Drgnjenje verige na kaseti

Domov > Forum > Drgnjenje verige na kaseti

Drgnjenje verige na kaseti

SORTIRAJ PO:
cermat 17.10.2013 11:07

Zivjo!

Na specialki imam kaseto Compagnolo centaur 12-30. Moti me rahlo praskanje ketne ob vecji zobnik zadaj na 13 (praska ob 14), 14 (praska ob 15) (spredaj imam itak na velikem verizniku).

12 funkcionira brez tezav in dodatnih neprijetnih zvokov. Razumel bi, ce bi veriga drsala spredaj na menjalniku...

Kaj storiti?

Lp

akbuga 17.10.2013 11:47

zmanjšaj napetost zajle zadnjega menjalnika.
lp

lukapav 17.10.2013 12:11

Pri Centauru imam jaz IDENTIČEN "problem". Pri 34-11 in 50-11 mi ketna tu in tam rahlo škljocne ob 12jstko; pri 34-11 pa se ketna celo malce dotika na gonilki velike šajbe. Skratka ne vem kaj so delali pri Campi :( :( :(

Je pa res, da ko se pelješ in je ketna pod obremenitvijo, pa se te stvari več ne slišijo tako zelo.

cermat 17.10.2013 12:31

Zanimivo!

34 - 12 (v mojem primeru) tako ali tako ne uporabljam... Bolj motijo glasni prenosti 50-13 in 50 - 14.

Problem je, ker ketna drgne na zgornji strani na zobnik in ne spodaj pri menjalnuku...tega pa s spremembo napetosti verjetno ne bi resil??

lukapav 17.10.2013 12:36

Enako, ja. Seveda ne, napetost zadnjega menjalnika nima tu popolnoma nobene vloge. Jaz osebno tu ne vidim neke rešitve. Gre preprosto za napako na kaseti. OK, pri campi bi to seveda znali prodati kot "feature"... Sprva me je živciralo, da je joj, kasneje se pač navadiš in si rečeš: OK, 34-11 itak ni neka kombinacija.

misko 17.10.2013 14:44

Zamenjaš grupo za Shimano in maš problem rešen....mežik

sebastjan704 18.10.2013 20:46
@misko:

Zamenjaš grupo za Shimano in maš problem rešen....mežik

+1

Prince 18.10.2013 23:04

če boš vozil 34-11 te bo tvoj serviser na gobec!!!!
 

Maratonac 20.10.2013 14:45

Mogoče pa ketna ni prava ali pa ni dobro naštelan zadnji menjalnik. Obrni vijak za napetost zajle za pol obrata v smer , da boš zajlo popustil , kot ti je že zgoraj  rečeno. Možno je da menjalnik ne vodi ketne po sredini posameznega zobnika.

Lahko pa da imaš odvito kaseto , ali pa odvite vijake , ki držijo kaseto skupaj , nimaš pa podloške , če je mogoče pri tvoji kombinaciji različnih grup potrebna. 

 

lukapav 21.10.2013 10:20
@Prince:

če boš vozil 34-11 te bo tvoj serviser na gobec!!!!
 

Velja, se grem kr pretepst :)

Saj sem napisal, da 34-11 ni problem; ko mi pa pro 50-11 ketna tu in tam praskne po gonilki pa malce moti.

 

@Maratonac: vse je original grupa Centaur. Zmontirano strokovno in pravilno.

 

Tak pač je...

Peeping_tom 21.10.2013 12:10
 Zmontirano strokovno in pravilno.

 

Ja očitno ni, a ne :P

 

Kaj pa če je menjalnik oz. nosilec malce zvit ?

 

lukapav 21.10.2013 15:58

Cjao... človek. Še en strokovnjak...

Glej, če... eh. brezveze. pustma.

 

Pa kje vidiš tukaj MENJALNIK?!?

 

Veriga je napeta med KASETO in GONILKO.

 

Zdaj pa mi razloži, kako naj nastavim menjalnik, da veriga ne bo v poziciji 50-11 tu in tam počohala 12jstke na mestu kjer ketna ZAPUŠČA kaseto in se giblje proti GONILKI.

 

Zadnji menjalnik se itak naštima tako, da veriga lepo teče V KASETO in ne IZ NJE. Pa to ja vsi vemo, no. Cjao...

 

Orkamadona.

 

Sej ne vem kdo je tukaj čohjen. OK, kaseta definitivno :) :) :)

ZALOG 21.10.2013 18:21

Imel nekoc podoben primer. Kupil verigo za  11redno kaseto in je stvar funkcionirala. tele centaur kasete so kr neki. Kolega ima že celo večnost probleme z nastavitvami, noben servis jih ne odpravi. V mirovanju lepo laufa , pri obremenitvi pa problemi. :)
mežik 

Peeping_tom 22.10.2013 01:18
@lukapav:

Cjao... človek. Še en strokovnjak...

Glej, če... eh. brezveze. pustma.

 

Pa kje vidiš tukaj MENJALNIK?!?

 

Veriga je napeta med KASETO in GONILKO.

 

Zdaj pa mi razloži, kako naj nastavim menjalnik, da veriga ne bo v poziciji 50-11 tu in tam počohala 12jstke na mestu kjer ketna ZAPUŠČA kaseto in se giblje proti GONILKI.

 

Zadnji menjalnik se itak naštima tako, da veriga lepo teče V KASETO in ne IZ NJE. Pa to ja vsi vemo, no. Cjao...

 

Orkamadona.

 

Sej ne vem kdo je tukaj čohjen. OK, kaseta definitivno :) :) :)

OK, sem šele potem videl, da čoha zgoraj, ne med menjalnikom in kaseto.

 

Sem pa vesel, da so ljudje tako hvaležni in prijazni, kadar se jim poskuša pomagati...   lep dan še naprej.

picek.petelin 22.10.2013 06:27

Ciao...

Kaj pa če je nosilec oz. menjalnik zvit?

Orkabuh.

GRINGO... 22.10.2013 07:56

Oprema je tukaj ok,ne vem kako lahko nekdo kar reče ,da je neka komponenta svetovno priznanega proizvajalca "kr neki"...pa tudi,če je to najnižji rang opreme,bo ob pravilni montaži delovala zanesljivo!

Težave teh vrst so pretežno pri opremi neoznačenih proizvajalcev,kateri uporabljajo predvsem nekvalitetne cenene zlitine...in potem je res joj..:)

 

Pri tebi cermat,pa bi lahko bila težava v tem,da nimaš pogonskega kolesa mogoče pravilno poravnanega in vpetega (vsporedno glede na prednje zobčenike)...ponavadi ob menjavi,čiščenju ipd zadnje kolo pritrdimo malo v levo ali desno,tako kot samo "pade noter"...ni pa to vedno dobro in je treba naravnati pred zategnitvijo španerja...preveri

cermat 22.10.2013 10:04

Hvala vsem za komentarje in nasvete! Nisem pricakoval takega odziva in sem resnicno prijetno presenecen...

Sedaj pa na delo!

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI