Vsestransko kolo?

Domov > Forum > Vsestransko kolo?

Vsestransko kolo?

SORTIRAJ PO:
misko 03.01.2014 16:50

Koliko od vas si lasti tako cestno kot gorsko kolo in razmišlja, da ima vsaj eno kolo premalo? ;)
No sam večkrat zadnje čase razmišljam v smeri nakupa ene vrste treking kolesa, ki bi služilo za kolesarjenje po slabem vremenu, za takrat ko želim samo uživat na kolesu in ne razmišljat o watttih, kadenci in hitrosti... Torej kolo za pretežno vožnjo po cesti, nekaj makadama, kaj več ne. Naj bi bilo udobno za časovno daljše vožnje, možnost montaže blatnikov,....
Dilema je sledeča:
-kupiti treking/fitness kolo, brez prednjega blažilca, ki tako ali tako pri teh modelih niso kaj prida?
-ciclocross kolo
-kak bolj udoben 29" model gorskega kolesa...

Za pomisleke in predloge bom vsekakor hvaležen ;)
 

Prince 03.01.2014 16:59
ciclocross... po mojem....
vambomzepokazu 03.01.2014 23:38

Fatbike :)

 

kolesarnica.si 03.01.2014 23:39

Ciklokros!
Tole recimo se dobi za 934 eur s popustom.
www.kolesarnica.si/Products/D isplayTopic.asp?DisplayTopic=2 035&SPID=786430550

Ravno takega sem si zaželel tudi sam in ga bo možno v št. 61 tudi preizkusiti že tekom tega meseca.
Če že ne ciklokrosa, pa vsekakor prej trdaka 29 kot treking ali fitnes....

Lp 

kenz76 04.01.2014 10:00

29-erja kupi, pa boš lahko še gorskega (predvidevam da 26") prodal... pa ene bolj gladke gume gor za po cesti. kul 

Cervelo 04.01.2014 10:07

Ciklokros kolo.

Lopata 04.01.2014 10:11

Ciklokros. Konkretno tisti Canyon model z blatniki. Ko so namontirani je lahko kvazi mestno kolo, če jih snameš eno spodobno cx kolo za rekreacijo, če pa namontiraš ozke cestne plašče pa specialka;)

misko 04.01.2014 10:13
@kenz76:

29-erja kupi, pa boš lahko še gorskega (predvidevam da 26") prodal... pa ene bolj gladke gume gor za po cesti. kul 

Mam 26" polnovzmeteno AM "kravo", ki jo uporabljam tam, kjer 29er ne bi prišel prav ;). 
Po moje da bo kar ciclocros... 

sixsl 04.01.2014 10:16

Tud če trekinga vzameš ne boš ni zgrešu.

mv5267 04.01.2014 15:23

Še moje mnenje:

Forum Ciklokros:

mv 09.12.2013 19:59:30  
gampo 04.01.2014 15:36

Tudi sam sem pred časom bil v dilemi. Sicer sem imel cestno in gorsko kolo. Nobeno izmed koles ni bilo kvalitetno. Nato sem vse prodal kupil dobro treking kolo. Sedaj menjavam samo gume in moram povedat da mi ni niti malo žal za mojo odločitev. Treking kolo z ozkimi gumami je neprimerno udobnejše kot cestno, v hitrosti pa ni neke velike razlike. Je pa treking kolo veliko hitrejše od gorskega. Tako da svetujem, če ne dirkaš in ti ni pomembnaa samo hitrost kupi malo bolše treking kolo in kombiniraj gume.

misko 04.01.2014 15:54
Sicer sta oba, tako gorsko, kot cestno kolo izredno kvalitetna primerka, se zna zgodit, da v primeru nakupa cyclocross kolesa cestno prodam. Zelo mi je ljuba misel, da se ob odhodu od doma ne obremenjujem ali je cesta asvaltirana ali ne, da se mi ne zdi škoda kolesa in hudih obročev ob uničeni in soljeni cesti, da me malo rosenja ne odvrne od kolesarjenja,......
Dolgouhec 05.01.2014 09:37

