LC-triathlete

Domov > Forum > LC-triathlete

LC-triathlete

SORTIRAJ PO:
LC-triathlete 21.11.2013 05:48

Me je kar nekaj ljudi spraševalo na temo “low carb” prehrane. Je preveč, da bi vsakemu podrobno razlagal, tako da sem se odločil narediti spletno stran:

LC-triathlete.com


Moja pot od cukr odvisnosti do 2 mesta AG na IM Hawaii. Sicer v angleščini in še v nastajanju, ampak vseeno. Bom počasi čez vse prišel…

Vabljeni na obisk in na kometiranje!


Klemen


shootek1 21.11.2013 07:41

Najprej čestitke za IM.

Super stran. Poizkušam zadnje čase nekaj v tej smeri, čeprav sem bil vedno bolj zagovornik beljakovin+maščob, samo mi je vedno manjkal tisti zadnji korak, da bi prešel čisto na LC. 

LC-triathlete 23.11.2013 13:15

Še moje izkušnje z Low Carb treningom v ketozi. Najbolje jih opiše spodnja slikca, detajli pa na:
lc-triathlete.com/the-ketosis -promise-land/


image

LC-triathlete.com

Smolnikar 24.11.2013 21:41

Prebral vse in z veseljem čakam na še!

bimbolin 25.11.2013 08:03

Me prav zanima kako si rešil ketonsko uganko... In pa očitno si karakter, večina bi že zdavnaj obupala. Pa kaj za vraga sploh ješ :)  OH < 50g, proteinov <150g   Ocvirke?

Vem, da je Andrej tudi nekaj poizkušal na to temo
andrejvistica.com/2012/10/25/ gorivo/
andrejvistica.com/2012/10/29/ gorivo-2/

LC-triathlete 25.11.2013 08:36

Jem veliko maščob ;-) 
Imam srečo, da prenašam mleko, zato precej polnomastne skute in polnomastnih mlečnih izdelkov (maskarpone, kisle in sladke smetane, siri, maslo...). Pa seveda oreščki, kokosova moka in kokosovo maslo, olivno olje... Ja osvirke pa tudi, seveda :-) 

bimbolin 25.11.2013 08:42

:) si še vedno nekako ne predstavljam tvoj jedilnik. Upam, da kaj več napišeš o tem

brioni 25.11.2013 21:04

Pozdravljen

najbrž ta vrsta prehranjevanja pride v poštev pri zelo dolgih vzdržljivostnih športih. + 5ur. 
Zanima me zakaj nisi bolj postopoma prešel na nov način in s tem dal telesu čas da se prilagodi? 
Po prebranem sem si rekel: Za nas normalne dolgoprogaše je gotovo pomembno da se popolnoma odpoveš hitrim hidratom, počasne hidrate in ostalo pa si prilagodiš glede na vrsto dejavnosti. Za tek na 10km ali vzpon eno uro na polno pa vseeno ne moreš iti samo na maščobe-ali pač? 

OFFTOPIC
Ne vem pa zakaj vsi po vrsti zdaj žrejo tiste gele. Kaj dela propaganda.... 

kovit 26.11.2013 07:16
@brioni:


OFFTOPIC
Ne vem pa zakaj vsi po vrsti zdaj žrejo tiste gele. Kaj dela propaganda.... 

Jaz jih zato ker težko pomalcam sendvič med tekom...mežik

Baje jih je jedel tudi avtor tegale članka.

kawasaki 26.11.2013 07:31

OFFTOPIC
Ne vem pa zakaj vsi po vrsti zdaj žrejo tiste gele. Kaj dela propaganda.... 



Če greš po obilni "južni" na  kolo za 2 uri na 130 utripa res ne rabiš gela.
Drugače pa... odvisno kaj počneš.

mtj 26.11.2013 12:03
Odlično branje! Tudi jaz komaj čakam na še... Sem že razmišljal o odprtju teme o izkušnjah z LC / katogenimi prehranjevanji in dietami v povezavi z vztrajnostnimi športi, pa vidim tole... Super.
brioni 26.11.2013 12:24
@kovit:
@brioni:


OFFTOPIC
Ne vem pa zakaj vsi po vrsti zdaj žrejo tiste gele. Kaj dela propaganda.... 

Jaz jih zato ker težko pomalcam sendvič med tekom...mežik

Baje jih je jedel tudi avtor tegale članka.

Po mojem mnenju sploh ne rabiš gela. Če se med treningi in dneh pred tekmo pravilno prehranjuješ. Nekateri tudi med treningi jejo gele. Popolnoma nesmiselno, če bereš in verjameš v avtorjeve članke.
Problem gela je, da vsebuje tudi kofein itd. In vemo kaj se potem zgodi. Momentalno te dvigne, si misliš da zdaj pa kar gre, nakar padeš še nižje in prideš "mrtev" v cilj. Sploh na kakšnem maratonu. Po netu je nekaj člankov o tem, da so geli popolnoma nepotrebni. Razen malenkost poživilca. V gelih je vse sorte dodatkov... in so nepotrebni...eni celo pravijo da se tisti "cukr" zelo slabo obsorbira-in občutek energije ti da pač kofein in druge podobne stvari.

Najbrž jih je avtor jedel in jih ne več.

Po mojem je bistvo, da začne res telo izkoriščati v večji meri maščobe in tako ohranja glikogen za intenzivnejše dele. Pri teku je pa res težje vnašati energijo v telo ampak ni treba ravno gelov jest-saj si lahko narediš kakšen napitek doma iz sadja, riža, meda rozin itd. Še vedno trdim, da je to vse ena velika propaganda in biznis. 

kovit 26.11.2013 12:45
@brioni:
@kovit:
@brioni:


OFFTOPIC
Ne vem pa zakaj vsi po vrsti zdaj žrejo tiste gele. Kaj dela propaganda.... 

Jaz jih zato ker težko pomalcam sendvič med tekom...mežik

Baje jih je jedel tudi avtor tegale članka.



Najbrž jih je avtor jedel in jih ne več.

Po mojem je bistvo, da začne res telo izkoriščati v večji meri maščobe in tako ohranja glikogen za intenzivnejše dele. Pri teku je pa res težje vnašati energijo v telo ampak ni treba ravno gelov jest-saj si lahko narediš kakšen napitek doma iz sadja, riža, meda rozin itd. Še vedno trdim, da je to vse ena velika propaganda in biznis. 

Seveda da je vse skup en biznis...se strinjam da je namesto gela bolje pojest doma pripravljen napitek...

Kolikor je meni znano jih je avtor jedel med zadnjim IM tako da čisto brez cukra tudi ni šel...kar pa zame ne zmanjšuje teže rezultata.

Orange5 26.11.2013 14:46

pa še moji pomisleki, ki ni podkrepljen z nobeno študijo
- tako pri ljudeh, kot živalih se vsi toksini kopičijo v mastnem tkivu - ali ni potem s tega stališča na dolgi rok tako prehranjevanje, ki je pretirano v eno smer, sporno (tako meso, mast, kot mleko in mlečni izdelki),
- na internetu so študije, kjer so ugotavljali vpliv kazeina in živlskih beljakovin na pospeševanje rasti rakavih tumorjev, najbolj znan je verjetno Kitajska študija. Nenazadnje slišal sem že za marsikoga, ki je po tem ko je zbolel za rakom sprememnil prehrano in iz prehrane izključil ali zmanjšal vnos mesa in nikogar, ki bi na poti ozdravitve ravnal obratno (ali vsi morda ravnajo narobe),
- kakšen je vpliv na prebavo, če se gibljem v povprečju 3 ure na dan ali 1 uro, glede na to da gibanje (tek verjetno bolj kot kolo) vseeno vpliva na peristaltiko,
. predvidevam, da v tvoji prehrani ni suhomesnatih izdelkov, ki so vsaj v večini primerov obremenjeni še s konzervansi.

Nise niti za niti proti LC ampak me tako ekstremne diete na dolgi rok begajo. Verjamem, da so koristne za nek rezultat ne vem kako koristne pa so na dolgi rok za povprečno zasedenega homo sapiensa.

nejc100 26.11.2013 16:10
@brioni, koliko maratonov, brevetov in DOS-ov si pa prevozil, da veš da so geli brez veze oz. nepotrebni?
brioni 26.11.2013 16:57

Samo debatiramo. Moje mnenje in izkušnje so, da niso potrebni. Gotovo pa je, da če si jih psihično in fizično navajen gre težko brez njih. Je pa res da z breveti in dosom nimam izkušenj.

Prosim avtorja te debate da malo pokomentira 

one too many 26.11.2013 17:47
@nejc100: @brioni, koliko maratonov, brevetov in DOS-ov si pa prevozil, da veš da so geli brez veze oz. nepotrebni?

To pa sem se nasmejal! Na brevetu in DOSu bi ti vozil na gele? smeh

Pri tako dolgi obremenitvi moraš že dan prej začeti z vnosom energije in nadaljevati praktično takoj po štartu.

Geli so za hiter vnos energije, bodisi jih rabiš pred povečano intenzivnostjo (klanec) ali ker te zabije. Da se ti slednje dogaja, je to bolj znak neizkušenosti (ne rečem, da se meni to ne dogaja!). Tudi ne razumem zakaj ne bi namesto glea 10 km pred klancem pojedel ene energijske tablice.

Jemat na treningu je pa razen pred hudimi intervali pomoje celo škodljivo, ker telo kvečemu še bolj prinavajaš na cukr.

 

PS: Za maraton bi pa rekel, da res lahko pridejo prav!

nitrous 26.11.2013 17:58

Ma sem spisal cel sestavek, pa mi ni objavilo. Uglavnem gel je sladkor, tako kot recimo med. Le malo jih ima poleg dodane še aminokisline, lkarnitin ali kofein, tako da ne govorit da so polni sranja, ker nabaviš take kot jih potrebuješ. Za finiš take s kofeinom za dolge vožnje poleti pa vzameš enega navadnega za konec ko ti po 5 urah na 35 stopinjah ni več za zobat sendviče in tablice. 

brioni 26.11.2013 19:55
@nitrous:

Ma sem spisal cel sestavek, pa mi ni objavilo. Uglavnem gel je sladkor, tako kot recimo med. Le malo jih ima poleg dodane še aminokisline, lkarnitin ali kofein, tako da ne govorit da so polni sranja, ker nabaviš take kot jih potrebuješ. Za finiš take s kofeinom za dolge vožnje poleti pa vzameš enega navadnega za konec ko ti po 5 urah na 35 stopinjah ni več za zobat sendviče in tablice. 

Bolj sem mislil da so polni konzervansov in barvil

DaisyDejzi 26.11.2013 22:51
@brioni:
@nitrous:

Ma sem spisal cel sestavek, pa mi ni objavilo. Uglavnem gel je sladkor, tako kot recimo med. Le malo jih ima poleg dodane še aminokisline, lkarnitin ali kofein, tako da ne govorit da so polni sranja, ker nabaviš take kot jih potrebuješ. Za finiš take s kofeinom za dolge vožnje poleti pa vzameš enega navadnega za konec ko ti po 5 urah na 35 stopinjah ni več za zobat sendviče in tablice. 

Bolj sem mislil da so polni konzervansov in barvil


Nekaj malega o "cukerčku":jp.physoc.org/content/587/8/1 779.full

1 2 3 ... 17
Zadnji komentarji v kategoriji "ZDRAVJE IN TRENINGI"
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI