http://www.peloton.si/index >.php?productID=3598
Popra vljam ti link, da bo lažje vidno. :)
vse je bolj bogo, raje vzemi za ta denar kaj rabljenega in malo voženega oz. odlično ohranjenega.
aja velikost okvirja, cca. 19", oz. pri corratec moraš vzeti 49cm
Kaj je bogo? Bremze, amortizer?
Prestave, gonilka, to je za mene dobro, deore, alivio kombinacija. Mi je treking 10 let delal z acera, res da nima več kot kakih 7000 prevoženih, pa vseeno. Tiagra na cestaku mi pa že tud 15000km drži pa še kr gre.
Za menjalnike pa to me ni strah, je več kot dobro, ne poznam pa amortizerjev pa disk bremz.
Ima kdo kak predlog rablenega, za velikost 180cm?
malo na bolho poglej, dobiš Focusa z XT opremo za ta denar, vila RS Tora, piše malo voženo kot novo.
In še nekaj zanimivih je...
http://www.bolha .com/gorska-kolesa/gorsko-kolo -scott-scale-70-oglas127958026 1
Tole so recimo različne cene, za vzorec....se splača kaj takega?
Kaj je sploh bolje, disk ali V-break za tako ceno?
če mene vprašaš, diski obvezni pri XC, AM in DH vožnji. Za neko fijakanje po asfaltu malo sem malo tja, pa je brezveze nekaj vlagat v zavore, čeprav v kritični situaciji vedno prav pridejo močne zanesljive zavore. Pa smo tam, torej diski
Mi lahko prosim nekdo po vrstnem redu napiše, kako si sledijo od najslabšega do najboljšega; disk bremze in spredn amortizer.
Pa malo razporedi, kaj je "hobi program", kaj je minimalno standard kar mora bit za solidno vožnjo, srednji razred in potem že tist, kar je "preseravanje" in še samo plačaš nima pa rekreativc nič več od tega.
Kar se menjalnikov pa tega tiče je recimo deore dobro za mene, ne spoznam se pa na diske in amortizerje, pa še različne firme so, rock shox, sr suntour,...pri bremzah je isto, avid, shimano,...
Imaš tudi nove bicikle za pol manj od teh 500eur pa "imajo" vse, diske, amortizer....ampak tist je gor samo zato da se tako reče, je pa navaden šrot. Če pa iščem rablenega pa bi rad vedel kaj iskat, da ne bom potem jezen.
Za velikost se pravi morem gledat 19 col oziroma 49cm, oz. M??
Recimo tisti scott scale 70, ki sem ga gor prilepil je M, je to za 180cm vredu ali je premali in bi moral biti L?
Bom zelo hvaležen za informacije.
vzemi vsaj deore. Alivio, acera ne gledat, ampak res deore minimalno! Pazi pri vseh komponentah (pesta, gonilka, zavore, šifterji, menjalniki,... ). To ti bo držalo en čas...
Amortizerji RS so dobri, vzemi vsaj Tora, Recon, ...FOX je dosti dražji, ti ne bo zneslo.
za 180cm? Ja 19 inch, si med M in L, zdaj pa odvisno kako ti paše okvir/geometrija. Sam sem podobne višine in mi bolj ustreza L z malo krajšo fajfo (cca. 90mm odvisno od geometrije okvirja).
Rock Shox Dart 2 je potem prešvoh? kakšen pa je Suntour XCM V2 ML0 100 mm?? to ima on črn Ghost.
kaj pa pri bremzah?
velikost bom potem moral bol L gledat.
@mišek:Rock Shox Dart 2 je potem prešvoh? kakšen pa je Suntour XCM V2 ML0 100 mm?? to ima on črn Ghost.
kaj pa pri bremzah?
velikost bom potem moral bol L gledat.
Suntour je še malenkost slabši, hehe
Vila vsaj Tora, še rajši Recon. Bremze bodo vsake Avid ali Shimano diski zadosti dobre.
@mišek:Mi lahko prosim nekdo po vrstnem redu napiše, kako si sledijo od najslabšega do najboljšega; disk bremze in spredn amortizer.
Pa malo razporedi, kaj je "hobi program", kaj je minimalno standard kar mora bit za solidno vožnjo, srednji razred in potem že tist, kar je "preseravanje" in še samo plačaš nima pa rekreativc nič več od tega.Kar se menjalnikov pa tega tiče je recimo deore dobro za mene, ne spoznam se pa na diske in amortizerje, pa še različne firme so, rock shox, sr suntour,...pri bremzah je isto, avid, shimano,...
Imaš tudi nove bicikle za pol manj od teh 500eur pa "imajo" vse, diske, amortizer....ampak tist je gor samo zato da se tako reče, je pa navaden šrot. Če pa iščem rablenega pa bi rad vedel kaj iskat, da ne bom potem jezen.
Za velikost se pravi morem gledat 19 col oziroma 49cm, oz. M??
Recimo tisti scott scale 70, ki sem ga gor prilepil je M, je to za 180cm vredu ali je premali in bi moral biti L?
Bom zelo hvaležen za informacije.
Komponente , ki so na kolesu najbolj pomembne:
- okvir
- vilica
- bremze
- gume oz. kar celotni wheelseti
Okvirji: imaš malo morje firm in noben trdak verjetno ni slab okvir. Nekateri so boljši kot drugi, ampak razlik ne boš občutil.
Vilica: vsaj Rock Shox Recon, če hočeš kvalitetno delovanje. Pri slabi vilici je delovanje slabo in je škoda vsakega keša. Če bi rad vilico z več hoda (>130 mm) je budget varianta, ampak dobra vila RS Sektor.
bremze: Avid Elixir 3,5 (letnik 2012, starejše so bile problematične), npr. Shimano SLX,
vilseti: feltne Mavic, Sunringle...špice DT, pesta: DT, shimano, sunringle...
menjalniki in shifterji: deore ali sram x5 je zadosti, lahko greš pa višje, ampak razlike v delovanju ne boš videl
Gume: kakšni nobby nic, hans dampf, maxxis advantage...xc, trail gume ne poznam, ker vozim zgolj dvostenske DH.
Vuh, stvar se komplicira, vidim da predvsem pri vilicah.
Bremze; bom težko našel letnik 2012 pri rablnem, starejše so problematične praviš; torej se avida izogibat?
Dajte mi prilimat gor, če kdo najde kak pameten primerek
Avid Elixirji so bili problematični, tako da rajši Shimano.
Recimo, če pogledaš Cube trdake. Prvi model, ki ima opremo, ki ti jo svetujemo je LTD
http://www.veb-company. si/izdelek/1808/ltd.html
>Tisti cenejši imajo vsi kilave vile (Suntour XCM in podobno)
Jaz bi na tvojem mestu vzel tega AM trdaka. Sanjski bajk za 700 €.
http://tabla.mtb.si/vi ewtopic.php?f=38&t=131033
>Ampak to je AM, geometrija kolesa ja taka, da ga lahko hudo dobro peljše dol, pa malo slabše pleza. Ampak če nimaš želje po podiranju rekordov, potem ni krize.
Imam raje da gre lepo v hrib; po nekih koreninah se ne mislim voziti, tako da po tem takem bi bilo bolje XC geometrija.
900 eur ne dam za njega.
po mojem ti dajo popusta na keš kakšnih 10-15%, tako da prideš na 800 ali manj.
Ali pa poišči modele 2011, ti so znižani kar precej.
Ali pa kaj rabljenega...
Takle bi bil primeren. V VEB-u na Celovški je na zalogi v št. 19col. Cena za gotovino je 719eur
http://www.veb-comp any.si/izdelek/1826/acid-29.ht ml
@mišek:Imam raje da gre lepo v hrib; po nekih koreninah se ne mislim voziti, tako da po tem takem bi bilo bolje XC geometrija.
900 eur ne dam za njega.
A še en :)
Kako lahko bolj uživaš na vzponu kot na spustu?
Oj. Mišek, če se ne motim, si iz Podčetrka oz. okolice? Kje se boš vozil? Po Rudnici, Boč, Donačka??? Predvidevam, da te makadamske ceste in gozdne poti, kar jih imamo. Potem bi jaz raje vzel 29", če vztrajaš na trdaku.
Rudnica ja pa te stvari, rudnico imam pol praga; 40m iz garaže sem na makedamu, 150m sem pa že v hosti, potem je pa kar cest noter, gor proti Žusmu, na drugo stran proti Olimju in Podčetrtku. Zdaj na veliko podirajo, ceste fajn razkopane, bi bilo luštno met kaj takega. Trekinga premetuje kot noro, parkrat sem že skoraj balanco izgubil iz rok, ko začne nabijat, kolo pa spredi kar odskakuje, da se čuti ko blokira, ga odbije in ko ponovno dobi stik s podlago malo zdrsne.
Po mehkejšem pa pogreza, navzgor pa spodkopava.
Za gor je pa tudi fajn da se da lepo peljat, zato mam raje tako mešanico kot pa neko downhil varijanto. Da bi se kar po hosti spustil, je pa mal preveč pokonci naša Rudnica :)
Zakaj 29 col?
Če tebe kdo zastopi :)
@bluesky:Če tebe kdo zastopi :)
Kaj pa je tako nerazumljivega?
Tole sem našel zanimivo zadevo;
če je to res, mal mi je čudno, da ima XT opremo, tora vilico, 6 mesecev rablen pa za tako ceno.
Pa diski tudi vrjetno niso 120, ponavad so 180/160, po sliki se vidi, da so večji. Nevem pa velikosti okvirja.
http://www.bol ha.com/gorska-kolesa/gorsko-ko lo-oglas1279877810
Da kdo kak komentar?
Živjo.
Iz slik se težko vidi dejansko, kako opremo ima. Zavore mi delujejo kot HAYES Stroker Ride 160/160mm. Gonilka zgleda, da je Deore, težko se vidi napis na roki. Pomoje za rekracijo ni slab prvi nakup. Pomoje nebi bilo slabo razmisliti tudi o nakupu novejših zavor, če ti bojo tele nagajale.
LDŽ
Šel gledat danes tole Merido; točn model je Matts TFS 700, letnik 2009, kupljen 2010.
Prevoženih 600km, se vidi, gume skoraj ne rablene, malo je počohan po okvirju (padec - SPD problemi začetnika :) )
Oprema; sprednji menjalnik, gonilka in prestavne ročke so deore, zadnji menjalnik je XT, bremze so HAYES Stroker Ride Trail, oba diska 180mm. Vilica je Tora. Okvir 19 col, mi je kot ulit.
Zanima me okrog vilice; ima tri možnosti nastvljanja, spodaj desno ima zajca in želvo, zgoraj desno za zaklepanje, levo zgoraj pa nastvljanje +/-, to je za trdoto vilice ne?
Ravno to me zanima, ko vrtiš tist levo desno in tako na roke probaš, ni čutit razlike, pa ne vem ali kaj ne dela vredu ali je to tak, da se na roke to ne da čutit? Kakšno funkcijo pa imata tista želva in zajc? Nekaj mora biti v povezavi s hitrostjo odzivanja??
Pri sprednjem disku se sliši, da ko ga nagneš v ovinek ta malo zacinglja, zakaj je to? Pri zadnjem pa, ko kolo v zraku zavrtiš, desna ploščica malo drsa po disku; se da to nastavit, da bi bile čeljusti bol v srdini diska, ali pa mogoče ploščice kaj dobro ne odmika? Drugače ni videti, da bi bili diski zviti, ni nobenega opletanja. Pri zaviranju pa primejo, z malo silo se ga na asfaltu postavi na prvo kolo :)
Ceno pa mi je ša malo spustil, za 400 ga dobim. Kaj pravite je to dobra ponudba?
Živjo.
Glede zavor: verjetno je lastnik kolo vozil samo rekreativno in ga ni motilo. To se da načeloma uredit tako, da malo odviješ vijake čeljusti tako, da je čeljust še vedno na okvirju nato pa stisneš zavorno ročico (ne stiskat kot tubo zobne paste, da dobiš ven še zadnji cm^3) in postopoma priviješ vijaka. Temu se reče centriranje zavornih čeljusti. Če še ne bo pomagalo, potem je eden od trikov, da ploščici zamenjaš med seboj. Lahko pa tudi, da imaš samo umazane čeljusti in zaradi tega "lene" oz."zatikajoče se" batke(lazy/sticky piston). Če imaš le-to, potem pelji kolo na servis.
Glede vilice: Ne kompliciraj, ampak se vozi. (=
Če ga res dobiš za 400€, potem ga hitro kupi. Pomoje ne bo odveč obisk pri lokalnem serviserju, da ti malo pregleda in naštela kolo. Pač redno vzdrževanje. (=
LDŽ
Sem včeraj poklical lastnika, grem danes po njega.
Glede vilice me vseeno zanima; ker tak ko sem kaj na novih v trgovini probal, se je čutla razlika, pri teh se pa ne, se mi zdi, da je ostala bol trda nastavitev. Bi mogla biti vilica mehkejša ob tistih nastavitvah; kot da nekaj ne dela. S čim je sploh polnjena ta vilica? To ima olje noter ne in potem je ta +/- neko natvaljanje pretoka? Zgleda da to neki ne dela.
To popravljajo ti kolesarski servisi? Nekaj veliko narobe ne more biti, če je bicikl skoraj ne rablen. Mogoče je samo, da ko vrtiš tist gumb, zraven ne obrača tistega ventila, ali kaj že pač je notri?
če je zračna, vzameš pumpo za amortizerje in napumpaš na cca. 25-30% SAG, imaš zgoraj ventilček, piše verjetno tudi zraven "AIR". Če je coil varianta, se pač suče zgornji gumb. Seveda mora biti razlika, če nasučeš v + oz. -. Tu je trdota. Isto pri zračni, več kot napumpaš tlaka, bolj trda bo (PAZI na predpisane meje!)
Spodaj tista želva in zajec, ko si omenjal, to je pa rebound oz. "vračanje" vilice. Ko spremeniš iz ene končne lege v drugo, boš opazil, da hitro skoči nazaj, v drugi končni legi pa počasi. Ti samo stisni vilo pa hitro spusti in opazuj. Zdaj nimam časa, bom poslal kakšne linke, da si boš nastavil vilo in diske. Na netu je malo morje vodičev...
Pobje in dekleta, povejte je tole kaj vredno??
Imam ga možnost za 500 eur dobit
http://www.peloton.s > >i/index.php?productID=3 >598>
>
Za po gozdih cestah in vlakah bi bil dober? Kakšen je kaj amortizer in bremze, je to solidno?
kakšna velikost okvirja bi mogla bit, velik sem 180cm
Nekak se mi zdi, da za mali denar velik dobiš. Je res?
Zdaj vozim specialko in starga trekinga, brez amortizerjev. Tak da čist mlečen nisem