Hja, nič posebnega, vprašati se moraš, a bi bil rad hiter in odziven, ali lep.
vzemi tistega, ki ti je lepši.....
@Prince:vzemi tistega, ki ti je lepši.....
Se strinjam!
škote kradejo
Kaj je pri specializedu razlika r8, r9, r10, r11 pri različnih okvirjih. Tehnologija izdelave? Ali so kje objavljeni podatki o teži zgoraj objavljenih modelov.
Teže za scott-e imaš na uradni strani.
www.scott-sports.com/gb/en/ca tegory/bike/BikeBikes_2014/Bik eBikesRoad_2014/
@bluesky:Kaj narediti če bi rad odizvno in lahko kolo za klance, lepša pa sta ti ostala dva hitrejša (aero) modela :). Primerjava med modeloma?
www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-scott-addict-10 - 2014-p-12391.html
www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-specialized-tar m ac-sl4-comp-ultegra-m2-2014-p - 11865.html
www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-scott-foil-10-2 0 14-p-11703.html
www.extremevital.com/sl/koles a/specialized-venge-comp-ulte g ra-m2-2014-p-11864.html
Pa sej so bili vsi v reviji predstavljeni!?!
@FAUSTO:Misliš tako kot v poletu, tisto je bilo res vrhunsko. :-)@bluesky:Kaj narediti če bi rad odizvno in lahko kolo za klance, lepša pa sta ti ostala dva hitrejša (aero) modela :). Primerjava med modeloma?
www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-scott-addict-10 - 2014-p-12391.html
www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-specialized-tar m ac-sl4-comp-ultegra-m2-2014-p - 11865.html
www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-scott-foil-10-2 0 14-p-11703.html
www.extremevital.com/sl/koles a/specialized-venge-comp-ulte g ra-m2-2014-p-11864.htmlPa sej so bili vsi v reviji predstavljeni!?!
@miha:@FAUSTO:Misliš tako kot v poletu, tisto je bilo res vrhunsko. :-)@bluesky:
Pozitivno / negativno: ni videno na naših cestah.
V glavnem top kolesa. Za klanec bi mel Adicta, za splošno Tarmaca, za ravnnske in dolge ture pa Venga.
skromnost je lepa čednost..........
@Cervelo: Kaj pa Cervelo?Ja sej mu lahko začnemo ponujati vsak svoje favorite... Očitno človek že ima svoj izbor.
@miha:@FAUSTO:Misliš tako kot v poletu, tisto je bilo res vrhunsko. :-)@bluesky:Kaj narediti če bi rad odizvno in lahko kolo za klance, lepša pa sta ti ostala dva hitrejša (aero) modela :). Primerjava med modeloma?
www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-scott-addict-10 - 2014-p-12391.html
www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-specialized-tar m ac-sl4-comp-ultegra-m2-2014-p - 11865.html
www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-scott-foil-10-2 0 14-p-11703.html
www.extremevital.com/sl/koles a/specialized-venge-comp-ulte g ra-m2-2014-p-11864.htmlPa sej so bili vsi v reviji predstavljeni!?!
Pozitivno / negativno: ni videno na naših cestah.
V glavnem top kolesa. Za klanec bi mel Adicta, za splošno Tarmaca, za ravnnske in dolge ture pa Venga.
Ne razumem lih finte.
Človeka zanima primerjava in če to sprašuješ na tem forumu, sem mislil, da bereš tudi revijo:)
Tako kot v Poletu?
Glede na vprašanje (v Poletu ta kolesa niso bila predstavljena, so pa bila v Polet Fitu) in je opis bil čisto dovolj za človeka ala Bluesky oz. take vrste vprašanj!
Kaj narediti če bi rad odizvno in lahko kolo za klance, lepša pa sta ti ostala dva hitrejša (aero) modela :). Primerjava med modeloma?
In če bi bral Bicikel ali PF....bi dobil odgovor:) Sem prepričan. Ker mene dostkrat muči podobno vprašanje...torej, hotel bi plezalca samo plezalci so grdi...hotel bi ravninca, samo ravninci so težki...hotel bi rouleurja, samo rouleurji so še grši in težji....
Malo je na tem forumu takih, ki bi jim razliko delal material... Ali drugače: če postavljaš taka vprašanja, potem boš na klanec čisto dovolj hiter z aerotom in po ravnini s plezalcem ;)
Odvečna dilema skratka. Če kupuješ z očmi, kupi to kaj bo očem lepše.
Kupi Kuoto!
Pozdravljen.
Ce boš izbiral med specializedovimi modeli in seveda kolo za v klanec ti definizivno predlagam TARMACA. Venge je sicer bolj aerodinamičen kar ti tudi piše v predstavitvi ( The Venge will save you 22 watts over 40kp/hr compared to a Tarmac.) Ampak ti povem, da tudi tarmac popolnoma nič ne zaostaja po ravnini u klanec je pa seveda moja prva izbira!!! No, verjetno ekipe kot so: Saxo-Tinkoff, Astana in Omega Pharma Quick Step vedo zakaj vozijo tarmaca.
Lepo pozdravljen!
Glede na vprašanje (v Poletu ta kolesa niso bila predstavljena, so pa bila v Polet Fitu) in je opis bil čisto dovolj za človeka ala Bluesky oz. take vrste vprašanj!
Ja, s tem se pa popolnoma strinjam.
Drugače pa si predstavitvami v naših revijah težko pomagaš, razen izjem. Ampak s tem že smetim... sorry.
@miha:Glede na vprašanje (v Poletu ta kolesa niso bila predstavljena, so pa bila v Polet Fitu) in je opis bil čisto dovolj za človeka ala Bluesky oz. take vrste vprašanj!
Ja, s tem se pa popolnoma strinjam.
Drugače pa si predstavitvami v naših revijah težko pomagaš, razen izjem. Ampak s tem že smetim... sorry.
jaz se pa ne strinjam! Sem namreč bral predstavitev in je bila daleč od tega, da bi me prepričala o nekem izbranem modelu. Tisto je bilo bolj rajcanje brez nekih zadostnih tehničnih podatkov!
@grega12:Pozdravljen.
Ce boš izbiral med specializedovimi modeli in seveda kolo za v klanec ti definizivno predlagam TARMACA. Venge je sicer bolj aerodinamičen kar ti tudi piše v predstavitvi ( The Venge will save you 22 watts over 40kp/hr compared to a Tarmac.) Ampak ti povem, da tudi tarmac popolnoma nič ne zaostaja po ravnini u klanec je pa seveda moja prva izbira!!! No, verjetno ekipe kot so: Saxo-Tinkoff, Astana in Omega Pharma Quick Step vedo zakaj vozijo tarmaca.
Lepo pozdravljen!
Nisem popolnoma prepričan, da Tarmac leti po ravnem tako, kot Venđ,...
Lahko pa , da je samo "placebo" učinek, ki je podprt s tovarniškim PR-jem.
NE bo držalo, da vsi zgoraj našteti vozijo tarmaca, saj verjetno pznaš zgodbo o CAVu na Venđolini,.... :),...
Sicer je najbolje, da se pred nakupom naredi test obeh/vseh širih, tisti, ki ti najbolj sede/ na keterem se najbolje počutiš je logična izbira.
Druga opcija: kupi oba,...in uživaj v vsaki situaciji.
(Kako nam je dolgčassss,... Se vidi , da je zunaj dež. A ne? :) )
@sandifis:@grega12:Pozdravljen.
Ce boš izbiral med specializedovimi modeli in seveda kolo za v klanec ti definizivno predlagam TARMACA. Venge je sicer bolj aerodinamičen kar ti tudi piše v predstavitvi ( The Venge will save you 22 watts over 40kp/hr compared to a Tarmac.) Ampak ti povem, da tudi tarmac popolnoma nič ne zaostaja po ravnini u klanec je pa seveda moja prva izbira!!! No, verjetno ekipe kot so: Saxo-Tinkoff, Astana in Omega Pharma Quick Step vedo zakaj vozijo tarmaca.
Lepo pozdravljen!Nisem popolnoma prepričan, da Tarmac leti po ravnem tako, kot Venđ,...
Lahko pa , da je samo "placebo" učinek, ki je podprt s tovarniškim PR-jem.
NE bo držalo, da vsi zgoraj našteti vozijo tarmaca, saj verjetno pznaš zgodbo o CAVu na Venđolini,.... :),...
Sicer je najbolje, da se pred nakupom naredi test obeh/vseh širih, tisti, ki ti najbolj sede/ na keterem se najbolje počutiš je logična izbira.
Druga opcija: kupi oba,...in uživaj v vsaki situaciji.
(Kako nam je dolgčassss,... Se vidi , da je zunaj dež. A ne? :) )
Seveda! To sta 2 modela ki služita vsak svojemu namenu. Hotel sem reči, da se s tarmacom lažje spustiš full gas po ravnini ko s vengeom v klanec.
In ja se strinjam! Kupi oba, tako 100% ne zgrešiš!:))))
Lp
kolk je pa Venge težji, da predstavlja takšno oviro na klanec? a ima tako čudno geometrijo, da se z njim ne da navzgor peljat? a je prilepljen na asfalt, da gre samo po ravnem?
verjamem, da je svinjsko tog in zato Kevendišev najljubši za šprinte. da bi bil pa ful hitrejši po ravnini zaradi aerodinamike, so pa hude buče... sigurno se sama aerodinamika pozna, ampak približno tolk, kot če imaš na čevlju klipsno odprto al pa zaprto.
v lanski 5. številki revije Bicikel je bil članek o aerodinamiki. zanimiva je bila primerjava med Tarmac-om in Transition-om in za hitrost 40 km/h je bila razlika manj kot 6W. toliko o vplivu aerodinamike okvirja na hitrost in W. veliko večja razlika je bila med čeladami!!!
zato pa vozijo zdej vsi une "aerodinamične" polne kahle...
Kup foila pa mirna bosna.
Narode, hitro na net in preletet statistiko! :)
Glede kolesa je tako; kolikor sem te razumel, se odločaš med naslednjimi modeli:
- Specialized Tarmac
- Specialized Venge
- Scott Foil
- Scott Addict
Torej Tarmac je okvir narejen za etapne dirke. V bočni smeri je tog, vendar specifična zasnova okvirja dopušča vibriranje okvirja v vertikalni smeri (po domače) oz. absorbiranje vibracij s cestišča (zato pa imajo minimalne seatstaye, ukrivljeno zgornjo cev, cobra head tube ipd.). V primerjavi s Tarmacom, je venge nekoliko manj tog v bočni smeri. Zaradi aero profilov prečnih cevi glede na pretok zraka, je vožnja s tem kolesom bolj groba. Venge ni tako udoben kot tarmac. Venge je bil konstruiran za šprinterje in kolesarje pomočnike, ki v ospredju glavnine narekujejo tempo ali pa so v pobegu. Na ravnini, se ti profili kar poznajo. Garantirano... le dovolj hiter moraš bit, ker pač sila upora narašča s kvadratom hitrosti.
Po drugi strani je Addict namenjen predvsem hribolazcem. Glede togosti ne vem kako je, je pa res, da je ta okvir prekleto lahek. Kako bo z vzdržljivostjo, bomo videli čez čas. Foil je bil po drugi strani mišljen kot allround okvir, saj imajo cevi obliko virtualnega profila. Pri tem profilu so aerodinamiki odkrili, da če profil drežeš na pravem mestu, se bo tok zraka obnašal podobno, kot pri pravem aero profilu. To seveda ni tako aero kot pravi profil, vendar se izkaže da je to dobra pogruntavščina ker:
- se izgonemu pravilu 3:1
- povečamo bočno togost okvirja
-še zmeraj zmanjšamo silo upora na kolo
Vendar pa pri foilu pazi: zaradi posebne zasnove objemke sedežne opore, je bilo že nekaj primerov, ko je okvir počil v tem predelu. Pri Scottu zgleda, da svojega dela niso opravili ravno najbolje. Pa Mark Cavendish je iz Foila raje preklopil nazaj na Addicta, saj je bil foil pretrd. Vibracije pa še dodatno utrujajo kolesarja. Tako da no go.
Najbolj nesmiselno pa se mi zdi aplikacija ogljikovih vlaken enega tipa po celotnem okvirju. Torej to so ti razredi MX, HMF, 11r, 10r.... in ostali. Zame osebno ima Cervelo najboljši pristop, saj uporablja ogljikova vlakna primernih kvalitet na specifičnih mestih. Verjemite, inženirji pri Cervelu so se, preden so pričeli izdelovati kolesarske okvirje, okvarjali z letalsko tehnologijo :)
@Primoz90:Narode, hitro na net in preletet statistiko! :)
Glede kolesa je tako; kolikor sem te razumel, se odločaš med naslednjimi modeli:
- Specialized Tarmac- Specialized Venge
- Scott Foil
- Scott Addict
Torej Tarmac je okvir narejen za etapne dirke. V bočni smeri je tog, vendar specifična zasnova okvirja dopušča vibriranje okvirja v vertikalni smeri (po domače) oz. absorbiranje vibracij s cestišča (zato pa imajo minimalne seatstaye, ukrivljeno zgornjo cev, cobra head tube ipd.). V primerjavi s Tarmacom, je venge nekoliko manj tog v bočni smeri. Zaradi aero profilov prečnih cevi glede na pretok zraka, je vožnja s tem kolesom bolj groba. Venge ni tako udoben kot tarmac. Venge je bil konstruiran za šprinterje in kolesarje pomočnike, ki v ospredju glavnine narekujejo tempo ali pa so v pobegu. Na ravnini, se ti profili kar poznajo. Garantirano... le dovolj hiter moraš bit, ker pač sila upora narašča s kvadratom hitrosti.
Po drugi strani je Addict namenjen predvsem hribolazcem. Glede togosti ne vem kako je, je pa res, da je ta okvir prekleto lahek. Kako bo z vzdržljivostjo, bomo videli čez čas. Foil je bil po drugi strani mišljen kot allround okvir, saj imajo cevi obliko virtualnega profila. Pri tem profilu so aerodinamiki odkrili, da če profil drežeš na pravem mestu, se bo tok zraka obnašal podobno, kot pri pravem aero profilu. To seveda ni tako aero kot pravi profil, vendar se izkaže da je to dobra pogruntavščina ker:
- se izgonemu pravilu 3:1
- povečamo bočno togost okvirja
-še zmeraj zmanjšamo silo upora na kolo
Vendar pa pri foilu pazi: zaradi posebne zasnove objemke sedežne opore, je bilo že nekaj primerov, ko je okvir počil v tem predelu. Pri Scottu zgleda, da svojega dela niso opravili ravno najbolje. Pa Mark Cavendish je iz Foila raje preklopil nazaj na Addicta, saj je bil foil pretrd. Vibracije pa še dodatno utrujajo kolesarja. Tako da no go.
Najbolj nesmiselno pa se mi zdi aplikacija ogljikovih vlaken enega tipa po celotnem okvirju. Torej to so ti razredi MX, HMF, 11r, 10r.... in ostali. Zame osebno ima Cervelo najboljši pristop, saj uporablja ogljikova vlakna primernih kvalitet na specifičnih mestih. Verjemite, inženirji pri Cervelu so se, preden so pričeli izdelovati kolesarske okvirje, okvarjali z letalsko tehnologijo :)
Zanimivo branje... No mislim, da Cervelo ni edini ki uporablja vlakna različnih kvalitet na različnih mestih okvirja. Sem pa že malo ljubosumen na moj nickname... Je pa zanimivo tudi to da sem sam stal poleg počenega Cervelo okvirja (v predelu gonilnega ležaja). Hvala bogu v garanciji in je bil okvir zamnejan in po govoriucah samega lastnika okvirja ni bil edini...
Vozil sem vse razen Addicta 2014 (sem pa prejšnjega) in roko na srce...Foil sploh nima konkurence med dotičnimi. Niti za klanec, niti za ravnino, kaj šele za spuste....Pa še najlepši je!:)
@FAUSTO:....Pa še najlepši je!:)
hja to pa res redko preberem od Fausta
A ni lani bil izbran za NAJLEPŠO SPECIALKO?
Pri "aerotih" bi v tem trenutku kupit karkoli drugega, kot novega Felt-a AR, bila iracionalna odločitev :)
@FAUSTO:A ni lani bil izbran za NAJLEPŠO SPECIALKO?
erm to ne vem...mea culpa...vendar nisi navedel kdo kje kdaj se je izbirala najlepša specialka....kakorkoli...Faus to (z veliko začetnico prosim lepo )...ti se pa mnda ja ne oziraš na mnenje večine...vsaj kolkr jst sledim temule forumu zadnjih par let
Kaj narediti če bi rad odizvno in lahko kolo za klance, lepša pa sta ti ostala dva hitrejša (aero) modela :). Primerjava med modeloma?
www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-scott-addict-10- 2014-p-12391.html
www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-specialized-tarm ac-sl4-comp-ultegra-m2-2014-p- 11865.html
www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-scott-foil-10-20 14-p-11703.html
www.extremevital.com/sl/koles a/specialized-venge-comp-ulteg ra-m2-2014-p-11864.html