MAGICSHINE in nočna vožnja s kolesom

Domov > Forum > MAGICSHINE in nočna vožnja s kolesom

MAGICSHINE in nočna vožnja s kolesom

SORTIRAJ PO:
KAVITATOR+ 30.01.2012 08:31
pomojem si ta lučka zasluži svojo temo (glede na ostalo na tem forumu)

http://kavitec.blo gspot.com/2012/01/test-magicsh ine-mj-880.html
slavko1 30.01.2012 08:44
Kavi jest sem pa tole lani ubodel. Sam mal močnejšo batarijo bi si takrat lahko privoščil. No res pa je da sem večinoma uporabljal najmočnejšo svetilnost. Sem pa tudi to lučko nekaj gledal ki si jo testiral ti, pa se mi je zdela res predraga. Res pa je da je tvoja šeenkrat močnejša:D
http://www.slavko.mojforum .si/slavko-about75-16.html

Sveti pa fajn, celo v zelo gosti megli. :mrgreen:
honda2 30.01.2012 13:08
Sam imam Magishine 900 lumensko in vozim isto zahtevne spuste kot podnevi. Meni se zdi povsem dovolj. Na spustih dosegam enake hitrosti kot podnevi.
Mislim, da si malo podcenil moč 2000 lumenske lampice. Ta lampa mora narediti dan.


KAVITATOR+ je napisal:
pomojem si ta lučka zasluži svojo temo (glede na ostalo na tem forumu)

http://kavitec.blo gspot.com/2012/01/test-magicsh ine-mj-880.html
KAVITATOR+ 30.01.2012 17:11
Živjo! sem imel 900 lumensko in mi ni zadostovala. Za hojo je bila idealna (tudi ko me je dobil divji prašič na menini planini). MJ880 na polni svetilnosti res sveti več kot moj avto. Samo za spuste mi je bilsa idealna 4.stopnja (od 5ih). Predvsem za ostre zavoje kjer 900 lumenska naredi mrtvi kot in na slepo zavijaš je MJ880 boljša zaradi zelo širokega snopa. Prva močnejša je bila 150 lumenska in na cestnem kolesu res fenomenalna zadeva. Samo sem zmeraj imel utesnjen občutek. Pr tej se enako spuščam kot podnevi. Mogoče ker sme cestni kolesar bolj cvikam na MTB.
KAVITATOR+ 30.01.2012 17:17
Slavko za cestno kolo je tvoja pomojem povsem dovolj. Samo tehle 2000 lumnov ob skoraj enaki dimeziji svetilne enote je res bomba. Magicshine ima več svetilk. Ostalih žal nisem testiral. Bom pa šel poleti ko je toplo na kako nočno turo - nočna vožnja mi je bila zmeraj zakon še posebaj mimo javnih in mestnih razsvetljav kjer se vse zdi hitreje (seveda ob primerni opremljenosti...ki pa sem že tu opisal http://kavitec.blogspot.com /2011/09/biti-viden-ponoci.htm l
SODROVC 30.01.2012 18:35
Tudi jaz sem dal en prispevek, ampak na tejle povezavi:
http://www.randon neurs.si/rd/f_tema.aspx

Kol ega ima 1200 lumensko, model 870 in je tudi odlična, sploh za po cestah se vozit. Nekateri pravijo, da je to preveč. Odvisno od dejavnikov na turi.
KAVITATOR+ 30.01.2012 18:45
neče delati povezava
Jastreb 30.01.2012 19:05
če nimaš možnosti, da zadevo stestiraš sam in ugotoviš ali ti je dovolj 900 ali 1200 ali 2000 lumnov, pač daš malo več in kupiš 2000 :D
še vedno je ceneje, kot pa kupovati 2x v primeru da se prvič zafrkneš. to so pač zadeve, ki jih ne kupuješ vsak dan in če daš par eurov več, te tudi ne bo vrag vzelo.
DEPRESIJA 30.01.2012 20:13
KAVITATOR+ je napisal:
Mogoče ker sme cestni kolesar bolj cvikam na MTB.

Mogoče si dovolim preveč, glede na to da Kavitarorja ne poznam... vendar si upam trditi, da bo to glavni razlog ... na nočno vožnjo se moraš tudi 'navadit'. Če se motim, se že vnaprej opravičujem :)
In 500 lumnov je bilo popolnoma dovolj, da smo se s kolesi že pred pol dekade spuščali z dvehtisočakov, brez vsakršnih problemov ...
Vprašanje pa je kolko so teli ''kitajski lumni'' realni ... ali pa so naša pričakovanja prevelika. Bolj pomembno je kaj človeško oko zazna ...
Drugače si tudi sam lastim eno kitajsko 900 lumnsko ..
Razlike v svetilnosti med mojim starim oldtimerskim HID-om (500 lum) in zdajšnjo 'kitajko' praktično skoraj ni ...
Na kratko ... 2x več lumnov še ne pomeni da boš imel pred sabo 2x bolj 'razsvetljeno' ..
KAVITATOR+ 30.01.2012 20:22
v vsem imaš prav. Vožnje se je treba navaditi. Jaz sem testral lučko in nisem preveč tvegal. Z podatke sem pa izmeril Luxe na različnih razdaljah (je podano v članku). Svetlomer (lux meter ) pa ne laže.
-BLAŽ- 30.01.2012 20:22
@depresija
A halogenke in 2,7kg svinčenega akumulatorja pa nikoli nisi imel? :D
Preden sem jo sam naredil sem imel sposojeno, nosilček pa je bil iz lego kock :lol: 1x sem lego kocke ob 11 ponoči na Slavniku iskal. Mogoče se boš celo spomnil kdo je imel tak nosilček :D
SODROVC 30.01.2012 20:58
Prvi del članka:
Jaz imam Magicshine ločko, ki ima 1600 lumnov svetlobnega toka in 4 stopnje za regulacijo le-tega (400, 800, 1200, 1600 lumnov). Ko se akumulator prazni, svetilnost ne pojenjuje tako, kot je to običajno pri cenenih svetilkah, ampak sveti ves čas enako močno. Ima zaščito proti pregretju, se pravi, da se moč svetlobnega toka za stopnjo zmanjša, če je zaznano večje povišanje temperature. Ampak to na kolesu ni roblem, se sproti hladi. Glede na barvo na stikalu je vedno razvidno, kako poln je še akumulator. Za čez noč je dobro imeti močnejši aku, pa voziti na 1/4 ali na 1/2. Sem preizkusil in je čisto fajn že na 1/4, sploh v klanec. Za dol pa po želji.
Ima pa eno "pomanjkljivost": neprevidni vozniki te kljub izredni svetilnosti lahko spregledajo. Kljub brezrokavniku.

Drugi del članka:
Te dni sem testiral lučki in sicer Magicshine MJ-870 s 1200 lumni max. svetlobnega toka in tremi LED CREE XP-Gin ter model MJ-872 s 1600 lumni max. svetlobnega toka in štirimi LED CREE XP-G. Obe sem nastavil na 1200 lumnov in zdelo se mi je, da model MJ-870 sveti bolje oz. da je vidljivost boljša. Stvar je v leči oz. steklu lučke. Pri modelu MJ-870 je celotna površina nekako "hrapava" in se svetlobni stožec malo bolj na široko razprši. Pri modelu MJ-872 pa je malo manj hrapava in na mestu štirih svetlobnih virov je steklo gladko. Svetlobni stožec je vsled tega bolj ozko usmerjen, sama barva svetlobe pa je, za razliko od MJ-870, bolj rumene barve. Razlika sicer res ni velika, a če bi izbiral med obema, bi se vsekakor odločil za model MJ-870. Zakaj? Ker je za v gmajno bolje, da je okolica malo bolj na široko osvetljena. Pa morda tudi zaradi same barve svetlobe.
Morda bo to komu v pomoč pri izbiri. Me pa zanima, kakšne podatke bo dobil lastnik spletne trgovine singla.si, ki je tudi dal te lučke na teste.

Izvleček prejšnjih dveh prispevkov: Za čez noč je dobro imeti močnejši aku, ali pa voziti na 1/4 ali na 1/2. Sem preizkusil in je čisto fajn že na 1/4, sploh v klanec. Za dol pa po želji.

... bi se vsekakor odločil za model MJ-870. Zakaj? Ker je za v gmajno bolje, da je okolica malo bolj na široko osvetljena. Pa morda tudi zaradi same barve svetlobe.
Jastreb 30.01.2012 21:33
Polževka 31.01.2012 08:49
DEPRESIJA je napisal:
KAVITATOR+ je napisal:
Mogoče ker sme cestni kolesar bolj cvikam na MTB.

Mogoče si dovolim preveč, glede na to da Kavitarorja ne poznam... vendar si upam trditi, da bo to glavni razlog ... na nočno vožnjo se moraš tudi 'navadit'. Če se motim, se že vnaprej opravičujem :)
In 500 lumnov je bilo popolnoma dovolj, da smo se s kolesi že pred pol dekade spuščali z dvehtisočakov, brez vsakršnih problemov ...
Vprašanje pa je kolko so teli ''kitajski lumni'' realni ... ali pa so naša pričakovanja prevelika. Bolj pomembno je kaj človeško oko zazna ...
Drugače si tudi sam lastim eno kitajsko 900 lumnsko ..
Razlike v svetilnosti med mojim starim oldtimerskim HID-om (500 lum) in zdajšnjo 'kitajko' praktično skoraj ni ...
Na kratko ... 2x več lumnov še ne pomeni da boš imel pred sabo 2x bolj 'razsvetljeno' ..


@Depresija: Kaviator pomeni med cestarji pribljižno tako kot ti na MTB sceni ;-) Po moji laični oceni. Respect obema.
No, še moje mnenje glede lučk, čeprav bo morda izpadlo malce preveč subjektivno, pa vendar. Sama vozim izključno MTB kolo in do pred kratkim sem imela na čeladi 1000 LMN (MJ-808E) in za backup (ali samo za vzpon) na balanci 900 LMN (MJ-808). In nato dobim 2000 LMN, ta novo Magicshine MJ-880. Bomba. Lučka je res super in ne vem zakaj bi svetila preveč? Sploh kadar gre za zahteven spust. Bodisi tehnično, bodisi da je spust dirkaški. Enostavno je boljša in sveti bolje.
Za vzpone na balanci še vedno uporabljamo samo MJ-808E.

"In 500 lumnov je bilo popolnoma dovolj, da smo se s kolesi že pred pol dekade spuščali z dvehtisočakov, brez vsakršnih problemov ... " Ja, takrat je že bilo, ko ni bilo drugega..............saj veš, včasih smo se tudi samo s fičoti in stoenkami vozili, pa je bilo ravno tako ok. Pač, razvoj in tehnika gresta naprej, zakaj bi bil zadovoljen z malim, če lahko dobiš več.

Se pa strinjam, da je razlika v ceni med MJ-808E in MJ-880 lahko velik faktor, ko se odločamo za nakup in seveda tudi 1000 lmn lučka popolnoma zadostuje, še posebej pa za na cesto.
slavko1 31.01.2012 10:42
Lučka z 1000 lumnov zadostuje tudi za MTB. Depresija je fantastično zapisal kako dejansko te zadeve stojijo. Pa še nekaj je res. Vse je odvisno tudi od človeka kako dobro vidi, kako hitro reagira, pa predvsem jajca mora imeti za vožnjo po trdi temi. :lol: Pa naj gre za cestno vožnjo ali MTB. Seveda naj pa vsak plača toliko za določeno stvar, kolikor se mu še zdi smiselno investirati.
honda2 31.01.2012 11:25
Verjetno si imel lučko pritrjeno na balanci. Daj si jo na čelado, potem ni teh mrtvih kotov, ker gledaš tja, kamor greš. In greš tja, kamor gledaš. Se kar pozna razlika, če je lučka na čeladi ali na balanci. Če je na čeladi lahko vedno posvetiš tja, kamor želiš, z balanco pa se tega ne da.

KAVITATOR+ je napisal:
Predvsem za ostre zavoje kjer 900 lumenska naredi mrtvi kot in na slepo zavijaš je MJ880 boljša zaradi zelo širokega snopa. P
Polževka 31.01.2012 11:54
Tako kot pravi Hodna: na spustu je potrebno dat lučko skorajda nujno na čelado; če pri vzponih uporabljate čelado pa še raje na čelado. Jaz jo imam ponavadi na vzponu na balanci; v 90 %.
Mad_one 31.01.2012 14:39
KAVITATOR+ je napisal:
neče delati povezava
Seveda da ne, ker so strani dinamične ...www.randonneurs.si - potem pa na forum.
SODROVC 31.01.2012 16:11
Kdor bo kupoval, naj že v samem štartu pomisli na nosilec lučke za na čelado, pa še na kabelski podaljšek. Pa morda tudi na večji aku, da bo manjši za rezervo ali za krajše ture oz. za sprehode.
pionirmtb 31.01.2012 18:05
lumni--luksi v čem je razlika... :!:
TG 31.01.2012 18:20
Razlika ?

Lumni so na "žarnici", luxi pa na cesti :)
Večja je razdalja med virom svetlobe in cesto manj luxov je na cesti .. na izviru svetlobe pa ni sprememb.

Še komentar k komentarjem na Deprinih 500 lumnov.
Lučko s 1000 lumni bodo naše oči videle samo kot 15% svetlejšo. Sploh se mi ne da računati koliko lumnov mora imeti lučka, ki se na bom zdela 2X svetlejša od tiste 500 lumenske :)
DEPRESIJA 31.01.2012 18:43
-BLAŽ- je napisal:
A halogenke in 2,7kg svinčenega akumulatorja pa nikoli nisi imel? :D

haha! Drugače je pa odgovor negativen.
Sam sem bil primoran že v štartu it ''na boljše''. Ne tolko zaradi teže, kot zaradi same avtonomije lučke.
V tistih cajtih je redkokatera moja nočna tura bila krajša od 4h ...
Aja, in po tolkih letih je še vedno moja primarna luč t.i. 500 lumnski fičo :D Se pa strinjam da od viška glava ne boli. Seveda če je avtonomije dovolj ..
In ja.. imel sem soborca ki je precej dolgo časa vztrajal s 3kg 'ceglom' v rucaku (Nuklearni Uno) .. vsaka mu čast :D


Drugače pa ... mislim da nekako razumem cestne kolesarje, ki se pritožujejo nad premalo svetlobe.
Vsekakor vozijo z večjo hitrostjo, pa še 'črni' asfalt 'požre' nekaj svetlobe. V hosti imaš itak občutek da luč bolje sveti, ker imaš osvetljene objekte tudi okrog sebe (drevesa) ... ceste so ponavadi na bolj odprtih trasah, kjer te kar ovije tema :) ...

btw. Glede vožnje z lučko samo na krmilu. Osebno sem jo imel samo 1x, pa še takrat ker sem bil 'prisiljen' zaradi precej dolge nočne (+6h). Bila je ena 12w backup halogenka. Po treh urah vzpona v popolni temi se mi je skoraj zmešalo od psihičnega napora gledat tisto ena in isto osvetljeno točko 4m pred sabo :mrgreen:
Tisti vzpon imam še sedaj zasidran v možganih kot pravo mučilno napravo :lol:
SODROVC 31.01.2012 19:39
TG je napisal:
...Sploh se mi ne da računati koliko lumnov mora imeti lučka, ki se na bom zdela 2X svetlejša od tiste 500 lumenske :)


Jaz vem, da je zaznati precejšnjo razliko, če vozim pri 400 lumnih svetlobnega toka ali pa pri 1600.To, da mi govorijo, da ne rabim imeti na kolesu reflektorja, me zdaj nič več ne moti. To govorijo tisti, ki imajo lučke drugih proizvajalcev, ali pa tisti, ki so imeli prej svetilke s 900 ali 1000, jaz pa s 40 lumni. Kdo bi jim zameril? :D
andrej74 31.01.2012 19:56
Luči (beri svetlobe) ni nikoli preveč in to se najlepše vidi ob sončnem vremenu. :D
Vožnja ponoči je vsem lučem navkljub še vedno nevarna. Dogaja se tudi to, da ti nasproti vozeči vklapljajo dolge luči, ker nimajo pojma kaj jim prihaja naproti. Jaz to rešujem tako, da z roko enkrat ali dvakrat za trenutek prekrijem luč in vozniku na ta način dam vedeti, da imam fiksno razsvetljavo. Ko bo teh močnih luči več na cestah bo to bolje in pa tudi ne po drugi strani. Sedaj te vsi upoštevajo kot enakovrednega udeleženca v prometu, ker pač ne vedo s čim imajo opravka. Ko bo ta razsvetljava standard pa ne bo več enakovrednosti in bomo tako kot podnevi smet na cesti.
KAVITATOR+ 31.01.2012 21:14
cela debata :mrgreen:

nočna vožnja ima svoje čare - sam sem melo več včasih bil na cestnem kolesu. MTB šele z močnejšimi lučkami.
Mi je pa na trening itit ljubše ob sončenm dnevu. A če imaš klasično sluzbo in ti ostane še kaj energije lahko kako furo naredim brez hitenja domov tudi ko se dan skrajša. Temu se reče pomoč sodobne tehnologije (ker resnično pomaga za razliko od večine ki nas samo obremenjuje)
bonin 31.01.2012 21:47
Fantje, z vsem spoštovanjem, do vaših lumov . Sam vozim mtb pa mi še nikoli ni zmankalo več kot 900 lumov. Ppi tej jakosti je svetlobe več kot dovolj.
SODROVC 31.01.2012 21:53
Tiste z 900 ali 100 lumni lahko nastaviš le na max. in na 30%. Novejše na 25 %, 50%, 75% ali na 100%. Večja izbira, boljše je. Ker z izbiro nižje svetilnosti se zniža tudi poraba energije iz akuja. To je vsaj eden izmed dobrih razlogov za nakup. Meni že, ker lahko potem vozim celo noč, pa se aku ne izprazne.
bhocewar 31.01.2012 22:05
Da ne boste vsega zapravli za eno luč...zadaj rdeča je bolj pomembna, pa kakšen odsevnik še dodatno.
KAVITATOR+ 01.02.2012 00:08
je na začetku link o signalnih svetlobnih telesih. Sicer pa v hosti ni ne vem kake gužve še posebaj ob poznih nočnih urah :)

Sodrovc ja te stopnje so zakon. Večina china jih ima neke signalne in 2 stopnji jakosti. Če pa imašp močno in veliko stopenj si res lahko celo noč zunaj
bhocewar 01.02.2012 00:40
Sem mislil za na cesto. Kar se tiče nočne vožnje po gozdu, pa vedno težim kolegom naj ugasnejo,
ker zelo moti tistega zadaj (odvisno od itenzitete).
1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI