Scott Addict 10 vs Specialized Tarmac comp SL4 in Scott Foil 10 vs specialized Venge Comp

Domov > Forum > Scott Addict 10 vs Specialized Tarmac comp SL4 in Scott Foil 10 vs specialized Venge Comp

Scott Addict 10 vs Specialized Tarmac comp SL4 in Scott Foil 10 vs specialized Venge Comp

SORTIRAJ PO:
Mutasti17622 12.11.2013 13:37

Hja, nič posebnega, vprašati se moraš, a bi bil rad hiter in odziven, ali lep.

Prince 12.11.2013 13:49

vzemi tistega, ki ti je lepši..... mežik

ketna80 12.11.2013 14:06
@Prince:

vzemi tistega, ki ti je lepši..... mežik

Se strinjam!

Ban 12.11.2013 15:02

škote kradejoneodločen

bluesky 12.11.2013 15:53

Kaj je pri specializedu razlika r8, r9, r10, r11 pri različnih okvirjih. Tehnologija izdelave? Ali so kje objavljeni podatki o teži zgoraj objavljenih modelov.

ESTEMP 12.11.2013 17:04

Teže za scott-e imaš na uradni strani.

www.scott-sports.com/gb/en/ca tegory/bike/BikeBikes_2014/Bik eBikesRoad_2014/

 

biemsi 12.11.2013 17:43
Foilov je veliko, ker med starim Adicotm in tem novim, je bilo edino Scottovo "tekmovalno" kolo Foil. Speci pa je imel Tarmaca in Vengeja. Bolj univerzalna sta pa Tarmac in Addict. Tudi če recimo Specijeeve pogledaš je daleč več Tarmacov kot Vengejev. Ta aero zadeva je pa, vsaj po mojem mnenju, bolj komercialna zadeva. Če so pa tebi bolj všeč aero okvirji, kupi aero in boš imel v vseh pogledih super kolo. Takih, ki si vzamejo specifično aero ali specifično odzivno kolo zaradi potrebe po teh dveh karakteristikah, pa je v Sloveniji malo. Pa tudi v pro peletonu vidiš svega in svašta na vseh dirkah, tako da misel o komercialni niši okvirjev "specifičnih" karakteristik ni ravno iz trte zvita in po mojem kar drži.
No jaz bi od vseh naštetih vzel Foila, ker mi je ...enostavno najlepši :).
FAUSTO 12.11.2013 18:25
@bluesky:

Kaj narediti če bi rad odizvno in lahko kolo za klance, lepša pa sta ti ostala dva hitrejša (aero) modela :). Primerjava med modeloma?


www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-scott-addict-10 - 2014-p-12391.html

www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-specialized-tar m ac-sl4-comp-ultegra-m2-2014-p - 11865.html


www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-scott-foil-10-2 0 14-p-11703.html

www.extremevital.com/sl/koles a/specialized-venge-comp-ulte g ra-m2-2014-p-11864.html

Pa sej so bili vsi v reviji predstavljeni!?!

Cervelo 12.11.2013 20:34
Kaj pa Cervelo?
miha 12.11.2013 20:59
@FAUSTO:
@bluesky:

Kaj narediti če bi rad odizvno in lahko kolo za klance, lepša pa sta ti ostala dva hitrejša (aero) modela :). Primerjava med modeloma?


www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-scott-addict-10 - 2014-p-12391.html

www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-specialized-tar m ac-sl4-comp-ultegra-m2-2014-p - 11865.html


www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-scott-foil-10-2 0 14-p-11703.html

www.extremevital.com/sl/koles a/specialized-venge-comp-ulte g ra-m2-2014-p-11864.html

Pa sej so bili vsi v reviji predstavljeni!?!

Misliš tako kot v poletu, tisto je bilo res vrhunsko. :-)
Pozitivno / negativno: ni videno na naših cestah.

V glavnem top kolesa. Za klanec bi mel Adicta, za splošno Tarmaca, za ravnnske in dolge ture pa Venga.
Ernesto 12.11.2013 21:27
@miha:
@FAUSTO:
@bluesky:
Misliš tako kot v poletu, tisto je bilo res vrhunsko. :-)
Pozitivno / negativno: ni videno na naših cestah.

V glavnem top kolesa. Za klanec bi mel Adicta, za splošno Tarmaca, za ravnnske in dolge ture pa Venga.

skromnost je lepa čednost..........zlati kljun

 

biemsi 12.11.2013 21:47
@Cervelo: Kaj pa Cervelo?
Ja sej mu lahko začnemo ponujati vsak svoje favorite... Očitno človek že ima svoj izbor.
FAUSTO 13.11.2013 08:49
@miha:
@FAUSTO:
@bluesky:

Kaj narediti če bi rad odizvno in lahko kolo za klance, lepša pa sta ti ostala dva hitrejša (aero) modela :). Primerjava med modeloma?


www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-scott-addict-10 - 2014-p-12391.html

www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-specialized-tar m ac-sl4-comp-ultegra-m2-2014-p - 11865.html


www.extremevital.com/sl/koles a/cestno-kolo-scott-foil-10-2 0 14-p-11703.html

www.extremevital.com/sl/koles a/specialized-venge-comp-ulte g ra-m2-2014-p-11864.html

Pa sej so bili vsi v reviji predstavljeni!?!

Misliš tako kot v poletu, tisto je bilo res vrhunsko. :-)
Pozitivno / negativno: ni videno na naših cestah.

V glavnem top kolesa. Za klanec bi mel Adicta, za splošno Tarmaca, za ravnnske in dolge ture pa Venga.

Ne razumem lih finte.

Človeka zanima primerjava in če to sprašuješ na tem forumu, sem mislil, da bereš tudi revijo:)

 

Tako kot v Poletu?

Glede na vprašanje (v Poletu ta kolesa niso  bila predstavljena, so pa bila v Polet Fitu) in je opis bil čisto dovolj za človeka ala Bluesky oz. take vrste vprašanj!

 

Kaj narediti če bi rad odizvno in lahko kolo za klance, lepša pa sta ti ostala dva hitrejša (aero) modela :). Primerjava med modeloma?

 

In če bi bral Bicikel ali PF....bi dobil odgovor:) Sem prepričan. Ker mene dostkrat muči podobno vprašanje...torej, hotel bi plezalca samo plezalci so grdi...hotel bi ravninca, samo ravninci so težki...hotel bi rouleurja, samo rouleurji so še grši in težji....

lukapav 13.11.2013 10:05

Malo je na tem forumu takih, ki bi jim razliko delal material... Ali drugače: če postavljaš taka vprašanja, potem boš na klanec čisto dovolj hiter z aerotom in po ravnini s plezalcem ;)

Odvečna dilema skratka. Če kupuješ z očmi, kupi to kaj bo očem lepše.

maticek 13.11.2013 10:06

Kupi Kuoto!

grega12 13.11.2013 11:58

Pozdravljen.

Ce boš izbiral med specializedovimi modeli in seveda kolo za v klanec ti definizivno predlagam TARMACA. Venge je sicer bolj aerodinamičen kar ti tudi piše v predstavitvi ( The Venge will save you 22 watts over 40kp/hr compared to a Tarmac.) Ampak ti povem, da tudi tarmac popolnoma nič ne zaostaja po ravnini u klanec je pa seveda moja prva izbira!!! No, verjetno ekipe kot so: Saxo-Tinkoff, Astana in Omega Pharma Quick Step vedo zakaj vozijo tarmaca.

Lepo pozdravljen! 

miha 13.11.2013 12:59

Glede na vprašanje (v Poletu ta kolesa niso  bila predstavljena, so pa bila v Polet Fitu) in je opis bil čisto dovolj za človeka ala Bluesky oz. take vrste vprašanj!

 


Ja, s tem se pa popolnoma strinjam.

Drugače pa si predstavitvami v naših revijah težko pomagaš, razen izjem. Ampak s tem že smetim... sorry. 

grega12 13.11.2013 13:08
@miha:

Glede na vprašanje (v Poletu ta kolesa niso  bila predstavljena, so pa bila v Polet Fitu) in je opis bil čisto dovolj za človeka ala Bluesky oz. take vrste vprašanj!

 


Ja, s tem se pa popolnoma strinjam.

Drugače pa si predstavitvami v naših revijah težko pomagaš, razen izjem. Ampak s tem že smetim... sorry. 

jaz se pa ne strinjam! Sem namreč bral predstavitev in je bila daleč od tega, da bi me prepričala o nekem izbranem modelu. Tisto je bilo bolj rajcanje brez nekih zadostnih tehničnih podatkov!

sandifis 13.11.2013 14:02
@grega12:

Pozdravljen.

Ce boš izbiral med specializedovimi modeli in seveda kolo za v klanec ti definizivno predlagam TARMACA. Venge je sicer bolj aerodinamičen kar ti tudi piše v predstavitvi ( The Venge will save you 22 watts over 40kp/hr compared to a Tarmac.) Ampak ti povem, da tudi tarmac popolnoma nič ne zaostaja po ravnini u klanec je pa seveda moja prva izbira!!! No, verjetno ekipe kot so: Saxo-Tinkoff, Astana in Omega Pharma Quick Step vedo zakaj vozijo tarmaca.

Lepo pozdravljen! 

Nisem popolnoma prepričan, da Tarmac leti po ravnem tako, kot Venđ,...

Lahko pa , da je samo "placebo" učinek, ki je podprt s tovarniškim PR-jem.

NE bo  držalo, da vsi zgoraj našteti vozijo tarmaca, saj verjetno pznaš zgodbo o CAVu na Venđolini,.... :),...

Sicer je najbolje, da se pred nakupom naredi test obeh/vseh širih, tisti, ki ti najbolj sede/ na keterem se najbolje počutiš je logična izbira.

Druga opcija: kupi oba,...in uživaj v vsaki situaciji.

(Kako nam je dolgčassss,... Se vidi , da je zunaj dež. A ne? :) )

grega12 13.11.2013 15:23
@sandifis:
@grega12:

Pozdravljen.

Ce boš izbiral med specializedovimi modeli in seveda kolo za v klanec ti definizivno predlagam TARMACA. Venge je sicer bolj aerodinamičen kar ti tudi piše v predstavitvi ( The Venge will save you 22 watts over 40kp/hr compared to a Tarmac.) Ampak ti povem, da tudi tarmac popolnoma nič ne zaostaja po ravnini u klanec je pa seveda moja prva izbira!!! No, verjetno ekipe kot so: Saxo-Tinkoff, Astana in Omega Pharma Quick Step vedo zakaj vozijo tarmaca.

Lepo pozdravljen! 

Nisem popolnoma prepričan, da Tarmac leti po ravnem tako, kot Venđ,...

Lahko pa , da je samo "placebo" učinek, ki je podprt s tovarniškim PR-jem.

NE bo  držalo, da vsi zgoraj našteti vozijo tarmaca, saj verjetno pznaš zgodbo o CAVu na Venđolini,.... :),...

Sicer je najbolje, da se pred nakupom naredi test obeh/vseh širih, tisti, ki ti najbolj sede/ na keterem se najbolje počutiš je logična izbira.

Druga opcija: kupi oba,...in uživaj v vsaki situaciji.

(Kako nam je dolgčassss,... Se vidi , da je zunaj dež. A ne? :) )

Seveda! To sta 2 modela ki služita vsak svojemu namenu. Hotel sem reči, da se s tarmacom lažje spustiš full gas po ravnini ko s vengeom v klanec.

In ja se strinjam! Kupi oba, tako 100% ne zgrešiš!:))))

Lp 

kenz76 13.11.2013 16:29

kolk je pa Venge težji, da predstavlja takšno oviro na klanec? a ima tako čudno geometrijo, da se z njim ne da navzgor peljat? a je prilepljen na asfalt, da gre samo po ravnem? kaže jezik

verjamem, da je svinjsko tog in zato Kevendišev najljubši za šprinte. da bi bil pa ful hitrejši po ravnini zaradi aerodinamike, so pa hude buče... mežik sigurno se sama aerodinamika pozna, ampak približno tolk, kot če imaš na čevlju klipsno odprto al pa zaprto. nasmeh 

v lanski 5. številki revije Bicikel je bil članek o aerodinamiki. zanimiva je bila primerjava med Tarmac-om in Transition-om in za hitrost 40 km/h je bila razlika manj kot 6W. toliko o vplivu aerodinamike okvirja na hitrost in W. nasmeh veliko večja razlika je bila med čeladami!!! 

zato pa vozijo zdej vsi une "aerodinamične" polne kahle... smeh 

Ban 13.11.2013 17:09

Kup foila pa mirna bosna.

Primoz90 14.11.2013 00:01

Narode, hitro na net in preletet statistiko! :)

Glede kolesa je tako; kolikor sem te razumel, se odločaš med naslednjimi modeli:

- Specialized Tarmac

- Specialized Venge

- Scott Foil

- Scott Addict

 

Torej Tarmac je okvir narejen za etapne dirke. V bočni smeri je tog, vendar specifična zasnova okvirja dopušča vibriranje okvirja v vertikalni smeri (po domače) oz. absorbiranje vibracij s cestišča (zato pa imajo minimalne seatstaye, ukrivljeno zgornjo cev, cobra head tube ipd.). V primerjavi s Tarmacom, je venge nekoliko manj tog v bočni smeri. Zaradi aero profilov prečnih cevi glede na pretok zraka, je vožnja s tem kolesom bolj groba. Venge ni tako udoben kot tarmac. Venge je bil konstruiran za šprinterje in kolesarje pomočnike, ki v ospredju glavnine narekujejo tempo ali pa so v pobegu. Na ravnini, se ti profili kar poznajo. Garantirano... le dovolj hiter moraš bit, ker pač sila upora narašča s kvadratom hitrosti.

 

Po drugi strani je Addict namenjen predvsem hribolazcem. Glede togosti ne vem kako je, je pa res, da je ta okvir prekleto lahek. Kako bo z vzdržljivostjo, bomo videli čez čas. Foil je bil po drugi strani mišljen kot allround okvir, saj imajo cevi obliko virtualnega profila. Pri tem profilu so aerodinamiki odkrili, da če profil drežeš na pravem mestu, se bo tok zraka obnašal podobno, kot pri pravem aero profilu. To seveda ni tako aero kot pravi profil, vendar se izkaže da je to dobra pogruntavščina ker:

 

- se izgonemu pravilu 3:1

- povečamo bočno togost okvirja

-še zmeraj zmanjšamo silo upora na kolo

 

Vendar pa pri foilu pazi: zaradi posebne zasnove objemke sedežne opore, je bilo že nekaj primerov, ko je okvir počil v tem predelu. Pri Scottu zgleda, da svojega dela niso opravili ravno najbolje. Pa Mark Cavendish je iz Foila raje preklopil nazaj na Addicta, saj je bil foil pretrd. Vibracije pa še dodatno utrujajo kolesarja. Tako da no go.

 

Najbolj nesmiselno pa se mi zdi aplikacija ogljikovih vlaken enega tipa po celotnem okvirju. Torej to so ti razredi MX, HMF, 11r, 10r.... in ostali. Zame osebno ima Cervelo najboljši pristop, saj uporablja ogljikova vlakna primernih kvalitet na specifičnih mestih. Verjemite, inženirji pri Cervelu so se, preden so pričeli izdelovati kolesarske okvirje, okvarjali z letalsko tehnologijo :)

biemsi 14.11.2013 00:32
@Primoz90:

Narode, hitro na net in preletet statistiko! :)

Glede kolesa je tako; kolikor sem te razumel, se odločaš med naslednjimi modeli:

- Specialized Tarmac

- Specialized Venge

- Scott Foil

- Scott Addict

 

Torej Tarmac je okvir narejen za etapne dirke. V bočni smeri je tog, vendar specifična zasnova okvirja dopušča vibriranje okvirja v vertikalni smeri (po domače) oz. absorbiranje vibracij s cestišča (zato pa imajo minimalne seatstaye, ukrivljeno zgornjo cev, cobra head tube ipd.). V primerjavi s Tarmacom, je venge nekoliko manj tog v bočni smeri. Zaradi aero profilov prečnih cevi glede na pretok zraka, je vožnja s tem kolesom bolj groba. Venge ni tako udoben kot tarmac. Venge je bil konstruiran za šprinterje in kolesarje pomočnike, ki v ospredju glavnine narekujejo tempo ali pa so v pobegu. Na ravnini, se ti profili kar poznajo. Garantirano... le dovolj hiter moraš bit, ker pač sila upora narašča s kvadratom hitrosti.

 

Po drugi strani je Addict namenjen predvsem hribolazcem. Glede togosti ne vem kako je, je pa res, da je ta okvir prekleto lahek. Kako bo z vzdržljivostjo, bomo videli čez čas. Foil je bil po drugi strani mišljen kot allround okvir, saj imajo cevi obliko virtualnega profila. Pri tem profilu so aerodinamiki odkrili, da če profil drežeš na pravem mestu, se bo tok zraka obnašal podobno, kot pri pravem aero profilu. To seveda ni tako aero kot pravi profil, vendar se izkaže da je to dobra pogruntavščina ker:

 

- se izgonemu pravilu 3:1

- povečamo bočno togost okvirja

-še zmeraj zmanjšamo silo upora na kolo

 

Vendar pa pri foilu pazi: zaradi posebne zasnove objemke sedežne opore, je bilo že nekaj primerov, ko je okvir počil v tem predelu. Pri Scottu zgleda, da svojega dela niso opravili ravno najbolje. Pa Mark Cavendish je iz Foila raje preklopil nazaj na Addicta, saj je bil foil pretrd. Vibracije pa še dodatno utrujajo kolesarja. Tako da no go.

 

Najbolj nesmiselno pa se mi zdi aplikacija ogljikovih vlaken enega tipa po celotnem okvirju. Torej to so ti razredi MX, HMF, 11r, 10r.... in ostali. Zame osebno ima Cervelo najboljši pristop, saj uporablja ogljikova vlakna primernih kvalitet na specifičnih mestih. Verjemite, inženirji pri Cervelu so se, preden so pričeli izdelovati kolesarske okvirje, okvarjali z letalsko tehnologijo :)

Zanimivo branje... No mislim, da Cervelo ni edini ki uporablja vlakna različnih kvalitet na različnih mestih okvirja. Sem pa že malo ljubosumen na moj nickname... Je pa zanimivo tudi to da sem sam stal poleg počenega Cervelo okvirja (v predelu gonilnega ležaja). Hvala bogu  v garanciji in je bil okvir zamnejan in po govoriucah samega lastnika okvirja ni bil edini...

FAUSTO 14.11.2013 08:56

Vozil sem vse razen Addicta 2014 (sem pa prejšnjega) in roko na srce...Foil sploh nima konkurence med dotičnimi.  Niti za klanec, niti za ravnino, kaj šele za spuste....Pa še najlepši je!:)

n3o 14.11.2013 09:09
@FAUSTO:

....Pa še najlepši je!:)

hja to pa res redko preberem od Faustasmeh

FAUSTO 14.11.2013 09:12

A ni lani bil izbran za NAJLEPŠO SPECIALKO?

lukapav 14.11.2013 09:35

Pri "aerotih" bi v tem trenutku kupit karkoli drugega, kot novega Felt-a AR, bila iracionalna odločitev :)

 

n3o 14.11.2013 13:50
@FAUSTO:

A ni lani bil izbran za NAJLEPŠO SPECIALKO?

erm to ne vem...mea culpa...vendar nisi navedel kdo kje kdaj se je izbirala najlepša specialka....kakorkoli...Faus to (z veliko začetnico prosim lepo kaže jezik)...ti se pa mnda ja ne oziraš na mnenje večine...vsaj kolkr jst sledim temule forumu zadnjih par let smeh

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI