Sam sem v podobni situaciji. Do službe imam 16km v eno smer. Cesta po kateri vozim je tudi polna razpok, flik in je zelo prometna. V službo se vozim skoraj v vsakem vremenu, ne vozim le, če pada močan dež ali pa je na cestišču sneg....temperaturne razlike me ne motijo(mraz, vročina). Večinoma se vozim s specialko iz karbona....v treh letih ni videti kakšnih posebnih obrab. Morda edino to, da mi večkrat poči zračnica...slabo očiščeno cestišče ali pa na polno z gumo v robnik :)
Tega pa se tudi ščasoma navadiš ;)
hja, ceste na "mojem" koncu so tudi bolj slabe, zato sem se v službo občasno peljal (tudi ca. 20km v eno stran) z MTBjem na katerega sem ruknil cestna kolesa. cestaka mi je za v službo pre škoda+ problem z zaklepanjem itd... sem pa zasledil zanimiv hibrid za takšne slabše ceste:
www.bmc-racing.com/us-en/bike s/2011/lifestyle/mountainroad_ series/alpenchallenge/ac02/sta ndard.html
Tut sam se včasih peljem s treking kolesom v službo sam sem se pa že tok razvadu, da mi je muka pedalirat treking bike....se preveč matram :)
aja, pozabil sem napisat... glede na to, da si želiš cestaka: jaz osebno sem vzel alu okvir, ki je manj občutljiv (kamenčki, udarne jame...), vilice so itaq karbonske, obroče imam na cestaku mavic CXP22 z ultegra pesti in 32 špicami (za bolj take kilave terene), drugače pa mavic ksyrium, če pa je bolj takšen čuden teren pa gume širine 25mm (obstajajo tudi 28mm). kot sem že napisal problem nastane, ker kolo ni pod nadzorom in zaklepanje je tudi bolj tako... se s cestakom ne vozim na firmo.
Ravno zaradi takih slabih cest imam sam gor raje alu obroče. Škoda karbona.
Kolo je potrošni material, moj križ pa ni fajn, če je to isto in se prehitr iztroši:)
Če te skrbi križ si pa že v osnovi naredil napako, ker si se odločil za specialko. Potem je bolje vzet enga fully-ja.
@Bugo:Evo, ena aktualna...
www.zurnal24.si/kolesarji-kol o-cesta-vzdrzevanje-luknje-ud a rna-jama-nesreca-pomoc-kaj-st o riti-vzdrzevalec-izsiljevanje - clanek-252994
Slovenija še dolgo ne bo kolesarjem prijazna dežela. že samo to kaj počnemo z uredbo o vožnji v naravnem okolju in kaj so iz kolesarskega turizma naredili naši sosedi, ki v svoji zakonodaji ne premorejo takih nebuloz pove nekaj o naši državi
Druga plat zgodbe so pa kolesarjem namenjene površine. Zelo malo jih imamo in še te ki jim lahkorečemo prave kolesarske steze so povečini že precej dotrajane ker so bile zgrajene z EU denarjem za vzdrževanje pa zmanjka (primer ki mi je domač: odsek med Kranjsko goro in ratečami. Kmalu bo prevozen samo še s traktorji, ki so itak glavni uporabniki in uničevalci tega odseka, da ne omenjam da bi upravnik tekmovalnega poligona v pokorenu lahko namenil del zaslužkda od FIS tekem zato da bi popravil odsek mimo poligona ki so ga s teptalci skoraj že spremenili v njivo).
V mestih pa tako ali tako ne premoremo kolesarskih stez. Temu kar pri nas pravimo kolesarske steze so samo na rdeče prebarvani pločniki. Pa še to ponavadi na delu, ki je najbolj razjeban in mposledično neprevozen. Ko našo kolesarsko stezo v Ljubljani pokažeš poštenemu Nizozemcu moraš imeti pripravljen defibrilator ker obstaja nevarnost da ga bo od smeha pobralo.
In potem jasno imamo še češnjo na vrhu torte... naše represivne organe.
Zadnjič sem enemu mestnemu redarju ponudil da mu plačam dvakratnik polne kazni če se 100 metrov pelje s specialko po tistem kar mi je pokazal in označil kot kolesarsko stezo in pride nazaj in reče da mu je bilo "udobno"... Ko je zamkomljal nekaj v stilu da on ni za to tam, sem mu rekel naj se pa potem jebe in mu ušel.
A se ti hecaš?
"Policija šteje, da je kolesar povzročitelj nesreče tudi, če pade zaradi visokega pločnika ali luknje sredi ceste."
Eno je, če pač ne prilagodiš hitrosti razmeram, vendar ne moreš pa predvidet vsake luknje, ali pa peska po nevihti...
Kako naj prilagodim vožnjo, da me ne prevrne ježek med vožnjo navzdol? Morda moram peš? S kakšno hitrostjo naj vozim vzdolž žive meje, da zavrem pred besnim ščenetom? Kolesar je vedno kriv, razen pri padcu po stopnicah. Brez kolesa seveda. Ta izgovor uporabljajo tudi pretepene ženske, ko si ne upajo povedati po resnici. Poleg bušk jih v primeru priznanja doleti še krčenje družinskega proračuna.
@Ich:A se ti hecaš?
"Policija šteje, da je kolesar povzročitelj nesreče tudi, če pade zaradi visokega pločnika ali luknje sredi ceste."
Eno je, če pač ne prilagodiš hitrosti razmeram, vendar ne moreš pa predvidet vsake luknje, ali pa peska po nevihti...
to je modus operandi slovenske policije.... saj ni pri vožnji avtomobila nič drugače. Priletel enkrat na avtocesti na povsem nepričakovan kos poledenitve, za katerega so še cesstarji potem rekli da ga tam nikoli ni bilo in da je moral biti posledica loklanega pojava hladnega zraka pri sicer generalnih 3stopinjah plusa povsod naokoli. In iskreno pri 3+ ne računaš da boš padel na živ led... peljal sem med 120-130 in ker me je zavrtelo in sem zadel v ograjo in je bila štala so se seveda pojavili tudi policaji, ki so jasno kot edini razlog za nesrečo navedli "neprilagojena hitrost".
Se strinjam je bila neprilagojena ko sem zapeljal na led. Pred tem pa ne. amapk se jih ne da prepričat. Pač neprilagojena hitrost je v sloveniji univezalna postavka za pisanje zapisnikov ki za seboj potegnejo čim manj birokracije.
Zadnjič za foro šel po hribu navzdol na Tacenskem hribu po kolesarski To so se cestarji najbrž hecali, ko so pločnik urejali. Ne samo uvozi in s tem grbine, tudi kanalizacijski jaški so smrtno nevarni...
evo tipičen primer slovenske zgodbe o uspehu
www.slovenskenovice.si/novice /slovenija/evropske-milijone-p orabili-kolesarji-pa-po-luknja h
sploh ta slika je dobra... ko bi na valovih surfar z biciklom
@Mosad:@Ich:A se ti hecaš?
"Policija šteje, da je kolesar povzročitelj nesreče tudi, če pade zaradi visokega pločnika ali luknje sredi ceste."
Eno je, če pač ne prilagodiš hitrosti razmeram, vendar ne moreš pa predvidet vsake luknje, ali pa peska po nevihti...to je modus operandi slovenske policije.... saj ni pri vožnji avtomobila nič drugače. Priletel enkrat na avtocesti na povsem nepričakovan kos poledenitve, za katerega so še cesstarji potem rekli da ga tam nikoli ni bilo in da je moral biti posledica loklanega pojava hladnega zraka pri sicer generalnih 3stopinjah plusa povsod naokoli. In iskreno pri 3+ ne računaš da boš padel na živ led... peljal sem med 120-130 in ker me je zavrtelo in sem zadel v ograjo in je bila štala so se seveda pojavili tudi policaji, ki so jasno kot edini razlog za nesrečo navedli "neprilagojena hitrost".
Se strinjam je bila neprilagojena ko sem zapeljal na led. Pred tem pa ne. amapk se jih ne da prepričat. Pač neprilagojena hitrost je v sloveniji univezalna postavka za pisanje zapisnikov ki za seboj potegnejo čim manj birokracije.
Pri 3 °C ni nič nenavadnega, če se lokalno pojavi poledica. Sploh, kadar je sončno in jasno. Takrat se ponavadi segreje samo zrak, tla pa ostanejo mrzla.
Tako, samo nasvet.
Drugo pa je, da lahko pričakuješ, da bo avtocesta soljena in na njej, razen v izrednih razmerah ne bo poledica.
Poleg tega, kolikšna pa je prilagojena hitrost v takem primeru? 30 km/h? 50 km/h? Ker dvomim, da bi bilo pri 100 km/h kaj bolje!
PS: Možno pa je, da ko so prišli policaji, poledice ni več bilo, in so sklepali, da si vozil 150 km/h ali še več.
@Mosad:evo tipičen primer slovenske zgodbe o uspehu
www.slovenskenovice.si/novice /slovenija/evropske-milijone- p orabili-kolesarji-pa-po-luknj a h
sploh ta slika je dobra... ko bi na valovih surfar z biciklom
V tem kurčevmu logatcu me jajca bolijo že na, hardtailu. Kaj bi bilo šele na specialk....
So samo slabi kolesarji slabih cest ni :D
@one too many:@Mosad:@Ich:A se ti hecaš?
"Policija šteje, da je kolesar povzročitelj nesreče tudi, če pade zaradi visokega pločnika ali luknje sredi ceste."
Eno je, če pač ne prilagodiš hitrosti razmeram, vendar ne moreš pa predvidet vsake luknje, ali pa peska po nevihti...to je modus operandi slovenske policije.... saj ni pri vožnji avtomobila nič drugače. Priletel enkrat na avtocesti na povsem nepričakovan kos poledenitve, za katerega so še cesstarji potem rekli da ga tam nikoli ni bilo in da je moral biti posledica loklanega pojava hladnega zraka pri sicer generalnih 3stopinjah plusa povsod naokoli. In iskreno pri 3+ ne računaš da boš padel na živ led... peljal sem med 120-130 in ker me je zavrtelo in sem zadel v ograjo in je bila štala so se seveda pojavili tudi policaji, ki so jasno kot edini razlog za nesrečo navedli "neprilagojena hitrost".
Se strinjam je bila neprilagojena ko sem zapeljal na led. Pred tem pa ne. amapk se jih ne da prepričat. Pač neprilagojena hitrost je v sloveniji univezalna postavka za pisanje zapisnikov ki za seboj potegnejo čim manj birokracije.Pri 3 °C ni nič nenavadnega, če se lokalno pojavi poledica. Sploh, kadar je sončno in jasno. Takrat se ponavadi segreje samo zrak, tla pa ostanejo mrzla.
Tako, samo nasvet.
Drugo pa je, da lahko pričakuješ, da bo avtocesta soljena in na njej, razen v izrednih razmerah ne bo poledica.
Poleg tega, kolikšna pa je prilagojena hitrost v takem primeru? 30 km/h? 50 km/h? Ker dvomim, da bi bilo pri 100 km/h kaj bolje!
PS: Možno pa je, da ko so prišli policaji, poledice ni več bilo, in so sklepali, da si vozil 150 km/h ali še več.
Darsov vdrževalec (ga poznam) mi je rekel da so šli pet minut prej tam mimo da ni bilo nič. Tako da se je pojavilo zelo na hitro in nepričakovano.
Kar se tiče pa prave hitrosti je pa to zelo imaginarna in relativna stvar ki jo določijo0 policaji na licu mesta in je odvisna od njihove dobre volje in še česa. predvsem mora biti pa razlog tak da lahko napišejo kazen da si pokrijejo stroške prihoda na kraj nesreče.
@Mosad:V mestih pa tako ali tako ne premoremo kolesarskih stez. Temu kar pri nas pravimo kolesarske steze so samo na rdeče prebarvani pločniki. Pa še to ponavadi na delu, ki je najbolj razjeban in mposledično neprevozen. Ko našo kolesarsko stezo v Ljubljani pokažeš poštenemu Nizozemcu moraš imeti pripravljen defibrilator ker obstaja nevarnost da ga bo od smeha pobralo.
Včasih si sposodim specialko in hvala bogu da imam do avstrijske meje samo 5km, tam je prava poezija furat.
Tistih 5km do meje je pa zelo težkih, saj me zapestje bolj boli kot pa na HT-ju po 5km singli...
Katastrofa....prav nevarno je že vse skupaj... Razpoke v katero gladko dobiš kar cel obroč itd....
Naletite na nevarno luknjo? Pokličite policijo!
Kaj pri policiji predlagajo kolesarjem v primerih, da zapeljejo na odsek s slabim cestiščem? "Vsem udeležencem svetujemo, da upoštevajo postavljeno prometno signalizacijo. Kljub temu pa se lahko zgodi, da je vozišče tako poškodovano ali onesnaženo, da ne omogoča varne vožnje in obstaja nevarnost padca oziroma nevarnost za udeležence cestnega prometa. V teh primerih naj udeleženci takoj obvestijo policijsko postajo ali pokličejo na 113."
www.zurnal24.si/kolesarji-kol o-cesta-vzdrzevanje-luknje-uda rna-jama-nesreca-pomoc-kaj-sto riti-vzdrzevalec-izsiljevanje- clanek-252994
sploh ta slika je dobra... ko bi na valovih surfar z biciklom
V tem kurčevmu logatcu me jajca bolijo že na, hardtailu. Kaj bi bilo šele na specialk....
Si me nasmejal s komentarjem....pa ko smo že pri Logatcu..sem se ob zadnji furi proti morju resno načudil sledečemu odseku.... še dandanes me zanima kaj je pil projektant.... oz koliko je pil....
Hupserček pri 35-40km/h še zdaleč ni nedolžen....
to je pa še ene par slikc Kranjskogorskega ponosa
www.google.si/maps/@46.490248 ,13.757683,3a,75y,96.54h,59.77 t/data=!3m6!1e1!3m4!1srm6k1N0q h4KiSHfAvVeohA!2e0!7i13312!8i6 656?hl=sl
www.google.si/maps/@46.491025 ,13.740572,3a,75y,83.45h,57.81 t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPzJ-Uzd- oSHJoTJciFCZsg!2e0!7i13312!8i6 656?hl=sl
www.google.si/maps/@46.489417 ,13.767964,3a,49.5y,85.06h,71. 71t/data=!3m6!1e1!3m4!1syVhwN8 P_c0iKIfenbeQivg!2e0!7i13312!8 i6656?hl=sl
Do nedavnega je cesta med Bičem in Dobom bila res kategorija 50 odtenkov asfalta, nato je nekdo končno prišel k pameti.
@bine1: Ta cesta v Kranjski Gori je bila narejena davno, davno pred sedanjo kolesarsko stezo in res ni v ponos. Je pa kljub takšnem asfaltu veliko boljša od gornjih novih kolesarskih stez.
Mosad, če si že to slikal, bi lahko tudi lepše dele steze, ki jih je več, kot samo teh 200 m...
ni samo teh 200 metrov.. in to so slike iz 2013. Od takrat je v podobnem stanju skoraj vseh 5km od Kranjske do Rateč.
Ne vem kako Italjanom uspe da je njihov del kljub temu da je starejši še vedno v dobrem stanju... aja... lokalci kolesarske v italije ne uporabljajo za vožnjo s kmetijsko mehanizacijo. Pri nas smo pa namesto da bi z EU denarjem naredili pravo kolesarsko stezo, lokalnim kmetijskim lobijem prenovili cesto in to EU prodali kot kolesarsko stezo.
Hja, kolesarske poti smo sicer sprojektirali tudi za motorni promet, vendar ko smo to želeli prodati v EU kot kolesarsko pot, so nas gladko zavrnili. Tako, da imamo sedaj kolesarske poti primerne samo za kolesarski promet, dovoljuje pa se vožnja tudi motornemu prometu...
No saj v Italiji ni skoraj nič kaj bolje...asfalt se je že začel počasi gubati ("trese ko svina", če greš hitro), res pa je, da ni še nič zdrobljenega asfalta.
Najbolj problematičen del pa je skozi Valbruno, tam je cesta v izredno slabem stanju. K sreči pa so že zgradili kolesarsko pot mimo Valbrune. Ravno tako pa je nov odsek kolesarske poti mimo kraja Malborghetto, tako da sedaj ni več potrebno prečkati hudournika.
Če ne bi lokalcu dovolili prometa z kmetijsko mehanizacijo in ostalo motorno kramo, se bojim da ata ne bi dali dovoljenja za gradnjo. In potem ne bi bilo niti tega.
Tako nekako se dogaja z kolesarsko stezo, ki bi potekala ob Selški Sori od Dolenje vasi do Zalega loga v Selški dolini. No, nekateri ne dovolijo gradnje kljub temu, da bi stezo še naprej lahko uporabljali za vožnjo s traktorji. Pot namreč že obstaja (različno širok KOLOvoz), in jo z gorci kar redno uporabljajo(mo), vsaj del med Dolenjo vasjo in Studenom.
Pozdravljeni!
Kupujem prvo cestno kolo in sem/bom novinec v cestnem kolesarstvu. Sedaj imam sposojeno specialko, da bi videl če je to zame in - je :)
Odločil sem se, da bom cestno kolo uporabljal tudi za pot v službo - 20km v eno smer, kar mi danes znese 40minut.
Ugotovil sem, da je cesta na poti v službo vse prej kot idealna, kar prej kot voznik avta in tekač niti nisem opazil oz. ni bilo moteče. Razpokan asfalt, izstopajoče flike, lukne, ležeči policaji pri 30km/h, 100m utrjenega makedama in par skokov čez robnike.
Mene pri vožnji to niti toliko ne moti - je pač bolj dinamična, "tehnična" :)
Zanima me kaj to pomeni za obrabo kolesa okvir? vilice? obroči?... so tudi menjalniki občutljivi na tresenje? ...karbon, aluminij?
...bi bilo vam škoda novega kolesa za tako pot v službo? :)
Hvala za mnenja.
Lp! :)