Vozi kdo gume Kenda ?
Boljše od zgoraj naštetega. 8-12bar 210g, itd...
Top modeli v akciji, samo v teh treh barvah
www.bolha.com/rekreacija-spor t/kolesarstvo/kolesarska-oprem a/ostala-kolesarska-oprema/p-n ove-poltubular-pnevmatike-vred estein-fortezza-tricomp-129263 0160.html
www.bolha.com/rekreacija-spor t/kolesarstvo/kolesarska-oprem a/ostala-kolesarska-oprema/p-n ov-par-poltubular-pnevmatik-fo rtezza-tricomp-z-zracnicam-129 0327341.html
Voženo letos po našem zimskem kamenju in pesku na cesti. Po ca. 2.000 km, na zadnji gumi še vedno ni videti kakšnih večjih znakov obrabe in še bolj pomembno nikjer nobenih vreznin.
Zelo pomembno je tudi to, da te gume lahko prenesejo večji pritisk, že v rangu tubularja, kar doprinese, da je ne boš kar tako uničil ob stiku z kakšnim večjim kamnom ali luknjo.
Tako da se tudi zloglasni Conti 4000S, ki sem ga veliko prakticiral v preteklosti, skrije proti omenjenemu Vredestein-u. Tako kar se tiče obrabe, kot vzdržljivosti na vreznine, da ne govorim o šibki stranski steni Contija, itd.
Sama vožnja in oprijem gume je pa tudi vrhunski, ravno včeraj stestiral na kar nekaj spustih, pri veliki hitrosti, ko je bilo potrebno držati bistveno hitrejše "spustaše".....
@TEX:Vozi kdo gume Kenda ?
ja, Mohorič pa Sagan
Kok si pa vseen kilometrov naredu z njimi? a lah daš kkšno slikco, da bi vidu kako to zgleda? Js trenutno glih testiram, kok mi bojo gume s tako obrabo še zdržale do prvega defekta... mam v omari rezervn komplet, ampak po 3k km s tako obrabo še nism mel defekta... sam mislm, da to ni neki velka obraba...
Ma kaj nekateri bluzite tu gor dobra guma z dobrim oprijemom je mehka guma. Guma ki se skoraj ne obrablja vsekakor nima vrhunskega oprijema.
Conti GP4000 imam jaz od novemebra gor in na njih narejenih 7000km še brez defekta, tako da po mojih izkušnjah nič ne rezpoka....bom pa sprednjo gumo lahko vozil po mojem še kar nekaj časa, zadnja bo pa počasi za zamenjat.
@biemsi: Ne sej se ne gre za defekte. Tudi sam nisem imel defekta z nobeno od njih. Le pravim, da mi vsake preperijo in se mi zdi brez zveze dajat po 35€ ali več za gumo, ki je dobra pol leta. Na Michelinki so drobne razpokice čez celo površino, pri Conti in IRC pa razpoka stik med stransjo-bokom in tekalno površino. Je pa ta razpoka kar velika, tako da sem nazaj namontiram Michelinke in z njimi vozim. Pred nakupom novih bi pa rad vedel, če so katrete od gum, pri katerih se take stvari ne dogajajo.
Sej ozbire je malo morja... Ima kdo izkušnje z Veloflex klinčerji ali Panaracer, Vittoria ipd...
Sam imam tubularja Veloflex pa so že drugl leto kot nove, glede zgoraj opisanih težav mislim. Ne vem pa kako se obnesejo klinčerji?
Problem je tudi stara zaloga v trgovinah saj te gume nimajo DOTa kot avtomobilske gume, da lahko kadarkoli pred nakupom preveriš letnico izdelave.
www.hutchinsontires.com/en/ro ad/25-fusion-3-kevlar-pro-tech .html
Trenutno vozim Hutchinson Fusion 3 Kevlar....zgleda kar obetavna.
Drugače pa je že Tomyboy omenil Vredestein Fortezza Tri Comp, ki so res dobre.
Continental Ultra sport pa je tko tko. Razpoka že brez uporabe, samo da je namontirana, čeprav za defekte ravon ni bla dovzetna. Je pa skoraj zastonj.
Jaz gumo gonim, dokler jo ne odpre. Prednjo imam staro 8 let in je polna nekih drobnih razpokic. Zadnja je lanska in sem jo zamenjal, ker mi je na poti naredilo bulo. So pa že neke razpokice gor in celo drobne poke. Zaradi razpokic pa sploh ne bi šel menjat gume. Zadnjo imam sedaj Vittoria - je rekel v Logatcu, da so dobre. Cena je bila okrog 30 EUR.
@kenz76:@TEX:Vozi kdo gume Kenda ?
ja, Mohorič pa Sagan
Ja , saj glih zato sem vprašal če ma keri izkušnjo z njimi.
lahka pa potrdim vredeštajnke za dobre gume , se pravi za rekreativno uporabo in seveda za prijazno ceno.
@biser: Lahko kdo prosim pove za kako gumo ki ima odlicen oprijem?VITTORIA RUBINO PRO 3
A te Vredestein Fortezza TriComp imate navadne ali slick? Ker so dvojne...
Schwalbe Ultremo DD.
@biser: Lahko kdo prosim pove za kako gumo ki ima odlicen oprijem?
Dobra je vsaka nova guma, ki jo voziš po grobem suhem asfaltu ali tudi betonu, če ima enake lastnosti. V drugačnih pogojih pa sam veš kako gre, ne glede na proizvajalca in model.
@_skot_:A te Vredestein Fortezza TriComp imate navadne ali slick? Ker so dvojne...
Vse piše.... , tudi v akciji.
Nekaj mi ni jasno pri pisanju in tudi ponujanju gum lanske proizvodnje. Ponujajo jih 30% ceneje . Nekje sem pa bral , da je neki mehanik ene od Italianskih ekip gume staral . Kaj je zdaj prav ? Odležane gume ali frišne ?
@Maratonac:Nekaj mi ni jasno pri pisanju in tudi ponujanju gum lanske proizvodnje. Ponujajo jih 30% ceneje . Nekje sem pa bral , da je neki mehanik ene od Italianskih ekip gume staral . Kaj je zdaj prav ? Odležane gume ali frišne ?
Mislim, da je nastal problem, ker so današnji proizvodi bolj omejenega trajanja, če tudi na policah. Sestava je spremenjena in očitno tisto kar si ti omenil (poznam tudi jaz) ne drži več. Možno pa je, da se je trgovec v tem primeru odločil za pospešeno odprodajo in mu hiter denar več pomeni kot zaloga. Saj to je logično, mar ne?!
@Maratonac:Nekaj mi ni jasno pri pisanju in tudi ponujanju gum lanske proizvodnje. Ponujajo jih 30% ceneje . Nekje sem pa bral , da je neki mehanik ene od Italianskih ekip gume staral . Kaj je zdaj prav ? Odležane gume ali frišne ?
Sam sem v italijanski kolesarski reviji prebral, da se gume (klinčerji) uporabljajo čim novejši tem boljše. Tubularje pa profi ekipe pustijo "odležat"eno sezono, prej kot jih uporabljajo. Tudi sam sem se temu načudil, ampak tako je pisalo v rubriki o zanimivostih...
@biser: Kateri klinčer je dober?
Kaj pravite na Vittorio Corsa CX Tubular ?
Imel samo enkrat, predrl obe v prvem tednu. Izredno občutljiva za predrtje Baje pa niso več kar so bile. Raje Velofelx
Sicer jih vozim šele 1 mesec, cca 950km zaenkrat zadovoljen. 25mm varianta. Na zadnji se malo poznajo znaki obrabe. Jih je pa treba dofilat na cca 3-4dni, ker zaradi latex zračnic počasi spuščajo.
Je kdo kupil tu: www.bolha.com/rekreacija-spor t/kolesarstvo/kolesarska-oprem a/ostala-kolesarska-oprema/con tinental-gp-4000s-crne-gume-23 -1291412615.html?aclct=1395063 404
Cena je ugodna, le napis na gumi je malo "čuden". Ponavadi je bel CONTINENTAL napis in ne rumen na GP4000...
Lani nekje na polovici sezone sem zamenjal gume za specialko. Predhodno sem imel IRC Formula Pro RBCC. Zamenjal sem jih z Michelin PRO4. No letos ko sem začel vrteti pedala sem opazil, da so nekoliko preperele-čisto manjše razpokice po tekalni ppovršini in po straneh gume. Zaradi istega razloga sem takrat zamenjal IRC in pred njimi prav tako Conti 4000 S. Conti so sicer ohranile tekalno površino v dobrem stanju, ampak kjer se bočna stran gume stika s tekalno pa razpoka, da te kap, tako da tudi Conti se mi niso zdele tako dobre kot jih hvalijo.
Moje vprašanje je, če kdo vozi kakšne druge gume, katere s časom (govora je o cca pol leta) ne preperijo. Če je z vsemi isti križ, potem se ne splača za gumo dajat ne vem koliko, ker so v bistvu časovno omejene in ne kilometersko.
Jaz se nekako ne počutim sproščen, če vem da je guma polna takih razpokic, ki sigurno ne vplivajo dobro, predvsem na varnost.