Za VN Astraeus iz prve roke - vrhunski!
@Pene: Enigma bikes, cenovno dosti podobno kot Van Nicholas. Pa še lepši se mi zdijo.
Končno bo mogoče tema o titanu :D
Preveri prek bikeradar, tam je nekaj testov
Tudi men zanimiva tema o titanu.
na tujih forumih je polno debat na to temo... da dodam k cenovno ugodnim kandidatom še Kocmo in Lynskey...
je pa v teh debatah dosti govora o tem, da je okvir samo tolko dober, kot tisti, ki ga je švasal, pa glede na to, da je Ti okvir "lifetime" naložba je morda na mestu, razmislit tudi o višjem cenovnem razredu... Zaj pa je na tebi, da se odločiš...
če te slučajno zamika kaj višjega cenovnega ranga, da veš kdo je bil "tisti", so ranga 3K€ IndyFab, Firefly pa CrispTitanium(američan živi in dela v ITA) ...
jaz sem tudi prvotno razmišljal o Ti okvirju, pa ker sem bil prekratek za "tiste" sem se raje odločil za CrMo od "tistih"...
lpA
seven cycles
http://www.sev encycles.com/road/axiom-s.php
>
Titan mokre sanje
@pene: kaj novega? že naročen?
Žal ne, spet se je zataknilo pri denarju, tako da ostajamo pri karbonu.
kateri lepotec je bil ugledan?
Ko vidim, da ti je šel karbon okvir že drugič, sprašujem, a bo morda ta tema zaživela?
par predlogov
www.fatbirds.co.uk/1023/titanium---road.aspx
www.chainreactioncycles.com/Categories.aspx?CategoryID=626&BrandID=897
www.kocmo.de/en/products/?visit=3&cat=1&scat=0&id=100055
fireflybicycles.com/bikes/road-titanium
lpA
pene za tvoja stegna ni titan.. ga boš zviu...
www.bike-discount.de/shop/k32 6/a80433/litening-hpt-titanium .html
Se mi zdi ugodno, četudi je samo okvir in ne frame-set z vilicami.
Mene je veselje do titana minilo, ker se okvirji precej zvijajo - zdaj bolj sanjam o jeklu XCR.
Ne, ne na pamet - kar sem probal se je zvijalo. Res pa, da nisem lahkokategornik.
Ne mi zamerit morda neumnega vprašanja. Kako se Titan švasa? Isto kot Cr_Mo? Sprašujem zato, ker če mi ga imel za resen Touring bike in če kje ostaneš s polomljenih okvirjem, kako bi ti vaški mojster lahko pri tem pomagal?
@Leclerc:Ne mi zamerit morda neumnega vprašanja. Kako se Titan švasa? Isto kot Cr_Mo? Sprašujem zato, ker če mi ga imel za resen Touring bike in če kje ostaneš s polomljenih okvirjem, kako bi ti vaški mojster lahko pri tem pomagal?
Vaški mojster ti v tem primeru z drotom vse skupaj poveže in po tem le veselo naprej.
@Leclerc:Titan ima posebno metodo varjenja in sicer v vakumu, tako da kakšni vaški varilci odpadejo.Ne mi zamerit morda neumnega vprašanja. Kako se Titan švasa? Isto kot Cr_Mo? Sprašujem zato, ker če mi ga imel za resen Touring bike in če kje ostaneš s polomljenih okvirjem, kako bi ti vaški mojster lahko pri tem pomagal?
dvomim, da ta tip sedi v vakuumu- preveč dobro izgleda....
@FMK:dvomim, da ta tip sedi v vakuumu- preveč dobro izgleda....
www.sevencycles.com/buildingb ike/manufacturing.php
Titanovi zvari narejeni v komori so boljše kvalitete.
hvala vsem za zanimive odgovore, ampak poceni pa tale šport ni...
Že zgoraj je bilo omenjeno, da je okvir le toliko dober kot tisti, ki ga je švasal.
Med prvokategornike zagotovo sodi Rob Vandermark, bivši zposlen pri Merlin Cycles, nato pa se je osamosvojil in ustanovil Seven Cycles.
Njemu ob bok se lahko postavi tudi Tom Kellogg in njegova firma Spectrum cycles
www.spectrum-cycles.com/titan ium.php
Derosa Titanio
@Leclerc:Ne mi zamerit morda neumnega vprašanja. Kako se Titan švasa? Isto kot Cr_Mo? Sprašujem zato, ker če mi ga imel za resen Touring bike in če kje ostaneš s polomljenih okvirjem, kako bi ti vaški mojster lahko pri tem pomagal?
Tudi vsakega Cr-Mo okvirja ne zna vsak varit. Tudi za jeklo ne velja zastonj, da je vse odvisno od mojstra, kajti dober zna variti tudi zelo tanke cevi.
Najbrž pa okvirji potovalnih koles niso iz takih jekel. Če ne drugega teža ni tako pomembna in morajo biti tudi bolj trpežna. Vprašanje pa je kako je za potovalne okvirje iz titana. Ali podjetja uporabljajo enake cevi kot za najboljša iz svoje linije?
@Leclerc:Ne mi zamerit morda neumnega vprašanja. Kako se Titan švasa? Isto kot Cr_Mo? Sprašujem zato, ker če mi ga imel za resen Touring bike in če kje ostaneš s polomljenih okvirjem, kako bi ti vaški mojster lahko pri tem pomagal?
Titan se vari po enakem postopku kot CrMo (TIG DCEN) vendar je tu nadvse pomembna čistoča tako obdelovanca kot dodajnega materiala ter odsotnost kisika ob varjenju, ki skupaj z visoko temperaturo povzroča nastanke kristalnih struktur (pokanje materiala, krhkost ...). Uporabljajo se velike keramične šobe za argon (ta izpodriva zrak neposredno ob elektrodi in hladi zvar ; zopet izredno pomembna čistost plina ter celotne napeljave). Obvezno je potrebno z argonom ščititi zadnjo stran zvara kjer se prav tako tvorijo kristalne strukture. Če je sam zvar kontaminiran to takoj pokaže obarvanost podobno kot pri CrMo vendar je za razliko (od CrMo) pri titanu sploh ne sme biti.
Torej vaški mojster verjetno ne bo pomagal...
P.S. Za Spectrum titan varijo pri Seven...
@krawl:Mene je veselje do titana minilo, ker se okvirji precej zvijajo - zdaj bolj sanjam o jeklu XCR.
Grega izdeluje lepa kolesa, malo poglej slike na njegovih straneh.
Drugače pa je meni tole najlepše, kar so nardil iz jekla in pol "poštrihal". Oversised cevi, v bistvu izgledajo cevi dimenzijsko, kot da bi bile iz aluminija. Cene koles so bolj ugodne, kot za titanova, sploh, če se kupi v Nemčiji.
Iz nerjavečega (inox) jekla so tudi super, ampak so cene že nekje v rangu titanovih.
www.ciclicasati.it/product/la ser-sprint/?lang=en
Razprodaje so se že začele. Je pa več izbire med večjimi št..
shop.litespeed.com/collection s/titanium-road/products/2017- litespeed-t6?variant=420500823 19
Razmišljam o prehodu iz karbona na titan geštel, pa me zanima, ali imate kake izkušnje s tovrstnimi okvirji? Kupil bi samo okvir in premontiral grupo s svojega karbonca. Obstajajo kake negativne 'skrivnosti' titana? Na kaj naj bom pozoren? Morda kdo ve za kako cenejšo varianto? Zaenkrat se ogrevam za enega Moratija iz češke, gledal pa sem tudi okvirje Van Nicholas. Hvala vsem za morebitne uporabne informacije.