Jaz imam treking izvedbo e-kolesa z BOSCH-evim motorjem. Značilno za ta motor je, da je vgrajen v gonilni osi. Ena od prednosti tega je za nekaj cm nižje težišče v primerjavi, če bi bil motor v pestu.
Moje kolo je novo in zelo malo voženo, tako da ne bi znal kaj več povedati. Sem pač "novinec" v svetu e-koles.
Vozim CUBE ACID HYBRID ONE 500. Žena tudi.
https://www.cube.eu/en/2018/e-bikes/mountain/hardtail/acid/cube-acid-hybrid-one-500-29-greennblack-2018/
Štiri mesece, 1700 km, 29 km vzpona, nekaj padcev, eden malo bolj neugoden. Moram reči, da sem s tem konceptom zelo zelo zadovoljen. Prej sem pri planiranju ture pazil, da so bili ali kilometri ali pa višinci, sedaj pa mi (nama) je vseeno, če je vmes še en hrib. Ker sem pač malo težji od žene, v povprečju vozim v eni stopnji nižje od žene (jaz npr. v eco, ona pa v tour), tako da se nama bateriji praznita enako hitro (včasih v istem km oba zgubiva po en kvadratek). Ni hriba (sploh asfaltnega), ki ga ne bi speljal, le na makedamu zna zakopat in te s tem strese s sebe. Še glede avtonomije - za razliko od nepoznavalcev lahko potrdim, da moraš kar delat, če hočeš turo s spodobnimi podatki. Če pridno pritiskaš na pedale, lahko narediš 100 km in 1500 m višine, pa ti še ostane cca 15% baterije. Se ga moraš pa navadit, sploh za v dolino, saj se zaradi teže, svoje geometrije in dobrih zavor obnaša drugače. Včasih se je treba po kakšnem šodru kar pogumno zapeljat in upat na srečen konec. Me pa moti, da me kolegi specialkarji, s katerimi se veselo pozdravljam, ko sem na specialki, niti ne pogledajo, kaj šele odzdravijo, ko sem na e-gorcu. Bo že bolje, tudi ta manira bo iz tujine slej ko prej prišla med nas.
Skela
Ja, veš Skela, mi specialkarji ne pozdravljamo motoristov. Tudi npr. avtomobilisti ne pozdravljajo šoferjev avtobusov, pa vsi uporabljajo fosilna goriva. Pa se šoferji s tem ne obremenjujejo. Mi (kolesarji) s pozdravom izkažemo spoštovanje nekomu, ki se trudi poganjat pedala na čisti, okolju prijazen način (edino veljaven ECO mode) - počasi ali pa super hitro, oboji s(m)o CARJI!
Če te moti, da te ne pozdravljajo, je mogoče potrebno poiskati vzrok 'med nogami', ne pa v naši nevzgojenosti.
@SkelaVozim CUBE ACID HYBRID ONE 500. Žena tudi.
https://www.cube.eu/en/2018/e-bikes/mountain/hardtail/acid/cube-acid-hybrid-one-500-29-greennblack-2018/
Štiri mesece, 1700 km, 29 km vzpona, nekaj padcev, eden malo bolj neugoden. Moram reči, da sem s tem konceptom zelo zelo zadovoljen. Prej sem pri planiranju ture pazil, da so bili ali kilometri ali pa višinci, sedaj pa mi (nama) je vseeno, če je vmes še en hrib. Ker sem pač malo težji od žene, v povprečju vozim v eni stopnji nižje od žene (jaz npr. v eco, ona pa v tour), tako da se nama bateriji praznita enako hitro (včasih v istem km oba zgubiva po en kvadratek). Ni hriba (sploh asfaltnega), ki ga ne bi speljal, le na makedamu zna zakopat in te s tem strese s sebe. Še glede avtonomije - za razliko od nepoznavalcev lahko potrdim, da moraš kar delat, če hočeš turo s spodobnimi podatki. Če pridno pritiskaš na pedale, lahko narediš 100 km in 1500 m višine, pa ti še ostane cca 15% baterije. Se ga moraš pa navadit, sploh za v dolino, saj se zaradi teže, svoje geometrije in dobrih zavor obnaša drugače. Včasih se je treba po kakšnem šodru kar pogumno zapeljat in upat na srečen konec. Me pa moti, da me kolegi specialkarji, s katerimi se veselo pozdravljam, ko sem na specialki, niti ne pogledajo, kaj šele odzdravijo, ko sem na e-gorcu. Bo že bolje, tudi ta manira bo iz tujine slej ko prej prišla med nas.
Skela
Na različnih podlagah se pač moraš znat peljat..pa naj bodo to korenine, šoder...Je pa lažje speljat z e-bikeom, ker se lahko hitreje pelješ. Sem bil zadnjič v Avstriji in je bilo skor 90% e-bikeov. Sedaj ne vem ali so bili samo sposojeni ali lastniki. Najbolj sem se smejal, ko sta mimo nas šla par in sicer ženska na navadnem kolesu, djet pa na e-bike-u. :) Hahaha. Pa potem smo ga še dohitel vmes. :) Naredili smo 58km in 2.500vm z navadnimi kolesi in potem nekaj manj naslednji. Če bi imeli e-bike bi lahko naredili obe turi v istem dnevu verjetno.
@crni2Ja, veš Skela, mi specialkarji ne pozdravljamo motoristov. Tudi npr. avtomobilisti ne pozdravljajo šoferjev avtobusov, pa vsi uporabljajo fosilna goriva. Pa se šoferji s tem ne obremenjujejo. Mi (kolesarji) s pozdravom izkažemo spoštovanje nekomu, ki se trudi poganjat pedala na čisti, okolju prijazen način (edino veljaven ECO mode) - počasi ali pa super hitro, oboji s(m)o CARJI!
Če te moti, da te ne pozdravljajo, je mogoče potrebno poiskati vzrok 'med nogami', ne pa v naši nevzgojenosti.
Dragi Crni. Ne začenjam polemike, koristim pa pravico do replike. Ko bo tvoja nestrpnost dozorela v nirvano mojega emša, boš uvidel, da sta edina pogoja za spoštovanje med kolesarji volja in čelada na glavi, ne pa vrsta in/ali cena kolesa. Srečno, kjer koli se že voziš.
Skela
Skela specialkarji načeloma ne pozdravljamo MTB ne glede na pogon. Pa tudi obratno več ali manj velja.
Ko si na asfaltu lahko načeloma pozdraviš specialko, ne pričakuj pa odgovora.
Specialka je namreč kraljica asfalta.
@SHadSkela specialkarji načeloma ne pozdravljamo MTB ne glede na pogon. Pa tudi obratno več ali manj velja.
Ko si na asfaltu lahko načeloma pozdraviš specialko, ne pričakuj pa odgovora.
Specialka je namreč kraljica asfalta.
@peak
@SHadItak..Skela specialkarji načeloma ne pozdravljamo MTB ne glede na pogon. Pa tudi obratno več ali manj velja.
Ko si na asfaltu lahko načeloma pozdraviš specialko, ne pričakuj pa odgovora.
Specialka je namreč kraljica asfalta.
Ti pa nisi Kralj! :)
Svašta.. Ne zezaj
Crni2
Lej to... itak pa, če te ne pozdravim vedi da sn elektro... 😳😃
plug and play/drive
Nazdravi se s prijateljem ( in ne z vrsto pijače ).
Pozdravi se kolesarja ( in ne njegovo sredstvo pod ritjo )
kolesar - kdor se vozi s kolesom
kolo - vozilo z dvema kolesoma na nožni pogon
vir: SSKJ
Pozdravljati kolesarje ali pozdravljati motoriste
@lone_riderNisi prebral SSKJ do konca. Naprej našteva vrste koles: dirkalno, kolo na prestave, kolo s pomožnim motorjem ...kolesar - kdor se vozi s kolesom
kolo - vozilo z dvema kolesoma na nožni pogon
vir: SSKJ
Pozdravljati kolesarje ali pozdravljati motoriste
Seveda ustreza tudi osnovni definiciji. Vozilo z dvema kolesoma na nožni pogon. Hybridi namreč ne grejo sami. Če se hočeš premikati moraš poganjati. Razen po klancu navzdol, kar pa velja tudi za specialkarje. Saj bo še nekdo rekel, da tudi specialka ni kolo, ker ti pomagajo prestave.
Imaš pa novejšo definicijo v Zakonu o pravilih cestnega prometa: "kolo je enosledno ali dvosledno vozilo, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali kolo s pomožnim motorjem, ki je enosledno ali dvosledno vozilo s pedali, opremljeno s pomožnim električnim motorjem z največjo trajno nazivno močjo 0,25 kW, katerega moč se progresivno zmanjšuje in končno prekine, ko vozilo doseže hitrost 25 km/h ali prej, če kolesar preneha poganjati pedala"
Če ti hybridi niso všeč, ti pač niso, nobenega ni treba siliti, da so mu, kot ga ni treba, da so mu všeč kolesa rdeče ali recimo srebrne barve. Ni treba pa pisati takih bedarij, da to ni kolo
To je ravno toliko kolo, kot je bil kolo stari Pony exspress.
Le da je tam bil pomožni motor bencinski, tu pa je električni.
Mimogrede (pa brez zamere): težko je v debati o slovenskem jeziku jemati resno nekoga, ki besedo "hibrid" piše s črko y 😉
@ElTorroTo je ravno toliko kolo, kot je bil kolo stari Pony exspress.
Le da je tam bil pomožni motor bencinski, tu pa je električni.
Mimogrede (pa brez zamere): težko je v debati o slovenskem jeziku jemati resno nekoga, ki besedo "hibrid" piše s črko y 😉
Groza, o čem se pogovarjate v temi o e kolesih.
Ta forum je zavožen, namesto konstruktivnih debat, ste novi nadebudni kolesarji postali vsevedi in vam namesto užitkov kolo predstavlja sredstvo za zdravljenje kompleksov in dvigovanje EGA!
@bajker99Groza, o čem se pogovarjate v temi o e kolesih.
Ta forum je zavožen, namesto konstruktivnih debat, ste novi nadebudni kolesarji postali vsevedi in vam namesto užitkov kolo predstavlja sredstvo za zdravljenje kompleksov in dvigovanje EGA!
Odvisno v čem uživaš. Ljudje smo si različni...Nekateri uživajo v dirkanju po ravnini, nekateri uživajo v vzponih, nekateri v spustih...Jaz osebno uživam v vzponih in sem vesel, če mi rata sfurat kak zajeban del. Po drugi strani pa potem tudi na spustu uživam. Nič nimam proti e-kolesom, vendar e-kolo res ne moreš enačit z navadnim. Mi je znanec, ki si ga je nabavil in na Stravi podiral rekorde, rekel, da mora vseeno ful delat za tak rezultat. Sem mu rekel, da lahko zamenjava kolesi in naj potem proba naredit tak čas. Pa je bilo vse tiho.
@mark
Ni treba pa pisati takih bedarij, da to ni kolo
@SkelaMene tudi čisto en mal moti, če mi kolesarski kolegi ne odzdravijo. Včeraj sva se dva ultramaratonca srečala in se malo menila, pa je mimo naju nekdo prikolesaril, pa nama ni odzdravil. Pa naju je gledal. Pacjent pač. ;) Jaz pozdravljam, so me doma učili, da je tako prav.Me pa moti, da me kolegi specialkarji, s katerimi se veselo pozdravljam, ko sem na specialki, niti ne pogledajo, kaj šele odzdravijo, ko sem na e-gorcu. Bo že bolje, tudi ta manira bo iz tujine slej ko prej prišla med nas.
Skela
Mislim, da je dovolj o pozdravljanju.
Mene zanima, če je že kdo preizkusil, kakšno največjo strmino navzgor zmorejo E-gorska kolesa. Jaz sem v zadnjem času spet začel kolesariti po "uphil extreme" trasah. Dokaj prepričan sem, da se z električnim kolesom teh strmin nebi dalo prevoziti, ker je kolo pretežko in motor najbrž nima dovolj moči, da bi 20 kg ali še več + težo kolesarja, potiskal tako strmo navzgor. Naj kdo poskusi na 40 do 50 % strminah (na krajših odsekih mogoče celo še več). Me zanima kako bi se obneslo, toda če bo kdo to poskusil, naj na lastno odgovornost, da ne bo krivil mene za morebitne poškodbe.
40-50% Klanec? Kje je to?
Potrebujem ga za vleč otroško prikolico, ker je mali zmeraj težji, bregi pa bolj strmi.