LJ - BG 24 ur

Domov > Forum > LJ - BG 24 ur

LJ - BG 24 ur

SORTIRAJ PO:
Maratonac 10.08.2012 14:54

Se bi našel še kdo , ki bi šel na tole furo s povdarkom  na časovni omejitvi. En dan dol - petek zvečer  in nedelja nazaj z vlakom. Po ravnem potovalna ~ 30km/h . Bi bilo pa potrebno startati , ko bi veter vlekel pr ke dol, zato mora biti odločitev kdaj , glede na vremensko napoved samo en dan prej. Mislim da višincev praktično ni, razen malo gor dol  v Zasavju.

Truplo 10.08.2012 15:19
@Maratonac:

Se bi našel še kdo , ki bi šel na tole furo s povdarkom  na časovni omejitvi. En dan dol - petek zvečer  in nedelja nazaj z vlakom. Po ravnem potovalna ~ 30km/h . Bi bilo pa potrebno startati , ko bi veter vlekel pr ke dol, zato mora biti odločitev kdaj , glede na vremensko napoved samo en dan prej. Mislim da višincev praktično ni, razen malo gor dol  v Zasavju.

Mislim da leta 2009 tole prevozil s Perčičem, vendar iz Celja... Višincev je vseeno za okrog 1.700 m, razdalja je bila okrog 550 km. Prevozila pa sva to v 17 urah in tričetrt, postankov je bilo za dobri dve uri, tako da je zneslo na koncu okrog 20 ur. Še link do zgodbice:

 

panonia.mojforum.si/panonia-about669.html

 

Nekje na bicikel.com mora biti tudi nekaj o tem napisano...

marko55 10.08.2012 15:27

Tale bo pa zelo težka. Od LJ-BG je po avtocesti 531 km, s kolesom je zagotovo vsaj 50 km več (že od LJ-Brežic je kar nekaj ovinkov in višincev). Torej mora biti povrečna hitrost (Brutto) vsaj 24 km/h, kar pomeni netto povprečno vsaj cca 29 km/h, kar pomeni da mora po ravnem leteti vsaj 35 km/h.

 

Tole bi v 24 urah lahko odpeljal le Marko Baloh, pa mogoče še ene trije v Sloveniji...

Glede na to, da ne smeš zamuditi vlaka, računaj za pot vsaj 36 ur.

 

PS. Sem malo dalj pisal pa me je Truplo že prehitel. Onadva sta torej vozila malo več kot 20 ur, iz LJ-Celja je vsaj 2 uri, povprečne so bile približno take kot sem napisal, pa onadva spadata med nekaj teh iz Slovenije ki so to sposobni zvozit v 24 urah. Imela sta pa support s sabo, ki veliko pomeni (hrano na dogovorjenih postankih, rezervno opremo, itd...)

 

Pa mnogo bolje je štartati ob 6h zjutraj, se lažje zdrži 24 ur. To je vsaj moje mišljenje...

Truplo 10.08.2012 15:30
@marko55:

Tale bo pa zelo težka. Od LJ-BG je po avtocesti 531 km, s kolesom je zagotovo vsaj 50 km več (že od LJ-Brežic je kar nekaj ovinkov in višincev). Torej mora biti povrečna hitrost (Brutto) vsaj 24 km/h, kar pomeni netto povprečno vsaj cca 29 km/h, kar pomeni da mora po ravnem leteti vsaj 35 km/h.

 

Tole bi v 24 urah lahko odpeljal le Marko Baloh, pa mogoče še ene trije v Sloveniji...

Glede na to, da ne smeš zamuditi vlaka, računaj za pot vsaj 36 ur.

 

Pa mnogo bolje je štartati ob 6h zjutraj, se lažje zdrži 24 ur. To je vsaj moje mišljenje...

... po celi Slavoniji ravno ni nobenega hriba. Midva s Perčičem sva po prehodu meje v Iloku zašla na težjo traso... Vseeno je bilo toliko rezerve, da je bila na koncu povprečna taka, kakor je opisana v zgodbi.

 

In najlažje se vzdrži po mojem, če štartaš popoldan... in voziš ponoči!!!

marko55 10.08.2012 15:52
@Truplo:
@marko55:

Tale bo pa zelo težka. Od LJ-BG je po avtocesti 531 km, s kolesom je zagotovo vsaj 50 km več (že od LJ-Brežic je kar nekaj ovinkov in višincev). Torej mora biti povrečna hitrost (Brutto) vsaj 24 km/h, kar pomeni netto povprečno vsaj cca 29 km/h, kar pomeni da mora po ravnem leteti vsaj 35 km/h.

 

Tole bi v 24 urah lahko odpeljal le Marko Baloh, pa mogoče še ene trije v Sloveniji...

Glede na to, da ne smeš zamuditi vlaka, računaj za pot vsaj 36 ur.

 

Pa mnogo bolje je štartati ob 6h zjutraj, se lažje zdrži 24 ur. To je vsaj moje mišljenje...

... po celi Slavoniji ravno ni nobenega hriba. Midva s Perčičem sva po prehodu meje v Iloku zašla na težjo traso... Vseeno je bilo toliko rezerve, da je bila na koncu povprečna taka, kakor je opisana v zgodbi.

 

In najlažje se vzdrži po mojem, če štartaš popoldan... in voziš ponoči!!!

Samo vidva sta imela s sabo ekipo, vozili so vama hrano in opremo, pa povprečno sta imela 33km/h, vozila sta med 35-40 km/h po ravnini. Iz LJ-Celja je še dobri dve uri vožnje.

 

S hitrostjo 30 km/h na ravninah je to razdaljo nemogoče prevoziti v 24 urah.

 

Ponoči je problem z zaspanostjo, in kdor tega ni vajen, je lahko to velika težava. Če niso vajeni vožnje ponoči je bolje, da štartajo ob 6h zjutraj vozijo cel dan in celo noč, in naredijo ob 2h postanek za hitri spanec. To je vsaj moje mišljenje...

ZZZ 10.08.2012 16:26
24/8
Nas na ta datum vodi pot iz Ptuja po panonski nižini proti Našicam, kjer nato zavijemo desno proti Sarajevu.
(ne bom razlagal cele trase, ker je cca 1100 km do našega cilja)
Trije smo (spet seveda Perčič , Truplo je tokrat odpovedal udeležbo), in ni vrag, da bo letelo vsaj 35 povprečno, če ne bo kontra vetra.
starina 10.08.2012 16:34

Zdravo Maratonac!  Mene bi to zanimalo, morda pa napravimo kar akcijo in nas gre več , pa se napravi eno bolj hitro posadko, pa eno drugo manj hitro, absolutno pa en avto za spremstvo. Ob povratku pa vsi lepo na vlak.

Je pa zame verjetno 30 km /h malo preveliko povprečje...na taki razdalji ...ne vem?

 

ZZZ 10.08.2012 16:36
Izopi števec, pa gre tud hitreje ;-)
Truplo 10.08.2012 21:07

Po svoje ne rabiš ničesar voziti s sabo... rabiš pa dobro planiranje. Vmes rabiš eno dva topla obroka, torej se je treba nekje zaustaviti, pa ne na pamet, ampak je to treba vedeti načeloma vnaprej. Za ponoči se vozijo s sabo pač določene zadevice... tekom dneva pa je ogromno črpalk in še česa, da se sproti kaj nabavlja. Morda poenostavljam, vendar vsaj jaz trenutno, kakor razmišljam, ne bi vozil s sabo kakšnega nahrbtnika ali torbe. Vedno trdim, da sem kolesarski ultramaratonec in nikakor popotnik. Taki, kateri prevozijo makar tisoč kilometrov proti morju, a vmes tri, štirikrat spijo in dosti počivajo, so zame popotniki. Kapa tudi njim dol, ampak to ni to za moja merila, vsaj za sedaj. Kaj bo čez nekaj let, morda že drugo leto, pa je seveda druga pesem. Marsikaj je odvisno od volje, zdravja, sredstev... Zadnji razlog je bil tudi povod za odpoved sodelovanja na turi Celje - Ohrid in kaj se more. Realnost pač.

 

Nenazadnje sem julija prevozil od Sobote do Špine pri Umagu razdaljo 347 km s štartom na predvečer (ob 18˙00 uri) in bil brez nekega zaletavanja zjutraj ob devetih tam. Več ali manj sam, mimo Celja in do Črnuč sem imel vodiča Met-aka, v Črnučah pa se je priključil še MarkoEX in oba sta se v Brezovici napotila po svoje.

 

Res je ta opisana proga do Beograda za cca. 250 km daljša, kar ni malo, ni pa to tudi tak hudič... in bolje je, vsaj po mojem, da se vas več pelje skupaj in z čimmanj opreme. Če si pa boste omislili kakšen spremljevalni avto, pa ni nujno, da je stalno za vami, ampak da se vozi nekaj deset km naprej in nabavlja potrebščine, vam vmes skuha topel obrok, ste pa zmagali!!! Avto vam seveda pelje tudi t. i. civilke in to je to... Pa še kolesa lahko naložite nanj in se kot gospodje peljete nazaj na vlaku, če v avtu pač ni prostora. Moje mnenje.

Maratonac 10.08.2012 21:22
@starina:

Zdravo Maratonac!  Mene bi to zanimalo, morda pa napravimo kar akcijo in nas gre več , pa se napravi eno bolj hitro posadko, pa eno drugo manj hitro, absolutno pa en avto za spremstvo. Ob povratku pa vsi lepo na vlak.

Je pa zame verjetno 30 km /h malo preveliko povprečje...na taki razdalji ...ne vem?

 

Ne gre za povprečno ampak za hitrost po ravnem, ki bi bila pa verjetno večja, če bi imela veter v hrbet, kar je po moje najbolj važno za uspeh in bi letelo po ravnem še več. Če bi bila samo dva , probava to narediti na ho-ruk, problem je pa samo v mogočih krčih in bolečinah v kakem delu telesa. Če sem naredil 300 km z 3000 višincev za 15 h in sem bil takrat sposoben odpeljat še 100 km, letos sem pa še v boljši formi mislim, da bi mi to uspelo, zlasti z pomočjo še enega.

Truplo 10.08.2012 21:29
@Maratonac:
@starina:

Zdravo Maratonac!  Mene bi to zanimalo, morda pa napravimo kar akcijo in nas gre več , pa se napravi eno bolj hitro posadko, pa eno drugo manj hitro, absolutno pa en avto za spremstvo. Ob povratku pa vsi lepo na vlak.

Je pa zame verjetno 30 km /h malo preveliko povprečje...na taki razdalji ...ne vem?

 

Ne gre za povprečno ampak za hitrost po ravnem, ki bi bila pa verjetno večja, če bi imela veter v hrbet, kar je po moje najbolj važno za uspeh in bi letelo po ravnem še več. Če bi bila samo dva , probava to narediti na ho-ruk, problem je pa samo v mogočih krčih in bolečinah v kakem delu telesa. Če sem naredil 300 km z 3000 višincev za 15 h in sem bil takrat sposoben odpeljat še 100 km, letos sem pa še v boljši formi mislim, da bi mi to uspelo, zlasti z pomočjo še enega.

... takole se govori... Ne sme se vnaprej jamrati. Težave bodo, v to ne dvomi, ampak z optimizmom, dobro pripravljenostjo in nekaj sreče (da se pač nič ne zgodi, nezgoda, večja škoda na kolesu...) to sigurno izvedeš.

 

Če bi se zriktal kakšen večji kombi, bi mogoče šel zraven še jaz?

Maratonac 12.08.2012 07:17

Razdalja 564km 1800 višincev . Do centra ZG je 151 km, za kar rabimo s postanki 6 ur. Od Srbske meje do BG je 80km za kar rabimo po AC 3h. Ostane 15h za 330 km ravnine. Samo veter mora pihat dol, se pravi, vse se prej pripravi, potem pa čaka samo na pravi veter čez vikend. Za kombi bom pa vprašal zetkota, samo ne vem če bo imel ob danem trenutku čas.

marko55 12.08.2012 12:44
@Maratonac:

Razdalja 564km 1800 višincev . Do centra ZG je 151 km, za kar rabimo s postanki 6 ur. Od Srbske meje do BG je 80km za kar rabimo po AC 3h. Ostane 15h za 330 km ravnine. Samo veter mora pihat dol, se pravi, vse se prej pripravi, potem pa čaka samo na pravi veter čez vikend. Za kombi bom pa vprašal zetkota, samo ne vem če bo imel ob danem trenutku čas.

Prevoziti 300 ali 600 km je povsem druga dimenzija (in ne samo dve tristotke), ker na 600 km je treba že spati, več jesti, z vsakim km se pojavijo druge težave. In ko se pojavijo težave (ki se pojavijo zagotovo), se začnejo minute zaostanka nabirati za ure.

 

Kolikor vidim, računaš na povprečno hitrost (neto) okoli 28 km/h z minimalnimi postanki (pol ure do Zagreba, tri ure do Srbske meje). To je zelo hitro.

 

Ne dvomim, da relacijo LJ-BG nisi sposobem prevoziti, dvomim pa v to, da si jo sposoben prevoziti v 24 urah (bruto), sploh s tempom, ki si ga planiral. Želel sem ti povedati le to, da ko boš planiral vlak za povratek, ga nikakor ne planiraj "na knap", ampak si pusti kar nekaj ur lufta. Bolje da v Beogradu več ur sediš nekje zunaj, ješ čevape in piješ pivo, kot da imaš težave zaradi zamujenega vlaka.

 

Prva stvar, na katero sem se je spomnil, ko si napisal da bi prevozil 550 km v 24 urah, je bil blog Marka Baloha o letošnjem Flech-u. Višincev je sicer bilo pri njih 2x več kot na tvoji poti, vendar pa so fantje, ki so to vozili, precej nad tvojo in mojo pripravljenostjo.

 

Želim ti uspešno izpeljan projekt.

Truplo 12.08.2012 18:50

Mnenje mojega kolega Andreja iz Ptuja, katerega zelo, zelo cenim: 400 km prevozi vsak, do 600 še gre, potem je jeba. Ampak, do Beograda je manj kakor 600 km. Torej gre!

 

Druga stvar: ni mi jasno, čemu toliko povdarjate to spanje. Kakor koli obrneš, se bo moralo voziti ENO NOČ in to pomeni, da ni potrebno spanje. Niti minute, razen da enkrat, mogoče dvakrat malo dremlješ in "pljuckaš" vmes npr. coca-colo. S sabo moraš imeti pač kofeinske tablete in se nekako psihološko pripraviti na to, da ne boš spal. Čisto simpl, kakor se pravi.

 

Če se krene na pot nekje ob dveh, treh popoldan in imaš malo daljše postanke (torej topel obrok in res tisti minimalni dremež 15 minut) na dveh mestih, to mora biti dovolj. Kajti če ne in začneš preveč počivati, pa dremati, se bo hudimkano težko spet spraviti na bicikel npr. po prevoženi razdalji eno 400 km i kusor. Pa čeprav je več ali manj do Iloka ravno kot na steklu.

 

Midva z Met-akom sva sicer vozila malo okrog, mimo Varaždina, bila sva nekje pri Bjelovarju... torej nisva videla Zagreba niti od daleč. Če nočeš izgubljati preveč časa, se večjih mest pač izogni... in najbolje je po mojem voziti večino časa ponoči, ker ni prometa tudi tam, kjer bi ga bilo podnevi preveč. Midva sva imela gost promet edino v okolici Novega Sada (zjutraj okrog 7. ure in v okolici in seveda samem Beogradu proti koncu). Temu se pač ni dalo izogniti. Štart je bil tempiran popoldan in do hrvaške meje oz. mraka sva imela teren, katerega sva poznala do obisti in kjer tudi ni večjih mest in pretiranega prometa (Štore, Rogaška, Ptuj, Ormož). Potem je prišla noč in daniti se je začelo, ko sva že videla Donavo, če se dobro spomnim.

Poce 12.08.2012 19:46

Jaz sem šel parkrat iz LJ-Črnuče do BG in je bilo 600 km, sem šel pa vedno čez center Zagreba kjer se izgubi veliko na hitrosti, najboljšo povprečno sem imel 28 neto (sam, brez spremstva). V dvoje (brez spremstva) bi se dalo v 24 urah = 30 povprečna neto pa 4 ure postankov, ki se zelo hitro naberejo. V spodnji temi smo pa debatirali kako in kaj.

 

www.bicikel.com/forum/16427/beograd_s_cestnim_katera_pot_.html

Maratonac 13.08.2012 11:25
@Poce:

Jaz sem šel parkrat iz LJ-Črnuče do BG in je bilo 600 km, sem šel pa vedno čez center Zagreba kjer se izgubi veliko na hitrosti, najboljšo povprečno sem imel 28 neto (sam, brez spremstva). V dvoje (brez spremstva) bi se dalo v 24 urah = 30 povprečna neto pa 4 ure postankov, ki se zelo hitro naberejo. V spodnji temi smo pa debatirali kako in kaj.

 

www.bicikel.com/forum/16427/b eograd_s_cestnim_katera_pot_.h tml

Prosil bi te , če lahko na BIKEMAP narišeš traso , po kateri si ti vozil do dol. Zlasti me zanima priključek na AC na srbski meji. Če si jo pa že , pa povej kje je zčetek, da si jo ogledam in primerjam z mojo namišljeno, ki se začenja od križišča v Šenjakobu , na začetku Zasavske ceste.

Moje mišljenje pa je, da ni dec tisti,  ki ne more žurat 36 ur, da o 24 urnem nespanju , če se prej dobro naspiš ne govorim.

Truplo 13.08.2012 14:47
@Maratonac:
@Poce:

Jaz sem šel parkrat iz LJ-Črnuče do BG in je bilo 600 km, sem šel pa vedno čez center Zagreba kjer se izgubi veliko na hitrosti, najboljšo povprečno sem imel 28 neto (sam, brez spremstva). V dvoje (brez spremstva) bi se dalo v 24 urah = 30 povprečna neto pa 4 ure postankov, ki se zelo hitro naberejo. V spodnji temi smo pa debatirali kako in kaj.

 

www.bicikel.com/forum/16427/b eograd_s_cestnim_katera_pot_.h tml

Prosil bi te , če lahko na BIKEMAP narišeš traso , po kateri si ti vozil do dol. Zlasti me zanima priključek na AC na srbski meji. Če si jo pa že , pa povej kje je zčetek, da si jo ogledam in primerjam z mojo namišljeno, ki se začenja od križišča v Šenjakobu , na začetku Zasavske ceste.

Moje mišljenje pa je, da ni dec tisti,  ki ne more žurat 36 ur, da o 24 urnem nespanju , če se prej dobro naspiš ne govorim.

V glavnem se spravi na kolo in boš videl, da bo šlo.

 

Ampak, ni mi jasno, čemu bi kaj preveč spal pred... a misliš, da se ti vseeno ne bo dremalo?

 

Spi normalno, vsaj jaz tako delam oz. sem pred kakšnimi takšnimi vožnjami tako zaposlen, da navadno grem spat eno 6 ur pred vožnjo..., in se vmes kobacam po postelji... tako da več ali manj praktično niti pošteno ne spim. Veliko je v psihi!

Poce 13.08.2012 15:39

Nimam trase na BIKEMAP in jo po spominu ne bi znal več točno narisat. Enkrat sem šel iz mejnega prehoda Tovarnik mislim da na drugi najbližji vhod na avtocesto (nasvet carinikov) in nato lepo po sami avtocesti (brez da bi ne kdo motil).

Drugič sem šel na AC takoj najbližje možno iz Tovarnika ampak so me potem policaji spravili dol iz AC, tako da sem potem malo vozil po lakalnih cestah in se nato (ko sem se izgubljal po lokalnih cestah) vrnil na avtocesto.

Srbski del je tudi edini komliciran, priporočam eno solidno mapo ali GPS.

LD,B

andrej74 13.08.2012 15:57
@Maratonac:

Razdalja 564km 1800 višincev . Do centra ZG je 151 km, za kar rabimo s postanki 6 ur. Od Srbske meje do BG je 80km za kar rabimo po AC 3h. Ostane 15h za 330 km ravnine. Samo veter mora pihat dol, se pravi, vse se prej pripravi, potem pa čaka samo na pravi veter čez vikend. Za kombi bom pa vprašal zetkota, samo ne vem če bo imel ob danem trenutku čas.


V primeru, da se odpravite štirje vam tudi napačen veter ne bo veliko škodil. Z vetrom v hrbet pa ste v tem primeru na cilju z lahkoto v željenem času pa še za kelnarce vam ostane kar nekaj ur.poljub

__ziga__ 13.08.2012 16:52

Kdaj pa je okvirni datum štarta?

Maratonac 13.08.2012 17:19
@__ziga__:

Kdaj pa je okvirni datum štarta?

Začel bi se ob ~ 23 h iz Šentjakoba  en petek zvečer, ko se bo veter obrnil na dol. To se ponavadi zgodi , ko  v MB udari Fen, to pa je po ohladitvi v zahodni A in Alpah . Mislim, da bi bilo najbolje , da nas spremlja do zore motor , ki nam bi tudi osvetljeval cestišče. Seboj bi imel že skuhane špagete in plinski kuhalnik, da se z 20 min. pavzo izven ZG tudi najemo.Od srbske meje naprej , bi imeli pa spremstvo nečakovega avta,še najboljš pa polcajskega, če se bodo dal pregovort. Bom šel do Zokija, da nam kej napiše in pečatira o prijateljstvu in podobno.

Maratonac 13.08.2012 17:27
@Poce:

Nimam trase na BIKEMAP in jo po spominu ne bi znal več točno narisat. Enkrat sem šel iz mejnega prehoda Tovarnik mislim da na drugi najbližji vhod na avtocesto (nasvet carinikov) in nato lepo po sami avtocesti (brez da bi ne kdo motil).

Drugič sem šel na AC takoj najbližje možno iz Tovarnika ampak so me potem policaji spravili dol iz AC, tako da sem potem malo vozil po lakalnih cestah in se nato (ko sem se izgubljal po lokalnih cestah) vrnil na avtocesto.

Srbski del je tudi edini komliciran, priporočam eno solidno mapo ali GPS.

LD,B

No to da me bodo Srbski polcaji spravil z AC Bratsva in jedinstva ni šans. Še hrvaški , ko jim pokažem en papir , bodo vključil rotirko, sam za njih gremo v Vukovar v spomin na herojsko borbo Vukovarcev. Mal politike mora tud bit zraven, moraš znat na kateri knof prtisent. Vsakemu tisto , kar rad sliši !

__ziga__ 13.08.2012 21:32

V kakšnem stanju je pa cesta do dol? Me kar malo mika.

 

 

andrej74 13.08.2012 21:41
@Maratonac:
@__ziga__:

Kdaj pa je okvirni datum štarta?

Začel bi se ob ~ 23 h iz Šentjakoba  en petek zvečer, ko se bo veter obrnil na dol. To se ponavadi zgodi , ko  v MB udari Fen, to pa je po ohladitvi v zahodni A in Alpah . Mislim, da bi bilo najbolje , da nas spremlja do zore motor , ki nam bi tudi osvetljeval cestišče. Seboj bi imel že skuhane špagete in plinski kuhalnik, da se z 20 min. pavzo izven ZG tudi najemo.Od srbske meje naprej , bi imeli pa spremstvo nečakovega avta,še najboljš pa polcajskega, če se bodo dal pregovort. Bom šel do Zokija, da nam kej napiše in pečatira o prijateljstvu in podobno.


Zokić ti morda lahko kaj podpiše in s tem si lahko preko meje rit ubrišeš, če je le papir primerne kvalitete. Ne vem katere narodnosti si, ko si se tako vehementno odločil "nadmudriti" braču Hrvate in "bratiče" Srbe. Na take fore še "turci" ne padajo.smeh

Maratonac 13.08.2012 21:58

Ne govor preveč, kajti do sedaj , ustavljajo me pa tudi do trikrat do ST, sem jim  od leta 1976 do danes plačal samo za dve kavi _Slunj in Bosanskim za štiri-Drvar.  Njihove so slabše , pa neka im duplo. Srbi so me pa že spustil u njihovo brez dokumentov, Hrvati so me pa z lučjo na motorju mimo ustavljene 30km kolone peljal, k da sem predsednik države. Sam avto je bil pa polski 0.3 SMB farbe. A ja tud Hrvati so me spustil noter , samo na podpis enega izmed tistih v Haagu. Zoki da papir , da se kolesari v slavo Bratstva in prijateljstva z Srbi, pa bodo tud Srbi upalel rotirke do BG po AC . Res pa je da Turci ne padajo,  niti so padal, " naši " pa še vedno in bodo tudi večno. Sem pa Slovensko- nemške narodnosti .

Pildek bi se pa glasil takole: Pošiljam vam v slavo prijateljstva naših naroda ove bicikliste , koji su dali reč , da će od LJ-BG doći za 24 sata. Nemojte jim trošiti vreme , nemojte jim odmoći, ako već ne možete pomoći. Če nas bi šlo pa več, bi rezerviral eno stanovanje , da se skopamo in operemo. Za mene in še enega ni problema, sam ne morem  pa k Familiji prpelat  vlak kolesarjev.

Maratonac 13.08.2012 22:00
@__ziga__:

V kakšnem stanju je pa cesta do dol? Me kar malo mika.

 

 

Ja porka madona valda poznajo asfalt. Problem znajo  biti samo poljska dela in blato na cesti. Naredil sem traso poti na Bikemap z začetkom v Šentjakobu Sam ni mi jasen malo pred Srbsko mejo ali je tudi cesta do meje ali samo AC in je potrebno zapeljati na AC že kakšna 3km na HR.

Maratonac 13.08.2012 22:30
@starina:

Zdravo Maratonac!  Mene bi to zanimalo, morda pa napravimo kar akcijo in nas gre več , pa se napravi eno bolj hitro posadko, pa eno drugo manj hitro, absolutno pa en avto za spremstvo. Ob povratku pa vsi lepo na vlak.

Je pa zame verjetno 30 km /h malo preveliko povprečje...na taki razdalji ...ne vem?

 

Sej je tud zame solo mal preveč na takšni razdalji , ampak upajmo, da se bo našel kdo , ki šiba 33 ko ništa in mi za njim. Zdele sem se spomnil. Sodrovca bomo sabo vzel za buldožer .

Maratonac 20.08.2012 23:54

Danes sem nehote probal simulirati to vožnjo. Ja v 14 urah sem naredil 306km in 2500 ta pravih višincev , ne hupserjev, kot so proti BG. pojedel dva dvojna gela, eno banano , tri  breskve , 4 Marse in pol čokolade. Oplaknil za 4 kg. Sam problem je nastal , ker nisem imel seboj kreme in so mi zaribale polutke zadaj. Mislim da se temu reče volk, čepav ni glih na tem položaju , ampak čisto zadaj. Ja pa tudi mal me je zebel čez dva dresa , se pravi za dol dva dresa in še eno staro majico čez, ki jo lahko potem zjutraj odvržeš.

dreknapalci 21.08.2012 06:45

Raz,dva, tri Nakladac!

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI