vzemi fulcrum, ker se ležaji lepše vrtijo, je tubular, višji-bolj togi.
kar se pa teže tiče, kar sem jaz našel ni shimano le 1375g, amapk nekje okol 1450 tako da sta skor ista.
in za par rekreativnih vzponov boš dal 750€ za obroče?
Boš pa ja Veloflexe prvošču feltnam, ne pa ostal šrot
Imam Shimano in jih ne morem prehvalit. So izredno trpežne in toge, se lepo vrtijo skratka izredno hvaležni obroči. Teža je nekoliko višja kot jo oglašujejo. Vozim jih pa z veloflex master 22. Kot omenjeno gre za izredno trpezne obroce, ki jih mirne volje uporabljas celo sezono. So predrago, da bi ležale doma in cakale na tekmo.
Imam še EASTON EA 90 SLX, ki so precej podobne, ampak nekoliko manj trpežne.
Z Shimano sem tako zadovoljen, da ENVE smart 3.4 tubular sploh še nisem probal. Morda letos.
LP
es.zerocx.com/carbon/zeroweig ht
Če razmišljaš o tabularjih in če boš vozil večinoma vzpone, ne smeš zgrešit te ponudbe.
če bi se jaz odločal bi vzel nekaj od tega...
www.ffwdwheels.com/products/w heels/
je sicer mal dražje.
@friderik:Izbiram med dvema vrstama setov koles, ki bi jih uporabljal le za dirke (v glavnem vzponi):
1. FULCRUM RACING ZERO-tubular (višina 26/30mm, teža seta 1475g), cena 769€
2. SHIMANO WH-9000-C24 DURA ACE (klinčer),(višina 24mm, teža seta 1375g), cena 749€.
Pri Shimano-klinčer varianti bi prišle v izbor gume Michelin Pro4 Comp (180g+zračnica) ali Tufo klinčer-tubular (280g), pri Fulcrumu pa je večja izbira top tubularjev..Schwalbe, Vittoria...
Kaj svetujete?
zelo pomemben podatek katere dirke boš vozil ali enodnevne klasike ali tritedenske etapne dirke ,da bi tukaj pridobil koristne informacije za pravi nakup
Imam FFWD 20mm tubularje in so res dobri, masa izmerjena par je 1070 g(deklarirana 1050g) . Med vožnjo v klanec sicer nimaš nekega posebnega filinga hitrosti ampak ko pospešiš pa to letiiiiiiiiiiii ej. udi nisem med najlažjimi a ga nisem še nič centiral.
@jankokocevje:Boš pa ja Veloflexe prvošču feltnam, ne pa ostal šrot
A to misliš tako poltubular, kot tubular? Kakšna pa je razlika med modeloma Master in Corsa, pri poltubularju Veloflex? Po karakteristikah imata oba plašča enake podatke, ločita se le dizajnu.
Me pa zanima primerjava med klinčerjema Conti 4000S in Veloflex (Corsa oz. Master)?
Definitivno DA.
Fulkrum, tam kjer se lahko primerja je teža. Vse ostalo, pa je za razred bolje na DA.
Veloflex se res lepo pelje, nudi odličen oprijem in udobje. Vožnja je zelo podobna tubularjem. Meni po 3000 km še lepo držijo, nisem imel nobenega defekta. Sigurno pa ne zdržijo toliko kot 4000S, so pa precej bolj udobni. Nekateri kombinirajo z latex zračnicami in zelo pohvalijo.
Po mnenju foruma WW najboljši klinčer. Na WW pravijo Conti 4000S "those german tanks".
Razlika v master in corsa je zgolj dizajn (prej so bili master 22, nova različica je 23).
@fiti:Veloflex se res lepo pelje, nudi odličen oprijem in udobje. Vožnja je zelo podobna tubularjem. Meni po 3000 km še lepo držijo, nisem imel nobenega defekta. Sigurno pa ne zdržijo toliko kot 4000S, so pa precej bolj udobni. Nekateri kombinirajo z latex zračnicami in zelo pohvalijo.
Po mnenju foruma WW najboljši klinčer. Na WW pravijo Conti 4000S "those german tanks".
Razlika v master in corsa je zgolj dizajn (prej so bili master 22, nova različica je 23).
Verjamem, da so Veloflex boljši klinčerji od Conti 4000 S, glede oprijema in udobja, mogoče tudi glede hitrosti, se pa hitreje obrabijo (proizvajalec deklarira 3000km za zadnje kolo), tako da so bolj tekmovalni model! Verjetno se lahko primerjajo z Vittorio Open Corsa Evo2?
Jaz sem lani prvič preizkusil Conti 4000S, pa sem imel po prevoženih dobrih 200km, na spustu defekt na zadnjem kolesu, kjer sem jo presekal na robu cca 1cm (kamen ali udarec v luknjo), tako da mi je potem tudi rezervno zračnico razgnalo in mi je ostal le še taksi! Guma pa je šla v smeti!
Zdaj pa mislim preizkusiit Tufo klinčer-tubular C S3-Lite ali Veloflex klinčer (najbrž med njima ni kakšne bistvene razlike (razen v ceni), za treninge pa bom uporabljal Conti 4000S, da jih iztrošim do konca...
Čez kakšen mesec se pa pričakuje v ponudbi Michelin Pro4-Comp (klinčer) 180g, najbrž guma podobnih karakteristik, kot sta Veloflex in Vittoria...
@fiti:Razlika v master in corsa je zgolj dizajn (prej so bili master 22, nova različica je 23).
Kje si pa nabavil model Master (mi je po dizajnu bolj všeč)? Zdaj so v širini 23mm, pa sem pri slovenskem zastopniku zasledil v internetni ponudbi le model Corsa po 39€.
Dobiš jih na www.velo-motion.com
Corsa 28 eur
Master 28 eur
Ceneje ne bodo nikjer. Master na klinčer obroćih zgleda kot tubular.
lp
Kaj niste malo zgrešili naslovne teme?
Nič bolj kot je za ta forum običajno
@scottscale:vzemi fulcrum, ker se ležaji lepše vrtijo, je tubular, višji-bolj togi.
kar se pa teže tiče, kar sem jaz našel ni shimano le 1375g, amapk nekje okol 1450 tako da sta skor ista.
in za par rekreativnih vzponov boš dal 750€ za obroče?
-mislim, da je teža za Shimano WH-9000-C24-CL (chlincher) 1375g, prava!
1454g je teža istega modela le v tubeless varainti (oznaka TL). Podatek na bike-24.com za chlincher ni točen!
-ko bom kupoval novo kolo, mi ne bo potrebno doplačevati za višji rang obročnikov, če že zdaj nabavim ene boljše in jih trenutno uporabljam le za vzpone!
Friderik,
to so izredno vzdržljivi obroči. Ako jih kupiš jih daj gor in vozi non-stop pa se jim niti poznalo ne bo. Naj ti ne ležijo doma.
Malo obujam staro temo. Ravno sem pred identično izbiro, dura-ace ali fulcrum zero.
Oba nova seta sem našel po isti ceni (700€) samo odločit se je treba. Nagibam se bolj k dura-ace tako da "frederik" ali lahko dodaš kak komentar kako si zadovoljen s tem setom?
Novi 2015 Zeroti imajo keramične USB ležaje, karbonsko pesto in so praktično neuničljivi. Kar bo dela z njimi je priporočljivo 1x letno podmazati pesto in to je to. Verjetno boljše od DA.
Cena 699,99eur in gratis poštnina.
www.kolesarnica.si/Products/D isplayTopic.asp?DisplayTopic=2 222&SPID=944902460
Lp
@kolesarnica.si:Novi 2015 Zeroti imajo keramične USB ležaje, karbonsko pesto in so praktično neuničljivi. Kar bo dela z njimi je priporočljivo 1x letno podmazati pesto in to je to. Verjetno boljše od DA.
Cena 699,99eur in gratis poštnina.
www.kolesarnica.si/Products/D isplayTopic.asp?DisplayTopic= 2 222 &SPID=944902460
Lp
Uležajenost pest ima Shimano sigurno boljšo.
Folcrumova račna stane 60 € Shimanova pa 35 €.
@misko: Kaj pa Fulcrum zero nite? Bo za dobiti?
Proti koncu leta, cena očitno dupla.
www.wiggle.co.uk/fulcrum-raci ng-zero-nite-alloy-clincher-wh eelset/
Ampak pazi. Za Zero Nite nucaš gumice za karbon. Predvidevam, da so na bremz površino dal bazalt, ampak to zgolj predvidevam. Zgledajo pa prekleto fejst. Sem pa mnenja, da samo zaradi izgleda nima smisla plačat duplo cene. Ležaji so isti, teža tmtm... So pa sexy ja...
Letos sem nabavil Dura Ace WH-9000- C24 in sem z njimi dirkal na Drežnico. Občutki so super.
Zelo priporočam.
@kolesarnica.si:Novi 2015 Zeroti imajo keramične USB ležaje, karbonsko pesto in so praktično neuničljivi. Kar bo dela z njimi je priporočljivo 1x letno podmazati pesto in to je to. Verjetno boljše od DA.
Cena 699,99eur in gratis poštnina.
www.kolesarnica.si/Products/D isplayTopic.asp?DisplayTopic= 2 222 &SPID=944902460
Lp
zeroti so malenkost težji od shimana. Shimano tehtajo 1400g z notranjim zaščitnim trakom, stehtano z park tools vago!
@bobr76:Malo obujam staro temo. Ravno sem pred identično izbiro, dura-ace ali fulcrum zero.
Oba nova seta sem našel po isti ceni (700€) samo odločit se je treba. Nagibam se bolj k dura-ace tako da "frederik" ali lahko dodaš kak komentar kako si zadovoljen s tem setom?
Prvi občutki so zelo pozitivni. Zelo priporočam.
Izbiram med dvema vrstama setov koles, ki bi jih uporabljal le za dirke (v glavnem vzponi):
1. FULCRUM RACING ZERO-tubular (višina 26/30mm, teža seta 1475g), cena 769€
2. SHIMANO WH-9000-C24 DURA ACE (klinčer),(višina 24mm, teža seta 1375g), cena 749€.
Pri Shimano-klinčer varianti bi prišle v izbor gume Michelin Pro4 Comp (180g+zračnica) ali Tufo klinčer-tubular (280g), pri Fulcrumu pa je večja izbira top tubularjev..Schwalbe, Vittoria...
Kaj svetujete?