Odoh ja u Vrancusku

Domov > Forum > Odoh ja u Vrancusku

Odoh ja u Vrancusku

SORTIRAJ PO:
Maratonac 21.09.2013 02:02

Ker sem ostal sam in z Sodrovcem nisva prišla skupaj z terminom , Foe je pa zadnji moment odpovedal , sem se odločil , da ne grem v Dalmacijo , ampak na podoben teren  Francoske riviere. Ke dol do St. Tropeza sigurno , če srečam B.B. se bom tu zadržal kakšen dan, potem pa nazaj. Sem na starega dirkalca montiral prtljažnik , brisage,  not pa vse tudi kohar na plin. Teža opreme pinklih 10 kg . Koleselji so pa od novega dirkalca . Odločil sem se pa za navadne pedale , kajti vozil bom čez veliko mest , namreč  z SPD tudi ne moreš hoditi po marmorju gostiln. Dost sem spraskal marmor v Benetkah zadnjikrat . Štartal sem v soboto zjutraj z zetkovim prevozom prevozom do Trsta , banda SŽ ne vozi v soboto ob potrebni uri, od tu  z vlakom do Benetk12€ -8.18 h , do Milana 17€  -11.16h in Genove 12€ 15.30h in prihodom na štart ob 18. 42h. Od Genove  pa 1 ura kolesarjenja in iskanja skritega terena za šotor .  Čakajo me San Remo, Monte Carlo Nica , Cannes in St Tropez. Nazaj grede pa bo šlo vse do Benetk z kolesom , preko , Genove, Tortone , Pavie , Milana , Garde jezera , Verone in Padove . Od Benetk nazaj pa zopet z vlakom do TS in LJ.

A GPS ? Vse mam v glavi in na enih 10 papirjih.  Otroci so me pa dodatno opremili z mini kamero , samo uporabljal jo bom pa za slike in ne video,  z super lahko in majhno spalko, ter z CORIS zavarovanjem , ker očitno ne želijo plačevati stroškov bolnice .

Ko se vrnem . če se , nč se ne ve , B.B mi je bla namreč zmeraj najljubša igralka,  bom opisal celo potovanje in potem stran odklenil , za vaša vprašanja. Če sem srečal princeso Ano na pol metra ni hudič , da neb mogoče tudi B.B .

Maratonac 27.09.2013 11:35

Zakaj takšen naslov. Bili so časi ko so naši gasterbajteri odhajali na zahod na delo. Ker je pa to moralo vedeti , da jim je sin v  Franciji , čim več ljudi , bili so pa tudi nepismeni in ker doma niso imeli telefonov, so hodili na PTT v kabine . Tu se jih je od petkih in sobotah trlo,  da v pošto nisi mogel. Na vsak podovor so prišli pa najmanj trije. In so se strpal v kabino in drli , kot da se pogovarjajo iz hriba . na hrib. Začetek pogovorjev je bil pa takšen. Alo je to  Vrancuska ali jel to Dojčland , pri tem pa imeli odprto priprta vrata kabin, kajti od njihovega smradu po štalah se v PTT ni dalo dihati, kaj šele v kabinah. Ja pa še na vezo so čakal najmanj pol ure. No in zato sem ker sem spremenil plan iz Dalmacije v Vrancusku hotel , da to sliši čimveč ljudi.

Maratonac 07.10.2013 13:24

 

 

Predno začnem pisati karkoli moram povedati sledeče: Od GENOVE do St.TROPEZA in nazaj do BENETK , MI NI NOBEDEN NITI ZATROBIL,  NITI PREHITEL tako, DA BI ZAKLEL, pa sem v klancih MONAKA zadrževal Ferrarije in ostale plemenite znamke.

Je na poti do tja in nazaj sploh kakšna nevarnost ? JE NI !!!!!!!! Bolj je nevaren katerikoli 1km odsek SLO ceste , vključno z  SLO kolesarskimi potmi. V M.C . me je obšlo toliko cabrioletov , da sem si na koncu zaželel , da me eden tko zahakla , da bom noter padu in takoj dobil prevoz do H ,  al pa da takoj poračunava moj strah in bolečine.

Nikjer nisem  srečal in videl nepravilno parkiranega avtomobila ,  niti videl nobenega avta ne osebe z Balkana,  razen ENE IZJEME .  .izda Dolenjska je svoj kombi parkiral na pločniku , ki ga je totalno zaprl,  in pol na štiripasovnici in kompletno prehod za pešce ,  ne boste verjeli kje .Ni važno, na glavni cesti pristanišča v Monte Carlu 20m od parkiranih 50m jaht

View FILE0071.JPG in slide show

 

View FILE0083.JPG in slide show

Hotel nasproti Casina

View FILE0068.JPG in slide show

Hotel Monte Carlo Bay, po moje najlepši od vseh

  Avti se ti umikajo pred semaforji in puščajo dosti prostora ob desni strani , da se nemoteno pripelješ mimo njih do križišča, LE PAZITI MORATE,  DA SE V TEM MOMENTU NE ODMIKA TUDI MOTORISTU , KI ŽELI PO LEVI STRANI DO SEMAFORJA.

TAM SO KOLESARJI ZAKON, kajti vse živo kolesari , kolesarke speljane pa po 10m širokih pločnikih ob obalah  San Rema, Nice in Cannesa, Frejusa, St. Tropeza.

V teh mestih je na vsakih 500m baza z kolesi za najem z kartico . V Nici je situacija takšna: 30 % kolesari, 40 % jih teče , 10 % rolerji ostalo pa hodi peš , vsi so pa na pločniku . Ko sem nazaj grede pripeljal v Nico ob19h , sem mislil , da vsi nekam zamujajo , ko sem videl te tekače , kajti ne gre ti v glavo njihovo število  v tako reprezentančnih  mestih . Hitrost za kolesa je omejena na 10, na nekaterih delih pa na 20km/h, kar je jasno označeno z talnimi oznakami . Kolesarka je na stikih z drugimi cestami , če ima prednost , CEL PREHOD  že pobarvana zeleno, če je regulirana z semaforjem , potem je zebrasto  zelena, če pa nimaš prednosti , je pa pobarvana rdeče. Tu imam vprašanje za tiste kmete z LJ kol. mreže. Zakaj so v LJ kolesarke pobarvane rdeče ? IDIOTIZEM  PAR EXELANCE , rečem jaz temu , k sm se glih iz F vrnil.

Važen napotek. SLO in I  imata za AC zelene smerokaze , za ostale cestne magistralke modre , medtem  ko imajo v F te barvne oznake obrnjene.

 www.google.com/imgres?imgurl= http://www.skibus.rs/assets/Up loads/Ostale-destinacije/Franc uska/4-Nica-promenade-des-angl ais.jpg &imgrefurl=http://www.skib us.rs/ostale-destinacije/franc uska/nica/ &h=480 &w=640 &sz=88 &tbnid=0OxPXMMedekoRM: &tbnh=92 &tbnw=123 &zoom=1 &usg=__10KKmZx1YNl9GkxGY-y zVx4E0CI= &docid=MFs6gyE2BfgvFM &sa=X &ei=45RHUtD7M4_LtAaw8oHgCQ &ved=0CGcQ9QEwBg

 Oglejte si kolesarko na najdražjem zemljišču Mediterana.in kje je !

 Tu se še lepše vidi :

 www.google.com/imgres?imgurl= http://upload.wikimedia.org/wi kipedia/commons/thumb/1/1b/Nic e-night-view-with-blurred-cars _1200x900.jpg/280px-Nice-night -view-with-blurred-cars_1200x9 00.jpg &imgrefurl=http://sl.wikip edia.org/wiki/Nica &h=210 &w=280 &sz=18 &tbnid=h3VvA7_vLW979M: &tbnh=93 &tbnw=124 &zoom=1 &usg=__UnXBIawfulP2_io5m6w I0JobUpw= &docid=2NcyWU4a57VCIM &sa=X &ei=45RHUtD7M4_LtAaw8oHgCQ &ved=0CGMQ9QEwBA

 

21.09 – 26.09 2013

Kolo : Wilier Triestina-Sora 8 b.  l. 87

Tripla z kaseto 13-26

Skupna teža opreme – okoli brez vode 12kg.  

Odvoženo 800km od predvidenih 1000 km z  8000vm

Čas potovanja 6 dni . Predvideno 10-11 dni . Skrajšano zaradi prihoda deževne fronte.

Odpovedale so mi pa roke v zadnji etapi.

1.dan  LJ avto do TS  -GE vlak in 80km kolo. – Albenga spanje dan od 10.00 -

2.dan  od 11.00 - 220km kolo , do 6.00h zjutraj

3.dan kamp St. Aygulf –spanje do 12.00 . 31km do St. Tropezain nazaj .                                  Spanje .

4.dan  od 11.00h  -

5.dan  do 6.00 h 220 km kolo do Albenge + vlak do Milana. Vlak do Garde,  od 19.00 – od Garde

6.dan  do 14.30 h 220km kolo do VE Mestre . Vlak do TS in avto LJ

 Da rezimiram potovanje  . TISTI ,  ki hvalite kolesarke Avstrije nimate pojma , kaj so kolesarke in to v svetovno znanih mestih , kjer je 1m2 več vreden kot suho zlato. Vreden toliko , da zraven ne morejo nobeni Hoferji, Lidli ali ostala šverc komerc banda , ampak so njihove trgovine po 3km od obale  ali ob močvirjih.

KOLESAR , bodisi NEDELJSKI ali pa mal bolj športen,  SI  MORA  ENKRAT PRIVOŠČITI IZLET V TE KRAJE. Načrt poti je lahko turističen z MTB , za malo boljše pol diverzantski,  takšen kot  moj z dirkalcem , ki sem ga še skrajšal na račun spanja.na 6 dni , od predvidenih 10-11 dni  , za kampelce pa diverzantski 4 dni z ruzakom in spalko in minimalno opremo. Kampi so po 10 € in 13 € v posezoni. Vlak je malo cenejši kor pri nas , zlasti pa IC po 9 €  v int. nakupu in z  200km/h -ni koles-  ,  lokalni vlaki oznak R ali RV  – vsi z oddelki za kolesa- pa VSI vozijo 140km/h.  Iz TS prideš v Albengo  600km , kot izhodišče  v 12h z 3x prestopanjem z potniškim RV vlakom in  ceno 61 € . Se pravi da povratna pride okoli 90 € , če se v povratku odločite tudi za etapo Garda , Verona, Vicenza , Padova, Mestre. . Mene so stale  61 € z kolesom 2x po 3.5 € -24h . Zapravil sem pa manj kot 50 € z 3 x po 1 € straniščnin in plačilom enega pira 6 € - me je mal zaneslo - skupaj. Še najdražje so me prišli geli in čokoladke kupljene v LJ in neuračunani v ta znesek.

Izhodišče kolesarjenja: Genova . žel. p , spomenik Amerigu Vespuciju

View FILE0155.JPG in slide show

 www.trenitalia.com/

 Vrnil sem se predčasno , kajti nisem odpeljal 1 in pol  etape zaradi grozeče črnih oblakov nad Genovo in severno v hribih . Zato sem , ko sem zjutraj ob prihodu na 60km do Genove,  videl situacijo in me je tudi že prej Francoz , tisti z pivom za 6€, oglasil sem se mu zanalašč na poti nazaj , opozoril na dež in z spoznanjem , da šotor ne zdrži dežja, ne zdrži niti jutranje rose , če se ga dotakneš , odšel na vlak ,  ob kompletni načrtovani trasi namreč gre ž. proga. Računal sem , da se bom do Milana naspal  v 3h vožnje , naneslo je pa tako  , da sem moral 2x prestopati in to na vlakih , ki jim končna postaja ni bila tudi moja. Direkten je odšel 1 h prej. In zgodilo se je to , da sem od 11.00 pa do polnoči naslednjega dne zatisnil oko za 10 minut na vlaku . Tu sem na sedežu pozabil mobi , za menoj ga je prinesel črnec, tik pred izstopom na postaji LdG-Desenzano . Zaspal pa nato po 400km vožnji  v parku Padove na klopci ob 6h naslednjega dne,  za eno uro pri +13°c se pravi tretjega dne in zopet bil buden do 16 h . Bil sem buden 53 ur nakar sem v vlaku VE- TS zaspal na tleh prtljažnega vagona , kot zaklan. . Moker pa nisem bil , razen v čudovitih lomljenih valovih 5km mivkaste javnih plaž Cannesa , St Tropeza  , Nice in San Rema.

View FILE0129.JPG in slide show

Vožnja kolesa po teh krajih , nudi najboljši in najbolj pikolovski ogled vsega , kar gre mimo tebe, kajti z avtom vidiš nič , ker parkirati nimaš kje, peš pa tudi ne,  razen obale v kakšnem mestu. Jaz sem pa videl skoraj vse in poleg tega še kompletno proučil,  kje potekajo kolesarke poti  Lungo Mare , kje pa se mora iti preko hriba.. Da,  vmes ni bil samo bicikel,  ampak tudi kopalo- pralni del , kajti na vseh plažah Francije in Italije , je na vsakih 100m tuš in pitna voda. Plaža , kjer so postavljene marele in ležalniki so pa plačljive od 7€ naprej. Kjer pa tega ni,  je to javna plaža., se pa voda , tuši in koši za smeti nadaljujejo v istem razmaku. Opereš sebe in vso opremo in jo z kljukicami pritrdiš na brisage , kjer se posuši ob vetru vožnje v dveh urah.

Očarala me je monumentalnost ž. postaje v Milanu , kjer je pod eno streho 25 tirov , postaja pa vsa v marmorju. Tu sem se pa naučil  uporabljati kot pred 50 leti zopet nove avtomate in to za nakup  žel. karte.

En USA , se mi je sam ponudil , da me slika , ko je videl , da se hočem sam. Pa me je zeznil , ker je pritisnil video , jaz pa nisem vedel in mi je to slikanje bilo krivo , da se mi je kartica v Veroni že napolnila in je foto crknil. Da je tudi sam biciklist  in bil navdušen nad mojim ciljem potovanja.

View FILE0008.JPG in slide show

 

 Kampov je kolikor hočeš . Če želiš malo prišparati lahko prvi dan in vsak drugi naslednji  spiš na  in kampiraš  divjaka. Za divjaka ni problema , samo zavleči se moraš v globino vasi , stran od morja, med polja. Jaz sem prvi dan kampiral na koncu poljske poti  , ki je vodila na njivo v kraju San Giorgo 2km pred Albengo Kakor koli izgledalo , da je ob cesti prostor za šotor , ga ni , ker je vse v ograjah privatnih parcel, kjer pa je že  malo prostora , je pa tudi postavljen smetiščni boks , z dvema plastičnima vrečama , ki segajo , pa ne bi smela,  skoraj do tal . Tako ima vsak tak zbirni center tudi svoje stalne stanovalce .

 Na plaži Cannesa sem se odločil ob 1h ponoči , da kampiram zavit v spalko brez šotora. Že sem začel kuhati špagete , ko prileti mimo mene pol miš pol podgana , kajti od mene10m  stran,  je bila njena menza . Smeti ni nikjer , kajti te baze so na plažah na 50m , na obcestnih P in zaustavljališčih , pa naj bodo  še tako majhni obvezne. Na celi poti nisem videl povoženega ježa , srečal pa sem v Nici dve povoženi , v Cannesu 1 živo in še eno povoženo podgano , plus tisto , ki je mene pregnala z plaže. Vse te čudovite plaže v nočnih urah varujejo podgane in zato ne računajte na nočno spanje na plažah ali ob parkiriščih. Dober fazon za povečanje nočnin. . V kampih pa teh visečih vreč za zbiranje smeti ni niti pod razno , ampak so edina možnost zaprti kontejneri in podgane nimajo svoje menze. Res pa je da nikjer ne vidiš odvrženega papirčka.

Ker sem vozil cele noči , sem videl komunalce , ki zalivajo vsako tratico posebej , motila me je voda , da mi potem guma ne pobere kaj in da se ne predre. Vsaka tratica je postrižena na 3cm .Letališče v Nici , pelješ se na 20m stran od parkiranih jetov,  ala naš državni  avion v dvojni dolžini 2km , da se začneš spraševati , če tle ni mogoče fabrka reoplanov. Računam na hitro , da če je problem vzdrževanje našega aviona od strani 2 miljonov prebivalcev , kolk miljard ljudi mora vzdrževati,  tele tle nabasane learejete ! Da o ladjah, to niso več jahte  še ne računamo. Ladje parkirane pred Monacom -ne kruseri -, pa takšnih dolžin , da je zgledal kot , da je na obisku 6. flota. Fazon jim je barvati jamborje v belo rdeče črte , zgledajo kot dimniki INE v Bakru , ker so takšnih višin , da se ne zaleti v njih kakšen amater pilot.

 Hoteli so ponoči tako čudovito osvetljeni , da ne prideš gledajoč njih nikamor naprej.

V Cannesu sem naletel na kraljevsko regato starodobnih lesenih jadrnic tipa Podgorka , še večjih od  20m , kot tudi samo 6 meterske, ki so se lesketale od mahagoni lakov in zlata mesinganih delov na njih. Samo ta pogled na te privezane stare dame v neverjetnem številu, mi je poplačal ves trud in denar te poti. Če bi bil moj svak z Brača zraven , se bi sigurno začela jokat .View FILE0133.JPG in slide show

 

 Francozi nimajo veze z angleščino , tud žandarji ne , le kakšne pogoje imajo za sprejem v službo in komunikacija poteka z rokami in li- la .Problema z orientacijo in vožnjo vzdolž cele Rivjere ni , razen prehoda pri Antibesu , kjer čez mesto sekaš polotok , no lahko greš tudi 20km naokoli LM in pa iskanje začetkov kolesarskih poti ob morju-LM .Nazaj grede me je vodil Francoz na dirkalcu skozi celi Antibes  , je letel po levi in desni , še po LJ se ne bi tako upal voziti . Kolesarka je od St. Lorenza do San Rema po trasi ukinjene dvotirne železnice , širine 6m , predori osvetljeni,  da te v oči zaboli, ob strani pa stebrički SOS telefonov , kot pri nas na AC .

Tale je dolg 1500m , na sliki se vidi SOS stebriček, oznaka kolko je v katero smer do izhoda , 2 pasa po 2m za bicikle, en pas 2m za pešce in zaustavljanje , ter še po polmetrski kanal za odtekanje vode ob obeh straneh. Vidijo se pa tudi kapniki - orglje na steni.

View FILE0147.JPG in slide show

Od Albenge do St. Lorenza je pa v delu 32km – asfaltiranju in osvetlitvi ter SOS-om . Vse skupaj bo dolgo 52km, brez prehodov cest čez kolesarko, stran od cest . V delu je tudi LM kolesarka po nekem rtu , da se ne bo treba vzpenjati čez 150 m hrib.  Na enem odseku je plaz zasul normalno cesto , ki so jo na 50m delu očistili na 3m širino, ostalo pa je 8m kolesarko-sprehajalna cesta  LM v dolžini 10 km. Na vsej dolžini se je pa kljub vsemu treba povzpeti čez pet šest hribov , višine 100- 200m in enem 400m. Skupna višina po bike map od GE - S. Tr.je 3300 vm na dolžini 320km..Govorim o medkrajevnih kolesarkah med mesti, ne v mestih , v mestih so namreč povsod . Kolesarske medkrajevne poti se vsako noč čistijo z rolbami.Kako vem.? Sem se spravil ravno po izhodu iz tunela,  na z skalo ločenem delu zemljišča od pogledov z kolesarke, kuhati špagete in računati , da bom spal tu zadaj skrit , samo v spalki.  Rešo dela, voda se kuha , ko kar na enkrat zagledam rumene utripajoče luči ven iz tunela. E pa so me že prijavili , da kurim v naravi. Skočim , zaprem plin in čakam mirno , da redarji pridejo do mene. Pa jih ni bilo , kajti to je bila rolba , ki je sesala kolesarko v eni smeri ob 1h ponoči  in po 1 uri nazaj drugo polovico.

 Ceste so v tako dobrem stanju , da luči sploh nisem uporabljal , razen na spustih , zaradi same brzine in porušene stabilnosti naloženega dirkalca z 12kg opreme in 2.5kg vode. V St. Tropezu se tare ljudi , sami fehtarji od Japonske do Amerike , gledajo pa vsaj po moje zanalašč nastavljene tri jadrnice dolžin 30m, kakor tudi 4 jahte istih dolžin v glavni lučici velikosti 200x200m  Ostalo je pa enako kot Piran , samo s tem , da se v Piranu na LM da kopat , tu pa v samem mestu ne. Presenetilo me je to , da v sami lučici obstaja remontni pogon , kjer je delavec ob morju luke pral dizel motor velikosti 400KM  in je voda odtekala direktno v morje  lučice. Kopal sem se pa takoj , ko se nehajo privezi , kjer je morje samo do kolen  in sem se zajebal , ker je 100m naprej  plaža z normalno globino. Tu sem bil brez brisag , ki sem jih pustil v kampu 30km pred mestom. Prestaviti se pa nisem mogel , ker je bilo tu za staro nenaseljeno hiše grmovje za potem preobleči se .Vzel sem seboj pa prevelike spodnjice,  namesto XL in so mi mahadrale res kot gate. Kopalke imam namreč tiste do kolen in ni bilo šans , da jih vzamem sabo, zaradi prostora.

 Ob vsakem mojem kopanju , je nekdo prišel do mene in me začel spraševati od kje sem , kam grem in to. Največji hec oz. sramota se je zgodila v Beaulieu v nedeljo ob 23 h , ko mi je barman zaračunal pir 6 € in me vprašal v imenu prisotnih za šankom , od kje sem, kam grem . Vsi so 1h pred tem gledali prenos iz LJ , ko sem jim pa rekel od kje sem , pojma niso imeli. Šele ko sem jim pokazal na TV ekran in rekel , da so gledali tekmo , so dojeli , da so malo bebasti, na TV so bili pa še zmeraj komentarji z sliko iz Stožic.

  Ker sem pri vsakem kopanju tudi obenem opral dres in sušil oprano, se je tega nabralo toliko , da sem takoj privlekel pozornost in mi ni bilo na plažah dolgčas . Morje pa tako prijetno hladno , sem bil tudi po uro noter , ostali so bili največ pa 10 min, pač nenavajeni na takšne nižje temperature ,  kjer sem se boril z lomljenimi valovi , kajti nimaš se v kaj udariti , vse je mivka , črna vulkanska  ali siva apnenčasta. Vse potrebno sem imel seboj , samo vrvice je bilo 3m premalo , da si nisem mogel napeljati sušila v kampu , ker so parcele označene z drevesi 6m narazen in sem stvari natikal na veje in pripenjal na stebla dreves.

 Ko sem prišel do S. Rema sem obnemel ob lepoti in številu palm , ter absolutne urejenosti vsakega cm terena.

View FILE0035.JPG in slide show

Ko sem prišel v Monako,   sem dirkal po tistem dvojnem ovinku z vhodom v tunel pod hotelom ,

View FILE0076.JPG in slide show

pregledal kompletno dolžino obale, slikal hotele , enega lepšega od drugega.  Pred igralnico sem bil atrakcija , kajti tam sta se nahajala samo dva rdeča. Moj bicikel in Ferari . Slikal so me Poljaki , med tem ko so me pri poskusu vloma v enega drugega , slikali Rusi – prostitutke na nedeljskem  izletu z makrojema. Klanci izhoda iz Monaka , so pa ubitačni., najtežji na vsej poti. Vse tranzitne ceste so v tunelih , v stvari kleteh pod stolpnicami, ceste , ki se pa vidijo služijo samo za  dostope do posameznih hiš in hotelov. Kneževina ima cestni križ pod zemljo. To sem uvidel šele,  ko sem se vračal in nisem imel namena spusta v luko ampak samo pass.

 Atrakcija tudi v kampu , kajti vse je živo zanimalo , kako bom vse to razstavljeno spravil nazaj v brisage. V kampu St. Aygulf Plage , 3 km za Frejusom, kjer je tudi tržni center  in 31 km pred St. Tropezom,  je vse v nulo,  z plažo dolgo km z umetnimi zalivčki , stane dan 11 € za dve osebi , jaz pa sam.

 www.campingdesaintaygulf.fr/

 Na celi poti sem videl samo dve nesreči in to enega motorista iz ovinka v ograjo in oplazenje dveh avt. pri menjavi pasu v Padovi pri hitrosti 3km/h , pred semaforjem .

 Sama pokrajina ni tolko interesantna , z slabim grmičevjem porasle skale , vse ostalo , kar je pa naredil človek , je pa prečudovito.

 Ko sem začel voziti v klanec Frejusa , mi je v oči padla rdečkasta barva betonskih ograj na tej gorski cesti . Na njej ni bilo niti ene poškodbe, kot da so jo včeraj farbal. Pa sem potipal in videl , da to ni barvano , ampak je takšen že beton. Kar naenkrat sem začel voziti v ovinke , ki so bili v rdečih skalah, naletel sem pa tudi na kamnolom , ki je mlel ta rdeči kamen. Kamnina v betonu je rdeča in v zmesi z sivim betonom,  da rose barvo betona.

Absolutno me je pa razočarala Garda .


View FILE0169.JPG in slide show

Na zemljevidih so označene neke kolesarke ob jezeru , kar je očitna laž in zavajanje. Razpored na Gardi je takšen:  jezero , obala , privatne vile ali hoteli, ograja iz rastlinja , nekje negovan liguster , nekje v širino 5m porasla đungla in takoj zatem železna ograja v 2m., za razliko od Rivjere kjer je razpored popolnoma drugačen z morje,  obala z kopališči, pločnik z kolesarko, štiripasovnica,  pločnik in potem hoteli , brez enega same koprive ali ostalega šavja . Tu imaš pristop do jezera samo pravokotno po cestah dolžine 200m dol , kjer so na koncu restavracije ob jezeru. Če je povsod tako , pregledal pa sem 15km obale , od Desanzane , Sirmeone in Pescerie. No tu je neka LM , ampak tako razbita cesta , da  mi je bilo škoda bicikelna in mojih rok in  tisti, ki govorijo o kolesarskih užitkih okoli G. lažejo . Govorijo lahko samo o kolesarjenju okoli ograj , raznoraznih arh. oblik. Ko sem se v Veroni pogovarjal z navijači , bila je fuzbal tekma v Areni , so takoj tudi sami povedali , to o ograjah. Tam,  kjer pa parcele niso zazidane je pa takšna goščava , da samo čakaš , da kakšna kača ven na cesto ne prileze. Banda Gardska , pri vsem denarju , ki ga kasirajo od turizma, imajo katastrofa kolesarke , luknje po 10cm , 3cm stopnice na uvozih , kolesarka je in je naenkrat zmanjka v stranski ulici. Ko so me tretjič zajebal pri mojem poskusu dostopa do kakršnekoli poti ob jezeru , sam dal pedale nogam in odpeljal  v Verono.

 Tu se pred vstopom v mesto,  SS11  spremeni v štiripasovnico ala AC , vendar to ni , je pa promet naenkrat prepovedan in to ne prej ampak,  ko si že daleč na AC in povratek praktično ni več mogoč, samo še vožnja naprej in prvi odcep dol. In tako sem se vozil po tej krožni obvoznici in kamor sem prispel , so table kazale 7km do centra mesta. Sreča , da je bila tekma in se je na izvozu za stadion promet zaustavil , kjer pa je na srečo tudi pravi izhod za c. mesta. Policaju pa  hinavsko izza hrbta : signore skuzi dove ušita per centro dela cita. Ma pršu sem samo do prvih dveh  besed, že je polcaj rekel , da je promet tu z kolesi prepovedan . Sory , all people who I ask him for direkšen to centročita  , tell mi for this strada and direckcione . Pa sem se izmazal. Krožil pa sem več kot pol  ure po  SS11 .

 Isto se mi je pripetilo na izvozu iz Padove, kjer se mestna ulica nenadoma spremeni v cestni križ z nadvozi, v 2 nadstropjih , štiristeznih cest , v vse mogoče strani, ampak samo z zelenim kažipoti za VE . Modrih tu ni . Naredil sem dva kroga,  preden sem zadel izvoz , za katerega sem bil siguren že takoj prvič  , da je pravi, vendar se nisem upal zapeljati na njega , ker nisem videl , kaj je za ovinkom tega odcepa., moral bi pa prečkati tri pasove AC , da bi se postavil na notranji pas dvopasovnice , ki je zavijala v levo, tropasovnica pa šla naravnost. Tu sem izgubil zopet 1 uro , dokler me domačin na kolesu ni za rokco prepeljal , čez ta Rubikon , na drugo stran, kjer je cesta postala nenadoma čisto normalna lokalna cesta, ob njej pa tudi kolesarka . V vsej Julijski in pokrajini Trentino potekajo ogromna javna dela na AC in s tem premestitvi lokalnih cest , z navezavo  proti že zgrajeni 20km pred GO .- Vrtojbo. Že za vnaprej delajo krožne priključke za vaške ceste z rondoji ala Tomačevo na vsakih 3 km eden.

V Veroni sem našel vse znamenitosti , vendar mi je , ko bi moral slikati hišo Romea in Alfe  , tu crknila kamera , ker sem nevedoč v torbici 2x po 30min snemal video in zapolnil kartico.

View FILE0183.JPG in slide show

Vicenzo sem mal preskočil , pojedel pa sem » burek« pri Turku , ki mi ga je spekel v foliji . Na tem delu so me začele boleti roke , da sem ustavljal na pumpah vsaka 2km in jih razgibaval. Tle so pumpe na vsak km ,  avtomatske brez zaposlenih in jaz sem nujno rabil polivinil , da si pokrijem sprednji del , kajti kljub termo dresu in dodatnih bandažah , me je zeblo oz. trgalo v mišicah desne rame in bermudskega trikotnika. Zapeljem na pumpo, začnem trgati plastično vrečo za smeti, ko se nenadoma pojavi mlajša ženska na 3m od mene. Sem si rekel gotov si , zdejle bo poklicala polcijo. Pa jo vprašam Did you employed her ? Reče No. Did you security ? Pa zopet reče No. Pa ji jaz rečem , Did you work only night. Jaz zadel v tretjem poizkusu . No,  potem sem pa kar pred njo vstavil in pokril z pvc bermudski tr.. Pa zvem , da je iz Romunije in ko je videla mene v veselem raspoloženju , takoj povedala , da dela samo v avtih. Pa sej bi te jaz tud na kolo dal , če je že takšen običaj . Na vprašanje ali dela sama ali ima makroja , odgovori , da ima makroja , ki je tu nekje zraven in jaz ji takoj povem , da prekinjam pogovor, ker ne želim imeti opravka in problemov z nobenim na mojem poti. No potem sem pa postal pozoren na njih in lahko povem , da ima vsaka črpalka v nočnem času na relaciji Verona- Vicenza- Padova , svojo eno ali pa dve nočni delavki iz raznoraznih krajev sveta, ki jih pa stalno nadzorujejo makroji v avtih. Videl sem jih tudi podnevi pred luko Mestre. Ena se je tam nekje pri SR drla za menoj čao amore, jaz pa nazaj čao amore mio. Ne omenjam , tistih , ki so mi pošiljale z šobljenjem ustnic poljubčke. Najlepša in najbolj bogata od narave , je bila pa na koncu v Mestah

 Pripeljem v Padovo ob 6h . in to pred park , ki ima pred vhodom spomenik enemu veljaku .

 it.wikipedia.org/wiki/File:Vl e-perlasca.jpg

it.wikipedia.org/wiki/File:Ar ena-10.jpg

 Park kompletno v ograji z zaklenjenimi vrati in jaz že pripravljen , da zaležem na marmornate klopi pod spomenikom+ 14 °C , nespanje 51h + 440km,  ko vidim v parku lesene in se mi začnejo cediti sline. Pa buh pošlje odklepajočega vrat in odprejo se mi vrata raja. Pogledam na ena od vrat , lepo piše prepovedano za kolesa. Hitro zavijem po klančku navzdol in se skrijem v tunelček, dokler tale šef ne odide .

 it.wikipedia.org/wiki/File:Ar ena-7.jpg

 Najdem klopco najmanj izpostavljeno pogledom , prislonim zadaj kolo in glavo naslonim čez naslon klopce, na brisage. Spomnim se , da sem samo dvakrat trznil , da sem napravil vdolbino za glavo in me je zmanjkalo. Vse je ostalo nezavarovano , torbica – dok.. denar, na klopci stran od mene. Zbudim se čez eno uro , ker me je zeblo ko mačka. Pogledam za sabo , ko preko parka vozij  kolone kolesarjev,  ampak samo v eni smeri. A ni prepovedano za kolesa? Mal se masiram , sonček se je že dvignil in postajalo je že vroče. Na sebi sem imel namreč zimske termo hlače+ kratke hlače+ pvc bandažo v njih . Na sebi pa 6 dresov in še termo flis . Ja v Veroni je bilo 12°C in jaz sem vozil celo noč po tem mrazu , ki se je spuščal z Alp v nižino . Počasi začnem slačiti z sebe vse , delam razstavo , da se bom znal odločiti , kateri dres je najbolj suh in nesmrdeč , ko začne za mojim hrbtom ,  na ves glas žvižgati pišuka. Obrnem se in vidim dva redarja , od katerih eden že vpije No banjare . Kakšno banjare , samo cambio  mio roba. Ta še zmeraj vpije no banjare in mi kaže z prstom nekam in govori , da je tam banjare. Hitro oblečem en dres, ostale pa začnem zlagati v brisage. Končam preoblačenje in zlaganje , ter porivam bicikel proti potki polni kolesarjev. Pridem na vrh , ko vidim , da so tri poti,  leva kolesarka, sredinska za pešce in desna kolesarka za v nasprotno smer. Jaz sem pa zgleda pogledal na oznako na vratih srednje ali leve poti , kjer je res bil znak P. za kolesa  medtem , ko je na desnih vratih znak dovoljeno . Jaz sem pa bicikel skoraj nosil po parku -27kg - , da ne bi ugotovili po sledeh v pesku , da  jim je uletel v park diverzant.  Začel sem izlet po Padovi , našel vse zanimivosti, videl prečudovite  zgradbe in našel tudi Univerzo . Tam sem vzel v roke moj papirnati GPS in začel študirati izhod iz Padove. Sedaj mirne duše lahko rečem , kot Luigi iz Maloga Mista , da sem študiral v Padovi. Ko me je pa spodnji zimski dres začel kuhati, sem se spomnil na Banjare , šel nazaj v park in na sredini našel zgradbico z umivalniki in wc , kjer sem se ob dovoljenju tretjega nadzornika parka dokončno preoblekel .

Absolutno je potrebno videti Verono in Padovo , dovolj sta  tudi blizu , da se jih da ogledati ob vikendu. Vlaki šibajo vsako uro .

Izhod iz tega mesta proti VE , je pa zgodba zase. Sedaj ga poznam .

Ta cesta , ki ima tudi kolesarko , se 20km pred Mestrami in VE priključi na rečni plovni kanal , ki sega do izliva v morje oz. do VE  dolžine 15km. Tu pa so ob kanalu prečudovite vile iz časov AO in FJ II.

Vse je potekalo brez problemov , zračunam , da bom šel na vlak o 14.23 in bom imel od Monfalkona 3 h časa do Sežane in našega vlaka ob 19.50h za LJ. Na križišču obrnem gor glavo , zadovoljim se z tablo center Venecija , malo prej tudi vidim , da sem samo še na 5km do Mester. Pa začne cesta vijugati med sašjem in kanalom , hiše nobene, čolni in privezi pa. Padem jaz skoraj na koncu ceste v morje , kajti ceste je konec in tu je samo ladijska postaja za VE.

Grem do recepcije kampa in vprašam , kje je cesta za Venecijo. Pravi da je ni , da je tu samo postajališče ladjice za VE. Zakaj ste pa vi kamp Venecija? Jaz takoj skontam, da je banda uporabila cestno oznako za center mesta , za označbo smeri njihovega kampa istega imena Kje so Mestre? 5km nazaj še reče in že hiti hihitajoča se,  povedati najnovejši zajeb , enega , ki se je ujel na njihovo tablo, svojim kolegicam. No tiste table bodo ob naslednjem obisku končale v Sloveniji . Sedaj sem pa padel v cajhnot . Pridem na ž. postajo , moj vlak odpelje pred nosom. Dobro pa drugi ob 15.23 za TS. Karta v žepu , jaz na peronu št2. ko začne po zvočniku atencione pa atencione , pa govori Trieste , pa ne neha,  pa ne neha. Ma kaj,  a jim je vlak iztiril al koji jim je hudič. Zvem od potnikov ,  da ima 30min zamude. To pa ne gre meni več v moj plan poti in letim zamenjati karto za GO ob 16.04. Zamenjam karto , čakam na 4. peronu , ko zopet .izde taljanske zganjajo paniko . Atenzione pa atenzione. .  Govorijo nekaj za moj novi vlak. Spet , sedaj že skačem čez tire do informacij. Tu mi reče , da gre vlak ob 16.16 , kar je zopet prepozno za vlak v NG ob18 47. Zopet menjaj karto za TS , denarja ne vrača. Ko je pa ta vlak pripeljal , ni imel toliko zamude , na semaforju , je pa pisalo , da gre vlak ob 16.31. Jaz mirno malicam , 3m od njega , ko se spremeni podatek na semaforju, jaz vidim,  da je to moj vlak s katerim bi vseeno ujel vezo v NG , vendar se v tem momentu zaprejo vrata. Začnem trkati kondukterju v prtljažnem vagonu , da vrata odpre , on si pa verjetno misli , klinc ga gleda , saj je do sedaj mirno malical in pil pivo. Ko ni hotel odpreti vrat in je vlak odpeljal , jaz popizdim in v besu ciljam z pirom zadnji vagon. Se mi je pa konzerva v nekaj zataknila, ker sem držal tudi kolo  in končala v stropu perona in kot vodna bomba padla na peron. Zraven sem se drl banda da banda taljanska in še par balkanizmov , ve se katerih. No in sem moral zopet poklicati hčerko , da pride pome v TS.

Ravno tako se je potovanje tudi slabo začelo. Kupim karte v TS , grem na peron in gledam kje so čekirni avtomati , da potrdim karte. Ni jih na peronih nikjer. Pa si rečem , vsak ima tu svoj sistem. Ko mi je pa kondukter gledal karto – oni samo kontrolirajo karte – me pa povabi v oddelek vrat in začne , da je penalti 60 € , ker nimam potrjenih kart in , da bo za bicikel naredil – pokrije si eno oko, vendar,  da moram za svojo karto plačati 30 €. Jaz začnem bentit, se spomnim , da sta na vlaku dva It. Slo. , ki sem jima posodil štrik za pritrditev koles in ga sedaj kličem za prevajalca. Sem mu rekel , da v VE stojijo avtomati  na prvem stebru  perona, v TS jih pa ni. Pa on pravi , da so v avli postaje. Jaz pa njemu , da jih  zaradi mene lahko skrijejo tudi na plafon.

Pa je naredil na karte svoj paraf in jih s tem čekiral . Pa ni blo treba nič plačat.

Še hec .Ko sem pred davnimi leti Beograjčane vodil v TS,  sem jih spustil , da so lutali po TS in jih , ko so trgovine zapirali , vse zopet našel . Brez mobitelov . Vedel sem , da jih bo zvečer privabila kot vešče,   svetloba izložb Coina , Upima in Via Carducci ,  kajti  ostale trgovine-magacini ,  so se zapirali z železnimi roloji , brez trohlice  oddajajoče čarobne svetlobe Zahoda.

Zadnje hčerkino javljanje z MP Fernetiči , predno so crknili tisti moment mobiteli.  Nikoli ni bila v TS .Ne vprašite , da sem jo našel revco zgubljeno , gor pri TS faxu.

Oprema , ki sem jo imel seboj:

Brisage , 4 drese kratkih rok, 2 dresa dolgih rok. , rokavčke , vse tri variante po toploti spodnjih dresov,  termo flis ,  2 para debelih ž. nogavic za čez dres nog, kapo , normalne tanke in 2x kol. rokavice , 2 para nogavic , dvojna očala , plinski kuhalnik , eno posodo v katero je šla delno tudi napihljiva blazina ,  da ni zavzemala nič prostora, lahka spalka , šotor pritrjen na brisagah, 4 majhne brisačke, 10 gelov 10 Marsov, 2dcl praška za napitke , 2 bidona , pol kg špagetov, 3 juhe, malo soli, šampon , deodoran , milo,  ščetko in pasto,  vse že delno porabljeno ,   4 bombažne bandaže za ledvice in bermudski  , kratke hlače brez vložka, , rez. gumo in plašč, pumpo , imbusi, kombinirke , kjuč za ketno , ketno in za snemanje casete, fazenbrifer za štelanje menjalnika , gumi komplet , CH nož , vilice, žlico  1.5 l PET flašo   , 6 hofer svetlečo- utripajočih trakov ,dve bliskavici , kit. naglavno  luč na polnjenje, tri elastične trakove , 4 ščipalke in za nohte, 3m vrvice- 3m premalo, mini kamero brez priključkov , mobitel, okoli pasno torbico, načrti posameznih etap , prepisane vse variante voznih redov vlakov na poti , Coris zavarovanje , osebno, kartico , vžigalce , solatejp , vsa tri polnilca za polnjenje, diop.očala., 3 retrovizorje, dve uri in dva  števca,  ter na pogonu NAVADNA pedala.

Manjkal mi je edino alarm z mikrostikalom za pod sedež pred šotorom obrnjenega kolesa , ker mi kolo  ni šlo v šotor , obroči da , kolo pa ne, ter tanek polivinil za prekritje šotora in kolesa proti vlagi.

 

Drugo leto pa zopet ob skoraj istem času , malo prej , 6. sept.  Zakaj v petek? Zato ker v soboto ne vozi naš vlak do Sežane ob pravi uri in pa zato , ker se po vlakih v soboto v I tare ljudi . Lahko se mi kdo priključi , na 10 dnevnem potovanju z 1000km in  porabo  pod 200 € .  Imam tudi šotor za 3 osebe

 

 

Cene v kampih pa so takrat 15 € za 2 osebi , šotor in 2 kolesi., po 15 .sept pa 11€ za oba. Povprečje pa 20km/h ko se vozi , resnično z postanki in ogledi pride pa 10km/h

Sistem pa takšen . Prvi dan divjak ,drugi  kopanje in nočna vožnja v  tretji dan kamp in  kopanje , četrti kopanje in vožnja ponoči  v  peti dan in zopet kamp, se pravi 5 plačljivih kampiranj 75 € za oba. Hrana iz marketa z svojim kuhanjem , pijača tudi , vlak 70 € po osebi ali manj .

Doma je pa vaga pokazala 3kg manj,  kot na začetku.

Kaj sem pojedel : 10 juh , 3/4 kg špagetov , 1 omako , 5 dvojnih gelov , 5 dvojnih Marsov , napitkek - vse seboj  in 1 omako , 1 pomfri , 4 l piva , 1.5kg grozdja, 1 limono , 1kg mandarin , 1 burek , 3 žemlce in 3 majhni pici -kupil.

Maratonac 07.10.2013 18:11


 

uploaded

 Začetek v Trstu. Vlaki nimajo standarndnih lokomotiv , ker vozijo v zaprte postaje . Lokomotiva je spredaj in zadaj, zavzema pa samo 1/4 vagona , ostalo je prostor za kolesa in sprevodnikov urad . Takšna ista situacija je tudi na drugem koncu kompozicije.

uploaded


Nadaljevanje v Mestrah. Spodnjo je slikal tale Nemec iz Hamburga . Je šel Hamburg- Salzburg -Vilah- Pontebana- Udine s kolesom , nazaj pa z vlakom čez  VE in  Milanom do Hamburga.

uploaded

 

Mestre. V tole streho sem pa zadel z konzervo pira , namesto v zadnji odhajajoči vagon pobeglega vlaka.

 

uploaded



uploaded

Obe Milano žel. postaja. Slikal Američan. Marmor kamor pogledaš.

uploaded


Loano ob 24.00

uploaded


Prvo kampiranje na divjaka v San Giorgu- interier

uploaded


Exterier

uploaded

Kuhanje špagetov med San Lorenzom in  S. Remom na kolesarki - bivši žel progi

uploaded

En starček - pa ne vino

uploaded



uploaded

Kopanje na San Remski  javni plaži

 

    

uploaded

 

 

uploaded

En hud stroj v Monte Car

uploaded      Edini BALKANC  na vsej poti , pa še ta edini od vseh parkiran v 3X prekršku v centru M. C.               

Maratonac 07.10.2013 20:51



uploaded

   Najbolj poznan ovinek na svetu .

uploaded


  Dva rdeča pred Casinojem , od tega eden moj.  

 

uploaded


  Me niso notr pustl , nisem imel kravate !

 

uploaded


  Hotelček nasproti Casina

 

uploaded


Cannes

uploaded

Canes Miami Beach Casino

uploaded


  Vzel sabo  ključ  od ta črnega !

uploaded



uploaded

 

  Camp St. Aygulf exterier .

 

uploaded

   Cilj mojega potovanja St. Tropez - center

uploaded

 

   Na samem začetku luke St. Tropez , sem se pa kopal v vodi do kolen.

 

uploaded

  Pokanje stvari pred odhodom nazaj.

uploaded



uploaded

Prelaz 400vm med Frejusom in Cannesom

uploaded

 Trgovina s sadjem in zadaj camp , na koncu spusta iz Frejusa v Mandelieu , pred Cannom

uploaded



uploaded

Kopanje na javni plaži Cannesa

uploaded

 

 Regata starodobnih lesenih jadrnic , kjer se vse lesketa od mahagonija in mesinga .

 

uploaded



uploaded

  Tale bi me pa skoraj ustrašil, pa sem se zadnji moment spomnil , da ga pred dvemi dnevi tu ni bilo. Dvorana filmskega festivala v Cannesu



uploaded

Hotel Hilton Caness

uploaded

  Cannes

 

   

uploaded

 

   Parkirna ploščad aerodroma Nica , napolnjena z takimi jeti v dolžini 2km

 

 

uploaded

  Nica - razgledna ploščad pred hotelom Suise

 

uploaded



uploaded

 

uploaded



uploaded

 

   1500m dolg in 7m širok tunel na kolesarki med San Lorenzom in San Remom

 

uploaded

  Hotel Miramare , najlepši vendar na slabi lokaciji. Pod njim gredo tri nadstropja žel. prog.

 

uploaded

   Morski potniški terminal

uploaded

   Spomenik Amerigu Vesspuciu



uploaded

   Žel. postaja Genova

 

uploaded

  Prva klet žel. proge pod hotelom Miramare . S te ploščadi vozijo vlaki , ki štartajo v Genovi. V    2. kleti vozijo vlaki , ki vozijo skozi Genovo , v 3. kleti pa IC in ostali super hitri vlaki. Cela postaja pa se cel čas maje , kot da si na prekooceanki.

uploaded

 

  Žel. p. Garda- Desenzano

uploaded

   Center Desenzana

uploaded



uploaded

Razbite kolesarske na Gardi .  

 

uploaded

 

   Stadion ARENA- Verona med tekmo .

 

uploaded

   Vrata Verone

 

uploaded

    Kafiči v centru Verone .

 

 

uploaded

  Amfiteater in koncertna arena

demogesuta 07.10.2013 21:29

Lepo  :)  vsaka Ti čast  :)

nejc100 07.10.2013 21:53
Maratonac, pa ti si car!

lp
DaisyDejzi 07.10.2013 22:34

Odlična reportaža. Prebral sem čisto vse. Nisem pa uspel ugotoviti kaj pomeni brisaga.
Naslednjič pa le napravi več fotografij. Morda pa se pojavi kakšen sponzor in ti omogoči še več takšnih avantur.

Maillot_Jaune 07.10.2013 22:48

Vrhunska reportaža

s51qa 07.10.2013 23:29
Odlično, zares!!!
Maratonac 07.10.2013 23:59
@DaisyDejzi:

Odlična reportaža. Prebral sem čisto vse. Nisem pa uspel ugotoviti kaj pomeni brisaga.
Naslednjič pa le napravi več fotografij. Morda pa se pojavi kakšen sponzor in ti omogoči še več takšnih avantur.

Brisage - torbe ob strani in na vrhu na prtljažniku . Ne vem kako se drugače temu reče. Še LM - Lungo Mare - cesta ali kolesarka ali sprehajalna pot ob morju iz kraja v kraj, da ni potrebno iti čez hrib. Primer Piran - Portorož mimo Bernadina , ali Piran Fiesa pod cerkvijo in ne čez Beli Križ.

krisb 08.10.2013 06:59

Bravo. Super. Čestitke za podvig.

fiti 08.10.2013 07:23

Čudovita reportaža, hvala, da si delil z nami, lp

TomazK 08.10.2013 08:05

Ko prevoziš in vidiš vse to se ti odpre malo drugačen pogled na svet. 

Paternina 08.10.2013 08:58

Tole je eden boljših potopisov v zadnjem času nasmeh. Odlično!

zmaj24 08.10.2013 09:49

Dejansko sem ga prebral v enem kosu, čeprav sem se ene parkrat križal vmes. Ampak, ajde, glede na to, s kakšnimi teksti se je (bilo) treba vse v šolah ukvarjat, recimo, da je to pač še ena od možnih oblik opisovanja doživetja.

10 za podvig,
8 za potopis (ker verjamem, da je težko vse misli istočasno pretopit v tekst)
5 (nezadostno) za kampiranje na črno - ne vidim bistvene razlike med tem in dejanjem tistega dolenjca.

Skratka, čakam(o) na naslednji izlet.

MihaMedica 08.10.2013 10:22
Odlično Maratonac, hvala za zabavno reportažo in slikce...moram priznat, da mi je šel tvoj stil pisanja postov do sedaj na živce, ob branju te reportaže pa se res zabavam ;)
bojevit 08.10.2013 10:26

Samo opomba, reče se bisaga in ne brisaga (če ne rečeš torba)

jankokocevje 08.10.2013 10:29
@zmaj24:

Dejansko sem ga prebral v enem kosu, čeprav sem se ene parkrat križal vmes. Ampak, ajde, glede na to, s kakšnimi teksti se je (bilo) treba vse v šolah ukvarjat, recimo, da je to pač še ena od možnih oblik opisovanja doživetja.

10 za podvig,
8 za potopis (ker verjamem, da je težko vse misli istočasno pretopit v tekst)
5 (nezadostno) za kampiranje na črno - ne vidim bistvene razlike med tem in dejanjem tistega dolenjca.

Skratka, čakam(o) na naslednji izlet.

10 za brke:)

Maratonac 08.10.2013 10:39
@zmaj24:

Dejansko sem ga prebral v enem kosu, čeprav sem se ene parkrat križal vmes. Ampak, ajde, glede na to, s kakšnimi teksti se je (bilo) treba vse v šolah ukvarjat, recimo, da je to pač še ena od možnih oblik opisovanja doživetja.

10 za podvig,
8 za potopis (ker verjamem, da je težko vse misli istočasno pretopit v tekst)
5 (nezadostno) za kampiranje na črno - ne vidim bistvene razlike med tem in dejanjem tistega dolenjca.

Skratka, čakam(o) na naslednji izlet.

Poglej , če ob 19 h štartaš in misliš , vozil bom 1 h potem pa gledal kje je kamp - niti slučajno nisem vedel vnaprej za nobenega niti njih cen -  potem te pa zanese in kar voziš in voziš  , kajti na vsakem novem km se ti odkrije nova lepota in ko tako prideš naenkrat do polnoči in še čez , ti ne preostane drugega , kot da se znajdeš. Za prvo noč je bil pa tudi predviden divjak. Če smo nekoč divjaka spal v A hotelih, je tole spanje na in v polju , za mene bolj sramota in degradacija , kot pa nekakšen turističen prekršek. 

Napisati potopis od mesta do mesta je pa brez veze , kajti vse je prečudovito in bi od same hvale postalo suhoparno.  Izpustil sem Savono in ogromno trdnjavo ob morju , izpustil sem Imperio in čudovito palačo na hribu , izpustil sem Dvor v Monaku in verjetno še kaj , ker se vse enostavno ne da pregledati. 

Imam pa tudi video posnetke , samo ne znam jih naložiti.

uploaded

Žel.p. v drugo stran zopet takoj v tunel pod mestom.

uploaded


San Remo , plačljiva 7€ plaža. LM se konča po 200m in je treba čez hrib.

uploaded


    Stari del Imperie . Tele križarke so pa mal večje od našega "Triglava " Centralni del je pa kolesarka. 

uploaded


Ventimiglia. Tu sicer je LM , vendar se na koncu tako vzpne na cesto , ki pripelje čez hrib, da je bolje takoj zaviti čez most desno in čez hrib. 200vm

 

 



uploaded

  6. flota pred M.Carlom

uploaded


  F1 steza mislim , ne tale rdeč .

uploaded


 St Tropez

pero-si 08.10.2013 10:48

@Maratonac svaka čast za reportažo in potovanje...

p.s,
a bi lahko zaupal s katerim širokokotnim objektivom si slikal?

 

Maratonac 08.10.2013 11:33

www.mimovrste.com/artikel/136 0010415/q=prestigio%20700x/ful l-hd-kamera-prestigio-roadrunn er-700x-pcdvrr700x-crna

Tole je ta kamera , za katero je zet dal na kit. int. 140€ vendar z vsemi dodatki zraven, tako da je že tudi pod vodo snemal. Ima pa tudi daljinca .

Pri nočnih posnetkih je pa treba aparat držati pri miru 2-3sek , da vstopi svetloba , kar je pa težko , kar se vidi tudi na nočnih posnetkih.

Maratonac 08.10.2013 17:33
@Maratonac:

www.mimovrste.com/artikel/136 0010415/q=prestigio%20700x/fu l l-hd-kamera-prestigio-roadrun n er-700x-pcdvrr700x-crna

Tole je ta kamera , za katero je zet dal na kit. int. 140€ vendar z vsemi dodatki zraven, tako da je že tudi pod vodo snemal. Ima pa tudi daljinca .

Pri nočnih posnetkih je pa treba aparat držati pri miru 2-3sek , da vstopi svetloba , kar je pa težko , kar se vidi tudi na nočnih posnetkih.

  Sedejle sem pogledal teh. karakteristike , pa sem naletel na popolnoma narobne mere dimenzije kamere. Dimenzije so 6 x 4,5  x 3 cm in ne tiste  kot piše na prospektu.

Du5aN 08.10.2013 18:49
@pero-si:

p.s,
a bi lahko zaupal s katerim širokokotnim objektivom si slikal?

 


Tole zgleda bolj kot "fisheye" objektiv oz. programska nastavitev.

@Maratonac: kot so že ostali večinoma povedali, hvala za zanimivo in zabavno reportažo nasmeh

biIly 08.10.2013 19:56

Brko , vse čestitke !

Drugače pa se popolnoma strinjam s tabo . Letos sem bil tudi sam 14 dni na kolesarskem izletu v Franciji ( Pireneji , Provansa , Alpe ) . Kolesarska kultura v primerjavi z nami je kot noč in dan. V 5-tih kampih sem prespal 11 noči in vse skupaj me je prišlo okoli 100 eur. Vsak , ki je videl mojo tablico na avtu je takoj rekel : a Slovakia...jaz pa vsem nazaj : no Slovakia , Slovenijaaaaa.
Pivo sem pa pil malce ceneje kot ti , in sicer povsod kjer sem bil je bil 5 eur .

kwarkje7496 08.10.2013 21:22

Tudi sam se pridružujem mnenju, da je Francija sanjska dežela za kolesarje. Letos bil malo v Alpes D' Aritimes, na ALPE D' Huez in zahodno od Rhone.

Nekaj slikc.



uploaded




uploaded




uploaded




uploaded






kwarkje7496 08.10.2013 21:51

Potujem sicer bolj na komot.

uploaded




uploaded




uploaded




uploaded






Maratonac 08.10.2013 22:10

Ne morem si privoščiti večjih klancev, ker bi potem moral imeti seboj še caseto 11- 30 in ključ , noči so pa v hribih ob mojem času potovanja bile veliko bolj mrzle, kot na obali.

Meni so bile nočne temparature  ob morju , bom rekel na sami meji še normalnega za spati v šotoru. Na Gardi je bilo pa samo + 12 °C in to je tem. pri kateri v ultralahki spalki več ne zdržiš.

Mislim , da se v Alpe gre lahko z šotorom in kolesom samo avgusta.

V tele luknje v stenah , bi pa tud jaz rad vozil !

Vauko 09.10.2013 04:55

Maratonac hvala za lepo in zanimivo reportažo, mogoče se pa tudi jaz drugo leto odpravim na kaj podobnega.Kwarkje, kej pa je v Franciji ta lepa vijugasta cesta, tudi men so zasrbeli podplati ob pogledu na slike in na Maratončeve tudi.nasmeh

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI