Kolega ima okol 130 kg pa se čist u redu fura na karboncu.
@gorann3: Bolje slab alu kot slab karbonc
Če si mislil bolje dober alu, kot slab karbonc se strinjam. V nasprotnem primeru si po moje brcnil v temo..
niti ne, slab alu se ne bo prelomil, razen ce pades alpa meces v tla
Slab alu okvir bo pokal pri zvarih, slab karbonsi okvir pa bo kot čunga lunga...
@thor: 1. Si zacetnik ali vozis ze nekaj casa?
3.ce je to zate prvi nakup cestnega kolesa je nesmiselno dat 2k (razen ce jih mas viska :D )
Viška jih nimam, imam pa letno narejenih okoli 2500km, trenutno sem letos pri 1500, tak da na kolesu nekaj sedim, vozim treking kolo
Npr tale aluminij: alu za 1900€ , zakaj naj bi šel potem na npr tega karbonca za ~2000€, oziroma kaj je zdaj bolje?
mal ga serjejo s ceno tega caad 10, drugace pa super alu kolo
edit: kaksno geometrijo bi pa rad, bolj tekmovalno ali pa bolj udobno
Bolj udobno.
Jaz sem z Ridleyem (s podobno opremo) zelo zadovoljem. Je tog (in hiter), a hkrati udoben. Nimam nobenih problemov z bolečinami, kljub temu, da sem imel pred leti operacijo na hrbtenici. Na terkingu ni bilo tako.
Vsekako priporočam.
Za vse strokovnjake vprašanje. Kaj je boljš šit karbon (za 2000 evrov) al utrujen aluminij in kaj bolj pobira klumpaste ceste. In še mogoče vprašanje kdaj je, po koliko kilometrih aluminij utrujen.
Za 2k ni več šit karbona. Mogoče pred parimi leti, danes pa zagotovo več ne.
mogoce misli celotno vrednost kolesa
ker itak je odvisno od opreme na kolesu, poglej si samo razliko med 105 in ultegro, tistih 400eur raje v feltne vlozi
Za 1800 dobiš že škota cr1 z 105 opremo.
www.maxisport.si/scott/2013_c r1_team.htm
Za naše ceste je pa najboljše polnovzmeteno kolo. Če maš alu al pa carbon specilako, je isti šmorn, trese oboje
ja, za kolo z vso opremo
Za 2k dobiš Pinarella fp1 s 105/Veloce pa Fulcrum Quatro felnami. V živo izgleda odlično.
@Ban:Kolega ima okol 130 kg pa se čist u redu fura na karboncu.
Ne meč pasjih bombic. Dej reč še , da ma spredaj 20 in zadaj 24 špic in kenda gume.
Mal je hecna tale tvoja konstatacija , da ima karbonca , za 130kg teže pa ni dirkalnih gum . niti Al feltne prenesejo več kot 10 atm bočnega pritiska, prjatu rabi pa 14 atm na 23mm gumi.
Kaj a ma na karboncu MTB gume.
Kvaliteten karbonc, pa Campagnolo Vento, pa Vittoria Pro in ni nobene ovire za 130 kg+
@LukecKukec:Za 2k dobiš Pinarella fp1 s 105/Veloce pa Fulcrum Quatro felnami. V živo izgleda odlično.
Pinarello kolesa so tudi meni vizualno najbolj všeč, imajo nekakšen agresiven punchy izgled, vendar dobiš za 2k malo slabšo opremo napram kaki drugi firmi kolesa npr ridley, cannondale.
@Ban:Za 1800 dobiš že škota cr1 z 105 opremo.
www.maxisport.si/scott/2013_c r1_team.htm
Za naše ceste je pa najboljše polnovzmeteno kolo. Če maš alu al pa carbon specilako, je isti šmorn, trese oboje
Tega še nisem imel pod bookmarks, sedaj jih je 9 tx.
Hvala vsem za nasvete in predloge.
Ko se nabere dovolj v pujsu bom šel verjetno na karbonca.
@LukecKukec:Slab alu okvir bo pokal pri zvarih, slab karbonsi okvir pa bo kot čunga lunga...
Ali "slab Al" pomeni materjal? Potem bi se strinjal samo s tem, da je okvir težji. Če je Al okvir prav varjen in nato pravilno toplotno obdelan, ne bo počil po zvarih! Po zvarih poči zaradi tega, ker postopki ogrevanja materijala pred in ogrevanja, žarenja (soaking) in ohlajanja po varjenju niso ustrezni. Za vsako kvaliteto materijala (mislim na samo zlitino), je predpisan "varilni protokol"!
jaz imam TREK-ovo specijalko iz alfa SLR Al, iz brezšivnih cevi. Letnik 2007, pa nimam z njim nobenih problemov. Ne z materjalom ne z geometrijo, pa čeprav naj bi bila moja pozicija na njem agresivna (baje je to izraz za tekmovalno držo). Zato me tudi ne bolita ne hrbtenica ne križ. Fausto in en drug sta že razlagala, zakaj je taka drža bolj primerna za "hrbteničarje".
@Maratonac:@Ban:Kolega ima okol 130 kg pa se čist u redu fura na karboncu.
Ne meč pasjih bombic. Dej reč še , da ma spredaj 20 in zadaj 24 špic in kenda gume.
Mal je hecna tale tvoja konstatacija , da ima karbonca , za 130kg teže pa ni dirkalnih gum . niti Al feltne prenesejo več kot 10 atm bočnega pritiska, prjatu rabi pa 14 atm na 23mm gumi.
Kaj a ma na karboncu MTB gume.
Kolk špic ma ne vem, vem pa da ma drugačne, bolj ojačane. Vse ostalo serijsko.
Kako je pa s starejsimi Alu okvirji? Npr. Trek, letnik 2002, 2003? Se nakup takega rabljenega kolesa splača?
ne vem zakaj se ne bi, verjetno majo se dozivljenjsko garancijo, mogoce bi v primeru zloma se uspel dobit drugega novega
@gorann3:ne vem zakaj se ne bi, verjetno majo se dozivljenjsko garancijo, mogoce bi v primeru zloma se uspel dobit drugega novega
hvala za odgovor!
@gorann3:ne vem zakaj se ne bi, verjetno majo se dozivljenjsko garancijo, mogoce bi v primeru zloma se uspel dobit drugega novega
MTB kolesarji poznajo enega dobrega varilca, ki zna kvalitetno zavariti najboljše, a polomljene grušte. Bi znal tudi specijalko.
@gorann3:ne vem zakaj se ne bi, verjetno majo se dozivljenjsko garancijo, mogoce bi v primeru zloma se uspel dobit drugega novega
Pri doživljenjski garanciji gre za garancijo ki se smatra za življenjsko dobo okvirja (kar pa je lahko le npr. 5 let, odvisno od proizvajalca), samo toliko v vednost
Imam 100kg in se ogrevam se za nakup cestnega kolesa, karbonc do ~2000€. Naletel na busted carbon. Bi moral razmišljati tudi o aluminiju? Kakšne so prednosti slabosti karbon vs aluminij?