Jst imam scottovega sportsterja 10 2012 (komplet xt) in sem zelo zelo zadovoljen z njim. Uporabljam ga za v službo, za vozit tamalga, pa tudi za kolesarske runde... Letos sem z njim naredil 3000km in užival vsak km. Pozimi mam gume z grobim profilom, poleti pa najtanjše možne in stvar laufa.
Je pa res da si želim enkrat nabavit specialko, ker mi je hitrost všeč in ker se pretežno vozim po asfaltu, pa tud na cesti lepše zgledajo :) 

boco 05.01.2014 09:55
@Dolgouhec:

Jst imam scottovega sportsterja 10 2012 (komplet xt) in sem zelo zelo zadovoljen z njim. Uporabljam ga za v službo, za vozit tamalga, pa tudi za kolesarske runde... Letos sem z njim naredil 3000km in užival vsak km. Pozimi mam gume z grobim profilom, poleti pa najtanjše možne in stvar laufa.
Je pa res da si želim enkrat nabavit specialko, ker mi je hitrost všeč in ker se pretežno vozim po asfaltu, pa tud na cesti lepše zgledajo :) 

verjamem, da si zadovoljen s scottovim sport. 10, sej spada v sam vrh treking kolesov. tud sam sem ga mel...do nakupa specialke.... potem, pa skor pozabiš kaj si vozil prej...mežik

lp

 

Maj_ex 05.01.2014 10:21
@gampo:

... v hitrosti pa ni neke velike razlike ...


Odvisno kako voziš ...
Pri višjih hitrostih (nad 30 km/h) je pa razlika gromozanska.

sixsl 05.01.2014 11:01

Sam sem že tudi pomislil, da bi na cestno kolo presedlal, ampak tako kot gampo ostajam na trekingu z ožjimi gumami. Ne sekiram se glede tega v kakšnem stanju je cesta(slana, mokra,..).

Prednost cestnega je res v hitrosti ostalo glede udobja, vzdrževanja... ma pa treking prednost.

Primer: letos mi je počil zadnji obroč po 10 tisočih km. Srošek menjave z novim je bil 30 eur, kar je res malo.

Nevem kako bi bilo z obroči pri cestnem kolesu za npr 1200 eur, ki ima gor osnovne obroče na mojih skoraj 100kil.

Pa še pri nas so ceste dokaj zmahane tko da bi moral samo gledati, da ne zajaham luknje.

Tu pa res ni užitka, žal...

Smolnikar 05.01.2014 12:27
@Lopata:

Ciklokros. Konkretno tisti Canyon model z blatniki. Ko so namontirani je lahko kvazi mestno kolo, če jih snameš eno spodobno cx kolo za rekreacijo, če pa namontiraš ozke cestne plašče pa specialka;)

www.canyon.com/_en/roadbikes/ bike.html?b=3201

Zelo zanimivo!

one too many 05.01.2014 12:43

To, da se lahko s trekingom lahko brez slabe vesti voziš po mokri in soljeni cesti, se zna za kolo slabo končat! Osebno ne vidim razloga, zakaj cestno kolo ne bi bilo primerno za takšne razmere, če odštejemo slabši oprijem in pesek na cesti.

Ravno kakšen poceni treking kolo ima odprte ležaje, ne pa cestno kolo.

gampo 05.01.2014 12:54


To je že res da se pri višjih hitrosti pozna. Povedati hočem, da če dam vse prednosti in slabosti na tehtnico, izberem raje treking kolo. V primeru da je namen vožnje hitrost in dirkanje pa je na treka  treba pozabit, saj je cestno kolo bomba za hitrost, vendar kot sem omenil ni preveč udobno. Dopuščam možnost da ni bilo udobno samo meni ker sem imel nizkocenovno cestno kolo. :)

Dolgouhec 05.01.2014 17:12
@boco:
@Dolgouhec:

Jst imam scottovega sportsterja 10 2012 (komplet xt) in sem zelo zelo zadovoljen z njim. Uporabljam ga za v službo, za vozit tamalga, pa tudi za kolesarske runde... Letos sem z njim naredil 3000km in užival vsak km. Pozimi mam gume z grobim profilom, poleti pa najtanjše možne in stvar laufa.
Je pa res da si želim enkrat nabavit specialko, ker mi je hitrost všeč in ker se pretežno vozim po asfaltu, pa tud na cesti lepše zgledajo :) 

verjamem, da si zadovoljen s scottovim sport. 10, sej spada v sam vrh treking kolesov. tud sam sem ga mel...do nakupa specialke.... potem, pa skor pozabiš kaj si vozil prej...mežik

lp

 

S čim si ga pa zamenjal če smem vprašat? pa me zanima če je res tak prehod v udobju al hitrost odtehta to?

boco 05.01.2014 18:27


Vozim CORATTEC CCT TEAM  PRO. Dolgouhec, največje prednosti cestnega kolesa so: majhna teža, aerodinamičnost in ergonomičnost položaja kolesarja. Posledica  prednosti pa  je žrtvovanje udobja za hitrost. Krmilo je postavljeno nižje od sedeža in tako je kolesar v bolj aerodinamičnem položaju. Sprednje in zadnje kolo sta bolj skupaj. Zaradi tega je kolo bolj vodljivo. Prestavna razmerja so tesno skupaj, zato lahko kolesar izkoristi svoj optimum moči. Trek je tud bol primeren za v službo , otroke vozit in pa družinske izlete. Jaz moram priznat, da bi mi včas kr prov pršel trek, ko gremo s familijo ven z bicikli.
Kaj, pa bol odtehta pri teb, boš pa že  sam pogruntal..mežik
lp.
 

Sinyard 05.01.2014 18:41

Definitivno ciklokros. Po možnosti jeklen, z diski in vzponom prijazno kaseto. Takle bo moj naslednji:

www.genesisbikes.co.uk/bikes/ adventure/multi-sport/croix-de -fer

Dolgouhec 05.01.2014 20:29

boco bom kar sportsterja obdržal, pa še neki cajta prašiča polnu smeh, pol pa vzamem specialko... Hvala za vse info!!!

Berlingo 05.01.2014 20:29
@Sinyard:

Definitivno ciklokros. Po možnosti jeklen, z diski in vzponom prijazno kaseto. Takle bo moj naslednji:

www.genesisbikes.co.uk/bikes/ adventure/multi-sport/croix-de -fer

Všeč! :-)
vrbinct 05.01.2014 21:15

Mogoče tole? www.bicikel.com/mali_oglasi/7 136/treking_kolo_merida_crossw ay_8800.html
Meni je odlično služil (sedaj pa je eno kolo pri hiši preveč). Ima dobro opremo, pa še ni ga preveč škoda za pozimi.

Sinyard 05.01.2014 22:22

Malo sem pobrskal po spletu in našel IDEALNO kolo:

www.bmc-racing.com/int-en/bik es/road/platform/endurance/gra nfondo/gf02_disc/105/

 

Oglašujejo ga kot cestaka, čeprav ima plac za gume 700x35. Ter kaseto 11-32. Pa še lepotec je. In trendsetter, v takih biciklih je prihodnost.

 

gorann316998 05.01.2014 22:48

kolk je pa denarja ta stroj, zgleda hudo

-BLAŽ- 05.01.2014 23:14
@Sinyard:

Malo sem pobrskal po spletu in našel IDEALNO kolo:

www.bmc-racing.com/int-en/bik es/road/platform/endurance/gr a nfondo/gf02_disc/105/

 

Oglašujejo ga kot cestaka, čeprav ima plac za gume 700x35. Ter kaseto 11-32. Pa še lepotec je. In trendsetter, v takih biciklih je prihodnost.

 

Oglašujejo lahko pač kar hočejo. Meni zgleda čisto navaden ciklokros bajk. Če gledam geometrijo ni niti posebno "udoben" Najde se namreč marsikatero kolo s krajšim "top tube" in višjim "head tube" kar se na tem forumu smatra kot udobno (pokončna drža) Med specjalke ga ne uvršča niti dolžina chain stayev, niti skoraj 10 kg teže (najbrž še več za neko normalno št)

Torej gre za navadno cx kolo kakršnih je še mnogo.

 

Sinyard 07.01.2014 14:12

-BLAŽ-, saj nihče ni rekel da ni... A tako navadno CX kolo tole vendarle ni. Ima cestno gonilko, gorsko kaseto in predvsem obilo stila. Meni se zdi precej bolj vsestranski od obične ciklokrosle.

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI