Ja, jaz to vozim že vrsto let in je krasna zadeva...dokler se ne navadiš menjave, ki je na začetku malce bolj komplicirana kot pri navadnih gumah. Drži pa 100%, če te to skrbi.
Hvala #FAUSTO za mnenje :) kako pa je kaj z kilometrino in predrtjem?
Nisem zasledil, da bi še kdo imel...ni neka težka reč...gre na vsako klinčer felgo, ima rob katerega moraš zatakniti za felgo...prvič mal traja potem pa je iziđob, celo hitreje kot pri navadnih.
Poglej na njihovo stran, mislim, da je en filmček gor...alpa youtube je zih še!
@Swicak: Ne, to dela samo Tufo. Vsako gumo ki jo izdelujejo je na voljo v tubular ali tubular-clincher verziji. Obe sta enaki le da ima clincher verzija na spodnji strani dodan plastičen/gumijast trak ki ima ob straneh žlebičke s katerimi se zatakne na klinčer feltno.
Zadeva se pelje isto kot nalepljeni tubular.
Stvar je ful dobra za karbonske klinčerje..navadno gumo z zračnico na karbon klinčer feltnah ne smeš napumpati na več kot 8 bar ker ti lahko polomi robove feltne. Pri Tufo klinčerju tega problema ni ker tlak v gumi ne obremenjuje stene obroča in jih lahko pumpaš tudi do 15bar če hočeš.
Naslednji petek sem v tovarni TUFO, če kdo kaj rabi
www.bike-center.si/blagovne-z namke/tufo_13
@swicak: za preventivo lahko daš notri Tufo standard sealant ki ti cca pol leta ščiti gumo pred defektom, sicer pa v žep Tufo Extreme sealant. Natankaš notri, zavrtiš, napumpaš in voziš dalje. En sealant je za 3 gume.
Če nisi ravno 1cm zareze na gumi naredil te bo rešil. Sicer pa te pri 1cm zarezi tudi rezervna zračnica pri navadni gumi ne reši...
V tem primeru ti preostane le še telefon ;)
Če kdo rabi te gume - msg me!
@FAUSTO:Ja, jaz to vozim že vrsto let in je krasna zadeva...dokler se ne navadiš menjave, ki je na začetku malce bolj komplicirana kot pri navadnih gumah. Drži pa 100%, če te to skrbi.
+1, drži!
Pri 1cm zarezi se lahko med plašč in zračnico namesti kos brusnega papirja. Preverjeno drži.
In kater najbolj priporočate glede P/P
@palcica - če prav razumem P/P=price/performance.
PP so pomoje CS33Pro, CS33Special in CHiCompositeCarbon, z nobenimi ne moreš falit.
Kako dolgo pa zdrži ta Tufo Extreme sealant, če pride do predrtja. A je treba menjat tubular al vsake šest mescov vliješ na novo, da pri luknji spet ne gre zrak ven.
@mc Jaz sem imel to Michelinko. Dokler je nova je zakon, po cca 1000-2000km pa začne po mokrem drset.
@guki Ne ne... če s sealantom popraviš defekt je popravljen za vedno.
Tisto da pol leta ščiti gumo pa pomeni da v ne-defektirano gumo vliješ notri preventivni sealant in to pol leta ščiti gumo pred predrtjem. Torej, če se guma predre se sealant, ki je utekočinjen v gumi na mestu kjer zrak uhaja speni in zatrdi (in zaflika luknjo). Preostanek sealanta je še vedno tekoč in ob novi luknji se postopek ponovi.
Po cca pol leta pa se cel sealant ki je v gumi počasi posuši, takrat vliješ notri novega.
Imaš pa dva različna sealanta - tisti ki je za preventivo ni tako učinkovit kot tisti ki je namenjen izključno za odpravo defekta, vendar slednjega ne moreš uporabljati kot preventivo ker se takoj posuši.
Katere model Tufo gume pa voziš? Hvala
Oba zgoraj našteta tubularja TUFO CSS PRO in SPECIAL sta 21 debeline - je zarad tega kaj manj stabilno v primerjavi z normalno 23ko???
HiCompositeCarbon je 23-ka, in "nepredrljiva". :) to vzemi!
Tubularji so vedno malo ožji. Npr 22 tub je nekje ekvivalent 23 navadni.
21 ni nič manj stabilna, kvečjemu še malo bolj "direktna" je, ima manjši kotalni in zračni upor itd.
Te pa malo bolj preruka čez kakšne orng luknje.
Skratka, no problem z 21mm, jih vozim že skoraj 2 leti brez problema in še vedno zalagam ovinke na polno.
Letos imam v planu šaltat na 20mm Tufo Elite Jet 160g. Bomo vidl kako se obnese..
@dr_IVOL:Tubularji so vedno malo ožji. Npr 22 tub je nekje ekvivalent 23 navadni.
21 ni nič manj stabilna, kvečjemu še malo bolj "direktna" je, ima manjši kotalni in zračni upor itd.
Te pa malo bolj preruka čez kakšne orng luknje.
Skratka, no problem z 21mm, jih vozim že skoraj 2 leti brez problema in še vedno zalagam ovinke na polno.
Letos imam v planu šaltat na 20mm Tufo Elite Jet 160g. Bomo vidl kako se obnese..
Ožja guma ima večji kotalni upor kot širša
kako veš?
Ja sam pazi spodaj: Assumption: pressures are equal. Jasno, tanjša guma rabi višji tlak. Potem bi bila slika drugačna.
@kenz76:Knez kolko km narediš z enim tabularjem?HiCompositeCarbon je 23-ka, in "nepredrljiva". :) to vzemi!
Če bi bilo res vse to oh in sploh dobro, bi verjetno že vsi vozili tubularje za clincher, tako pa tega ne vozi skoraj nihče...
Živjo,
Baje da je TUFO CS33Pro ful dobra varjanta tabularja ki ga lahko daš na navadno feltno.. A kdo to pozna? A to dobro drži na feltni? Kako je z defekti?
Hvala za vse informacije!