iz spletne strani Fulcrum:
What are the weight limits of the wheels? Where can I find the weight limits allowed by the wheels?
All Fulcrum wheels are constructed to meet the highest standards of resistance and durability. If you weigh over 109 kg/240 lbs we advise you not to use this product. Non compliance with this warning can damage the product irreversibly. If you weigh 82 kg/180 lbs or more, you must be especially vigilant and have your bicycle inspected more frequently (than someone weighing less than 82 kg/180 lbs). Check with your mechanic to discuss whether the wheels you selected are suitable for your use, and to determine the frequency of inspections. Using tires with a larger diameter and a frame that respects the standards will help to increase the lifetime of the wheels.
Izsek iz trek-bikes spletne strani
Is there a weight limit for your bikes?
Spletna stran, ki pa ti lahko pomaga ... www.hujsaj-zdravo.si/
Če pa greš gledat ostale forume pa boš videl, da so limite malo čez 100kg
na tej strani lahko pogledaš limite Klik
pa brez zamere...
Jaz ne razumem ljudi s tako kilažo zakaj rinejo na specijalke,veliko manj problemov bi imel,če bi lepo vozili MTB kolesa.
@Magnum:Jaz ne razumem ljudi s tako kilažo zakaj rinejo na specijalke,veliko manj problemov bi imel,če bi lepo vozili MTB kolesa.
vsi, ki so nad 80kg naj grejo dol s specialk, kaj se to pravi
drugace ma pa bontrager to fajn postimano
www.bontrager.com/model/10992
gres pod details in pise
@gorann3:@Magnum:Jaz ne razumem ljudi s tako kilažo zakaj rinejo na specijalke,veliko manj problemov bi imel,če bi lepo vozili MTB kolesa.
vsi, ki so nad 80kg naj grejo dol s specialk, kaj se to pravi
se strinjam jaz mam 100 kg pa cajt na franji 3 54 , a bom mel z mtb bolš al ne smem na franjo?
@Magnum:Jaz ne razumem ljudi s tako kilažo zakaj rinejo na specijalke,veliko manj problemov bi imel,če bi lepo vozili MTB kolesa.
Fant probaj čim manj razumeti ker ti možgani zgleda ven mečejo same neumnosti in gnojšnco. Dej butaro na magnetno, da ni že vse gnilo not, na temo se je že razširilo, žal.
@ghostbike:Izkušnje, sitnosti, fulcrum racing 3, quattro, vision trimax t30? Kak 100kilaš?
Ima kdo kake izkušnje s kitajskimi karbonskimi obriči?
www.aliexpress.com/store/prod uct/2014-ENVE-3-4-clincer-ful l -carbon-wheelset-with-Titaniu m -QR-38mm-50mm-clincher-700C-r o ad/520497_1677176991.html
www.aliexpress.com/store/prod uct/Campagnolo-bora-ultra-two - G3-wheelset-50mm-clincher-700 C -road-bike-full-carbon-wheels - 5-kinds/520497_1418036035.htm l
Zdej mam giant pr-2 in samo na servis hodim. 500km 3x. 1 škripal uzadi, 2 guma, 3 odlomljena napera.
A na tele 3 špice se misiš naslont s svojimi 110kg? Očitno se nimaš rad !
Za tebe, pozabi na to, vzemi Al 36 lukenj in Schwable Ultremo ZX al pa Huckinsona oba na 10 atmosfer !Tvoje vprašanje pa nima zaradi tvojie kilaže nobenega smisla saj sprašuješ o kvaliteti enih in drugih . Za tebe nimajo teh , da bi jih lahko primerjal .
@ghostbike:sam imam mavic aksium furam bp nikoli nič pa še kako luknjo zadenem pa nič ...hvala bogu...pa sem tudi 100kilaš :) ammm kar se pa tiče kitajskih obročov pa moraš vedeti da so kitajci po lažji kot mi tako da verjetno imajo tudi primerne obroče njim :) aja..pa mislim da karbonski obroči niso zate raje se drži alu obročov še nekaj časaIzkušnje, sitnosti, fulcrum racing 3, quattro, vision trimax t30? Kak 100kilaš?
Ima kdo kake izkušnje s kitajskimi karbonskimi obriči?
www.aliexpress.com/store/prod uct/2014-ENVE-3-4-clincer-full -carbon-wheelset-with-Titanium -QR-38mm-50mm-clincher-700C-ro ad/520497_1677176991.html
www.aliexpress.com/store/prod uct/Campagnolo-bora-ultra-two- G3-wheelset-50mm-clincher-700C -road-bike-full-carbon-wheels- 5-kinds/520497_1418036035.html
Zdej mam giant pr-2 in samo na servis hodim. 500km 3x. 1 škripal uzadi, 2 guma, 3 odlomljena napera.
Dajte , ko govorite o stokilaših povedat , da tisti do 100kg absolutno niste 100 kilaši. Človek ima 110kg in je lahko sploh srečen , če dobi KAKRŠNJEKOLI obroče za sebe , ne pa da se gre sedaj tu dirkača. Da sem na njegovem mestu , bi šel nazaj v štacuno in naredil takšen halo , ker so mu prodali nekaj , kar ga je lahko v skrajni sili tudi ubilo !
Tam kjer si kupil bicikel , so prodajalci največji šelebajzarji in sramota !
Gledal sem dirko ml. mladincec v Pirinčah pred parimi leti. In je pobič prinesel bicikel v roki , ker mu je počila 1 špica , pa dokler je ustavil še ena , feltna je bila čista osmica in to taka na tri špice x 6 , pobič pa ni imel 50 kg. Od takrat je men vse jasno !
Maratonac proti koncu zadnjih treh poletnih sezon pridem do okoli 93-95 vsako sezono pa štartam pri +-110. Trenutno imam 106.
Glede nakupa kolesa pa sem vzel tovarniško varijanto in tudi če bi mi svetovali kake dražje obroče jih nebi vzel. Prej sem s trekingom naredil 10k km s eno predrto zračnico (ogromno makedama), zadaj zaradi zguljenega plašča in 0 situacij s obroči. Nisem si mislil da bo prehod iz ~33/30 na 23 taka jeba in tudi če bi mi kdo kaj svetoval mu nebi verjel.
Glede Schwable Ultremo ZX imam sedaj zadaj durano plus ki so še bolj tankovske, ni spustila zaradi predrtja plašča ampak na ventil strani.
Tovarniške variante za 110 kg ni , ker je vse pod garancijo samo do 93kg. Imam aluminij Mavic CXP 33 z 36 špicami 1.8 mm.
Glede plaščev je pa vseeno , samo da so do 10 atm. Jaz sem šel včeraj v Kumrovc z prtljago 107kg. Edina luknja in takoj defekt , hvala bogu , da ni počla špica , udla feltna ali nipl.
Sem šel pa z temi obroči in gumami ter z 5kg težjim bicikelnom na potovanje in so zdržali brez defekta 800km z 13.5kg prtljage na zadnjem kolesu, vse skupaj pa težko ~ 118kg. Se pravi preverjeno , da 36 lukenj in te gume zdržijo in podpirajo takšno težo.
@gorann3: Dj ne no, bontrager se poserje na omejitve glede kil, dal sem link višje pa si poglej
Sem pogledal vendar sem pripravljen dati maks okol 400 € oziroma pod. Nimam doma tiskalnice za ojre Tudi kitajci so padli ven iz igre tak da sem se za karbonske obroče dokaj ohladil.
@bobi88: Jz pr dobrih 100kg vozm Vision trimax 42 in po 2000km sm se brez problemov.
www.visiontechusa.com/product s/605/TRIMAX-T42
Zadaj imajo 21 naper, zdej jih imam 28.
All of our own frames and forks have a riders weight limit of 120kg.
The following maximum rider weights are recommended for roadbikes:
Maximum rider weight Mavic wheels:
Mavic Aksium S WTS 100 Kg
Mavic Cosmic Carbone 40 WTS 100 Kg
Mavic Cosmic Carbone SLE WTS 100 Kg
Mavic Cosmic Carbone SL 100 Kg
Mavic Ksyrium Elite S WTS 100 Kg
Mavic Ksyrium SL S 100 Kg
Mavic R-Sys SLR WTS 100 Kg
Maximum rider weight Reynolds wheels:
Reynolds Assault SLG none
Reynolds Strike Carbon none
Reynolds Strike SLG none
Maximum rider weight Zipp wheels:
Zipp 404 Firecrest carbon 113 Kg
Zipp 808 Firecrest carbon 113 Kg
Maximum riders weight Campagnolo wheels:
Bora Ultra two 109 Kg. From 82 kg shorter maintenance cycles are recommended.
Eurus 109 Kg. From 82 kg shorter maintenance cycles are recommended.
Vento 109 Kg. From 82 kg shorter maintenance cycles are recommended.
DANGER! Do not use Campagnolo wheels listed above if you weight more than 109kg!
The following maximum rider weights are recommended for mountainbikes:
Maximum rider weight Mavic wheels:
Mavic Deemax Ultimate 26 115 Kg
Mavic Crossmax SLR 26 85 Kg
Mavic Crossmax SLR 29 85 Kg
Mavic Crossmax ST 26 100 Kg
Mavic Crossmax ST 29 100 Kg
Mavic Crosstrail 26 100 Kg
Mavic Crossone 29 100 Kg
Mavic Crossone 27,5 100 Kg
Mavic Crossride 29 100 Kg
Mavic Crossride 27,5 100 Kg
Maximum rider weight DT Swiss wheels:
DT Swiss Spline X1900 29 110 Kg
DT Swiss Spline M1700 29 110 Kg
DT Swiss Spline M1700 27.5 110 Kg
DT Swiss Spline M1900 29 110 Kg
DT Swiss Spline M1900 27.5 110 Kg
DT Swiss Spline XRC 1250 29 100 Kg
DT Swiss Spline XR1450 29 90 Kg
DT Swiss Spline 90 XM1450 110kg
DT Swiss Spline XM1501 29 110 Kg
DT Swiss Spline XM1501 27.5 110 Kg
DT Swiss Spline XR 1501 29 100 Kg
Maximum rider weight Sun Ringlé wheels:
Sun Ringlé Black Flag Comp 27,5 110 Kg
Sun Ringle Charger Comp 110 Kg
Sun Ringlé Charger Expert 110 Kg
Sun Ringlé ADD Comp 110 Kg
teze ki so naveden zgoraj - mooče imajo proizvajalci v mislih všteto 10kg kolo - Reynolds Strike sem fural - imam 82kg - dobri so bili za po ravnini to je pa vse ker so bili mehki ko puter zaradi pest s slabo geometrijo in majhnega števila naper (pri aufzicanju je obroč drgnil v gumice)
Za voznika ki tehat 110kg in ki ima kolo tezko okoli 8-9kg mora biti tog obroč z večjim številom naper
20naper zadaj -pozabi
Lepa teza seta na zadnjem linku:))
LP
Imam fulcrum 4 , ter 98kg, caad10 ultegra, morm potrkat, že 4500km brez problema. lp
@tepihar: www.funsports.si/index.php/bi ke/komponente/obrocniki/race- l ite-tlr-zadnji.html
Tole mi je tud všeč ker je sam zadnji, samo ta dela probleme. Verjetno pa da nebi zdržal kakega 150kg bika čeprav piše da je brez omejitve.
Ubistvu me zlo vlečeta tale fulcrum 4 in 3 ker imam vtis da jih vsi hvalijo in da ni problemov.
Zdej 3 je 1550 g
4 pa 1725g, kar pomeni 175g manj materiala za 3ko.
A je možno da bi imel s 3 manj težav pri pokanju naper, ukrivljanju obroča?
Zdej ma moj set baje mal nad 1900 in 28 naper torej teža in št naper ne garantirata trdnosti, kvalitete?
Thanks tudi za opis ostalih izkušenj in informacij!
@KAVITATOR+:
Lepa teza seta na zadnjem linku:))
na linku je samo zadnji obroc, set je okoli 500eur
Za vse, ki s(m)o "rahlo" pretežki, so nekako najboljša izbira alu obroči Rigida DP18 ali DP18 UP. Podobno geometrijo imajo še Mavic CXP 33, Velocity in ( s precej manj "tonaže" za precej manj "tonaže" ) še KinLin XR 300 - ki gre pa OK za prednje kolo tudi pri 100+ kg. Najbolj toga kolesa imajo način pletenja naper "crow bar" ( vranja noga ), ki je kombinacija radialne in klasične križane uporabe naper - mora pa biti število naper na obročniku mnogokratnik števila 6 - se pravi, da pride v praksi v poštev 36 ( bolj razumno za 100+ kg ) naper - ali pa 24. Ta zadnja možnost bi znala biti zares uporabna šele z alu obročem še višjega profila - Kinlin XR 380.
Enaki obročniki se uporabljajo tudi za sle na kolesih - ki morajo marsikdaj prevoziti kaj, čemur se vsak razumen kolesar sicer skuša izogniti. Rigida DP18 pletena s "crow bar" načinom je skoraj neuničljiva zadeva - v kombinaciji s 25 mm poltubularji pa tudi ne pretrese kolesarja
do izpadanja plomb na zobeh .
Za tiste, ki bi radi ne glede na svoje kilce prihranili kak gram na setu obročnikov, so tu lahka pesta, za levo stran zadnjega in predni obročnik napere npr DT Swiss Revolution - na desno stran, kjer je zobnik in obremenitev naper največja, pa tudi par gramov več za DT Swiss Alpine napere ne bo konec sveta - bo pa zato mir s centriranjem; razen če ne zapeljete v kako "jamo za mamute" ( žal ne tako nemogoč pojav na naših cestah ) ali se ne zaletite kam, zaradi česar je ponavadi "feltna" ali bicikel potem komaj še omembe vredna zadeva.
Si pa lahko za vzpodbudo omislite "prašička", ki ga smete razbiti in porabiti za nakup novih obročnikov SAMO v primeru, da vam uspe spraviti tonažo pod recimo 90 kg - tako vsaj za pol leta, vsaj za kolesarsko sezono.
Karbon in 110 kg - . Kinlin "alu" ( v resnici legura Al z niobijem ) obroči so po teži nekje vmes med normalnimi alu in karbonom - s tem,da niso pretrirano bolj občutljivi od običajnih alu obročev. Če me spomin ne vara, Kavitator sestavlja sete tudi iz Kinlin obročev - in mnenj večinoma zadovoljnih uporabnikov je tudi kar nekaj. O težavah pri zaviranju na daljših spustih s karbon obroči je na forumu že dovolj zgodb in opozoril - pri "normalnih" težah kolesarjev. Karbon obroči in 110 kg - recept za težave, priporočjlivo samo za tiste, ki radi hazardirajo.
Za najvišji možni vložek - lastno glavo ...
Na prednjem Folcrumu Racing 7 z 20 neprepletenimi špicami , kolesi sta bili na kupljenem rabljenem Wilierju , vendar sta namenjeni hčerki - 60 kg , piše sledeče:
WARNING- Rims wears aut with use . Check wear status regurarly and replace when worn . A worn aut rim may cause and accident, personal injuries of death.
Je pa hec, da sem tole šele sedaj videl , čeprav sem zaradi uničenja prednje gume na svojem kolesu , vzel kar omenjeno kolo in z njim naredil 140km . Ups . Treba bo vseeno gumo premontirat , saj vem da tale obroč ni zame, že na samem začetku . No sem probal , pa se je izšlo. Sedaj sem mu pa nevedoč, še atest naredil .
Karbonski obroči so bolj vzdržljivi predvsem pa bolj togi od aluminijastih
Edina tezava pri tezjih voznikih je obraba oz pregrevanje zavorne površine
Idealno bi bili disk zavore na visokoprofilnih karbonskih obročih. Amapk to zahteva celoten nov bajk
povem izkušnje iz prakse. Sem član vampi teama in imamo veliko izkušenj z preveliko težo. Ko sem kupil prvo specialko pred 7 leti sem imel 125 kg. Bila je cannondale caad 5 in je imela OSNOVNE OPROČE OD Shimana 20, 24 špic. Naredil sem cca 20000 km pa ni šla nobena špica. Cajt na franji 4,15 na vršič 55. Tko da ne nabijat glede špic. Zdaj mam 100 kg in mam fulcrum 5 15 ooo km pa brez problema. Predsednik je s svojimi 130 kg pa dost hitr vozil aksiumke 4 leta brez pokanja špic, zdej ma malo manj kil cca 115 po vozi fulcrum 4 tudi brez težav.
Izkušnje, sitnosti, fulcrum racing 3, quattro, vision trimax t30? Kak 100kilaš?
Ima kdo kake izkušnje s kitajskimi karbonskimi obriči?
www.aliexpress.com/store/prod uct/2014-ENVE-3-4-clincer-full -carbon-wheelset-with-Titanium -QR-38mm-50mm-clincher-700C-ro ad/520497_1677176991.html
www.aliexpress.com/store/prod uct/Campagnolo-bora-ultra-two- G3-wheelset-50mm-clincher-700C -road-bike-full-carbon-wheels- 5-kinds/520497_1418036035.html
Zdej mam giant pr-2 in samo na servis hodim. 500km 3x. 1 škripal uzadi, 2 guma, 3 odlomljena napera.