34/28 je isto kot 39/32.
Občutek na 39/28 je enak kot na 34/24 oziroma 34/25. Probaj, kam s tem zlezeš, pa boš videl!
Tehnično gledano imaš razmerje na 39 -1,39, na 34 pa 1,21, to pomeni, da lažje premaguješ klance z 34. Kot začetniku ti bo lažje z 34
aha, hvala za info pol pa res najboljš dobit 50/34, da ne bo težav pol :-)
NABAV KOMPAKT(50/34) na hujše razmerje greš lahko še vedno s naslednjik kolesom! Verjami! bolš da ti pod hrib mogoč kako zmanka, kot paaa v hrib!!!! Pa kot začetnik odvisno kak maš kondicijo, pa "predbazo". mislim da ti tut s 34(spredaj) 28(zadaj) lahko na kakem klancu zmanka kakšen zob, oz. kondicije(sam more bit res "jeben" klanc)...
Za ravnino se ne sekirat! s kadenco 90 pa na 50 spredaj zadaj 11... ma nevem, kak jst pr seb spremlam gre 45kmh(pa zdržim komaj kako minuto)....
GOVORIM IZ LASNIH UGOTOVITEV IN "TESTIRANJ"(po parih letih kolesarjenja se mam še vedno za začetnika) :) :) :)
niti ne pomislim da bi na klasiko prešaltal- NIKOLI VEČ! :)
Zanima me ali lahko pri klasiki menjaš mali verižnik iz 39 na 34.Ker razdalja med vijaki ni ista?Ali obstaja verižnik 34 ki bi pasal na klasiko?
Lp
Premer lukenj je pri klasiki večji (130BCD), tako da na žalost ne. Najmanjša opcija ti je 38T mali zobnik... Edina možnost je kak zob več pri izbiri zadnjega verižnika. Je pa Campagnolo sedaj naredil na trg poslal novo serijo gonilk, na kateri lahko menjuješ klasične in kompakt verižnike poljubno...
Hvala za info,se mi je zdelo da ne gre tako :).
@riso:Tehnično gledano imaš razmerje na 39 -1,39, na 34 pa 1,21, to pomeni, da lažje premaguješ klance z 34. Kot začetniku ti bo lažje z 34
Prvih nekaj desettisoč kilometrov nihče ne potrebuje težkih prenosov.
..."na žalost", "zdelo"
Verižniki gonilk 53/39, npr. Miche, imajo manjši delilni krog;
torej je tak križ univerzalen tudi za compact verižnike...
Imam gonilko 52/39 zadaj 8 prestav in zadaj 26, 30 na najvišjih zobnikih ( 8prestav). Po ravnem je hitra in večjega zobnika skorajda ne uporabljam imam pa težave v klance, v ta hude me malo zmanjka in bi rad zamenjal za malo manjšo gonilko ampak ne vem kakšno ? Velik sem 173 in mi je mehanik enkrat omenil da je zdajšnja gonilka za višino od 180 cm naprej. torej bi rabil manjšo ?
@Ferdo:Imam gonilko 52/39 zadaj 8 prestav in zadaj 26, 30 na najvišjih zobnikih ( 8prestav). Po ravnem je hitra in večjega zobnika skorajda ne uporabljam imam pa težave v klance, v ta hude me malo zmanjka in bi rad zamenjal za malo manjšo gonilko ampak ne vem kakšno ? Velik sem 173 in mi je mehanik enkrat omenil da je zdajšnja gonilka za višino od 180 cm naprej. torej bi rabil manjšo ?
Malce si pomešal podatke. Dolžina gonilke je eno in število zob na zobnikih nekaj čisto drugega.
Doložine gonilk so različne, od 170 mm naprej. Npr.: 172,5mm, 175 mm. Zate bi bila najbrž najbolj ustrezna dolžina 172,5 mm.
Će imaš zadaj največji zobnik s 30-imi zobmi, potem bo OK, razen če si res star in ne boš nič več natreniral. Potem je varianta kompaktna gonilka, 50/34 ali kaj podobnega.
star sem 30 in šele mislim začet trenirat imam pa kot pravim zadaj 28 30 kaseto, zaradi zmanjšanja teže kasete bi rad dal 11 -28 kaseto 8prestav in spredaj krajšo gonilko sedaj je 175mm in malo manjšo naprimer za 50/36 če obstaja. Potem bi bilo mislim da optimalno.
@Ferdo:star sem 30 in šele mislim začet trenirat imam pa kot pravim zadaj 28 30 kaseto, zaradi zmanjšanja teže kasete bi rad dal 11 -28 kaseto 8prestav in spredaj krajšo gonilko sedaj je 175mm in malo manjšo naprimer za 50/36 če obstaja. Potem bi bilo mislim da optimalno.
Tvojega opisa zobnikov zadaj ne razumem. In, če smem pripomniti, enasjstke še nekaj časa, če sploh kdaj, ne potrebuješ.
@DaisyDejzi:@Ferdo:star sem 30 in šele mislim začet trenirat imam pa kot pravim zadaj 28 30 kaseto, zaradi zmanjšanja teže kasete bi rad dal 11 -28 kaseto 8prestav in spredaj krajšo gonilko sedaj je 175mm in malo manjšo naprimer za 50/36 če obstaja. Potem bi bilo mislim da optimalno.
Tvojega opisa zobnikov zadaj ne razumem. In, če smem pripomniti, enasjstke še nekaj časa, če sploh kdaj, ne potrebuješ.
enajstko še kako uporabljam dejansko vsakič ko se peljem najhitreje, skupaj z zobnikom 39 spredaj. Bolj je problem ko velikega zobnika 52 sploh ne uporabljam niti ne rabim. Nabavil sem zadaj kaseto 11-32 (11-13-15-18-21-24-28-32) in gre dobro tudi v klance z obstoječo gonilko 52/39
@Ferdo:@DaisyDejzi:@Ferdo:star sem 30 in šele mislim začet trenirat imam pa kot pravim zadaj 28 30 kaseto, zaradi zmanjšanja teže kasete bi rad dal 11 -28 kaseto 8prestav in spredaj krajšo gonilko sedaj je 175mm in malo manjšo naprimer za 50/36 če obstaja. Potem bi bilo mislim da optimalno.
Tvojega opisa zobnikov zadaj ne razumem. In, če smem pripomniti, enasjstke še nekaj časa, če sploh kdaj, ne potrebuješ.
enajstko še kako uporabljam dejansko vsakič ko se peljem najhitreje, skupaj z zobnikom 39 spredaj. Bolj je problem ko velikega zobnika 52 sploh ne uporabljam niti ne rabim. Nabavil sem zadaj kaseto 11-32 (11-13-15-18-21-24-28-32) in gre dobro tudi v klance z obstoječo gonilko 52/39
11-32 maš dovolj, da premagaš vse klance. Jst mam tud compacta, pa mam vadaj 11-28 in še nisem srečal klanca kamor se ne bi mogel povzpeti s svojimi 110kg +. 11ko pa seveda lepo uporabli in ne poslušat druge, da nečesa ne rabiš ker kao ne boš zmogu, ker tukaj te takoj vsak oceni za amaterja brez osnovne kondicije, če se ne spoznaš preveč na kolesarstvo ;)
@Ferdoenajstko še kako uporabljam dejansko vsakič ko se peljem najhitreje, skupaj z zobnikom 39 spredaj. Bolj je problem ko velikega zobnika 52 sploh ne uporabljam niti ne rabim. Nabavil sem zadaj kaseto 11-32 (11-13-15-18-21-24-28-32) in gre dobro tudi v klance z obstoječo gonilko 52/39
11ko zadaj uporabljaš, 52 spredaj pa ne ... zanimiv način izbiranja prestav ... Kaj pa 52 spredaj in kak večji zadaj še nisi preskusil?
Sedaj mi je vse jasno.
@byteminister:@Ferdo:@DaisyDejzi:@Ferdo:star sem 30 in šele mislim začet trenirat imam pa kot pravim zadaj 28 30 kaseto, zaradi zmanjšanja teže kasete bi rad dal 11 -28 kaseto 8prestav in spredaj krajšo gonilko sedaj je 175mm in malo manjšo naprimer za 50/36 če obstaja. Potem bi bilo mislim da optimalno.
Tvojega opisa zobnikov zadaj ne razumem. In, če smem pripomniti, enasjstke še nekaj časa, če sploh kdaj, ne potrebuješ.
enajstko še kako uporabljam dejansko vsakič ko se peljem najhitreje, skupaj z zobnikom 39 spredaj. Bolj je problem ko velikega zobnika 52 sploh ne uporabljam niti ne rabim. Nabavil sem zadaj kaseto 11-32 (11-13-15-18-21-24-28-32) in gre dobro tudi v klance z obstoječo gonilko 52/39
11-32 maš dovolj, da premagaš vse klance. Jst mam tud compacta, pa mam vadaj 11-28 in še nisem srečal klanca kamor se ne bi mogel povzpeti s svojimi 110kg +. 11ko pa seveda lepo uporabli in ne poslušat druge, da nečesa ne rabiš ker kao ne boš zmogu, ker tukaj te takoj vsak oceni za amaterja brez osnovne kondicije, če se ne spoznaš preveč na kolesarstvo ;)
A si prebral do konca? 39/11??? Kaj 52 je pa za okras?
@gorann3: ce mas 39 pol niti ne rabis 53
35km/h komot vozis po ravnem
:)
Kdor se vozi po ravnem 35 km/h, ne potrebuje specijakle. Ne, da je ne sme imeti, le potrebuje je ne.
@SODROVC:@gorann3: ce mas 39 pol niti ne rabis 53
35km/h komot vozis po ravnem
:)Kdor se vozi po ravnem 35 km/h, ne potrebuje specijakle. Ne, da je ne sme imeti, le potrebuje je ne.
Torej za silo bi še šlo, v primeru, da ni vetra v hrbet?
pri 39 se mi zdi najbolj uporabno to da imaš manj dela proti compact gonilki (vsaj po ravnem). Za hude klance navzdol nad 55 km/h pa prešaltam tudi na 52
@SODROVC:@gorann3: ce mas 39 pol niti ne rabis 53
35km/h komot vozis po ravnem
:)Kdor se vozi po ravnem 35 km/h, ne potrebuje specijakle. Ne, da je ne sme imeti, le potrebuje je ne.
ko da je 35km/h nizka hitrost
27 km/h povprečna je za rekreativca že odličen rezultat.
@Ferdo
Glede na napisano je zate definitivno compact primernejša kombinacija.
Praviš, da 52 zelo redko rabiš...to je zgrešeno, če na ravnini goniš 39/11 to ne pomeni, da boš 52 pršparal in jo na bolhi prodal kot novo, ampak boš prej ketno uničil, pa zobnike tudi, ker goniš ketno v diagonalnem položaju...praviš, da imaš tako manj dela...ej, če ti je taka muka šaltat spredaj je nekaj narobe z menjalnikom ali s tvojimi rokami...
Standardna dolžina gonilk je 172,5 mm in to nas goni velika večina...
Smešna se mi zdi izjava, da boš dal zadaj 11-28 namesto 11-30, da bi zmanjšal težo...no na koncu si pa nabavil 11-32...kar je pravilno, če si se prej v klance mučil...
Po moje si ti nekje nabavu eno staro kolo z nekoliko eksotičnimi komponentami, ki se ti je zdelo poceni, zdaj boš pa za postopno menjavanje komponent zapravil toliko, da te bo stalo, skoraj kot novo...
Poceni nakup je dostikrat najdražji nakup...vsaka šola nekaj stane...
Tipično za začetnika... tudi sam sem na tripli na začetku gonil tut po ravnem kar na srednjem zobniku, ker mi je bilo pretežko na tavelikem. Sam sem imel 12-25 kaseto. Z 11-28 kaseto pa ne bi smel bit problem vozit na veliki šajbi. Boš pa moral mal noge ojačat pol bo pa šlo. Večji problem je z 39 vozit v klance. Nabav kompakta kot so ti rekli pa bo. Klasiko itak vozijo samo tisti, ki hodijo na tekme ali pa tisti malce starejši kolesarji, ki so že od nekdaj navajeni klasike.
Zdravo!
zanima me, koliko je omenjena gonilka težja v klancih kot compact 50/34, zadaj mislim da je 28 največji, a vseeno sm začetnik in prvo cestno kolo. Se mi jo splača zamenjati, ali bom fino pridobil na hitrosti? Hvala lepa