sem za foro dal v google trans. za prevod v angleščino misleč, da bo le to pomagalo....
idejo si imel dobro samo nadgraditi jo moraš. tole najprej daš prevesti v italjnaščino in iz italjanščine v anleščino in dobiš nekaj kar recimo lahko zastopiš:
What is the difference between a high carbon wheel with PROFINET tabular and normal with aluminum breaking surface and a normal tire
I još da neko odgovori.
Marsonija.... napiši v svojem jeziku, pa te bomo vsi razumeli.... tole je precej nerazumljivo... ;-)
Zanimaju me koje su prednosti i a koje mane ful karbonskih kotača sa tabularima naspram aluminijskih kotača sa običnim gumama/ klinčer/.
Znam da je prednost težina....
aerodinamika in teža. Prednost "aero" kolesa pa se itak pokaže šele pri hitrosti okoli 30kmh. Pa zaviranje v dežju je slabše kot pri ALU, zaradi specifične sestave zavornih gumic.
Upam si trditi, da (bodo) karbonski obroči prišli v celoti do izraza šele v kombinaciji z disk zavorami.
Sicer pa: tabularji se pumpajo na bistveno višje pritiske in bi se naj posledično veliko lepše peljali. Slabost pa je njihova nepraktičnost (menjava ipd) in cena. Pa dosti bi naj tudi k boljšemu občutku pripomoglo to, da pri tabularjih ni notranjega drgnjenja med zračnico in plaščem.
Če imaš defekt pri višjih hitrostih je malo bolj varno, če imaš tubular.
Tubular se moraš navadit vozit, šele potem je užitek.
Tubular in epski spusti--no go, če si začetnik.
@lukapav: s tršo gumo se ne moreš lepše peljat, razen po šajbi
:)
Kakšna je razlika med visoko ogljikovega profinih kolo z tabelarični in normalno z aluminijasto zavorno površino in običajne pnevmatike