Fulcrum R3 vs. R1

Domov > Forum > Fulcrum R3 vs. R1

Fulcrum R3 vs. R1

SORTIRAJ PO:
GG31 01.02.2012 22:51
oj, letos sem vozil na R3-okoli 5000km, pa me malo vlece da bi zamenjal za R1, pa me zanima ce je smiselno zapraviti denar, oz. ce bo sploh taksna razlika, vredna nakupa...vem da imajo R1 sirse alu spice, pa malenkost so lazja, ostalo pa mislim da je enako, mogoce R3 celo bolje absorbirajo udarce, ker imajo jeklene spice...je pa res da R1 dosti bolje izgledajo na kolesu :lol:
aja, se to, nisem imel nikakrsnih problemov z R3, tudi nobenega centriranja niti vzdrzevanja tekom sezone, skratka kolesa so super...ampak...me vseeno drzi R1...
ima kdo kaksne izkusnje za primerjavo???
hvala, lp
itschkovc 01.02.2012 22:55
Hm, nisem vozil R1, vem pa za primerjavo med r3 in r0. Spadam med rekreativce, ki naredijo 5-6 k km na leto in moram povedat, da neke ekstremne razlike med r3 in r0 ni, sploh pa ne tolikšne, da bi upravičila razliko v ceni, jst bi rekel, da raje uživaj na kolesu in si za tisto razliko v denarju (med r3 in r1) privošči en orenk kolesarski izlet ali kaj podobnega.
KAVITATOR+ 01.02.2012 23:02
razlika je v izgledu
GG31 01.02.2012 23:05
KAVITATOR+ je napisal:
razlika je v izgledu


Kavi, od tebe sm prcakval mal bol podrobno primerjavo... :D najbrz si vozu R1...
KAVITATOR+ 01.02.2012 23:13
nap...spi se mi zdele:)

info je od tekmovalca ki je fural oboje.Obroč je skoraj identičen, Pesta tudi, največja razlika je v niplih ki so masivnejši in imajo večje trenje tako da se težje razhljajo (samo že R3 je super in za večno).
napere aluminijaste in debelejše - pomojem zelo enakovredne jeklenim na R3

ene najbolj aerodinamičnih naper so Dt aerolite ali sapim Cx ray ki so zelo tanke.

razlika v teži je večinoma v naperah. Kar ima majhno vlogo - manjšo kot teža v obroču

Jaz bi raje vzel ene res dobre lahke feltne in daš nekaj več denarja - kot še ene zelo podobne
GG31 02.02.2012 12:07
se mi je zdel da vcer nisi bil cist pr stvari... 8) no, vseen hvala za odg., kaj pa mas priblizno v mislih???
kaksna Campa Bora Ultra, Zipp???R3 so okol 1600g par...Bora je pa pregresno draga...kaj pa Cosmic od Mavica??
KAVITATOR+ 02.02.2012 12:56
:)
prvo al boš vzel tubular ali klinčer
kakšna feltno izbereš oz je idealna zate pogojuje teža voznika, namen, način vožnje, okolica kjer se furaš

mavic SL so super. preizkušene , hitre a amlo težke. Ko jo centriraš moraš pazit da ne poresežeš maksimalne napetosti naper. Mavic obroči so pokali - zakaj? lahko da so jih preveš šponali (napere) lahko pa da ni za močne voznike Novi SL z exalithe površino so res lepi.

BORA one , FFWD , pa še se najde. ZIPP je bil včasih ćungla lunga. Zdaj so naredili novi debelejši profil in peste. Menda so odlične feltne (a ne poceni). Za tak denar kot zipp bi vzel raje kake ENVE iz oglasa. HED so tudi vredu, Reynolds - in cel kup sestavljalcev z obroči "gigatnex" in pestami .
Campa Bullet in fulcrum Wind

ponudbe malo morje
MKC 02.02.2012 13:11
Campa Bullet (brez Ultra) in Fulcrum Wind (brez XLR). To je nekaj novega in brez konkretnih mnenj uporabnikov, razen če kdo ve za koga oz. kakšna mnenja.
Kaj mislite kako 'dobri' so kaj. S katerimi obroči bi se lahko primerjali,...
GG31 02.02.2012 17:11
vzel bom oz. bi klincer, tubularja nocem, mam okol 92kg, vlki 190cm, vozim pa focus cayo carbon, lanski letnik, ultegra komplet, R3 obroci...
vecinoma vozim okoliske klance, vsaj 1x/leto tudi Mangart, Vrsic, Golte, Krvavec, Rogla, itd., ravninske tam nekje cca do 80km...tudi kaksen makadam se najde, ampak zelo zelo redko...povprecna ravninska tam nekje do 33km/h...
bom se premislu mal, mam se cajt, itak ne vozim ko je zuni pod 8st. ... :D zgleda, da se en cajt ne bom, mraz kr prtiska :? :?
StaraKost 02.02.2012 17:41
....ostani na tem kar imaš. R3 so že dovolj dobri. Če želiš nekaj resnično boljše, ne samo lepše, boš plačal nekajkratno ceno R3. Razmisli ali ti to kaj pomeni.
KAVITATOR+ 02.02.2012 18:13
Cosmici odpadejo ker imajo max 90kg vozača

To kar imaš je zate špica (žal niso aero)
Wind in bulet ni še nobenih mnenj uporabnikov

kaj pa sestavljene? kinlin visokoprofilni obroč 38mm - aluminij
peste dt 240 ali shimano duraace(največji strošek)
zadaj 28 , spredaj 20 ali 24 naper
teža cca 1650g

sma bom začel upam da že čez kak mesec sestavljati feltne.
pingwin 02.02.2012 18:40
KAVITATOR+ je napisal:
Cosmici odpadejo ker imajo max 90kg vozača

...


Mavic nikjer ne navaja teže voznika za SL-ke, kar nekatere selo jezi, tako da ne vem od kje tebi ta podatek...
gacar 02.02.2012 18:55
KAVITATOR+ je napisal:
Cosmici odpadejo ker imajo max 90kg vozača

To kar imaš je zate špica (žal niso aero)
Wind in bulet ni še nobenih mnenj uporabnikov

kaj pa sestavljene? kinlin visokoprofilni obroč 38mm - aluminij
peste dt 240 ali shimano duraace(največji strošek)
zadaj 28 , spredaj 20 ali 24 naper
teža cca 1650g

sma bom začel upam da že čez kak mesec sestavljati feltne.


Ko bom nove feltne kupoval, upam, da bom lahko kakšne pri tebi dobil.
gacar 02.02.2012 18:55
KAVITATOR+ je napisal:
Cosmici odpadejo ker imajo max 90kg vozača

To kar imaš je zate špica (žal niso aero)
Wind in bulet ni še nobenih mnenj uporabnikov

kaj pa sestavljene? kinlin visokoprofilni obroč 38mm - aluminij
peste dt 240 ali shimano duraace(največji strošek)
zadaj 28 , spredaj 20 ali 24 naper
teža cca 1650g

sma bom začel upam da že čez kak mesec sestavljati feltne.


Ko bom nove feltne kupoval, upam, da bom lahko kakšne pri tebi dobil.

lp
GG31 02.02.2012 19:14
govorimo o tehle Cosmicih??? http://www.mavic.com/en/pro duct/wheels/road-triathlon/whe els/Cosmic-Carbone-SL

druga ce pa, Stara Kost, imas prav, pa se tvoj moto je zanimiv...in resnicen...najbrz je ceneje shujsati kaksne 3-4kg, kot pa kupiti 3x drazje obroce...

Kavi, mogoce bi kaj pridobil na ravninskih etapah in dirkah, v klanec pa ne vem, najbrz ne...razlika se po moje pozna pri hitrosti, tam od 40km/h naprej???
KAVITATOR+ 02.02.2012 19:48
hitreje greš bolj se pozna :mrgreen:

mogoče bolj nad 45-50km/h

Staraakost ima moto kako biti dejansko boljši- feltne so pa za dušo, občutek, motivacijo . recimo imel sem khasim campagnolo - obupne feltne-zonde so veliko boljše. Ko pa zajahaš kakšne lahke, hitre, toge s super karakteristikami bi to fural v nedogled. nismo profiji zato je treba na kolesu uživati.
KAVITATOR+ 02.02.2012 19:51
Pingo sem slišal od nekoga:)

je pa čudno da nimajo navedene maksimalne teže voznika. Sicer pri feltnah max teža ni vedno pogojena s tem koliko prenesejo feltne. Včasih tudi zaradi zaviranja (nizke karbonske imajo lahko omejitev 70kg zaradi zaviranja ker za težjega voznika seporabi ogromno več energije, ta segreva obroč(kompozit smole in tkanine) in lahko se uničijo zaradi pregretja/tudi Lightweight ventoux . nizke feltne imao manjše odvajanje toplote
Pinty 19.04.2012 19:06

Kaj pa razlika med R5 in R3, zanima me predvsem katere so bolj vzdržlljive?

lp 

KAVITATOR+ 20.04.2012 08:55
@Pinty:

Kaj pa razlika med R5 in R3, zanima me predvsem katere so bolj vzdržlljive?

lp 

R3=zond a

 

R5= vento?

 

R3 se splača mao več vložit. težak obroč samo neuničljiv.

 

 

http: //shrani.si/f/4/pN/2nkLMvpE/52 2966329618359701510406.jpg

Primož Hočevar 20.04.2012 09:31
@KAVITATOR+:
@Pinty:

Kaj pa razlika med R5 in R3, zanima me predvsem katere so bolj vzdržlljive?

lp 

 

R5= vento?

Correctkaže jezik, sem lahek in za preseravanje po slo cestah so dovolj dobri heheh ...

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI