Prehrana med kolesarjenjem

Domov > Forum > Prehrana med kolesarjenjem

Prehrana med kolesarjenjem

SORTIRAJ PO:
pek123 06.10.2017 11:20

bcaa na 3 4 h treninga. Verjetno tu redko kdo dela tako dolge fure tako da ne rabite tega

nejchy 06.10.2017 12:09
@goran... hvala, trenutno ne potrebujem, ker sem s3 zaposlil in treningi na tešče odpadejo, v drugih primerih pa ne jemljem. Tudi sam sem storil napako in sem jih v preteklosti jemal brez okusa, sedaj obvezno z!

Sem pa malo južneje od Krškega, lahko se zmeniva za kak krog. če nimaš prehudga tempa. Vsaj nekajkrat letno grem na Bohor...
Drugače pa tudi wheey... kdor ni zmožen kot vzdržljivostni šporznik s normalno prehrano dobiti dovolj beljakovin je nesposoben :)
gorann316998 06.10.2017 12:11

jest pa prehud tempo, ne se hecat:)

men je idealno 25kmh povprecje po ravninizapečateno

nejchy 06.10.2017 12:17
to svi rečejo, potem pa na škrge diham :)
gorann316998 06.10.2017 12:29

ne ne, jest se rad menim ko se vozim, namest da grem v gostilno in tam klepetam mi je boljs tko na kolesu

sixsl 06.10.2017 20:13
@gorann3:

ne ne, jest se rad menim ko se vozim, namest da grem v gostilno in tam klepetam mi je boljs tko na kolesu

... ko bi bilo čim več takih...

kineziolog 11.10.2017 19:00
kineziolog 14.10.2018 12:25

 V veliko veselje mi je, da vas lahko povabim na konferenco o športni prehrani, ki bo potekala v soboto 8. decembra v Ljubljani. Vabljeni.

https://www.spoznajprehrano.com/znanost-o-sportni-prehrani

zuz3k 14.03.2019 16:03

mene zanima kakšno hrano vzamete s sabo v kolikor naredite 120km+ ?


pa poleg banane ali pa čokoladic..



lp

Nejc1986 14.03.2019 22:09
@zuz3k

mene zanima kakšno hrano vzamete s sabo v kolikor naredite 120km+ ?


pa poleg banane ali pa čokoladic.. ker jaz se najbolj najem če na pol poti pojem en hamburger kot 

pa te čokoladice



lp

Na 45'pest rozin in izotonik pijem...



SODROVC 15.03.2019 07:13
@zuz3k

mene zanima kakšno hrano vzamete s sabo v kolikor naredite 120km+ ?


pa poleg banane ali pa čokoladic.. ker jaz se najbolj najem če na pol poti pojem en hamburger kot 

pa te čokoladice



lp

Ha-ha-ha-ha. Kako pa ti gre po hamburgerju v kakšen klanec? Tak, ki ima več kot 10%?

zuz3k 24.03.2019 15:43
 kakšno hrano drugi jeste pred 3 urnim kolesarjenjem, kakšno med in kakšno po? 
Nejc1986 24.03.2019 16:39

 Odvisno od intenzivnosti. Jaz za 3h voznjo nekaj ne kompliciram , pac navaden uravnotezen zajtrk (ponavadi kolesarim zjutraj oz.dopoldne). Gledam da mine vsaj slaba ura od obroka, potem pa na 45' zauzijem cca 20g OH v obliki hrane (gel ali pest rozin) ter pijem izotonik (0,75l  /90minut).


Ce je voznja daljsa jem namesto zajtrka testenine, takoj po voznji zauzijem whey+glutaminm nato pa to, kar ubistvu jem tudi ko ne kolesarim;piscanec in testenine.


Predvsem pa; vsako telo drugace funkcionira in tudi telo vsak dan drugace funkcionira. Zato; probaj pa boš videl, parkrat se boš zaje..l in potem boš videl kaj ti najbolj ustreza.


Jaz sem si na zacetku pisal zauzito tekocino in hrano in potem iz teh belezk potegnil ven neke zakljucke.


Predvsem pa; jej pred lakoto in pij (ampak pitje ni nacejanje!!) Pred zejo.


Nekateri baje ne prenasajo gelov, zato jih sprobaj v varnem okolju 😊 , pa tudi priporocajo, da gel tskoj poplaknes s tekocino

ElTorro 24.03.2019 17:18

 Gel z navadno vodo (ne katero koli tekočino - v kombinaciji s kakšno športno pijačo ni ravno priporočljiv).


Sicer pa - za 3 ure jaz ne jem nič posebnega....na pot vzamem dve frutabeli, in to je to.

Po koncu, enak regeneracijski napitek kot vedno - dve zvrhani žlici čokolina v slabega pol litra mleka (1,5%)

sixsl 24.03.2019 19:23

@ElTorro

 Gel z navadno vodo (ne katero koli tekočino - v kombinaciji s kakšno športno pijačo ni ravno priporočljiv).


Sicer pa - za 3 ure jaz ne jem nič posebnega....na pot vzamem dve frutabeli, in to je to.

Po koncu, enak regeneracijski napitek kot vedno - dve zvrhani žlici čokolina v slabega pol litra mleka (1,5%)

Vidiš vsak ima po svoje naštelan želodec. Jaz komot gel poplaknem z izotonikom, pa nimam nobenih težav z želodcem. Samo enkrat sem imel probleme ko sem uporabljal neke gele na bazi kokosove vode, tisto mi res ni sedlo. Sedaj pa uporabljam SIS gele pa je vedno ok.



Pero22 24.03.2019 20:22
 Jaz sem se tudi navadil na frutabele - mi zelo odgovarja; v vodo pa stresem malo cedevite - zelo švoh, glih tok da je okus, ko zmanjka pa nalijem vodo (kjerkoli že).
mai2sky 24.03.2019 20:46

 Malo bolj zares. Koliko je Froomey jedel lani na 19. etapi Gira vidimo iz SKY zapisa http://downloads.bbc.co.uk/england/pdf/Froome_03.pdf.

Ali zna kdo to spraviti na imenovalec za nas rekreativce? Na mali Franji vzamem nekaj na 30, 50, 70 in 85 km in pridem čisto v normalnem stanju na cilj. Včasih sem na začetku SIS ploščico in potem 2xSIS gel. 

Na prvi moji prvi Franji pred 34 leti o hrani in pijači nismo nič vedeli. Ustavil sem se 2x na slani juhici in vodi. Ni čudno, da me je ena sama piva na koncu za skoraj 2h polegla ob eno drevo v Tacnu kjer je bil štart in cilj. Danes to izgleda hecno a tako je bilo.

LpI


Nejc1986 24.03.2019 21:15

@mai2sky

 Malo bolj zares. Koliko je Froomey jedel lani na 19. etapi Gira vidimo iz SKY zapisa http://downloads.bbc.co.uk/england/pdf/Froome_03.pdf.

Ali zna kdo to spraviti na imenovalec za nas rekreativce? Na mali Franji vzamem nekaj na 30, 50, 70 in 85 km in pridem čisto v normalnem stanju na cilj. Včasih sem na začetku SIS ploščico in potem 2xSIS gel. 

Na prvi moji prvi Franji pred 34 leti o hrani in pijači nismo nič vedeli. Ustavil sem se 2x na slani juhici in vodi. Ni čudno, da me je ena sama piva na koncu za skoraj 2h polegla ob eno drevo v Tacnu kjer je bil štart in cilj. Danes to izgleda hecno a tako je bilo.

LpI