (in verjetno jo bodo naredili slej ko prej).
ANQUETIL 06.01.2012 16:52
Menim, da bo Shimano z Ultegro Di2 dokončno približal elektroniko kolesarjem in da so dnevi "zajlam" šteti. Prav tako, bo moral Campagnolo pošteno zavihati rokave, drugače se jim slabo piše.
LukecKukec 06.01.2012 16:54
Ok pomota pri kilometrih, priznam! Drugače pa sem še vedno rezerviran kar se tega tiče. JankoKočevje, nisem probal, sem pa bol zraven. Letos na počitnicah v Dubaju sem slučajno naletel na kolesarsko trgovino kjer so imeli DA Di2 na Kogi. Saj pravim, zanimiva zadeva vendar še ne dovolj razdelana če se mene vpraša ;)
sandifis 06.01.2012 17:05
LukecKukec je napisal:
Osebno me te elektronske zadeve sploh ne pritegnejo, prej odbijajo. Priznam, za pogledat je, zanimiv je tudi sam način delovanja, to pa je tudi vse... Kot prvo mi ne gre v račun teža, ne glede na to kolikšna je, Šimano itak že v osnovi ni lahek (sploh ultegra), zakaj bi potem kolo obtežili še dodatno. Sploh danes, ko vemo, da je "moderno" če je kolo čim lažje. Prav tako mi sam dizajn in montaža nista všeč. Tista škatlica na okvirju mi ne sede, prav tako kabli na spodnji strani krmilne opore, zgleda nekako tako Merkur varianta - sam svoj mojster (pa tu ne mislim na temo na tem forumu). Nevem zakaj nebi celotne zadeve speljali po notranjosti? Vem, komplicirano, a vseeno. Poleg tega da tista velika zadeva za predni menjalnik popolnoma pokvari linije koles in je preprosto preveč. Tudi samo delovanje. Ne vidim ravno prednosti v prestavljanju, saj je tako rekoč enako hitro. Pa še to. Zadevo je treba polniti. Torej je v principu baterija. Koliko stvari doma vam poganjajo baterije, in kako ste kaj zadovoljni z njihovim delovanjem. Osebno nočem pred vsako vožnjo polniti tiste zadeve, poleg tega pa nočem na enkrt ostati brez štroma na poti. Pa da ne bo kdo mislil, da favoriziram Campoagnolo, po mojem isto s... Za pogledat sta oba, za resnično življenje pa na žalost (še) ne, mogoče kdaj v prihodnje.

Mnenje nekoga, ki ga še ni v praksi preizkusil.
Ko primerjam klasični menjalnik in DI2 je podobno, kot če bi peimerjal navadni ročni menjalnik in sekvenčnega v rally vozilu.
sandifis 06.01.2012 17:06
ANQUETIL je napisal:
Menim, da bo Shimano z Ultegro Di2 dokončno približal elektroniko kolesarjem in da so dnevi "zajlam" šteti. Prav tako, bo moral Campagnolo pošteno zavihati rokave, drugače se jim slabo piše.

+1
KAVITATOR+ 06.01.2012 17:12
Pa ne pozabit na hidravlične menjalnike - letos Magura neki paca
LukecKukec 06.01.2012 18:06
Ko bo vsa ta tehnologija na voljo na kolesih pod 3000 evr, takrat bomo lahko komaj rekli, da je na trgu...
jankokocevje 06.01.2012 18:18
http://www.energijabikes.com /artikel/cestna-kolesa/focus-c ayo_evo-2_0/
http://www.en ergijabikes.com/artikel/cestna -kolesa/ghost_2012_race_lector _pro_ultegra_di2/ -popust
Lukec, Lukec
Vedno znova presnetiš in komentiraš, brez da bi se potrudil in preveril
Buschi 06.01.2012 18:18
KAVITATOR+ je napisal:
Pa ne pozabit na hidravlične menjalnike - letos Magura neki paca


5Rot ma to že vsaj kako desetletje. 1500€ za set.
pajzbar 06.01.2012 18:18
@Lukec K: za 2800 cube agree gtc di2 - vebcompany

Da ne odpiram nove teme, mogoče kdo vozi sram force ali rival? Razlika v teži je cca 200g, kaj pa razlika v kvaliteti prestavljanja, zaviranja?
Heligo 06.01.2012 18:22
Jaz imam doma dve kolesi. Na enem Sram Red in na drugem Shimano Da DI2. Lahko rečem samo eno. Naslednje cestno kolo ki ga bom kupil bo imelo električni menjalnik.

Če je razlika v delovanju elektro DA in Ultegre taka kot pri mehanskih dveh, je Ultegra zadetek v polno.
sandifis 06.01.2012 18:24
LukecKukec je napisal:
Ko bo vsa ta tehnologija na voljo na kolesih pod 3000 evr, takrat bomo lahko komaj rekli, da je na trgu...

Canyon ga že ima približno za ta denar:
http://www.canyon.co m/_en/roadbikes/bike.html?b=25 15
seveda pa so na trgu tudi malo manj zveneča imena, ki def. ponudijo omenjeno tehnologijo v cenovnem rangu, kot si ga omenil,...
1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI