če ti hitrost meri preko GPS, potem obseg kolesa ni pomemben. Glede na to, da poročaš o "skakanju" hitrosti predvidevam, da ti jo meri preko GPS.
Ja morda nisem želel pisati celih romanov, ampak ob izključenem signalu gps se stanje ni izboljšalo.
Kje je smisel potem gpsa?
Torej se nisva razumela. Kolikor poznam Garmin, se hitrost meri ali prek ANT+ senzorja, ali preko GPS. Če imaš senzor, potem ti ne vem odgovora. Meni skače (včasih) hitrost takrat ko imam Garmina na kolesu, ki nima senzorja hitrosti in jo merim preko GPS.
Aja..smisle GPS je v tem, da ti beleži kje si vozil oz. si doma naložiš traso, katero ne poznaš 100% in te potem na terenu usmerja.
Razumem. ampak zaenkrat imama edino pametno razlago to, da jaz ne vem kaj je to "velikost kolesa" in dajem obseg namesto npr. premera.
ampak v tem primeru bi morala biti razlika v hitrosti za Ludolfovo število Pi in ne x2.
ZDej sm ponastavil nastavitve. Bomo vidl jutr.
Garmin meri hitrost preko senzora ANT+, če pa izgubi signal z ANT+ sezorjem pa prestavi na GPS merjenje. Velikost kolesa pomeni, da vneseš obseg kolesa. Katero verzijo softwera imaš??
Nekaj sem updejtou na začetku tedna. takle je izpis iz garmin connecta:
Garmin Edge 510, 2.70.0.0
če se prav spomnim, je to zadnja verzija
zdej ko sem ponovno vse nastavljal, sem opazil, da gre res za obseg. naslednji korak je, da grem zdajle na senzor gledat če ima signal od ant+.
PS: a se je men sam zdel, al je 5minut nazaj nekej treslo po barju??? :)
definitivno je bil potres...sem milil da sosedovi mulci skačejo...;)
Tako je preveri signal ANT+. Po potrebi ponovno sinhroniziraj. Sicer pa hitrost tudi preko GPS ne sme tako skakat!
p.s. ja, kar lušen potres je bil.... www.arso.gov.si/potresi/obves tila%20o%20potresih/aip/
Ok, sedaj sem premaknil senzor na špici za 4-5milimetre ter palčko še malo bolj približal (delovalo je tudi sedaj, samo lahko pri teh naših luknjah kaj hitro premakne izven meja), preveril povezavo z GSC10, sinhroniziral.
V spalnici deluje :) bomo vidl jutr zjutrej.
HVALA OBEMA!
Zakaj sploh ročno vnašaš obseg kolesa, garmin ti to avtomatsko izračuna po 500 metrih vožnje ?
evo, po današnji furi zgleda da bo štimalo. me preseneča, da se je senzor po 300km tako izmaknil (s prejšnjimi števci nisem imel takšnih izkušenj).
še 1x hvala za pomoč.
obseg sem dal ročno v mašinco zaradi tega, ker bi avtomatski obseg garmin računal iz gps-a, kar pa spet nebi bilo 100% točno. pač ne zaupam zadevi. pa tudi nisem dal toliko denarja, da bom zdej nekej "na pol" naredu.
Zdravo, ko smo že pri 'problemih': ali opaža še kdo, da je prikaz naklona praktično neuporaben, meritve skačejo na 1-2 sekunde tudi za 5-10 stopinj, neuporabnot pa se zvišuje z hitrostjo...
To je znani hrošč na 510-tki...gospodom iz Garmina se jebe za nas uporabnike...niso ga uspel porihtat niti po tretjem updateu FW...sramota!!!
Na 500 - ki je , da si nastavil višinsko točko in ko si ga prižgal se je na njo nastavil, seveda ne smeš biti daleč od tam.
Saj lahko nastaviš večje število točk in jih shraniš. Jaz v Grižah imam nastavljeno točko 284 vm in ko sateliti iščejo , prvo pokaže napačno višino , odvisno od vremena al kaj vem od čega, ko pa pritisnem start da na 284 vm , oziroma kaj imaš nastavljeno.
vsak GPS z baričnim višinomerom je potrebno pred vsako uporabo kalibrirati, saj je višina odvisna od terutnega zračnega tlaka, ki je pa vsak dan drugačen ( vreme) sprememba tlaka 1 milibar je sprememba višine za okoli 28m. zanimivo je pogledati, ko se med aktivnostjo vreme slabša ali boljša , kako se obnaša merje nm.
@lojzep:vsak GPS z baričnim višinomerom je potrebno pred vsako uporabo kalibrirati, saj je višina odvisna od terutnega zračnega tlaka, ki je pa vsak dan drugačen ( vreme) sprememba tlaka 1 milibar je sprememba višine za okoli 28m. zanimivo je pogledati, ko se med aktivnostjo vreme slabša ali boljša , kako se obnaša merje nm.
Da potrdim komentar lojzep-ja ---- začel sem v sončnem vremenu, končal pa v nalivu (začel in končal sem pred blokom - na isti n.m.v. :) )
korekcijo nmv lahko urediš v programih kjer shranjuješ svoje treninge
treninge urejam z elevation correction plugin sporttracks, tako da naknadno urejati ni problem, kalibrirati moraš, če želiš vedeti nmv med samim treningom.
imam pa eno vprašanje, ali pozna kdo kakšen program da jemlješ podatke ditekt s hrm pasa z bluetooth v4 povezavo na računalnik na windows xp.
Na GARMIN CONNECTU že nekaj časa ne morem ustvariti nove trase - COURSE CREATOR; problemi se pojavljajo tudi pri MY CONNECTIONS, tako, da ne morem prebrati ali oddati comentarja...??? Ima kdo kašno idejo? So mogoče kakšne živalice na delu???
@jeti: Moj nasvet, stran od connecta.Jeti, se pravi da tudi posodobitev programske opreme odsvetuješ. Meni javlja nadgradnjo programske opreme pri 510-tki.
ima kdo težave s 510ko pri hoji v hribe ? namreč, meni kaže neke čudne vrednosti kar se tiče hitrosti/tempa ter razdalje, s tem posledično je tubi čas gibanja mnogo krajši kot dejansko (avto stop imam izklopljeno, interval beleženja pa 1s)
pri uvozniku so mi enoto enkrat že zamenjali, pa je isto. Potem ko sem jim težil z emaili so mi poslali email, kao direkt iz garmina :
Dobil sem odgovor iz Garmina. V edgu 510 so algoritmi prilagojeni kolesarjenju zato je pri uporabi peš normalno da pride tak graf. Žal tukaj ne moremo narediti nič, ker je naprava namenjena kolesarjenju in ne hoji peš.
sedaj me pa zanima če ima še kdo podobne probleme ? Meni se to pač ne zdi OK
Verjetno bo držalo. 510 ima notri čip, ki ne zaznava gibanja pri zelo malih hitrostih. Kot vidim si hodil v hrib, kjer je bila hitrost zelo majhna in naprava ni zaznala gibanja. Nasplošno so GPS podatki pri malih hitrostih zelo nenatančni. Če maš možnost si sposodi kako pohodno ali tekaško varianto in primerjaj rezultat. Po mojem z samo napravo ni nič narobe.
sem primerjal z edge 500 in je bila občutna razlika..
tega res nisem pričakoval od naprave za slabih 400€
Jaz sem poizkusil spremeniti nastavitve min. hitr. v klanec (1,6 km/h), pa mi ni uspelo. Če bi, potem bi deloval tako dobro, kot navaden kolesarski števec. Čudno, ko pa stojim pri miru, pa kaže, da se gibljem s hitostjo tudi do 9 km/h. Ga motijo sateliti, od katerih dobiva signale. Sicer pa imam za natančne podatke vedno v uporabi kolesarski števec, garmin pa le zanavigacijo po nepoznanih krajih in za shraniti sledi.
Še raje kot Edge 500 pa uporabljam Oregon 300, ker lahko shranim sledi za več dni (vsako posebej), pa še vse podatke o skupni poti imam na koncu. Ali pa morda zato, ker ga bolj obvladam.
Živjo!
Imam praktično nov garmin edge 510, uporabljam ga dober teden. Danes se mi je pojavila težava saj mi noben računalnik naprave ne zazna več. Do zdaj sem aktivnosti normalno nalagal, danes pa mi računalnik da opozorilo, da naprave ne pepozna, tudi garmin connect naprave ne zazna.
Polni pa se še vedno normalno prek USB.
je kdo že naletel na podobno težavo?
Zdravo,
mogoče že obstaja podobna tema, ampak vseeno odpiram novo, glede na to da je model dokaj nov.
Torej, v nastavitvah ročno nastavim obseg kolesa. Vključim GSP+GLONAS. GLONAS naj bi bil dopolnjen sprejem signala, kar naj bi izboljšal sprejem GPS signala tudi v zaprtejših prostorih (soteske, ...). OK, se pravi bi morali biti podatki GPS še točnejši.
PROBLEM: Ob kolesarjenju mi hitrost neprestano skače med dejansko in takšno, da je praktično prikazana hitrost x2. Včeraj je bilo bolje, danes pa je hitrost praktično dobre 2 ure kazalo x2.
Jasno da je zelo moteče, saj so tudi ostali podatki, ki so računski (npr: prevožena pot) napačni.
hmm, kaj pomeni "velikost kolesa" v meniju? polmer, premer, obseg?!?!
Ima kdo morda kakšen predlog kaj naj storim, da izboljšam situacijo?
Hvala vnaprej.