MTB e-kolo

Domov > Forum > MTB e-kolo

MTB e-kolo

SORTIRAJ PO:
mtj 06.02.2013 17:37
Zanimajo me praktične izkušnje, će kdo vozi, primerjava med sistemi...
Potrebujem ga za vleč otroško prikolico, ker je mali zmeraj težji, bregi pa bolj strmi.
pinjo73 06.02.2013 20:28

Jaz imam treking izvedbo e-kolesa z BOSCH-evim motorjem. Značilno za ta motor je, da je vgrajen v gonilni osi. Ena od prednosti tega je za nekaj cm nižje težišče v primerjavi, če bi bil motor v pestu. 
 Moje kolo je novo in zelo malo voženo, tako da ne bi znal kaj več povedati. Sem pač "novinec" v svetu  e-koles.




uploaded



 

Aleks21339 25.09.2018 12:24

Vozim CUBE ACID HYBRID ONE 500. Žena tudi.

https://www.cube.eu/en/2018/e-bikes/mountain/hardtail/acid/cube-acid-hybrid-one-500-29-greennblack-2018/

Štiri mesece, 1700 km, 29 km vzpona, nekaj padcev, eden malo bolj neugoden. Moram reči, da sem s tem konceptom zelo zelo zadovoljen. Prej sem pri planiranju ture pazil, da so bili ali kilometri ali pa višinci, sedaj pa mi (nama) je vseeno, če je vmes še en hrib. Ker sem pač malo težji od žene, v povprečju vozim v eni stopnji nižje od žene (jaz npr. v eco, ona pa v tour), tako da se nama bateriji praznita enako hitro (včasih v istem km oba zgubiva po en kvadratek). Ni hriba (sploh asfaltnega), ki ga ne bi speljal, le na makedamu zna zakopat in te s tem strese s sebe. Še glede avtonomije - za razliko od nepoznavalcev lahko potrdim, da moraš kar delat, če hočeš turo s spodobnimi podatki. Če pridno pritiskaš na pedale, lahko narediš 100 km in 1500 m višine, pa ti še ostane cca 15% baterije. Se ga moraš pa navadit, sploh za v dolino, saj se zaradi teže, svoje geometrije in dobrih zavor obnaša drugače. Včasih se je treba po kakšnem šodru kar pogumno zapeljat in upat na srečen konec. Me pa moti, da me kolegi specialkarji, s katerimi se veselo pozdravljam, ko sem na specialki, niti ne pogledajo, kaj šele odzdravijo, ko sem na e-gorcu. Bo že bolje, tudi ta manira bo iz tujine slej ko prej prišla med nas.

Skela




crni2 25.09.2018 13:19

 Ja, veš Skela, mi specialkarji ne pozdravljamo motoristov. Tudi npr. avtomobilisti ne pozdravljajo šoferjev avtobusov, pa vsi uporabljajo fosilna goriva. Pa se šoferji s tem ne obremenjujejo. Mi (kolesarji) s pozdravom izkažemo spoštovanje nekomu, ki se trudi poganjat pedala na čisti, okolju prijazen način (edino veljaven ECO mode) - počasi ali pa super hitro, oboji s(m)o CARJI!

Če te moti, da te ne pozdravljajo, je mogoče potrebno poiskati vzrok 'med nogami', ne pa v naši nevzgojenosti.

fuego 25.09.2018 15:16
@Skela

Vozim CUBE ACID HYBRID ONE 500. Žena tudi.

https://www.cube.eu/en/2018/e-bikes/mountain/hardtail/acid/cube-acid-hybrid-one-500-29-greennblack-2018/

Štiri mesece, 1700 km, 29 km vzpona, nekaj padcev, eden malo bolj neugoden. Moram reči, da sem s tem konceptom zelo zelo zadovoljen. Prej sem pri planiranju ture pazil, da so bili ali kilometri ali pa višinci, sedaj pa mi (nama) je vseeno, če je vmes še en hrib. Ker sem pač malo težji od žene, v povprečju vozim v eni stopnji nižje od žene (jaz npr. v eco, ona pa v tour), tako da se nama bateriji praznita enako hitro (včasih v istem km oba zgubiva po en kvadratek). Ni hriba (sploh asfaltnega), ki ga ne bi speljal, le na makedamu zna zakopat in te s tem strese s sebe. Še glede avtonomije - za razliko od nepoznavalcev lahko potrdim, da moraš kar delat, če hočeš turo s spodobnimi podatki. Če pridno pritiskaš na pedale, lahko narediš 100 km in 1500 m višine, pa ti še ostane cca 15% baterije. Se ga moraš pa navadit, sploh za v dolino, saj se zaradi teže, svoje geometrije in dobrih zavor obnaša drugače. Včasih se je treba po kakšnem šodru kar pogumno zapeljat in upat na srečen konec. Me pa moti, da me kolegi specialkarji, s katerimi se veselo pozdravljam, ko sem na specialki, niti ne pogledajo, kaj šele odzdravijo, ko sem na e-gorcu. Bo že bolje, tudi ta manira bo iz tujine slej ko prej prišla med nas.

Skela


Na različnih podlagah se pač moraš znat peljat..pa naj bodo to korenine, šoder...Je pa lažje speljat z e-bikeom, ker se lahko hitreje pelješ. Sem bil zadnjič v Avstriji in je bilo skor 90% e-bikeov. Sedaj ne vem ali so bili samo sposojeni ali lastniki. Najbolj sem se smejal, ko sta mimo nas šla par in sicer ženska na navadnem kolesu, djet pa na e-bike-u. :) Hahaha. Pa potem smo ga še dohitel vmes. :) Naredili smo 58km in 2.500vm z navadnimi kolesi in potem nekaj manj naslednji. Če bi imeli e-bike bi lahko naredili obe turi v istem dnevu verjetno.




Aleks21339 25.09.2018 19:05
@crni2

 Ja, veš Skela, mi specialkarji ne pozdravljamo motoristov. Tudi npr. avtomobilisti ne pozdravljajo šoferjev avtobusov, pa vsi uporabljajo fosilna goriva. Pa se šoferji s tem ne obremenjujejo. Mi (kolesarji) s pozdravom izkažemo spoštovanje nekomu, ki se trudi poganjat pedala na čisti, okolju prijazen način (edino veljaven ECO mode) - počasi ali pa super hitro, oboji s(m)o CARJI!

Če te moti, da te ne pozdravljajo, je mogoče potrebno poiskati vzrok 'med nogami', ne pa v naši nevzgojenosti.



Aleks21339 25.09.2018 19:11

 Dragi Crni. Ne začenjam polemike, koristim pa pravico do replike. Ko bo tvoja nestrpnost dozorela v nirvano mojega emša, boš uvidel, da sta edina pogoja za spoštovanje med kolesarji volja in čelada na glavi, ne pa vrsta in/ali cena kolesa. Srečno, kjer koli se že voziš.

Skela

SHad 25.09.2018 20:00

 Skela specialkarji načeloma ne pozdravljamo MTB ne glede na pogon. Pa tudi obratno več ali manj velja.

Ko si na asfaltu lahko načeloma pozdraviš specialko, ne pričakuj pa odgovora.

Specialka je namreč kraljica asfalta.

peak 25.09.2018 20:04
@SHad

 Skela specialkarji načeloma ne pozdravljamo MTB ne glede na pogon. Pa tudi obratno več ali manj velja.

Ko si na asfaltu lahko načeloma pozdraviš specialko, ne pričakuj pa odgovora.

Specialka je namreč kraljica asfalta.



peak 25.09.2018 20:17

@peak

@SHad

 Skela specialkarji načeloma ne pozdravljamo MTB ne glede na pogon. Pa tudi obratno več ali manj velja.

Ko si na asfaltu lahko načeloma pozdraviš specialko, ne pričakuj pa odgovora.

Specialka je namreč kraljica asfalta.

Itak..

Ti pa nisi Kralj! :) 

Svašta.. Ne zezaj



lone_rider 26.09.2018 08:13
Crni je čisto prav povedal, jaz v postu ne vidim nestrpnosti. Prej, ko bodo štromarji spoznali, da ne kolesarijo s kolesom, ampak vozijo kolo z motorjem, bolje bo.
eustahija 26.09.2018 08:37
 Jeb... pa še do subvencije pri nabavi so upravičeni. Kdo se je izmislil tako bedasto pravilo. 
peak 27.09.2018 11:42

 image

Crni2

Lej to... itak pa, če te ne pozdravim vedi da sn elektro... 😳😃

lone_rider 27.09.2018 13:02

 plug and play/drive


Bugo14167 27.09.2018 13:06

Nazdravi se s prijateljem ( in ne z vrsto pijače ).

Pozdravi se kolesarja ( in ne njegovo sredstvo pod ritjo )



lone_rider 27.09.2018 14:32

kolesar - kdor se vozi s kolesom

kolo - vozilo z dvema kolesoma na nožni pogon

vir: SSKJ


Pozdravljati kolesarje ali pozdravljati motoriste

mark 27.09.2018 15:23
Jaz sem itak nehal pozdravljati kolesarje, ker sem se naveličal, da mi več kot polovica ne odzdravi. Itak je večina mlajša, pa naj oni pozdravljajo naprej, če so jih doma tako naučili. Še sploh se mi zdi pa neumno, da me bo isti tip enkrat pozdravil, drugič pa ne. Tak me, tudi ko bom s specialko, ne rabi.
mark 27.09.2018 15:34

@lone_rider

kolesar - kdor se vozi s kolesom

kolo - vozilo z dvema kolesoma na nožni pogon

vir: SSKJ


Pozdravljati kolesarje ali pozdravljati motoriste

Nisi prebral SSKJ do konca. Naprej našteva vrste koles: dirkalno, kolo na prestave, kolo s pomožnim motorjem ...

Seveda ustreza tudi osnovni definiciji. Vozilo z dvema kolesoma na nožni pogon. Hybridi namreč ne grejo sami. Če se hočeš premikati moraš poganjati. Razen po klancu navzdol, kar pa velja tudi za specialkarje. Saj bo še nekdo rekel, da tudi specialka ni kolo, ker ti pomagajo prestave.

Imaš pa novejšo definicijo v Zakonu o pravilih cestnega prometa: "kolo je enosledno ali dvosledno vozilo, ki ga poganja voznik z lastno močjo ali kolo s pomožnim motorjem, ki je enosledno ali dvosledno vozilo s pedali, opremljeno s pomožnim električnim motorjem z največjo trajno nazivno močjo 0,25 kW, katerega moč se progresivno zmanjšuje in končno prekine, ko vozilo doseže hitrost 25 km/h ali prej, če kolesar preneha poganjati pedala"

Če ti hybridi niso všeč, ti pač niso, nobenega ni treba siliti, da so mu, kot ga ni treba, da so mu všeč kolesa rdeče ali recimo srebrne barve. Ni treba pa pisati takih bedarij, da to ni kolo




ElTorro 27.09.2018 15:49

To je ravno toliko kolo, kot je bil kolo stari Pony exspress.

Le da je tam bil pomožni motor bencinski, tu pa je električni.


Mimogrede (pa brez zamere): težko je v debati o slovenskem jeziku jemati resno nekoga, ki besedo "hibrid" piše s črko y 😉

mark 27.09.2018 16:22

@ElTorro

To je ravno toliko kolo, kot je bil kolo stari Pony exspress.

Le da je tam bil pomožni motor bencinski, tu pa je električni.


Mimogrede (pa brez zamere): težko je v debati o slovenskem jeziku jemati resno nekoga, ki besedo "hibrid" piše s črko y 😉


Jaz sem sicer čisto zadovoljen, če se me ne jemlje najbolj resno. Tole ni bila ravno debata o slovenskem jeziku, ker potem bi lahko vsak post popravljali. Če se gremo tako, je pa po moje težje resno jemati tipa, ki ne loči Pony expressa od kolesa. Pa če si že tak čistun, da te moti y v hybridu, bi vsaj Pony Express prav napisal. Lahko bi tudi vedel, da je kolo srednjega spola. Si pa še enkrat preberi definicijo iz zakona. Če si imel ti tak električen Pony Express, ki je nehal delati pri 25 km/h, in takrat, ko si nehal poganjati, potem je bil tudi tvoj Pony express kolo, drugače pa ne.

fuego 27.09.2018 16:32
 Smo ravno zadnjič debatirali s kolegi, ko smo kolesarili okoli Nassfelda, da ne bi potrebovali ravno 250w bi blo pa fino včasih imet ene 30w samo tolk, da ti mal pomaga pri mrtvem hodu, kot je že bil nekoč razvit sistem na neko vzmet. :) Po drugi strani pa smo bili srečni, da jih nismo imeli, ker ne vem kako bi ga tiščali po tisti pešpoti, kjer se res ni dalo vzpenjat. :) 
bajker99 27.09.2018 17:00

 Groza, o čem se pogovarjate v temi o e kolesih.


Ta forum je zavožen, namesto konstruktivnih debat, ste novi nadebudni kolesarji postali vsevedi in vam namesto užitkov kolo predstavlja sredstvo za zdravljenje kompleksov in dvigovanje EGA! 

fuego 27.09.2018 19:50
@bajker99

 Groza, o čem se pogovarjate v temi o e kolesih.


Ta forum je zavožen, namesto konstruktivnih debat, ste novi nadebudni kolesarji postali vsevedi in vam namesto užitkov kolo predstavlja sredstvo za zdravljenje kompleksov in dvigovanje EGA! 

Odvisno v čem uživaš. Ljudje smo si različni...Nekateri uživajo v dirkanju po ravnini, nekateri uživajo v vzponih, nekateri v spustih...Jaz osebno uživam v vzponih in sem vesel, če mi rata sfurat kak zajeban del. Po drugi strani pa potem tudi na spustu uživam. Nič nimam proti e-kolesom, vendar e-kolo res ne moreš enačit z navadnim. Mi je znanec, ki si ga je nabavil in na Stravi podiral rekorde, rekel, da mora vseeno ful delat za tak rezultat. Sem mu rekel, da lahko zamenjava kolesi in naj potem proba naredit tak čas. Pa je bilo vse tiho.



lone_rider 27.09.2018 20:16

@mark

Ni treba pa pisati takih bedarij, da to ni kolo



To ni kolo! 😜

peak 28.09.2018 07:06
lone_rider 28.09.2018 08:47
UCI-ju še bog več ne more pomagat. Z nekimi novimi modnimi muhami hočejo dokazat, kako so napredni, da bi prikrili resnico, da so 100 let zadaj. Kljub vsemu pa so dali e dirko posebej in ne med "akustične" mtb-jevce.
WilliamSpike 28.09.2018 12:37
Быстровозводимые здания из ЛСТК - MCSTEEL Дома. Гаражи. Ангары. Склады. Навесы. Коровники. Птичники. Мастерские. Склад-Холодильник. Торговые здания. Зернохранилища. Овощехранилища. Производственный цех. СТО Собственное производство. Проектирование, производство, монтаж складских, производственных, торговых, сельхоз сооружений. быстровозводимых зданий из легких металлоконструкций. Расчет стоимости проектов. Лстк профиль цена
SODROVC 29.09.2018 07:36
@Skela

 Me pa moti, da me kolegi specialkarji, s katerimi se veselo pozdravljam, ko sem na specialki, niti ne pogledajo, kaj šele odzdravijo, ko sem na e-gorcu. Bo že bolje, tudi ta manira bo iz tujine slej ko prej prišla med nas.

Skela




Mene tudi čisto en mal moti, če mi kolesarski kolegi ne odzdravijo. Včeraj sva se dva ultramaratonca srečala in se malo menila, pa je mimo naju nekdo prikolesaril, pa nama ni odzdravil. Pa naju je gledal. Pacjent pač. ;) Jaz pozdravljam, so me doma učili, da je tako prav. 

Milk- 16.04.2020 21:31

Mislim, da je dovolj o pozdravljanju.

Mene zanima, če je že kdo preizkusil, kakšno največjo strmino navzgor zmorejo E-gorska kolesa. Jaz sem v zadnjem času spet začel kolesariti po "uphil extreme" trasah. Dokaj prepričan sem, da se z električnim kolesom teh strmin nebi dalo prevoziti, ker je kolo pretežko in motor najbrž nima dovolj moči, da bi 20 kg ali še več + težo kolesarja, potiskal tako strmo navzgor. Naj kdo poskusi na 40 do 50 % strminah (na krajših odsekih mogoče celo še več). Me zanima kako bi se obneslo, toda če bo kdo to poskusil, naj na lastno odgovornost, da ne bo krivil mene za morebitne poškodbe.

Nejc1986 16.04.2020 21:39

40-50% Klanec? Kje je to?

1 2 3
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI