Samo o Armstrongu nehajte,vse drugo bo bol dobrodošlo
Stvari, ki jih v vaši reviji NE rabimo so:
-slike določenih kolesarjev velike za 3/4 strani in več stranski intervjuji z njimi, saj nismo revija Lady kjer na tak način objavljajo intervjuje z raznimi estradniki. Bicikel je revija ki jo (pomojem) beremo športniki, in mene kot takega na dveh straneh razvlečen intervju z nekim kolesarjem sploh ne zanima, dejte rajši sliko kašne babe čez celo stran.
-Večkratni test istega kolesa(corratec superbow ste v različnih verzijah testirali mislim da 3x, a gre praktično za vedno isto kolo) in podobnih koles(večina testiranih gorskih koles so 29 colski trdaki, ki imajo zelo podobno geometrijo in posledično zelo podobne vozne lastnosti..)
-Testi koles, ki jih vaši bralci razen na TVju ne bomo videli nikoli( dogma think2, lightweight obroči...)
-Revija naj bo nekako 50:50 med cestnim in gorskim kolesarstvom, sam bi sicer želel več gorskega ampak opaziti je da bistveno preveč potencirate cestno kolesarstvo.
Spodbude za naprej:
-Tehnično- servisni kotiček, pohvalna in dejansko zelo uporabna stran v vaši reviji. Vsebino bi lahko v nasprotju z intervjuji, razvlekli, in povečali obseg člankov, saj je "naredi sam" vsaj zame bistvo pri servisni dejavnosti v tem športu. tukaj vam nihče ne bo zameril če po 2-3 letih ponovite kak članek...
-Ture in ideje za ture, verjamem da bi in bo ta tema večkrat in podrobneje objavljena, ampak seveda, dokler je gorsko kolesarjenje pri nas prepovedano, reklama ne sme bit objavljena v tiskanem mediju(razen bike parkov in vožnje po nezanimivih gozdnih cestah, vmes pa 80% kolesarjenja po na črno zgrajenih trailih, vožnje po narodnih in krajinskih parkih, planinskih poteh itd.. )
-Testi koles: naj bodo uporabnikom prijaznejši.. mislim da koles za 10 jurjev ni potrebno omenjat, lepo pa bi bilo da bi bili objavljeni testi koles, ki jih ljudje dejansko kupujemo, pa ne samo XC trdaki in specialke... tudi kako freeride zadevo, predvsem pa mislim na AM/enduro razred vsestranskih koles. Seveda bi lahko večkrat testirali tako zaščitno, kot tudi dodatno opremo.
-Teorija: kako nastaviti vzmetenje, kako proporcije balance, fajfe in sedeža, kaj neka nastavitev prinaša... za vse segmente kolesarstva(dober zgled je bilo poglavje o nastavljanju vzmetenja v eni lanskih številk)
-Prehrana in raztezne vaje ter izven-kolesarska rekreacija
Skratka, če potegnem pod vsem črto si želim bolj tehnično uporabne in manj "pičkaste" revije. Ter bolj poljudne oziroma uporabne in manj sanjaške vsebine. Bo šlo? Vzemite za primer "Enduro magazine" ki ga z velikim veseljem prebiram doma, ampak zakaj nebi vzeli primer dobre prakse, tam kjer lahko: enduro-mtb.com/en/magazine/
Moram se vključiti debato, ker je dobra!
- Obsežne slike in intervjuji kolesarjev me ne motijo, vendar jih ne objavljajte na račun drugih vsebin. Kaka bolj znana (tuja) faca bi bila tudi dobrodošla.
- večkratni testi enih in istih ter pregrešno dragih koles oz. njihovih komponent res niso potrebni (ajde, tu in tam nas lahko malce dražite, ne pa preveč).
- Z VidM-om se strinjam tudi glede razmerja cestno : gorsko kolesarstvo, čeprav sem sam večino časa na cesti.
- Tehnični kotiček je zakon! Jaz bi ga še razširil.
- Ture in ideje zanje so bomba! Več tega.
- Odlična je tudi ideja o prispevkih o treningih in prehrani, vendar bi jaz predlagal bolj poglobljene študije. Kar oči so se mi orosile, ko sem na naslovnici videl napis "Vse o hujšanju", a sem bil kar malo razočaran zaradi navajanja bolj ali manj znanih dejstev.
Kakorkoli, revija je dobra in vsekakor ostajam Vaš naročnik. Vedno se pa da še kaj izboljšati, a ne, ?
Jaz bi predlagal več testov oblačil, komponent in koles, začenši z nižjim razredom pa vse do vrha. Poleg tega bi lahko bili tisti ki testirajo malce bolj strogi. Ni mi jasno, kako lahko za kolo vrednosti 1500 evr nekdo napiše, da je lahko, odzivno in togo, nato pa še enako za kolo vrednosti 9000 evr. Nekaj ne štima. Očitno eno pre/podcenjeno. Hočem reči, da ni nič narobe, če se izpostavijo slabe reči. Konec koncev se kupec odloči s tem, ko tehta prednosti in slabosti, ne pa s tehtanjem med dobro in Dobro.
@LukecKukec:Jaz bi predlagal več testov oblačil, komponent in koles, začenši z nižjim razredom pa vse do vrha. Poleg tega bi lahko bili tisti ki testirajo malce bolj strogi. Ni mi jasno, kako lahko za kolo vrednosti 1500 evr nekdo napiše, da je lahko, odzivno in togo, nato pa še enako za kolo vrednosti 9000 evr. Nekaj ne štima. Očitno eno pre/podcenjeno. Hočem reči, da ni nič narobe, če se izpostavijo slabe reči. Konec koncev se kupec odloči s tem, ko tehta prednosti in slabosti, ne pa s tehtanjem med dobro in Dobro.
To zahteva preveč strokovnosti.
po mojem mnenju je zadnja številka super, intervjuje z veseljem preberem (no, npr. jaz pa raje kak test koles spustim in preberem dober intervju ali članek o hujšanju/treniranju ...) tudi kolumne so super, še posebej tazadnja marjetkina ;)
... da bo še eno drugo mnenje za protiutež zgornjim.
s testi pa verjamem, da je tako, da uredništvo testira tisto kar dobi na test ... verjetno se ravno zmišljevati ne morejo ... predvidevam pa, da bolj kot bo ravija znana in prodajana, več dobaviteljev koles in opreme bo imelo interes sodelovati pri reviji.
No, saj mi nismo kritizirali, podali smo samo nekaj nasvetov in idej, kako bi lahko revijo (še) izboljšali.
Mene motijo samo tisti članki kjer na 4 +straneh kažejo kako se nekateri potepajo po svetu ! Tam bi rajši vidil kakšne tehnične stvari
@renee:po mojem mnenju je zadnja številka super, intervjuje z veseljem preberem (no, npr. jaz pa raje kak test koles spustim in preberem dober intervju ali članek o hujšanju/treniranju ...) tudi kolumne so super, še posebej tazadnja marjetkina ;)
... da bo še eno drugo mnenje za protiutež zgornjim.
s testi pa verjamem, da je tako, da uredništvo testira tisto kar dobi na test ... verjetno se ravno zmišljevati ne morejo ... predvidevam pa, da bolj kot bo ravija znana in prodajana, več dobaviteljev koles in opreme bo imelo interes sodelovati pri reviji.
Se strinjam. Preberem jo z veseljem, kot kakšno napeto knjigo, le da si določim prioriteto člankov. Nekateri kolesarji so pa na določenih področjih, pa tokrat brez hecov, pravi strokovnjaki. Ob debati si včasih samo tiho in debelo gledaš, pa ne da bi nakladal, ker sam se tudi nekaj spoznam, ampak jih teme tolk zanimajo, da verjamem, da je zanje potem v reviji res premalo podrobno opisano. Toda za večino, pa menim, da je zadeva v redu. Kar tako naprej, pa kdaj izzide nova številka, hehehe.
Berem predloge za posodobitev revije. OK, tudi sam spadam med tiste, ki niso pripravljeni v bicikl vložit za cel avto denarja. Drži, da je lažje z dobrim orodjem, ampak na koncu gabom moral spet sam gonit tako po ravnem kot v hrib. In spet bo mimo padu mulc na 30 let starem Rogu ali Favoritu. Zato mislim, da pregrešno drage eksote spadajo med zanimiosti. zanimivo pa bi bilo, da v istem članku isto kolo oceni več kolesarjev. Sčasom,pa bi se lahko oblikovala lestvica koles, opreme, ..., tako kot jo ima revija Monitor za fotografijo, računalnike, tiskalnike, mobije... .
LP Igor
Lahko bi bile med zadnjimi strani kakšne ankete na temo kolesarstva ;)
Se še komu zdi tista "kolumna" na roza strani (v zadnji izdaji) povsem "ne vmesna"? Kako naj razumemo, kako imajo težave z uriniranjem...
Depresijo za reportaže s kolesarskih tur !
Mogoče kakšna tema iz profi kolesarskega sveta...mislim predvsem na kake opise znamenitejših dirk (kot sta bila recimo predstavljena Giro in Tour).
Revija je itak zelo dobra
le tako na prej
v zadnji naprimer je top članek Mateja Mohoriča in tudi prispevek Anite Kos. Dobro je slišati nepristranska mnenja o običajnih stvareh prehrani, treningih in tudi opremi ... na žalost pa brez sponzorjev revije verjetno nebi bilo tako, da samo nepristranskih člankov ne bo mogoče brati.
Hočemo vsak mesec POSTER!!
@scott-kropa:Takoj podpišem...:) Vendar se po fotografijah sodeč vedno vozi v ilegali, to pa bi bilo za objavo v reviji (verjetno) sporno.Depresijo za reportaže s kolesarskih tur !
Mislim, da se več vozi v tujini kjer so ta mtb nebesa dovoljena !
@FAUSTO:Hočemo vsak mesec POSTER!!
+1
Mogoče tudi kakšne plače imajo profiči.
Dolgcajt je!....Kako kaže z revijo?
@an_že:@FAUSTO:Hočemo vsak mesec POSTER!!
+1
Mogoče tudi kakšne plače imajo profiči.
"Navadni" kolesarji na letni ravni okrog 40k evr, kolesarji ala Brajkovič 80k, Nibali 2.5M. K temu prištej še morebitne sponzorje, pa vso opremo in še kaj...
www.cyclingtips.com.au/2012/0 2/professional-rider-salaries - on-the-rise/
Here's the list from Cycle Sport Mag. (all salaries in US dollars)
#1 - Valverde - $3.8 million
#2 - Bettini - $3.2
#3. - Boonen - $2.6
#4 - Petaachi - $2.2
#5 - Basso - $2 million Remember this was last March!
#6 - Cunego -$1.8
#7 - Vinokourov $1.7 See above!
#8 - McEwen - $1.6
#9 - Hushovd - $1.3
#10 - Zabel - $1.6 (Strange that they list #9 & 10 in reverse order!!!!)
Others listed as
Popovych - $1.3
Kloden - $1.3
Evans - $1.3
Savoldelli - $1 million
Freire - $1 million
Boogerd - $975,000
Sicer je ta seznam 6 let star.
A se ni za Brajkoviča že pred leti govorilo da dobi okrog 400k
Kdaj bo nova številka?
Marca.
Upam pa, da bodo s časoma prišli samo na enojne številke. Ker če je dvojna, se mal predolgo čaka na nslednjo.
@FAUSTO:Hočemo vsak mesec POSTER!!
NA KONCU LETA PA OBVEZNO STENSKI KOLEDAR !!!
Ne prodajnih policah prva letošnja izdaja revije Bicikel. Tokrat dvojna številka 01-02 vsebuje marsikaj zanimivega, z nosilno temo o hujšanju.
V letošnjem letu se boste ljubitelji in zvesti bralci razveselili dodatnega izvoda poleti, ko ne bo več izšla dvojna številka 07-08, temveč redni enojni številki julij, avgust.
Vabljeni s predlogi, o čem bi si želeli brati v letošnjih izdajah.
ekipa bicikel.com