Tubular ali klinčer - karbonski obroči

Domov > Forum > Tubular ali klinčer - karbonski obroči

Tubular ali klinčer - karbonski obroči

SORTIRAJ PO:
mpetel7 13.05.2012 10:05

pozdravljeni

 

odločam se za nakup karbonskih obročov in sicer med klinčer variatno ter tubularji? Kakšno je vaše mnenje glede tega?

Na izbiro imam klinčer variatno raynolds karbonske obroče 40mm ali pa ritchey WCS tubular varianta? kaj mi priporočate?

hvala za odgovore

 

lp miha

+ankar 13.05.2012 10:14

Definitivno tubular. Ko enkrat sprobaš se težko spet podaš v svet zračnic. Ta teden vozil po poteh in stranpoteh v Gorskem Kotarju. Če ne bi bil na tubularjih dvomim, da bi končal vožnjo brez asistence.
Lp

Zajebanec 13.05.2012 10:36

+ankar,a zdaj boš rekel,da so tubularji manj občutljivi na defekte...neodločen

+ankar 13.05.2012 10:47
@Zajebanec:

+ankar,a zdaj boš rekel,da so tubularji manj občutljivi na defekte...neodločen


Iz mojih izkušenj lahko samo prikimam. Lahko pa človeku podaš še svoje izkušnje, dvomim, da bo jezenmežik

Zajebanec 13.05.2012 11:04

no vsak se odloča sam kaj bo vozil,jaz pa sam zase lahko povem,da se veliko raje na turo podam s klinčerji kot pa tubularji,ker se veliko bolje počutim kljub temu,da me lahko doleti defekt,ampak sem pomirjen,ker imam vseeno pod ritjo zračnico,ki jo lahko zamenjam,če pa me doleti defekt s tubularjem pa me potem že morajo prit iskat...

sam sem imel veliko več smole s tubularji kot pa klinčerji...

jaz bi vseeno,če bi bil v taki dilemi kot je mpetel7,raje vzel karbonske obroče v klinčer izvedbi...

Junior 13.05.2012 11:49

Kaj pa glede vožnje ? Tabularje lahk bol nafilaš kar pomeni da so trši oz. bolj odzivnejši kot poltabularji in me že en lep čas zanima kaka je dejansko razlika a se res tolk pozna da se splača tabularje kupit al je bolš poltabular ? 

superh1k 13.05.2012 11:56

Bi se kr pridružu Zajebancu, klinčer je lažje vzdrževat.

Glede luknanja, sta pa verjetno tam-tam.

Jest bi nabavu klinčerje.

Cheers 

Jurcy1 13.05.2012 11:58

@Junior: Ti miti o visokih tlakih v pnevmatikah so bili že zdavnaj ovrženi. Zadeva bi imela prednost(visoki tlaki), če bi bila podlaga povsem gladka(valji). Pri nas, pa tudi drugod, pa so ceste kakršne pač so in je zato optimalnejši nižji tlak - od oka od 7-8 barov. Lepo tabelo ima Vittoria: www.vittoria.com/tech/recom-tyre-pressure/

Junior 13.05.2012 12:02

Kaj pa klanci .. ko prtisneš se pomoje guma kr upogne :D kar je pri (Tufo 15bar) težje. :D ?
 

KAVITATOR+ 13.05.2012 12:15

mpetel7: Mogoče ni pomembno kaj imaš na voljo ampak kaj pričakuješ od obročev oz za kaj jih boš imel

JBerk 13.05.2012 12:32

Živjo,

še moje mnenje - namreč v tem primeru je bolj smiselno vzeti Reynolds. Smo lani vozili Ritchey, pa je bilo kar nekaj problemov. Reynolds je preizkušena zadeva kar se tiče clincher karbonskih obročev.

 

Vprašanje ali tubular ali clincher pa je stvar posameznika..jaz osebno raje treniram na clincherjih, saj nisem eden tistih ki imajo doma neprestano nekoga v preži, da bi prišel pote... Če pa gledaš na samo težo so clincher feltne nekoliko težje, ampak se na koncu vse izniči če imaš tubular feltne in s seboj rezervni tubular. Skratka sem istega mnenja kot Zajebanec. So pa tudi tubularji super, da me ne bo kdo narobe razumel, odvisno od okoliščin in potreb.

FAUSTO 13.05.2012 12:49

Človek, ki je na kolesarski evolucijski stopnji prišel do odločanja med klinčerji in tabularji mora zagotovo vzeti klinčer.

LukecKukec 13.05.2012 13:45

Če se prav spomnim je Kavitator+ v podobni temi omenil kotalni upor pri tubular in klinčer gumah v odvisnosti od priporočenga tlaka, kakor tudi vpliv na samo vožnjo. Če me spomin ne vara, pridejo prednosti tubularjev v ospredje pri hitrostih nad 35 km/h, podobno kot pri visokih felnah. Prednosti in slabosti, vsak ima svoje, je pa res, da se tubularji če ne zaradi drugega vozijo "za dušo", podobno kot visoke felnekul

Birkoff 13.05.2012 14:01
@Junior:

Kaj pa klanci .. ko prtisneš se pomoje guma kr upogne :D kar je pri (Tufo 15bar) težje. :D ?
 

Ravno v tem tiči štos napačnega razumevanja hitre gume. Vsaka guma se upogne (deformira). Bolj kot je trda, več wattov se porabi, da se guma upogne in prilagodi asfaltu. (iz tega razloga so gume brez zaščite proti predrtju hitrejše - ker je tista zaščitna prevleka toga in zahteva nekoliko več moči-wattow da se upogiba).

 Zato so mehkejše in manj napumpane gume hitrejše na neravnem asfaltu, ker se prilagodijo nepravilnostim na asfaltu lažje kot trdo napumpani tubularji. Poleg tega taki tubularji pri extremnih tlakih še odskakujejo od asfalta. S tem se zmanjša hitrost in grip. Vse hitre gume imajo mehko tekalno površino. Tudi to nekaj povemežik

 V praksi to pomeni, da če poganjaš kolo s 250 wattov v klanec in začneš aufzict, se bo od teh 250wattow nekaj izgubilo v upogibanju čevljev, v upogibanju bottom bracketa in vilic, ter v deformaciji gume na prilagajanje asfalta. Hitreje (manj napumpana guma) kot se guma deformira, manj wattov bo izgubljenih v ta proces. In obratno bolj kot je napumpana guma (tubular recimo) več moči bo taka guma pobrala od generiranih 250 wattov, da se bo postavila po "robu" asfaltu.

 Torej hitrejša guma je tista, ki je optimalno napumpana in ne tista, ki je napumpana več. Kar se pa tiče izbire je pa jasno da izbereš klinčer za trening, za tekme pa (morda) tubular.

@FAUSTO:

Človek, ki je na kolesarski evolucijski stopnji prišel do odločanja med klinčerji in tabularji mora zagotovo vzeti klinčer.

Spet Cvetjičanin!

Spet ošabnost!

 



Junior 13.05.2012 14:54

#Birkoff:  Lajkam :))  

 

mpetel7 13.05.2012 17:40
@...:

Živjo,

še moje mnenje - namreč v tem primeru je bolj smiselno vzeti Reynolds. Smo lani vozili Ritchey, pa je bilo kar nekaj problemov. Reynolds je preizkušena zadeva kar se tiče clincher karbonskih obročev.

 

Vprašanje ali tubular ali clincher pa je stvar posameznika..jaz osebno raje treniram na clincherjih, saj nisem eden tistih ki imajo doma neprestano nekoga v preži, da bi prišel pote... Če pa gledaš na samo težo so clincher feltne nekoliko težje, ampak se na koncu vse izniči če imaš tubular feltne in s seboj rezervni tubular. Skratka sem istega mnenja kot Zajebanec. So pa tudi tubularji super, da me ne bo kdo narobe razumel, odvisno od okoliščin in potreb.

hvala za mnenje. Kaj pa so bili ti problemi, ki so se pojavljali na ritchey obročih, se je kaj lomilo?

lp

mpetel7 13.05.2012 17:46
@KAVITATOR+:

mpetel7: Mogoče ni pomembno kaj imaš na voljo ampak kaj pričakuješ od obročev oz za kaj jih boš imel

dobro vprašanje...:)

Obroče sem mislil imeti predvsem za trening vožnje in tako kot jih velika večina pravi "za dušo" pa ne me narobe razumeti.

Glede na izkušnje in informacije, ki jih imam naj bi bili tubularji hitrejši in bolj trdi od klinčer izvedbe zaradi česar so mi tudi bolj zanimivi....zavedam pa se, da kar se tiče vzdrževanje seveda dražje ampak to nekako vzameš v zakup in da imaš punco punco oziroma nekoga skoz dosegljivega v primeru defekta:)

Zato pa sprašujem za mnenje ali imam prave informacije ali ne?

hvala

lp

impact966 13.05.2012 17:59
@FAUSTO:

Človek, ki je na kolesarski evolucijski stopnji prišel do odločanja med klinčerji in tabularji mora zagotovo vzeti klinčer.

Ja, maš prav, za prave profije so le tubularji, klinčerji so dobri le za navadno rajo. Mislim…, nekateri tvoji komentarji so res prava žalost.

Sicer pa mpetel7, na spodnji povezavi maš nekaj zanimivega branja, če ti bo kaj pomagalo pri odločitvi.
www.bicikel.com/forum/43735/

LukecKukec 13.05.2012 18:25
@mpetel7:
@KAVITATOR+:

mpetel7: Mogoče ni pomembno kaj imaš na voljo ampak kaj pričakuješ od obročev oz za kaj jih boš imel

dobro vprašanje...:)

Obroče sem mislil imeti predvsem za trening vožnje in tako kot jih velika večina pravi "za dušo" pa ne me narobe razumeti.

Glede na izkušnje in informacije, ki jih imam naj bi bili tubularji hitrejši in bolj trdi od klinčer izvedbe zaradi česar so mi tudi bolj zanimivi....zavedam pa se, da kar se tiče vzdrževanje seveda dražje ampak to nekako vzameš v zakup in da imaš punco punco oziroma nekoga skoz dosegljivega v primeru defekta:)

Zato pa sprašujem za mnenje ali imam prave informacije ali ne?

hvala

lp

Tubular ni nujno hitrejši kot klinčer. Ta lastnost je, kot sem omenil, značilna za večje hitrosti (ko ima tubular manjši kotalni upor, posledično se porabi manj energije oz. z enoa energije se pelje hitreje), med tem ko "na treningu" klinčer nabije tubularja. Ali boš to opazil oz. začutil je pa druga.

Junior 13.05.2012 18:35

No tule sm najdu eno bol poceni varianto tabularja .. mogoče se kdo spozna na to znamko oz. ima izkušnje z le-to znamko/spletno trgovino ? 
   www.planet-x-bikes.co.uk/i/q/WBPX20PC/planet_x_20mm_carbon_wheelset_handbuilt_by_paul_curran

KAVITATOR+ 13.05.2012 18:42

če je za trening potem klinčer.

 

Tubular se lepše pelje samo ko imaš nekaj defektov si premisliš

lepši zvok, bolj živa feltna...

 

hitreje se pa ne pelješ ...to so le občutki, ki pa so pri reakreacisjki vožnji mogoče bolj pomembni kot na profi dirkah kjer šteje le čas

JBerk 13.05.2012 18:46

@mpetel7
Problemi z zavorno površino, ki se je pregrevala - posledično poškodovan obroč. Vsaj po mojih izkušnjah je bilo tako in še za par primerov vem, lahko pa da je bila zgolj smola...imajo pa tubularji načeloma res lepši zvok ;)

ANQUETIL 13.05.2012 19:10

Tabularji so res brez veze, profijem so jih vsilili proizvajalci in organizatorji Pro Toura, da bi postale etape še težje, hkrati pa so znižali hitrosti, saj so tabularji, kot je razvidno iz predhodnih komentarjev precej počasnejši.
Vsi neuki rekreativci, pa padajo na marketinške prijeme spretnih proizvajalcev, ki si meljejo roke ob dobičkih, ki jih kujejo na njihov račun. Uporabniki ti. klinčerjev, so pri proizvajalcih v bistvu nezažljeni in, da bo mera polna jih postrani gledajo tudi trgovci s kolesi, saj v njihovih očeh delujejo visoko strokovni in razsvetljeni.

jankokocevje 13.05.2012 19:27

No, zdej pa mate...

dogma 13.05.2012 19:38
@ANQUETIL:

Tabularji so res brez veze, profijem so jih vsilili proizvajalci in organizatorji Pro Toura, da bi postale etape še težje, hkrati pa so znižali hitrosti, saj so tabularji, kot je razvidno iz predhodnih komentarjev precej počasnejši.
Vsi neuki rekreativci, pa padajo na marketinške prijeme spretnih proizvajalcev, ki si meljejo roke ob dobičkih, ki jih kujejo na njihov račun. Uporabniki ti. klinčerjev, so pri proizvajalcih v bistvu nezažljeni in, da bo mera polna jih postrani gledajo tudi trgovci s kolesi, saj v njihovih očeh delujejo visoko strokovni in razsvetljeni.

ha ha to si me pa nasmejal vsilili so jim tabularje in zmanjšali hitrost!zapečateno

 

sam sem preizkusil že kar velik obročev tak da vem kaj je hitro kaj pa ne!

krisb 13.05.2012 19:41
@Birkoff:Hitreje (manj napumpana guma) kot se guma deformira, manj wattov bo izgubljenih v ta proces. In obratno bolj kot je napumpana guma (tubular recimo) več moči bo taka guma pobrala od generiranih 250 wattov, da se bo postavila po "robu" asfaltu.

 



??????????

mpetel7 13.05.2012 19:46
@impact966:
@FAUSTO:

Človek, ki je na kolesarski evolucijski stopnji prišel do odločanja med klinčerji in tabularji mora zagotovo vzeti klinčer.

Ja, maš prav, za prave profije so le tubularji, klinčerji so dobri le za navadno rajo. Mislim…, nekateri tvoji komentarji so res prava žalost.

Sicer pa mpetel7, na spodnji povezavi maš nekaj zanimivega branja, če ti bo kaj pomagalo pri odločitvi.
www.bicikel.com/forum/43735/

hvala za link vendar mislim, da ni pravi saj mi odpre mojo temo? :)

FAUSTO 13.05.2012 19:51
@impact966:
@FAUSTO:

Človek, ki je na kolesarski evolucijski stopnji prišel do odločanja med klinčerji in tabularji mora zagotovo vzeti klinčer.

Ja, maš prav, za prave profije so le tubularji, klinčerji so dobri le za navadno rajo. Mislim…, nekateri tvoji komentarji so res prava žalost.

Sicer pa mpetel7, na spodnji povezavi maš nekaj zanimivega branja, če ti bo kaj pomagalo pri odločitvi.
www.bicikel.com/forum/43735/

Maš čisto prav...klinčlerji so za navadno rajo...tabularji pa za nenavadno rajo! To sem hotel napisat pa nisem znal povedat. Hvala.

trek07 13.05.2012 20:27
@dogma:
@ANQUETIL:

Tabularji so res brez veze, profijem so jih vsilili proizvajalci in organizatorji Pro Toura, da bi postale etape še težje, hkrati pa so znižali hitrosti, saj so tabularji, kot je razvidno iz predhodnih komentarjev precej počasnejši.
Vsi neuki rekreativci, pa padajo na marketinške prijeme spretnih proizvajalcev, ki si meljejo roke ob dobičkih, ki jih kujejo na njihov račun. Uporabniki ti. klinčerjev, so pri proizvajalcih v bistvu nezažljeni in, da bo mera polna jih postrani gledajo tudi trgovci s kolesi, saj v njihovih očeh delujejo visoko strokovni in razsvetljeni.

ha ha to si me pa nasmejal vsilili so jim tabularje in zmanjšali hitrost!zapečateno

 

sam sem preizkusil že kar velik obročev tak da vem kaj je hitro kaj pa ne!

potem pa povej kaj je hitro pa kaj ne!nasmeh

 

kenz76 13.05.2012 20:39
@Birkoff:
@Junior:

Kaj pa klanci .. ko prtisneš se pomoje guma kr upogne :D kar je pri (Tufo 15bar) težje. :D ?
 

Ravno v tem tiči štos napačnega razumevanja hitre gume. Vsaka guma se upogne (deformira). Bolj kot je trda, več wattov se porabi, da se guma upogne in prilagodi asfaltu. (iz tega razloga so gume brez zaščite proti predrtju hitrejše - ker je tista zaščitna prevleka toga in zahteva nekoliko več moči-wattow da se upogiba).

 Zato so mehkejše in manj napumpane gume hitrejše na neravnem asfaltu, ker se prilagodijo nepravilnostim na asfaltu lažje kot trdo napumpani tubularji. Poleg tega taki tubularji pri extremnih tlakih še odskakujejo od asfalta. S tem se zmanjša hitrost in grip. Vse hitre gume imajo mehko tekalno površino. Tudi to nekaj povemežik

 V praksi to pomeni, da če poganjaš kolo s 250 wattov v klanec in začneš aufzict, se bo od teh 250wattow nekaj izgubilo v upogibanju čevljev, v upogibanju bottom bracketa in vilic, ter v deformaciji gume na prilagajanje asfalta. Hitreje (manj napumpana guma) kot se guma deformira, manj wattov bo izgubljenih v ta proces. In obratno bolj kot je napumpana guma (tubular recimo) več moči bo taka guma pobrala od generiranih 250 wattov, da se bo postavila po "robu" asfaltu.

 Torej hitrejša guma je tista, ki je optimalno napumpana in ne tista, ki je napumpana več. Kar se pa tiče izbire je pa jasno da izbereš klinčer za trening, za tekme pa (morda) tubular.

@FAUSTO:

Človek, ki je na kolesarski evolucijski stopnji prišel do odločanja med klinčerji in tabularji mora zagotovo vzeti klinčer.

Spet Cvetjičanin!

Spet ošabnost!

 



smeh smeh smeh 

daj si potem namontiraj 2,5 mtb gumo, pa jo napihni na 0,8 bara - veš kako malo energije boš porabil za upogibanje le te... svašta! presenečen 

 

1 2 3 ... 6
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI