polomljeni okvirji/busted carbon vs aluminij

Domov > Forum > polomljeni okvirji/busted carbon vs aluminij

polomljeni okvirji/busted carbon vs aluminij

SORTIRAJ PO:
ghostbike 22.07.2013 10:08

Imam 100kg in se ogrevam se za nakup cestnega kolesa, karbonc do ~2000€. Naletel na busted carbon. Bi moral razmišljati tudi o aluminiju? Kakšne so prednosti slabosti karbon vs aluminij?

Ban 22.07.2013 10:25

Kolega ima okol 130 kg pa se čist u redu fura na karboncu.

thor 22.07.2013 11:23
1. Si zacetnik ali vozis ze nekaj casa?
2.js mam tudi 90kg pa furam karbonca brez problema
3.ce je to zate prvi nakup cestnega kolesa je nesmiselno dat 2k (razen ce jih mas viska :D )

Mam enga kolega k je zaradi zdavstvenih razlogov zacel kolesarit in je sel za brezveze kupit carbonca za 2k ki mu zdaj u kleti stoji.... Tako da mal premisli ce ga bos redno vozu al bo to once a week ride

Lp
gorann316998 22.07.2013 11:53
Bolje slab alu kot slab karbonc
thor 22.07.2013 14:34
@gorann3 zdj si napisu tako kot da je oboje isti kurac :D alu kolo ce hoces mal boljse dobis od 900-1700
mastif 22.07.2013 20:09
@gorann3: Bolje slab alu kot slab karbonc

Če si mislil bolje dober alu, kot slab karbonc se strinjam. V nasprotnem primeru si po moje brcnil v temo..

gorann316998 22.07.2013 22:21

niti ne, slab alu se ne bo prelomil, razen ce pades alpa meces v tla

 

 

LukecKukec 22.07.2013 22:26

Slab alu okvir bo pokal pri zvarih, slab karbonsi okvir pa bo kot čunga lunga...

ghostbike 22.07.2013 22:57
@thor: 1. Si zacetnik ali vozis ze nekaj casa?
3.ce je to zate prvi nakup cestnega kolesa je nesmiselno dat 2k (razen ce jih mas viska :D )

Viška jih nimam, imam pa letno narejenih okoli 2500km, trenutno sem letos pri 1500, tak da na kolesu nekaj sedim, vozim treking kolo nasmeh

Npr tale aluminij: alu za 1900€ , zakaj naj bi šel potem na npr tega karbonca za ~2000€, oziroma kaj je zdaj bolje? 

gorann316998 22.07.2013 23:02

mal ga serjejo s ceno tega caad 10, drugace pa super alu kolo

 

 

edit: kaksno geometrijo bi pa rad, bolj tekmovalno ali pa bolj udobno

 

ghostbike 22.07.2013 23:31

Bolj udobno. 

vrbinct 23.07.2013 06:53

Jaz sem z Ridleyem  (s podobno opremo) zelo zadovoljem. Je tog (in hiter), a hkrati udoben. Nimam nobenih problemov z bolečinami, kljub temu, da sem imel pred leti operacijo na hrbtenici. Na terkingu ni bilo tako.
Vsekako priporočam.

thor 23.07.2013 09:34
Caad 10 je top kolo itak mas dve variante prva s 105 pride 1400 , druga z ultegro 1800
Glede udobja ta kolesa od 1700 naprej imajo vec ali manj race geometrijo mas par izjem npr cannondale synapse , in speci roubaix....ps za udbje lahko samo zic menjas pa bos vidu razliko v udobju ...
Pestra izbira najboljse je da gres preizkusit par koles in vidis kaj ti bolj ustreza
Lp
guki 23.07.2013 12:01

Za vse strokovnjake vprašanje. Kaj je boljš šit karbon (za 2000 evrov) al utrujen aluminij in kaj bolj pobira klumpaste ceste. In še mogoče vprašanje kdaj je, po koliko kilometrih aluminij utrujen.

 
LukecKukec 23.07.2013 12:05

Za 2k ni več šit karbona. Mogoče pred parimi leti, danes pa zagotovo več ne.

gorann316998 23.07.2013 12:22

mogoce misli celotno vrednost kolesa

 

ker itak je odvisno od opreme na kolesu, poglej si samo razliko med 105 in ultegro, tistih 400eur raje v feltne vlozi

Ban 23.07.2013 12:47

Za 1800 dobiš že škota cr1 z 105 opremo.

www.maxisport.si/scott/2013_c r1_team.htm

Za naše ceste je pa najboljše polnovzmeteno kolo. Če maš alu al pa carbon specilako, je isti šmorn, trese obojenasmeh

guki 23.07.2013 12:49

ja, za kolo z vso opremo

 
LukecKukec 23.07.2013 12:56

Za 2k dobiš Pinarella fp1 s 105/Veloce pa Fulcrum Quatro felnami. V živo izgleda odlično.

thor 23.07.2013 13:49
Za 1k dobis wilierja izoarda dobro kolo .... Feltne ti nerabi neki extra kupovat ...... Ce niso noge prave mas lahko tudi LW feltne za 4k pa bos se vedno na istemu.......za rekreativca je zadosr kolo , HR monitor in ostala osnovna oprema (celada,dres in itd...)
Maratonac 23.07.2013 16:23
@Ban:

Kolega ima okol 130 kg pa se čist u redu fura na karboncu.

Ne meč pasjih bombic. Dej reč še , da ma spredaj 20 in zadaj 24 špic in  kenda gume.

Mal je hecna tale tvoja konstatacija , da ima karbonca , za 130kg teže  pa ni dirkalnih gum . niti Al feltne prenesejo več kot 10 atm bočnega pritiska, prjatu rabi pa 14 atm na 23mm gumi.

Kaj a ma na karboncu MTB gume.

bécane11488 23.07.2013 16:45

Kvaliteten karbonc, pa Campagnolo Vento, pa Vittoria Pro in ni nobene ovire za 130 kg+mežik

ghostbike 23.07.2013 17:18
@LukecKukec:

Za 2k dobiš Pinarella fp1 s 105/Veloce pa Fulcrum Quatro felnami. V živo izgleda odlično.

Pinarello kolesa so tudi meni vizualno najbolj všeč, imajo nekakšen agresiven punchy izgled, vendar dobiš za 2k malo slabšo opremo napram kaki drugi firmi kolesa npr ridley, cannondale.  

@Ban:

Za 1800 dobiš že škota cr1 z 105 opremo.

www.maxisport.si/scott/2013_c r1_team.htm

Za naše ceste je pa najboljše polnovzmeteno kolo. Če maš alu al pa carbon specilako, je isti šmorn, trese obojenasmeh


Tega še nisem imel pod bookmarks, sedaj jih je 9 nasmeh tx.

Hvala vsem za nasvete in predloge. 
Ko se nabere dovolj v pujsu bom šel verjetno na karbonca.  

 

SODROVC 23.07.2013 21:17
@LukecKukec:

Slab alu okvir bo pokal pri zvarih, slab karbonsi okvir pa bo kot čunga lunga...


Ali "slab Al" pomeni materjal? Potem bi se strinjal samo s tem, da je okvir težji. Če je Al okvir prav varjen in nato pravilno toplotno obdelan, ne bo počil po zvarih! Po zvarih poči zaradi tega, ker postopki ogrevanja materijala pred in ogrevanja, žarenja (soaking) in ohlajanja po varjenju niso ustrezni. Za vsako kvaliteto materijala (mislim na samo zlitino), je predpisan  "varilni protokol"! 
jaz imam TREK-ovo specijalko iz alfa SLR Al, iz brezšivnih cevi. Letnik 2007, pa nimam z njim nobenih problemov. Ne z materjalom ne z geometrijo, pa čeprav naj bi bila moja pozicija na njem agresivna (baje je to izraz za tekmovalno držo). Zato me tudi ne bolita ne hrbtenica ne križ. Fausto in en drug sta že razlagala, zakaj je taka drža bolj primerna za "hrbteničarje".

Ban 24.07.2013 08:44
@Maratonac:
@Ban:

Kolega ima okol 130 kg pa se čist u redu fura na karboncu.

Ne meč pasjih bombic. Dej reč še , da ma spredaj 20 in zadaj 24 špic in  kenda gume.

Mal je hecna tale tvoja konstatacija , da ima karbonca , za 130kg teže  pa ni dirkalnih gum . niti Al feltne prenesejo več kot 10 atm bočnega pritiska, prjatu rabi pa 14 atm na 23mm gumi.

Kaj a ma na karboncu MTB gume.

Kolk špic ma ne vem, vem pa da ma drugačne, bolj ojačane. Vse ostalo serijsko.

lajk 08.07.2015 20:51

Kako je pa s starejsimi Alu okvirji? Npr. Trek, letnik 2002, 2003? Se nakup takega rabljenega kolesa splača?

gorann316998 08.07.2015 21:05

ne vem zakaj se ne bi, verjetno majo se dozivljenjsko garancijo, mogoce bi v primeru zloma se uspel dobit drugega novegakaže jezik

lajk 13.07.2015 18:52
@gorann3:

ne vem zakaj se ne bi, verjetno majo se dozivljenjsko garancijo, mogoce bi v primeru zloma se uspel dobit drugega novegakaže jezik

hvala za odgovor!

SODROVC 13.07.2015 19:12
@gorann3:

ne vem zakaj se ne bi, verjetno majo se dozivljenjsko garancijo, mogoce bi v primeru zloma se uspel dobit drugega novegakaže jezik

MTB kolesarji poznajo enega dobrega varilca, ki zna kvalitetno zavariti najboljše, a polomljene grušte. Bi znal tudi specijalko.

JBerk 13.07.2015 20:38
@gorann3:

ne vem zakaj se ne bi, verjetno majo se dozivljenjsko garancijo, mogoce bi v primeru zloma se uspel dobit drugega novegakaže jezik

Pri doživljenjski garanciji gre za garancijo ki se smatra za življenjsko dobo okvirja (kar pa je lahko le npr. 5 let, odvisno od proizvajalca), samo toliko v vednost

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI