Če je kolo tehnično brezhibno in ne potrebuje nekega vzdrževanja v smuslu, da je potrebno zamenjati peste, gonilno os... potem ostani na tem kolesu, dokler ti služi.
Če se voziš po asfaltu in nimaš nekih "tekmovalnih" ambicij, potem ne potrebuješ 29", ki so pač trend trenutno. Verjetno ravno iz razloga, ker pri 26" ne morejo več izumljati tople vode, industrijo pa je potrebno še vedno poganjati naprej...
Če pa potrebuješ novo kolo kot motivacijo, da boš več kolesaril...potem pa...
ali j emožno zamenjati prestave na obstoječem kolesu?
sem tudi že razmišljal v tej smeri kot praviš,dejansko dela dobro,le menjalnik ga včasih pobiksa-deore mislim da je
ker pa bo treba sinu kupit novega sem razmišljal,...
Kdaj si na kolesu nazadnje zamenjal zajle in bovden?
Tudi če je potrebno zamenjati samo menjalnik to ni takšen strošek v primerjavi z nakupom novega kolesa. Kot je napisal crnitulipan, če kolo lepo teče ne kupovat novega razen če je kakšen € odveč. HEHE
@crntulipan:Kdaj si na kolesu nazadnje zamenjal zajle in bovden?
jih sploh nisem menjal,ker enostavno nisem prevozil veliko,razen v zadnjih dveh letih
moje mnjenje....če se ti ne mudi z nakupom, odpelji svoje kolo na dober! servis, da kolo strokovno pregledajo, zamenjajo če je kaj potrebno. Kolo ti za enkrat kot te razumem dobro služi.
Če boš hotel kaj več/nekaj novega pa si vzemi več časa in čez zimo naštudiraj, beri forume, hodi po kolesarskih trgovinah in si na pomlad omisli novo kolo
pozdrav
Mislim, da je potrebno definirat kaj je zate veliko oz. malo kilometrov, kolo vsekakor potrebuje občasno servis in menjavo nekaterih vitalnih delov, ki se izrabijo, da ne govorimo o vzdrževanju kolesa, potem pa moraš tudi vedet kje in koliko se boš vozil, univerzalnih gum, ki bi bile za asfalt in za spust po gozdu po mojem mnenju enostavno NI, pa čeprav se najdejo zagovorniki nasprotnega, če je potreben večji vložek v staro kolo vsekakor razmisli o nakupu novega, vse pa v cenovnem razredu ki zadostuje tvoje potrebe, ne samo zaradi mode, moj nasvet je za 29" 100 %
Moje mnenje pa je naslednje...
Če je v igri asfalt, švoh makadam in korenine, potem je 29" hardtail edina pametna izbira.
V primeru da korenin ni, bi pa na 29" montiral ožje gume oz. bi razmislil o nakupu malo boljšega treking bicikla. Če se spomnim 15 let nazaj, sem s trekingom prevozil marsikaj :) Seveda so bile vilice trde, zato ti današnji TOP trekingi z zračnimi vilicami in hidravliko nudijo boljše užitke. Ni pa treking za ekstremne klance (ala Šunce proti Kranjskemu Raku).
Kakorkoli se boš že odločil, se splača dat nekaj € več. Jaz sem dal 10 let nazaj približno 1.000€ (preračunano iz SIT) za 26" MTB. Še danes dela odlično! Ne vozim se več po koreninah in slabih makadamih, zato mi misli počasi uhajajo na nekaj takega... www.pulzar.si/kolesa-bergamon t-treking-helix_93.html . Za udobno nabiranje kilometrov po asfaltu in dobrem makadamu, bi bla po moje fajn zadevca.
LP
treking za 1300eur
@gorann3:treking za 1300eur
Uf, cena je res navita :) OK, za trekinga z dobro opremo dam max 800€, preostalih 500 oz. 549 pa raje porabim za zimske gume za avto . Hvala gorann3 za streznitev, haha!
@MatMat:Moje mnenje pa je naslednje...
Če je v igri asfalt, švoh makadam in korenine, potem je 29" hardtail edina pametna izbira.
V primeru da korenin ni, bi pa na 29" montiral ožje gume oz. bi razmislil o nakupu malo boljšega treking bicikla. Če se spomnim 15 let nazaj, sem s trekingom prevozil marsikaj :) Seveda so bile vilice trde, zato ti današnji TOP trekingi z zračnimi vilicami in hidravliko nudijo boljše užitke. Ni pa treking za ekstremne klance (ala Šunce proti Kranjskemu Raku).
Kakorkoli se boš že odločil, se splača dat nekaj € več. Jaz sem dal 10 let nazaj približno 1.000€ (preračunano iz SIT) za 26" MTB. Še danes dela odlično! Ne vozim se več po koreninah in slabih makadamih, zato mi misli počasi uhajajo na nekaj takega... www.pulzar.si/kolesa-bergamon t-treking-helix_93.html . Za udobno nabiranje kilometrov po asfaltu in dobrem makadamu, bi bla po moje fajn zadevca.
LP
lansko leto sem naredil cca 300km-mešano asfalt,gozd
letos jih je blo cca 500km pa verjetno bodo še,v večini mešano asfalt,makadam,..
to je zelo malo v primerjavi z vami,to vem
za kakšen denar se potem splača kupit?
je res 29 col tolk boljše od 26 col,katerega dobiš že kar dobrega glede na to da jih 29 colski izpodrivajo
kaj je v bistvu prednost 29 colskih,kakšne so tiste razlike med firmami?
ima mogoče kdo med vami težave z hrbtenico in da je ugotovil da mu mogoče kateri okvir bolj ugaja?
sam namreč imam kar resne težave,tako da sem si nabavil tiste dodatne ročke,da s emalce poravnam kadar je hudo
v čem je pravzaprav razlika med scott,canondale,trek,schwin,b ianchi,......,kaj je tisto kar jih razlikuje med seboj
kateri menjalnik je tisti ki se ga za take potrebe splača vzet
hvala
@nacnac:kaj pravite na tega? www.univega.com/de/bikes/mode lle-2013/category/cross-4/sub c ategory/0/model/terreno-300-2 7 -g-deore.html?tx_dcwproductdb f e_pi1[img_id]=1 &cHash=cf9e0c75c728741eb2 6 4f7469234ecf6
Ja, za rekreativno rabo je popolnoma ok! Je pa danes tako, da imajo samo še nižji rangi trekingov V-zavore, ostalo gre vse na disk.
@heron:@MatMat:Moje mnenje pa je naslednje...
Če je v igri asfalt, švoh makadam in korenine, potem je 29" hardtail edina pametna izbira.
V primeru da korenin ni, bi pa na 29" montiral ožje gume oz. bi razmislil o nakupu malo boljšega treking bicikla. Če se spomnim 15 let nazaj, sem s trekingom prevozil marsikaj :) Seveda so bile vilice trde, zato ti današnji TOP trekingi z zračnimi vilicami in hidravliko nudijo boljše užitke. Ni pa treking za ekstremne klance (ala Šunce proti Kranjskemu Raku).
Kakorkoli se boš že odločil, se splača dat nekaj € več. Jaz sem dal 10 let nazaj približno 1.000€ (preračunano iz SIT) za 26" MTB. Še danes dela odlično! Ne vozim se več po koreninah in slabih makadamih, zato mi misli počasi uhajajo na nekaj takega... www.pulzar.si/kolesa-bergamon t-treking-helix_93.html . Za udobno nabiranje kilometrov po asfaltu in dobrem makadamu, bi bla po moje fajn zadevca.
LPlansko leto sem naredil cca 300km-mešano asfalt,gozd
letos jih je blo cca 500km pa verjetno bodo še,v večini mešano asfalt,makadam,..
to je zelo malo v primerjavi z vami,to vem
za kakšen denar se potem splača kupit?
je res 29 col tolk boljše od 26 col,katerega dobiš že kar dobrega glede na to da jih 29 colski izpodrivajo
kaj je v bistvu prednost 29 colskih,kakšne so tiste razlike med firmami?
ima mogoče kdo med vami težave z hrbtenico in da je ugotovil da mu mogoče kateri okvir bolj ugaja?
sam namreč imam kar resne težave,tako da sem si nabavil tiste dodatne ročke,da s emalce poravnam kadar je hudo
v čem je pravzaprav razlika med scott,canondale,trek,schwin,b ianchi,......,kaj je tisto kar jih razlikuje med seboj
kateri menjalnik je tisti ki se ga za take potrebe splača vzet
hvala
Kaj je razlika med firmami? Nekdo obožuje znamko A, drugi B, tretji pa Ž. Isto kot pri avtih. Če kupuješ nov avto za 12.000 €, dobiš približno enake zadeve (velikost, oprema...). Če mene vprašaš, bistvenih razlik ni. Poizkusi nekaj proizvajalcev zaradi geometrije kolesa in vzami tistega ki ti najbolj sede...ni velike znanosti pri tem.
Če le lahko, se jaz držim znamk ki jih poznam že dlje časa in jim zaupam.
LP
Pozdravljeni
gled ena to,da se me kolesartsvo čedalje bolj prijemlje,razmišljam o nakupu novega gorskega kolesa
trenutno vozim Bianchi,5 let star,26 col,navadne zavore,24 prestav
zamenjal sem gume,tako da je po asfaltu sedaj hitreje,vendar glede na to,kaj se trenutno prodaja mi je jasno da je moje kolo zastarelo
zato vas prosim za pomoč,oz. nasvete na kaj biti pozoren,znamke,...., skratka čimveč nasvetov,namigov pomoči bi prosil. Ali je res 29 col toliko boljše od 26?
Moja višina je 170
Kolesarim rekreativno,sam in za familijo.dobrodošlo je v bistvu vse od asfalta do makadama,še posebej spusti je fino če so nekje po gozdnih poteh,....
hvala