karbon-aluminijum

Domov > Forum > karbon-aluminijum

karbon-aluminijum

SORTIRAJ PO:
Marsonija 28.09.2013 20:54

Kakšna je razlika med visoko ogljikovega profinih kolo z tabelarični in normalno z aluminijasto zavorno površino in običajne pnevmatike

FujiLTD 28.09.2013 21:48

sem za foro dal v google trans. za prevod v angleščino misleč, da bo le to pomagalo.... neodločen

Jaromir 30.09.2013 09:43

idejo si imel dobro samo nadgraditi jo moraš. tole najprej daš prevesti v italjnaščino in iz italjanščine v anleščino in dobiš nekaj kar recimo lahko zastopiš:

 What is the difference between a high carbon wheel with PROFINET tabular and normal with aluminum breaking surface and a normal tire

Marsonija 30.09.2013 16:13

I još da neko odgovori.

Prince 30.09.2013 23:03

Marsonija.... napiši v svojem jeziku, pa te bomo vsi razumeli.... tole je precej nerazumljivo... ;-)

Marsonija 01.10.2013 07:42

Zanimaju me koje su prednosti i a koje mane ful karbonskih kotača sa tabularima naspram aluminijskih kotača sa običnim gumama/ klinčer/.   
Znam da je prednost težina.... 

Jaromir 01.10.2013 08:45

aerodinamika in teža.  Prednost "aero" kolesa pa se itak pokaže šele pri hitrosti okoli 30kmh. Pa zaviranje v dežju je slabše kot pri ALU, zaradi specifične sestave zavornih gumic.

lukapav 01.10.2013 09:23

Upam si trditi, da (bodo) karbonski obroči prišli v celoti do izraza šele v kombinaciji z disk zavorami.

 

Sicer pa: tabularji se pumpajo na bistveno višje pritiske in bi se naj posledično veliko lepše peljali. Slabost pa je njihova nepraktičnost (menjava ipd) in cena. Pa dosti bi naj tudi k boljšemu občutku pripomoglo to, da pri tabularjih ni notranjega drgnjenja med zračnico in plaščem.

jankokocevje 01.10.2013 12:52

Če imaš defekt pri višjih hitrostih je malo bolj varno, če imaš tubular.

Tubular se moraš navadit vozit, šele potem je užitek.

Tubular in epski spusti--no go, če si začetnik.

@lukapav: s tršo gumo se ne moreš lepše peljat, razen po šajbi

:)

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI