TUFO tabularji za navadno feltno

Domov > Forum > TUFO tabularji za navadno feltno

TUFO tabularji za navadno feltno

SORTIRAJ PO:
pepermint 29.03.2013 13:37

Živjo,
Baje da je TUFO CS33Pro ful dobra varjanta tabularja ki ga lahko daš na navadno feltno.. A kdo to pozna? A to dobro drži na feltni? Kako je z defekti?

 

Hvala za vse informacije!

FAUSTO 29.03.2013 13:40

Ja, jaz to vozim že vrsto let in je krasna zadeva...dokler se ne navadiš menjave, ki je na začetku malce bolj komplicirana kot pri navadnih gumah. Drži pa 100%, če te to skrbi.

pepermint 29.03.2013 13:50

Hvala #FAUSTO za mnenje :) kako pa je kaj z kilometrino in predrtjem?

 

Primož Hočevar 29.03.2013 13:52
Imaš kakšen link za to? Zanima me, kako izgleda to, da tubular natakneš na klasično feltno.
Ali mora biti kaka "tubeless" varianta?
A samo Tufo izdeluje to ali tudi kakšen drug proizvajalec?
FAUSTO 29.03.2013 13:58

Nisem zasledil, da bi še kdo imel...ni neka težka reč...gre na vsako klinčer felgo, ima rob katerega moraš zatakniti za felgo...prvič mal traja potem pa je iziđob, celo hitreje kot pri navadnih.
Poglej na njihovo stran, mislim, da je en filmček gor...alpa youtube je zih še!

dr_IVOL 29.03.2013 17:24

@Swicak: Ne, to dela samo Tufo. Vsako gumo ki jo izdelujejo je na voljo v tubular ali tubular-clincher verziji. Obe sta enaki le da ima clincher verzija na spodnji strani dodan plastičen/gumijast trak ki ima ob straneh žlebičke s katerimi se zatakne na klinčer feltno.
Zadeva se pelje isto kot nalepljeni tubular.

Stvar je ful dobra za karbonske klinčerje..navadno gumo z zračnico na karbon klinčer feltnah ne smeš napumpati na več kot 8 bar ker ti lahko polomi robove feltne. Pri Tufo klinčerju tega problema ni ker tlak v gumi ne obremenjuje stene obroča in jih lahko pumpaš tudi do 15bar če hočeš.


Sergej_Pomurje 29.03.2013 17:33

Naslednji petek sem v tovarni TUFO, če kdo kaj rabi mežik
www.bike-center.si/blagovne-z namke/tufo_13

rs 29.03.2013 17:40
V bike shopu v Šempetru imajo tufo klinčer na zalogi. Zelo dobra guma.
Primož Hočevar 29.03.2013 18:04
Tubularja še nikoli nisem vozil, tudi pretirano se nisem zanimal za to, pa vendar mi je stvar zelo zanimiva, sploh ta "tubular-clincher" varianta, vendar mi dela malo preglavice, kako se tako stvar rešuje pri predrtju?
Domnevam, da so te zadeve(tubularji-tega tipa za trening) veliko bolj zaščiteni proti predrtju kot pa klasične klinčer pnevmatike, ali se motim?
Sam za zdaj še vedno gonim zaenkrat Schwalbe Ultremo R1 in je stvar neverjetna, ker se mi po ogromno prevoženih kilometrih še ni predrla, ... Tako, da mi rezervna zračnica še kar stoji v žepu.
Ali so kakšne posebne tehnike za "predpripravo" proti predrtju teh "tubular-clincher" variant?
Nekje sem prebral, da se daje v gumo neko tekočino ali celo mleko za v primeru predrtja.
dr_IVOL 29.03.2013 18:17

@swicak: za preventivo lahko daš notri Tufo standard sealant ki ti cca pol leta ščiti gumo pred defektom, sicer pa v žep Tufo Extreme sealant. Natankaš notri, zavrtiš, napumpaš in voziš dalje. En sealant je za 3 gume.
Če nisi ravno 1cm zareze na gumi naredil te bo rešil. Sicer pa te pri 1cm zarezi tudi rezervna zračnica pri navadni gumi ne reši...
V tem primeru ti preostane le še telefon ;)


Če kdo rabi te gume - msg me! 

hmm 29.03.2013 21:24
@FAUSTO:

Ja, jaz to vozim že vrsto let in je krasna zadeva...dokler se ne navadiš menjave, ki je na začetku malce bolj komplicirana kot pri navadnih gumah. Drži pa 100%, če te to skrbi.

+1, drži! nasmeh

kosmata_noga 30.03.2013 13:11

Pri 1cm zarezi se lahko med plašč in zračnico namesti kos brusnega papirja. Preverjeno drži.

palcica 30.03.2013 15:00

In kater najbolj priporočate glede P/P

dr_IVOL 31.03.2013 01:14

@palcica - če prav razumem P/P=price/performance.
PP so pomoje CS33Pro, CS33Special in CHiCompositeCarbon, z nobenimi ne moreš falit.


mc 31.03.2013 08:28
Se mi zdi zanimiva varjanta, le ce na netu gledam je cena teh Tufotov malo zasoljena...v primerjavi znavadno gumo mislim. No žal bo za drugo leto. Za letos sem že nabavu nove gume in če malo posmetim tule, bi še vprašal nekoga ki že ima Michelin Pro 4 serviscourse kako se mu obnesejo. Sam sem namreč te nabavu. Pa še ta tema o gumah...katere, zakaj, za koga so nekomu najboljše, je bla meni vedno zanimiva.
Lp
guki 31.03.2013 08:45

Kako dolgo pa zdrži ta Tufo Extreme sealant, če pride do predrtja. A je treba menjat tubular al vsake šest mescov vliješ na novo, da pri luknji spet ne gre zrak ven.

 

dr_IVOL 31.03.2013 09:25

@mc Jaz sem imel to Michelinko. Dokler je nova je zakon, po cca 1000-2000km pa začne po mokrem drset.
 

dr_IVOL 31.03.2013 09:40

@guki Ne ne... če s sealantom popraviš defekt je popravljen za vedno.
Tisto da pol leta ščiti gumo pa pomeni da v ne-defektirano gumo vliješ notri preventivni sealant in to pol leta ščiti gumo pred predrtjem. Torej, če se guma predre se sealant, ki je utekočinjen v gumi na mestu kjer zrak uhaja speni in zatrdi (in zaflika luknjo). Preostanek sealanta je še vedno tekoč in ob novi luknji se postopek ponovi.
Po cca pol leta pa se cel sealant ki je v gumi počasi posuši, takrat vliješ notri novega.

Imaš pa dva različna sealanta - tisti ki je za preventivo ni tako učinkovit kot tisti ki je namenjen izključno za odpravo defekta, vendar slednjega ne moreš uporabljati kot preventivo ker se takoj posuši.




 

gregor2 31.03.2013 17:27
Jaz vozim Tufo klinčer od poletja in ful drži po suhem in po mokrem. Pa še boljše kot navaden kličer. Pred tem sem vozil Continental in Michelin, pa sem s Tufoti bolj zadovoljen.
pepermint 01.04.2013 19:18

Katere model Tufo gume pa voziš? Hvala

 

JM 02.04.2013 23:32

Oba zgoraj našteta tubularja TUFO CSS PRO in SPECIAL sta 21 debeline - je zarad tega kaj manj stabilno v primerjavi z normalno 23ko??? 

kenz76 02.04.2013 23:43

HiCompositeCarbon je 23-ka, in "nepredrljiva". :) to vzemi!

dr_IVOL 02.04.2013 23:53

Tubularji so vedno malo ožji. Npr 22 tub je nekje ekvivalent 23 navadni.
21 ni nič manj stabilna, kvečjemu še malo bolj "direktna" je, ima manjši kotalni in zračni upor itd.
Te pa malo bolj preruka čez kakšne orng luknje.
Skratka, no problem z 21mm, jih vozim že skoraj 2 leti brez problema in še vedno zalagam ovinke na polno. 
Letos imam v planu šaltat na 20mm Tufo Elite Jet 160g. Bomo vidl kako se obnese..

Pinty 03.04.2013 08:13
@dr_IVOL:

Tubularji so vedno malo ožji. Npr 22 tub je nekje ekvivalent 23 navadni.
21 ni nič manj stabilna, kvečjemu še malo bolj "direktna" je, ima manjši kotalni in zračni upor itd.
Te pa malo bolj preruka čez kakšne orng luknje.
Skratka, no problem z 21mm, jih vozim že skoraj 2 leti brez problema in še vedno zalagam ovinke na polno. 
Letos imam v planu šaltat na 20mm Tufo Elite Jet 160g. Bomo vidl kako se obnese..

Ožja guma ima večji kotalni upor kot širša mežik

dr_IVOL 03.04.2013 21:04

kako veš?

palcica 03.04.2013 21:26

image
 

dr_IVOL 03.04.2013 21:37

Ja sam pazi spodaj: Assumption: pressures are equal. Jasno, tanjša guma rabi višji tlak. Potem bi bila slika drugačna.

hopla 03.04.2013 22:20
@kenz76:

HiCompositeCarbon je 23-ka, in "nepredrljiva". :) to vzemi!

Knez kolko km narediš z enim tabularjem?
kolesarrr 03.04.2013 22:23

Če bi bilo res vse to oh in sploh dobro, bi verjetno že vsi vozili tubularje za clincher, tako pa tega ne vozi skoraj nihče...

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI