OBNAŠANJE KOLESARJEV

Domov > Forum > OBNAŠANJE KOLESARJEV

OBNAŠANJE KOLESARJEV

SORTIRAJ PO:
Pantani 31.05.2012 07:58

Včeraj popodan ,na relaciji sv.lovrenc-šešče sem srečal več kolesarjev in nekaterih zelo hitrih
in tudi nesramnih.Predvidevam da tisti ki zmorejo hitrost 50/km/h po ravnem so tudi oz. bi naj bili malo bolj civilizirani in bi se naj dostojno vedli v prometu.
Ko dohitiš kolesarja pred sabo ki se vozi po sredini voznega pasu se mi zdi pač samoumevno da se le ta umakne; mogoče tudi kljub zvočnemu opozorilu ne pa da ti j-mater ko ga prehitiš in ti 5-letni otrok ki sedi zadaj v otroškem sedežu pravi da to ni prav.
Upam da nisem s tem koga užalil in mu pokvaril kakšnega kolesarskega kilometra.
ps: v soboto na komaku pa dejmo vse od sebemežik

Truplo 31.05.2012 08:10

Ne sekiraj se... nekdo je na temi o Franji itak napisal, da ima veliko kolesarjev, t. i. "rundašev" v glavi IQ manjši od 0 (nule).

 

Po mojem res drži, da smo kolesarji tudi preveč nervozni, tudi sam to opažam. Čeprav naredi npr. avtomobilist napako in me prehiteva preblizu, se preveč razburim, ga pošljem v p... m... ipd. Pa kaj pomaga? Tudi sam naredim v prometu večkrat napako, se peljem mogoče preblizu sredini, pa mi tudi vsak avtomobilist ne hupa ali kaj podobnega.

 

Skratka, menim da smo za slab bonton na cesti krivi oboji. Tu za sedaj izvzemam motoriste, s katerimi vsaj do sedaj nisem imel nobenega problema.

anubis 31.05.2012 08:28

Tako je, ne podpiram slabo vedenje kolesarja, ampak treba je vedeti da ste šoferji, kadar ste v avtu tako nestrpni do nas kolesarjev da bi najrajši vidli da nas ni na cesti. Ne vem kakšne so bile okoliščine, ko opisuješ da vozi po sredini voznega pasu, morda se je pa približeval križišču in si ga ti hotel kljub temu čim prej prehiteti, namesto z malo potrpežljivosti počakati. In seveda, takrat vi šoferji narediste največju napaku, kar se jih da in začnete trobit, takrat pa vas je za poslat nekam. No jaz to pravim kot primer, hočem samo reč da so šoferji v Sloveniji do kolesarjev zelo nestrpni(ni kolesarske kulture) in bi radi imeli cesto samo zase. Sprijaznite se vendar in dejte si v glavo da smo tudi kolesarji in da nas je vedno več. Pa še to, sem s primorske in imam hišo tik ob italijanski meji, tako da imam srečo in največ časa prekolesarim po italijanskih cestah. Kolesarska kultura ni primerljiva. Italijani so vsaj 200 let pred nami, kapo dol.

 

Lp...

macscott 31.05.2012 08:29

...Če je na skrajni desi neprekinjena bela črta, potem je to ta pravi vozni pas po P.S., ostalo je  baukl. Vsak kolesar ima od označenega roba pravega voznega pasu 1 meter "zase", to pomeni, če ga kdo želi prehiteti, mora to storiti pravilno, smerokaz, počakat na prosto pot in ne v škarje kot to večina voznikov počne, ko se kolesar umakne malo bolj desno. Če ti takrat j... m..., bi jaz še sestro. Se pa vedno najde tudi kakšna budala od kolesarja, temu rečemo normalna biotska raznovrstnost. NIKOLI PA SE NE TROBI ZA RITJO, JE ZELO NEVARNO IN NEUMNO!!!! TAKEMU NAJPREJ ODREŽEM J.....A!

 

povzetek....skratka, če vidiš kolesarja, ki vozi bolj po sredini, bodi ti bolj pameten, ter ga varno prehiti po NASPROTNEM PASU (je cel tvoj, enako širok in pod pogojem, da je prost ), KAKOR TO POČNEŠ PRI PREHITEVANJU OSTALIH  VOZIL.

Pantani 31.05.2012 08:48

HM... ;smeh 

zanimivi komentarji

Bugo14167 31.05.2012 09:01

Mascott imaš moj glas!   Ponavadi so to modeli, ki ne vejo kaj je šport in se jim mudi na kavč pa jest čips pa pizzo.

Ni mi jasno zakaj je potrebno (če ima pod nogami gas in bremzo) tok enga hupanja in pizdoliranja.... (troblenje za hrbtom je nevarno ). Kaj pa ta isti šofer naredi ko pred njim pelje traktor 25km/h ves od blata direktno iz njive..a njemu tut trobi ??

Sej se stanje mal izboljšuje, ker nas je čedalje več, ampak vedno se bo pa najdu kakšen brihten...

Riki_ 31.05.2012 09:23
@Pantani:

... zelo hitrih in tudi nesramnih.Predvidevam da tisti ki zmorejo hitrost 50/km/h po ravnem so tudi oz. bi naj bili malo bolj civilizirani in bi se naj dostojno vedli v prometu.
Ko dohitiš kolesarja pred sabo ki se vozi po sredini voznega pasu se mi zdi pač samoumevno da se le ta umakne; ...


Če ne moreš z avtom varno  prehiteti (hitrega) kolesarja, ki se vozi po sredini svojega voznega pasu, ga ne moreš varno prehiteti niti, če bi se ta kolesar vozil 1 cm od desnega roba cestišča (in počasi).

V drugem primeru bi bil samo kolesar v večji nevarnosti, namreč avtomobilist, ki bi v takem primeru prišel v nevarnost zaradi npr. nasproti vozečih bi kolesarja preprosto zrinil s ceste, ne poznam niti enega avtomobilista, ki bi v takem primeru ravnal drugače.

Torej, pride do preprostega sklepa:

Če bi avtomobilisti vozili varno in pravilno jih ne bi motil po sredini svojega voznega pasu vozeči kolesar (kot jih tudi počasen traktor ne, vsaj smel jih ne bi, če so normalni in ne psihopati), in dalje: Če bi kolesarji videli, da jih avtomobilisti vedno varno prehitevajo bi se tudi sami več vozili bolj ob robu ceste, tako pa morajo zaradi svoje varnosti v bistvu sami določati kdaj jih lahko avtomobilist prehiti s tem, da se naredijo "bolj širokega", ker s tem preprečijo nevarno prehitevanje nervoznih in nekulturnih avtomobilistov.

Z odprtjem svoje teme pa si tudi samo pokazal, da ti nisi sposoben niti za kanec vživljanja v druge udeležence v prometu, v tem primeru v kolesarja na cesti, in da si v bistvu še vedno nevaren voznik avtomobila za kolesarje, takih je še vedno, po moji oceni, cca 10%. In ti "razmišljajo" (poudarek na oklepajih) takole:
"Ma dajmo prehitet, če bo prišlo do težav ga bom pa itak zrinil na rob ceste ali celo čez, saj je ob robu ceste ponavadi itak še nekaj peska pa naj se kolesar magari razbije ob cesti, mene itak ne bo več videl"

Avtomobilist mora na varen način prehiteti tudi kojnsko vprego ne samo kolesarja, češ ta je itak "ozek". Torej je tvoja nervoza popolnoma odveč in je tvoj problem, če si preveč nervozen na cesti moraš pač k psihiatru in ne z avtom na cesto. In seveda, 5 letni otrok bo seveda "potegnil" s svojim staršem in menil, da ima njegov oči prav, in ko bo odrasel bo ravno tako nevaren voznik kot njegov oči.

Zavesa 31.05.2012 09:28

Najrajs mam pa imbecile, ki te najprej nestrpno na milimetre prehitijo, nato pa takoj na polno bremzajo in zavijejo desno s ceste.

 

Je pa res zanimivo, da kolesarjem vecinoma vedno hupajo, traktorjem (ki po moznosti nimajo ne registracije ne rumene vrtece luci), "starim mamam" v avtih in ostalim polzem pa nihce in jih nihce ne izsiljuje s ceste.

 

Vozniki itak mislijo, da je cesta samo njihova in ne trpije ne kolesarjev, pescev ter drugih udelezencev v prometu. A jih bo res konec vzel, ce morajo par sekund pocakat, da lahko nekoga normalo obidejo?

lone_rider 31.05.2012 09:37

@Riki_

Drugi del tvojega posta je popolnoma neumesten.

bluesky 31.05.2012 09:51

Po sredini seveda nima kaj vozit. Drugače je pa pri nas stanje res podn. Če greš kamorkoli čez mejo so vozniki bolj uvidevni in sprejemljivi. Pri nas je pa itak kolesar samo moteča premikajoča se golazen, ki naj nima kaj istati na cesti. Par generaciji bo treba še dat skoz pa bo verjetno boljše. Kar pa najbolj sovrazim je pa da mi zatrob zakoj za ritjo, po možnosti pa še kak avtobus ali kamjon. Pa sej te slišim, da si zadaj bumbar. Ne da me na ta način skor pod gume spraviš od strahu. Al pa ko prehiteva v škarje, češ sej gre samo kolesar nasprot. Sej več kot sredinca mu ne moreš pokazat.

macscott 31.05.2012 09:59

....pozor, razpravljamo o vožnji kolesarja po sredini voznega pasu in ne po sredini ceste, ne skrenit s teme!!!!

anubis 31.05.2012 10:07

Riki vsa čast, točno to sem tudi jaz mislil s svojim skromnim prispevkom.

 

In res je dosti krat moramo kolesarji voziti široko, da izsilimo nevarne šoferje da nas ne prehitavajo, ker to delajo na nepravilen in nevaren način, oni pa potem pišejo kako mi vozimo na široko.

Groza...

bluesky 31.05.2012 10:09
@macscott:

....pozor, razpravljamo o vožnji kolesarja po sredini voznega pasu in ne po sredini ceste, ne skrenit s teme!!!!


In kaj hočeš povedat. Drgač mora kolesar vozit ob robu, z tistim odmikom ki ga je ze nekdo omenil. Nima pa kaj vozit ne po sredini vozišča ne po sredini voznega pasu. Če seveda ne gre za spremembo smeri oz. za sredinski zavijalni pas.

gapy 31.05.2012 10:09

Sej ne moreš ob robu vozit, sploh pa ne v skupini, moreš imet prostor za umik, ker te bo verjetno avto prehitel kljub nasprotivozečemu avtomobilu. Pa če so vozili 50km/h, kaj pa ti mali avti ko ne gredo več kot 50, se tudi naj umaknejo k robu, da se lahko gospodje z večjimi avti mimo zapeljete?

fuego 31.05.2012 10:15

Tudi kolesarji niso povsem nedolžni. Velikokrat sem že zasledil, ko se vozijo vštric in se ne umaknejo, kljub temu, da slišijo avto za sabo. Jaz nikoli ne trobim in počakam, da je cesta prosta in prehitim. Tudi nikoli ne prehitevam kolesarjev kadar imam nasproti promet.

Tudi sam se vozim vštric, kadar sem s kom na furi, ampak vedno spremljam promet za sabo in se umaknem za kolesarja, kadar je za mano avto. Pa še to počnem na manj prometnih cestah.

anubis 31.05.2012 10:15
@bluesky:
@macscott:

....pozor, razpravljamo o vožnji kolesarja po sredini voznega pasu in ne po sredini ceste, ne skrenit s teme!!!!


In kaj hočeš povedat. Drgač mora kolesar vozit ob robu, z tistim odmikom ki ga je ze nekdo omenil. Nima pa kaj vozit ne po sredini vozišča ne po sredini voznega pasu. Če seveda ne gre za spremembo smeri oz. za sredinski zavijalni pas.

Ti se frajer, ne ukvarjaj preveč s predpisi, kje naj bi kolesar vozil, ker vidim da ne veš koliko je dva in dva, Raje se ukvarjaj z predpisi in kulturo voznikov v avtih, oziroma predlagam ti da se usedeš na kolo, narediš enih sto kilometrov ob robu, kot si napisal in potem pridi napisat članek koliko voznikov ti je piskalo in te hotelo izrinit s ceste.

Bugo14167 31.05.2012 10:17

Sej ne morem verjet...gre za forum kolesarjev, pa dejansko nekdo vidi problem v tem kako kolesarji vozijo... DEJSTVO je, da bom vedno vozil 1m od roba ceste in bo avtomobilist za mano mogu krepko okol mene če me bo hotel prehiteti. Enostavno mu ne dam prostora da me bo zrinil iz ceste če me bo neprimerno prehitel - in še enkrat: Kolesar ki pelje 30km/h + je enako "nemoteč" kot traktor ali stara mama s cekrom na kolesu - pa se jim ne trobi!

@Pantani, glede na to da si kolesar ( :) ) me čudi da se pizdiš na kolesarje...

Razno osebe ki trobijo in zrivajo s ceste bi jst "abjajcal" :)

mito1 31.05.2012 10:22

Če me kaj najeda,je trobljenje,no pa prehitevanje na tesno!!!

macscott 31.05.2012 10:30
@bluesky:
@macscott:

....pozor, razpravljamo o vožnji kolesarja po sredini voznega pasu in ne po sredini ceste, ne skrenit s teme!!!!


In kaj hočeš povedat. Drgač mora kolesar vozit ob robu, z tistim odmikom ki ga je ze nekdo omenil. Nima pa kaj vozit ne po sredini vozišča ne po sredini voznega pasu. Če seveda ne gre za spremembo smeri oz. za sredinski zavijalni pas.

...ej beri temo od začetka, lahko tud moj komentar......nekateri govorite o vožnji po sredini, porkodijo, definirajte kaj je sredina, če ne bodo ostali mislili, da se mi kreteni kolesraji vozimo po sredini ceste in ne pasu....jaz se vozim vedno skrajno levo dovoljenega, tako imam še nekaj maneverskega prostoa, če srečam kakšnega  idiota....!!!!!!!!!

bluesky 31.05.2012 10:32
@anubis:
@bluesky:
@macscott:

....pozor, razpravljamo o vožnji kolesarja po sredini voznega pasu in ne po sredini ceste, ne skrenit s teme!!!!


In kaj hočeš povedat. Drgač mora kolesar vozit ob robu, z tistim odmikom ki ga je ze nekdo omenil. Nima pa kaj vozit ne po sredini vozišča ne po sredini voznega pasu. Če seveda ne gre za spremembo smeri oz. za sredinski zavijalni pas.

Ti se frajer, ne ukvarjaj preveč s predpisi, kje naj bi kolesar vozil, ker vidim da ne veš koliko je dva in dva, Raje se ukvarjaj z predpisi in kulturo voznikov v avtih, oziroma predlagam ti da se usedeš na kolo, narediš enih sto kilometrov ob robu, kot si napisal in potem pridi napisat članek koliko voznikov ti je piskalo in te hotelo izrinit s ceste.

 

Preberi si prvo kaj sem napisal in pol bova seštevala koliko je dva in dva.  V prvem postu je opisana nekultura slovenskih voznikov. In pri tem dam kolesarjem prav. Po drugi strani pa sem kolega popravil da nima kaj vozit po sredini voznega pasu (če ne veš koliko je vozni pas širok in kaj pomeni sredina ni moj problem) in ta način za sabo delat kolene. Ko jaz naprimer po dolini mirne (ravnina) vrtim 45 km/h komot vozim bolj na desni strani in s tem vozniku omogočim da me normalno brez zaviranja prehiti.

Kolesar vozi ob robu vozišča. To ne pomeni v muldi ali bankini ampak z določenim odmikom od roba asfalta. Zdej če kolesar poganja 50 km/h in da je toliko omejitev mora pač voznik tisti del peljati za njim. Izven naselja ga pa enostavno prehiti če je kolesar ob robu. Kolesarju se na ta način ni potrebno nikamor umakniti. Razne fore v štric in po sredini voznega pasu pa ne pridejo v poštev in takrat so vozniki lahko upravičeno jezni. Jaz sem tudi že peljal po sredini voznega pasu takoj za avtom več kot 50 km/h in me na ta način ni bilo potrebe prehitevati, ampak to pač ni v skladu z zakonom.

Pantani 31.05.2012 10:33

se pravi ?
ko dohitim pred sabo vozečega kolesarja ki se slučajno pelje po sredini voznega pasu oz. če srečam dva kolesarja ,od njih se tudi eden pelje po sredini voznega pasu ker se morta na biciklu vse zment oz. pač mata babe doma tok zajebane da ne smeta iti po rundi na kavico, jih pač ne prehitim  oz. jih če me sploh kdo od njih opazi , če pa me ne se pa vozim za njim...
Drugače bom pa reku takle, vsi ki se mate za neke HUDE ŠPORTNIKE  predlagam kakšen velodrom al mislim da se že da kupit kakšno enodnevno licenco pa se tam vozite po sredini voznih pasov. Ko jest naredim takšno traparijo se seveda udeležencu ki sem mu prekrižal pot ali ga ogrozil ,opravičim z dvignjeno roko in ne z dvignjenim sredincem.   

Primož Hočevar 31.05.2012 10:39

Jaz se ne držim 1m od cestišča, ampak se prilagajam kvaliteti asfalta in hkrati tudi primerno se prilagajam prometu, tako da ne vem kje je tukaj problem, nikoli nisem imel resnih problemov s tem, kje se peljem, kot udeleženec v prometu. Tako, kot šofer avtomobila, kot kolesar.

anubis 31.05.2012 10:51
@bluesky:
@anubis:
@bluesky:
@macscott:

....pozor, razpravljamo o vožnji kolesarja po sredini voznega pasu in ne po sredini ceste, ne skrenit s teme!!!!


In kaj hočeš povedat. Drgač mora kolesar vozit ob robu, z tistim odmikom ki ga je ze nekdo omenil. Nima pa kaj vozit ne po sredini vozišča ne po sredini voznega pasu. Če seveda ne gre za spremembo smeri oz. za sredinski zavijalni pas.

Ti se frajer, ne ukvarjaj preveč s predpisi, kje naj bi kolesar vozil, ker vidim da ne veš koliko je dva in dva, Raje se ukvarjaj z predpisi in kulturo voznikov v avtih, oziroma predlagam ti da se usedeš na kolo, narediš enih sto kilometrov ob robu, kot si napisal in potem pridi napisat članek koliko voznikov ti je piskalo in te hotelo izrinit s ceste.

 

Preberi si prvo kaj sem napisal in pol bova seštevala koliko je dva in dva.  V prvem postu je opisana nekultura slovenskih voznikov. In pri tem dam kolesarjem prav. Po drugi strani pa sem kolega popravil da nima kaj vozit po sredini voznega pasu (če ne veš koliko je vozni pas širok in kaj pomeni sredina ni moj problem) in ta način za sabo delat kolene. Ko jaz naprimer po dolini mirne (ravnina) vrtim 45 km/h komot vozim bolj na desni strani in s tem vozniku omogočim da me normalno brez zaviranja prehiti.

Kolesar vozi ob robu vozišča. To ne pomeni v muldi ali bankini ampak z določenim odmikom od roba asfalta. Zdej če kolesar poganja 50 km/h in da je toliko omejitev mora pač voznik tisti del peljati za njim. Izven naselja ga pa enostavno prehiti če je kolesar ob robu. Kolesarju se na ta način ni potrebno nikamor umakniti. Razne fore v štric in po sredini voznega pasu pa ne pridejo v poštev in takrat so vozniki lahko upravičeno jezni. Jaz sem tudi že peljal po sredini voznega pasu takoj za avtom več kot 50 km/h in me na ta način ni bilo potrebe prehitevati, ampak to pač ni v skladu z zakonom.

Glej, dobro sem te razumel in zato sem ti napisal da se preveč ukvarjaš z zakoni. Tebe očitno bolj skrbi ali te bo lahko avto prehitel, brez da bi zaviral, kot lastna varnost. Prvo napišeš da kolesar mora voziti ob robu potem pa tu pišeš cele romane kako je za tebe ob robu določen odmik od roba(še sedaj ne vem kaj si s tem hotel napisati in kakšen naj bi bil ta odmik).

Da ne bo pomote, nikoli ne bom zagovarjal objestnega kolesarja, ampak bodimo realni in dejmo na vago objestne kolesarje(ki na žalost so), in objestne voznike avtomobilov.

 

V mojem prispevku sem napisal da je kolesarska kultura v Italiji vsaj 200 let pred nami. Naj poudarim še da Italijani imajo v zakonu zapisano da kolesarji pri treniranju lahko vozijo po dva skupaj, torej v štric in glej ga zlomka to nobenega ne moti. Zakaj to pišem? Ker nekateri povdarjate zakone, kot da bi bili naši zakoni dobri, čeprav se strinjam zakon je treba spoštovat tudi če je slab, ampak glej, če bi pri nas sprejeli zakon da lahko vozijo štirje kolesarji v štric nebi to nobenega več motilo, ker je pač tak zakon. Mislim halo. Hočem povedati, bodimo malo moralno potrpežljivi ne glede na zakon. Pa tako radi se imami za visoko civilizirane...

ROGI 31.05.2012 10:58

Vse zgoraj naštete moteče situacije verjetno vsi kolesarji z nekaj tisoč letno prevoženimi kilometri doživljamo "redno"  nagubano čelo. Pa vendar smo tudi kolesarji delno sami krivi za odnos ostalih , do nas samih. V osnovi nam vsem udeležencem v prometu manjka nekaj več strpnosti, spoštovanja drugih in spoštovanja "osnovnih prometnih pravil".

 

Naj naštejem nekaj situacij, ki nam kolesarjem niso ravno v čast.

 

Npr. dva kolesarja se na spustu iz Kamniške bistrice peljeta »zelo počasi pod 25/h vzporedno tako da je zunanji kolesar vozil že po sredinski polni črti. Sam sem imel s kolesom težavo, kako ju varno prehiteti brez kršenja predpisov…. Na koncu sem po kakšni minuti vožnje v njunem »dragocenem« zavetrju prehiteval čez polno črto, ker se jima ni zdelo primerno peljati tudi, ko pride za njimi »vozilo«, ki je precej hitrejšekaže jezik.

 

Ali pa delo na cesti semafor in rdeča luč…. Koliko kolesarjev počakamežik?

 

Vključevanje kolesarjev na prednostno cesto, koliko nas zares preveri, če se lahko varno vključimo v prometpresenečen?

 

…. Ipd

 

Torej vsi skupaj se potrudimo  strpno sodelovati v prometu in včasih celo odstopiti komu prednost, ki je npr hitrejši od nas ali pa šibkejši udeleženec v prometunedolžen.

anubis 31.05.2012 11:01
@swicak:

Jaz se ne držim 1m od cestišča, ampak se prilagajam kvaliteti asfalta in hkrati tudi primerno se prilagajam prometu, tako da ne vem kje je tukaj problem, nikoli nisem imel resnih problemov s tem, kje se peljem, kot udeleženec v prometu. Tako, kot šofer avtomobila, kot kolesar.

Točno tako kot si napisal, prilagajat se je treba temu metru. Problem je verjetno samo v tem da vozniki avtomobilov pozabljajo da v tem metru so vsi jaški, odtoki in opozorilni znaki na cestišču.

misko 31.05.2012 11:04

Bolj ko je ozka cesta, bolj se držim pravila 1m od robu. V tem primeru, me šofer ne more varno prehiteti če nima dovolj prostora. V primeru da se vozim čisto ob robu cestišča, me prehitevajo tudi, ko ni dovolj prostora in s tem manevrom močno ogrožajo mojo varnost. 
Sem pa precej na cesti tako kot kolesar, kot šofer. Veliko imbecilov je na obeh straneh, sploh zadnje čase srečam veliko kolesarjev, ki mislijo da je cesta njihova.....

Glede vožnje v štric naj pa povem, da v Italiji malokrat srečam dva kolesarja, ki se lepo na izi vozita vštric. Večkrat grupo kolesarjev, ki jo konkretno brišejo in posledično s tem manj "ovirajo" promet. Pri nas dostikrat prehitevam kolesarje, ki si vzameta cel vozni pas ko vozita vštric in namesto da bi vozila čvekata.... 

anubis 31.05.2012 11:08
@misko:

Bolj ko je ozka cesta, bolj se držim pravila 1m od robu. V tem primeru, me šofer ne more varno prehiteti če nima dovolj prostora. V primeru da se vozim čisto ob robu cestišča, me prehitevajo tudi, ko ni dovolj prostora in s tem manevrom močno ogrožajo mojo varnost. 
Sem pa precej na cesti tako kot kolesar, kot šofer. Veliko imbecilov je na obeh straneh, sploh zadnje čase srečam veliko kolesarjev, ki mislijo da je cesta njihova.....

Glede vožnje v štric naj pa povem, da v Italiji malokrat srečam dva kolesarja, ki se lepo na izi vozita vštric. Večkrat grupo kolesarjev, ki jo konkretno brišejo in posledično s tem manj "ovirajo" promet. Pri nas dostikrat prehitevam kolesarje, ki si vzameta cel vozni pas ko vozita vštric in namesto da bi vozila čvekata.... 

Se popolnoma strinjam. Za vožnjo v štric v Italiji sem hotel povedat kakšen je zakon, glede na to da se tukaj močno obravnava zakonodaja, res pa je da je praksa povsem nekaj drugega, zato sem tudi napisal da so Italijani vsaj 200 let pred nami, ko gre za kolesarsko kulturo.

bluesky 31.05.2012 11:09

Vsi ste se takoj obesli na tisto besedo "ob robu". To ne pomeni da mora s kletko menjalnika drsat po robniku če je tam robnik. Ampak tisti odmik od roba asfalta (robne črte če želite), desno je ponavadi ali mulda ali druga oblika odvodvnjavanja.

V glavnem treba je prvo poznati širine cest in upoštevati kje vozimo. Največkrat je cesta sestavljena iz dveh voznih pasov. Če voziš po glavnih cestah. Tu je širina voznega pasu od robne črte pa do sredinske črte več kot 3,5m (oz. tam nekje odvisno od ceste) potem po vašem mnenju kolesar vozi 1,75m stran od robne črte. Pa dejte malo razmišljat kaj to pomeni. Jaz se po taki cesti vozim največ meter stran od robne črte če ne manj. Odvisno tudi od prometa.

Če vozimo po regionalnih cesta nižje kategorije (III. red) ali lokalnih cest, tam ponavadi vozna pasova sploh nista deljena z sredinsko črto, pomeni da bo ta odmik manjši. Upam da ste zdej nekateri dojeli kaj sem mislim ko govorim ob robu in ne po sredini voznega pasu.

fuego 31.05.2012 11:15

Ne vem no.... meni redko trobijo. Se pa vozim ob robu in večinoma izbiram manj prometne ceste, kjer ponavadi ni prometa pa tudi ceste so ponavadi bolj ohranjene. Mi na misel ne pride, da bi se npr. proti Šempetru peljal po glavni cesti, ko ti švigajo nonštop avti mimo. Grem raje po stranskih cestah, brez živciranja, lepša okolica, pa še teren je bolj razgiban.

 

Bi blo pa treba več strpnosti na cesti tudi s strani kolesarjev, ker večkrat tudi sami v napadu adrenalina naredimo kar precej prometnih prekrškov. Pa na cesti je treba vozit z glavo, kdaj tudi prepustiti prednost in to zaradi lastne varnosti, ker smo na kolesu šibkejši člen.

Ernesto 31.05.2012 11:20

Povzetek:

- prometna kultura je pri nas v Yugoslaviji na "psu"

- cestna infrastruktura je neprijazna za kolesarje

Skratka, ozke ceste in objestni vozniki.

1 2 3 4
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI