Jest pa še eden se vam bova prdružla verjetn na posavcu na avtobusni nasprot merkatorja. Kdaj prbližn boste tm? Pa kok jih namerava it to furo??
hm... nasproti avtobusne je nebotičnik, pa kanarček, pa mogoče tri joške... kje je pol zbor???
če je res 25 na uro, bi pa jaz pomojem tud zdržal... ;-)
@Prince:hm... nasproti avtobusne je nebotičnik, pa kanarček, pa mogoče tri joške... kje je pol zbor???
pred GG piše
Na Posavcu približno pol 9 h - prvo leto nas je iz Kranja štartal 33 in 8 se jih je pridružilo v Mojstrani, oz. Kr. gori, lani pa 17 iz Kranja
Udeležbe za letos ne morem napovedati v naprej, v vsakem primeru pa se vozimo v večih skupinah po 10, z vidno distanco med skupinami ( 300 m )
Skupina se čaka na vrhu vsakega klanca in spusta
Zborno mesto je ( ponavljam ) pred poslovno zgradbo Gorenjskega glasa ( poleg lekarne, na isti strani ) . Na fasadi je napis
Štejte mene pa še enga zravn :). Prideva pa kr u Kranj.
@pajac:Štejte mene pa še enga zravn :). Prideva pa kr u Kranj.
Velja!
Bo mogoče kakšno spremljevalno vozilo poleg, da se zjutraj odda anorak in kakšna švic majica?
Spremljevalnega vozila letos ne bo! Poskušajte se tnajti. Potreujete osnovno opremo ( zračnico, tlačilko ) anorak ali podobno ( temperature na Vršiču predvideno okoli 20 stopinj C ), nekaj drobiža in kaj za pojest, poleg tekočin
Predvideni postanki: Mojstrana, Vršič, Kranjska gora ( po spustu - da se zberemo ) , Begunje
Še v pojasnilo: trasa gre skozi Jesenice in ne pod Mežaklo!!!
Franci hvala za povabilo. Žal pa jutri delam 12ur, pa tut premal km imam v nogah. Lepo se imejte in uživajte, Slavko bo v mislih kolesaril z vami.
pridem!
Kar naenkrat ne znam več naložiti slik - bom še poskusil in obenem prosim za pomoč.
Hvala vsem - prijetna družba, sami odlični kolesarji in klancarji!!!
Lepa tura, samo spust z Vršiča v Kranjsko goro je doživetje, ki ga lahko doživite samo kje v Afriki:
serpentine so še vedno tlakovane s kockami (kot nekje leta 1980, ko je bil samo makadam; na Dunajski v Ljubljani smo kocke že zdavnaj zamenjal z asfaltom), drugo: na dolgih odsekih je tudi asfalt prepotreben zamenjave (verjetno je še prvi, iz davnih socialističnih časov,žal ni več podorov, ko je "OBČINA" primorana nekaj investirat v cesto). Danes sem po dolgih letih trikrat vozil spust v Kranjsko goro: prvič, zadnjić in nikoli več!!!
Občinarji, mogoče tudi država (samo potem ne rabimo občine), potrebno je VELIKO VEČ investirati v infrastrukturo, ne pa samo v nakladanje, kot KAJ, KAKO, KDAJ, KJE, ZAKAJ itd.
V takih razmerah me že sam vzpon s kolesom zelo malo mika, spust BOM pa vedno opravil v Trento!
@alpinms:No, no tako hudo pa spet ni! Kocke z Vršiča ne bodo nikoli odstranjene, ker so zavarovane kot kulturna dediščina, poleg tega pa dajo tudi svojevrsten čar vzponu. Edina črna pika je odsek pred kočo na gozdu, pa tudi to no vrjetmo kdaj popravljen.Lepa tura, samo spust z Vršiča v Kranjsko goro je doživetje, ki ga lahko doživite samo kje v Afriki:
serpentine so še vedno tlakovane s kockami (kot nekje leta 1980, ko je bil samo makadam; na Dunajski v Ljubljani smo kocke že zdavnaj zamenjal z asfaltom), drugo: na dolgih odsekih je tudi asfalt prepotreben zamenjave (verjetno je še prvi, iz davnih socialističnih časov,žal ni več podorov, ko je "OBČINA" primorana nekaj investirat v cesto). Danes sem po dolgih letih trikrat vozil spust v Kranjsko goro: prvič, zadnjić in nikoli več!!!
Občinarji, mogoče tudi država (samo potem ne rabimo občine), potrebno je VELIKO VEČ investirati v infrastrukturo, ne pa samo v nakladanje, kot KAJ, KAKO, KDAJ, KJE, ZAKAJ itd.
V takih razmerah me že sam vzpon s kolesom zelo malo mika, spust BOM pa vedno opravil v Trento!
www.bicikel.com/forum/10860/p opravte_nam_ceste_ze_enkrat.ht ml
@Zavesa:Cesta na Vrsic (iz Kranjske Gore). Z eno besedo katastrofa. Sramota, da na prelaz, cez katerega gre toliko prometa (pesci, kolesarji, mopedisti, avto-tisti), vodi taksna cesta. Ce se ze kocke da prezivet, imas potem za nagrado razbit asfalt, zaplata cez zaplato, razpoka pri razpoki in luknje povsod vmes. Prav tako mi je popolnoma nerazumljivo, kako lahko v "turisticni" kraj, kot je KG, vodi ena in edina cesta, ki je, takole na oko, zadnjo prenovo dozivela, ko so nekega diktatorja iz bivse skupne drzave zadnjic peljali tja.
- - - - - - - - - -
@KriziT: Kocke z Vršiča ne bodo nikoli odstranjene, ker so zavarovane kot kulturna dediščina, poleg tega pa dajo tudi svojevrsten čar vzponu.
Kulturna dediscina je nek beden izgovor, ker so te kocke, ki so sedaj na serpentinah, dokaj nove (se vidi, da so jih nedavno menjali) in ponekod se zalite z betonom. Na tako prometno cesto taksna navlaka ne spada, saj se ze vsaj 60 let ne vozimo vec z vozovi na konjsko vprego. Do ruske kapelice je asfalt "zrihtan", da se lahko politicne riti 1x na letu do tja vozijo slikat, naprej je pa "disaster".
upam da kocke za vedno ostanejo!!!
@Cowboy:upam da kocke za vedno ostanejo!!!
Tako je... to je čar Vršiča
mene je tako pretreslo, da sem še včeraj ves dan jecljal... hahaha... tudi sam ne vem, ali mi je bila večja muka vozit navzgor ali navzdol...
@alpinms:Lepa tura, samo spust z Vršiča v Kranjsko goro je doživetje, ki ga lahko doživite samo kje v Afriki:
serpentine so še vedno tlakovane s kockami (kot nekje leta 1980, ko je bil samo makadam; na Dunajski v Ljubljani smo kocke že zdavnaj zamenjal z asfaltom), drugo: na dolgih odsekih je tudi asfalt prepotreben zamenjave (verjetno je še prvi, iz davnih socialističnih časov,žal ni več podorov, ko je "OBČINA" primorana nekaj investirat v cesto). Danes sem po dolgih letih trikrat vozil spust v Kranjsko goro: prvič, zadnjić in nikoli več!!!
Občinarji, mogoče tudi država (samo potem ne rabimo občine), potrebno je VELIKO VEČ investirati v infrastrukturo, ne pa samo v nakladanje, kot KAJ, KAKO, KDAJ, KJE, ZAKAJ itd.
V takih razmerah me že sam vzpon s kolesom zelo malo mika, spust BOM pa vedno opravil v Trento!
Če si se v soboto imel dober in če si doživel Vršič ( očitno si ga ), potem sem zadovoljen.
O ostalih 120 km ravnine nihče ne piše, pa tudi ni treba.
Še pokojni Jure Robič je zelo spoštljivo govoril o Vršiču !!!
Če na Kranjskem Globusu niso smel zamenjat zarjavetih železnih plošč ( zavod za kulturno dediščino ) bog ne daj , da zamenjajo kocke na Vršič
Vršiške kocke so spomenik neumnosti.
Debili, ki so jih polagali pa so verjetno to počeli iz maščevanja nekomu za katerega so vedeli, da jim pocarije ne bo plačal. Pravi izvajalci bi zadevo poštimali tako kot se spodobi in ne bi kocke štrlele vsaka v drugo stran kot sedaj. Tisti, ki se je pod ta projekt podpisal je podkupljen ali pa kreten.
Jest sem pa slišal eno varianto, da so kocke zato, da ga motoristi ne morejo dirkat gor..... kolk je pa to res....
@alesko05:Jest sem pa slišal eno varianto, da so kocke zato, da ga motoristi ne morejo dirkat gor..... kolk je pa to res....
Kolesarji pa ne moremo dol. Koliko bi jih letelo iz ovinka ali v kak avto, če bi bil asfalt.
''Če je kranjskogorski začetek ceste, večina vozil pride namreč prav iz te smeri, spodbuden in ostaja tak še nekaj naslednjih, z »bruseljskimi« kockami tlakovanih serpentin, pa je podoba ceste od Mihovega doma (1085 m) naprej, izjema so krajši odseki, precej drugačna. Kocke so posledica ene prvih modernizacij ceste, ki so jo izvedli pred skoraj pol stoletja v času svetovne razstave, ki je gostovala v Bruslju. Takratni državi je namreč uspelo dobiti nepovratna sredstva za tlakovanje vseh 24 serpentin, kolikor jih prevozimo na poti do prelaza. Kasneje so jih postopoma povezali z asfaltom, v začetku 80. let prejšnjega stoletja pa so prišli do vrha z asfaltom tudi s primorske strani, s čimer je bila cesta v celoti asfaltirana. Zaradi nesistematičnega in nerednega vzdrževanja so se razmere na gorenjski strani ceste vse od takrat precej poslabšale, dosti bolje pa se ji ni godilo niti v prvem desetletju nove države. Kakšnih večjih posegov ali celo posodobitve ni dočakala (izjema je galerija Berebica med naseljema Trenta in Soča) vse do pred leti, ko so jo sicer začeli obnavljati po odsekih, katerih dolžina je precej skromna.''
Del članka, objavljenega v Delu, leta 2007. Kar se posodobitev tiče, smo še vedno tam, kjer smo bli 5 let nazaj..
V soboto 18. 8. vas vabim na tradicionalni kolesarski izlet, ins. Kranj - Vršič - Kranj --- 146 km
Dobimo se v Kranju pred Gorenjskim glasom ( nasproti avtobusne postaje ), kjer je možno tudi parkirati, ob 8 uri.
Trasa bo sledeča: Kranj, Podbrezje, Posavc, Podvin, Begunje, Žirovnica, Jesenice, Mojstrana, Kranjska gora, Vršič in nazaj po isti.
Kdor omenjene razdalje ne zmore, se nam lahko pridruži v Mojstrani na začetku kolesarske steze ob pol 11 h
Vabljeni vsi, ki zmorete omenjeno razdaljo prevoziti z povprečno hitrostjo približno 25 km / h