Cestno kolo do 1000€ za začetnika

Domov > Forum > Cestno kolo do 1000€ za začetnika

Cestno kolo do 1000€ za začetnika

SORTIRAJ PO:
lpavlin 14.06.2014 00:20

Živjo, 

 

mika me, da bi si nabavil cestno kolo - zdaj imam gorskega, delam z njim cca. 1500km letno, a zadnje leto vozim skoraj izključno po cesti, zato bi si rad kupil specialko. Sem pa popoln začetnik kar se cestnih koles tiče, in pojma nimam o njih, zato sem se šel malo posvetovat po par trgovinah in sem dobil naslednje informacije:

za rekreativno vožnjo naj bi bil povsem dovolj alu okvir s karbonskimi vilicami in Shimano 105 oprema, še najbolj so mi priporočali modele iz Scottove serije Speedster. Malo me edino skrbi, ker imam dokaj pogosto težave z bolečinami v hrbtu/križu, pa so mi trdili, da to ne bi smel biti noben problem z dovolj velikim okvirjem - visok sem 193cm in bi najbrž rabil XXL okvir, ki pa ga je baje kar malo problem dobit.


Zanima me, kaj bi mi vi priporočali za ta denar, ali se strinjate s tem, kar so mi povedali, ali imate kakšne pomisleke?

 

Hvala za odgovore in lep pozdrav :)

gorann316998 14.06.2014 00:56

rabis kolo z udobno geometrijo, osebno bi gledal za trek domane,specialized secteur ali roubaix

 www.funsports.si/index.php/bi ke/kolesa/cestna/aluminijast-o kvir/domane-2-3-c-2013.html

pa a delas ravninske ture ali bolj hribovske, ker ce so ravninske potem niti ne bos obremenjeval opreme v toliksni meri, da bi nujno rabil 105 pa na gor

 

lpavlin 14.06.2014 01:15
Ma moje ture so tam do 1000m visinske razlike, pa do 60, 65km na tem kolesu ki ga mam zdaj (neka Nakamura iz intersporta za 350€ z deore opremo), kar se tice visine verjetno kam dosti visje ne bi prilezel, v dolzino si pa predstavljam da bi lazje naredil vec kilometrov, ker s tem kolesom in z onimi gumami ki imajo samo pri straneh malo globlji profil se mi zdi da po ravnem ne gre nikamor, oz. gre ogromno energije v nic.
gorann316998 14.06.2014 01:34

kot sem rekel, vzemi kolo z udobno geometrijo, kateri so pa to pa zal ne bi vedel za scottove modele, pri treku je to domane, pri specializedu je secteur/roubaix, pri cannondalu je synapse, pol pa ze ne vem veckaže jezik  

so pa ti trije cenovno neugodni glede na druge znamke koles, sem pa preprican da imajo najboljso podporo za kupce glede garancije

do jurja niti nimas veliko izbire s 105 opremo, lahk pa pogledas za rabljenimi, ce je dobro vzdrzevan je lahk 3 leta star in bo se vedno dober nakup 

salenko 14.06.2014 07:01

Zdravo

 

Jst ti priporočam model Bianchi Impulso:

- top ALU-Hydroformed tehnologija

- Carbon vilce

- Shimano 105(gonilka in čeljusti FSA Gossamer/Reparto Corsa)

- Velikost : 61-XXL

- Barva : srebrna-celeste-bela

Link : www.a2u.si/products/show/J9Q6 AG683ZF3CDJ4

ktm1001 14.06.2014 09:21
@salenko:

Zdravo

 

Jst ti priporočam model Bianchi Impulso:

- top ALU-Hydroformed tehnologija

- Carbon vilce

- Shimano 105(gonilka in čeljusti FSA Gossamer/Reparto Corsa)

- Velikost : 61-XXL

- Barva : srebrna-celeste-bela

Link : www.a2u.si/products/show/J9Q6 AG683ZF3CDJ4

 

pozabil si 9.5kg

Wheels Reparto Corse DRX4000

verjetno še kake "hišne" zavore

 

10kg težak in "okorni" obročniki.

 

Tile so vsi enaki... full 105 oprema in obročniki solidni, okoli  8kg. Ko pohodiš pedala mora bicikel skočt, čene je boljš da ponita greš na odpad poiskat :P

 

www.canyon.com/_en/roadbikes/ bike.html?b=3191

www.roseversand.de/bike/rose- pro-sl-2000-2014/aid:668081

www.radon-bikes.de/xist4c/web /R1-4-0_id_25174_.htm

RoseBikes 14.06.2014 10:34
@ktm1001:
@salenko:

Zdravo

 

Jst ti priporočam model Bianchi Impulso:

- top ALU-Hydroformed tehnologija

- Carbon vilce

- Shimano 105(gonilka in čeljusti FSA Gossamer/Reparto Corsa)

- Velikost : 61-XXL

- Barva : srebrna-celeste-bela

Link : www.a2u.si/products/show/J9Q6 AG683ZF3CDJ4

 

pozabil si 9.5kg

Wheels Reparto Corse DRX4000

verjetno še kake "hišne" zavore

 

10kg težak in "okorni" obročniki.

 

Tile so vsi enaki... full 105 oprema in obročniki solidni, okoli  8kg. Ko pohodiš pedala mora bicikel skočt, čene je boljš da ponita greš na odpad poiskat :P

 

www.roseversand.de/bike/rose- pro-sl-2000-2014/aid:668081


Pri Rose Pro SL lahko za 49 evrov v konfiguratorju izbereš še Shimano 105 gonilko, na voljo pa so tri barvne kombinacije - bela/oranžna, anodizirano črna, črna/zelena.

www.rosebikes.com/products/bi kes/road/road-bikes/pro-sl/

uploaded



 

ktm1001 14.06.2014 10:47

Potem pa sploh ni tolk ugodno v primerjavi z drugima dvema :P

RoseBikes 14.06.2014 11:04
@ktm1001:

Potem pa sploh ni tolk ugodno v primerjavi z drugima dvema :P

kul Razlik res ni veliko, pa tudi cena je primerljiva, a kljub vsemu - SLX 11-32 kaseta na cestnem kolesu, pri drugemu pa kar nekaj Tiagre. Nazadnje še vedno odločajo oči! mežik

lpavlin 14.06.2014 11:41

Vau, hvala za odgovore :) danes sem šel še malo pogledat in sem v eni trgovini videl, da majo dosti Giantov in so se mi zdeli kar ugodni, za kar ponujajo, ima kdo izkušnje z njimi? Recimo tale dva:

www.bisport.si/index.php/kole sa/cestna-kolesa/giant-defy-1- compact-2014.html

www.bisport.si/index.php/gian t-tcr-2-compact-ltd-20149.html

 

A je dosti razlike med Tiagra in 105 opremo?

lpavlin 14.06.2014 13:37

Pa še to, do sedaj so mi povsod svetovali naj raje vzamem tako kolo, ki ima spredaj samo 2 zobnika in ne 3, recimo enega Treka sem nekje videl, pa se ne spomnem več točno modela, bil je znižan mislim da s 1000€ na cca. 700€, ampak je imel spredaj 3 zobnike in mi ga je že prodajalec malodane odsvetoval zaradi tega, pa me zanima, kaj je tako zelo narobe s temi 3 zobniki namesto 2, da jih kot po tekočem traku kritizirajo? :)

DaisyDejzi 14.06.2014 13:49
@lpavlin:

Pa še to, do sedaj so mi povsod svetovali naj raje vzamem tako kolo, ki ima spredaj samo 2 zobnika in ne 3, recimo enega Treka sem nekje videl, pa se ne spomnem več točno modela, bil je znižan mislim da s 1000€ na cca. 700€, ampak je imel spredaj 3 zobnike in mi ga je že prodajalec malodane odsvetoval zaradi tega, pa me zanima, kaj je tako zelo narobe s temi 3 zobniki namesto 2, da jih kot po tekočem traku kritizirajo? :)

Nič ni zelo narobe. Zadeva je težja kot compakt in pa malce bolj štorasta za upravljanje. Kdor prehaja na triplo s kolesa kjer je že imel podobne prenose nima težav. Plus in to velik pa je za težke kolesarje, ker imajo v tem sistemu resnično lahke prenose za na klanec in pa seveda dovolj težke za vsak podvig navzdol. Po ravnem je najtežji prenos skoraj neuporaben.

lpavlin 14.06.2014 15:28
@DaisyDejzi:
@lpavlin:

Pa še to, do sedaj so mi povsod svetovali naj raje vzamem tako kolo, ki ima spredaj samo 2 zobnika in ne 3, recimo enega Treka sem nekje videl, pa se ne spomnem več točno modela, bil je znižan mislim da s 1000€ na cca. 700€, ampak je imel spredaj 3 zobnike in mi ga je že prodajalec malodane odsvetoval zaradi tega, pa me zanima, kaj je tako zelo narobe s temi 3 zobniki namesto 2, da jih kot po tekočem traku kritizirajo? :)

Nič ni zelo narobe. Zadeva je težja kot compakt in pa malce bolj štorasta za upravljanje. Kdor prehaja na triplo s kolesa kjer je že imel podobne prenose nima težav. Plus in to velik pa je za težke kolesarje, ker imajo v tem sistemu resnično lahke prenose za na klanec in pa seveda dovolj težke za vsak podvig navzdol. Po ravnem je najtežji prenos skoraj neuporaben.

Kako misliš štorasta, najbrž ne tako hitro menja, ipd? Ja jaz imam na tem gorskem, ki ga zdaj imam, spredaj 3 in zadaj 9 zobnikov, tako da najbrž ne bi bil problem, sem pa bil presenečen, da vsi tako odsvetujejo ta sistem, glede na to, da sem tudi sam podobno razmišljal, da zna priti več prestav in drugačna razmerja kar prav za v klanec - sam sem visok 193cm in imam 80kg, pa zna bit, ko se klanec fajn pokonci postavi, kdaj pa kdaj kar problem lezt gor :D

 

mat 14.06.2014 16:46

Sam sem enakih mer in sem še do predkratkim vozil triplo. Zdaj sem na kompaktu zgolj zato, ker sem zamenjal grupo. Sicer pa nobenih problemov, prestavljanja je pravzaprav še manj, ker večino lahko prevoziš na 42. Za hude klance, še posebej dolge pa 30 zelo prav pride. Če gre čez 40 km/h pa prestaviš na 52 oz 53.  V Franciji na Galibierju se ti garantirano ne bi nihče posmehoval z njo ;). Tako, da če imaš varianto, da ugodno dobiš s kolo triplo, mirne duše vzemi. Moje mnenje.

lpavlin 14.06.2014 19:58
Hm, skoda da prej nisem vprasal kateri model je bil tisti, ker mi ga je ze prodajalec kar sam odsvetoval in sploh nisem pomislil da bi vprasal... No ja pa v ponedeljek.
deco 14.06.2014 20:20

Na gorcu spredaj 3 zadaj 10, specijalka spredaj 2 pustimo to, jaz osebno nebi kupil cestaka novega za 1000 eur ker so preslabi in dobim za ta denar rabljenega in res dobrega. 

lpavlin 15.06.2014 10:23

Ma jaz se pa bolj nagibam k nakupu novega, četudi dobim za enak denar manj, ampak novo kolo je le novo kolo :)

Mogoče kako mnenje o tistih dveh Giantih, ki sem jih prej nalimal gor?

deco 15.06.2014 11:41

te  razumem, samo 1000 eur kolo + pedala, + nastavki za bidone+ števec in smo na 1200 eur.
Jaz sem isto letos kupil cestno, bil prej skoz na gorcu in isto gledal par mesecov za kolesom. Najprej samo nove, ker so rabljeni lahko zgonjeni ampak sem nato kupil rabljenega in zadovoljen do konca, teža kolesa 7,5 kg, cel karbon, look pedala, ritchey krmilo in nastavek za sedež, 2x karbonski nastavek za bidon, sram force oprema, mavic ksyrium obroči, in cena malo čez 1000 eur.  Je pa tudi razlika v turah se mi je kilomitrina povečala ker greš z cestnim hitreje narediš tudi več kilometrov v raspoložlivem času in tudi ti jih boš, torej glej še malo na težo kolesa.

DaisyDejzi 15.06.2014 12:04
@lpavlin:

Ma jaz se pa bolj nagibam k nakupu novega, četudi dobim za enak denar manj, ampak novo kolo je le novo kolo :)

Mogoče kako mnenje o tistih dveh Giantih, ki sem jih prej nalimal gor?

Teža kolesa se iz ure v uro spreminja s tem, ko praznimo bidon-a. To pomeni pol kilograma gor ali dol je vseeno. Novo kolo pa je novo samo prvi dan. Kupiti rabljeno je "triki", če lastnika in njegovih navad ne poznamo. Povsem možno pa je tudi z rabljenim kolesom biti popolnoma zadovoljen. Če dobro pomislim smo tudi pri drugih "rečeh" večkrat bili vse prej kot prvi.

KolesamSkorajVsakDan 15.06.2014 13:45

Se strinjam z zgoraj napisanim.

 

 

image

lpavlin 15.06.2014 13:49
@deco:

te  razumem, samo 1000 eur kolo + pedala, + nastavki za bidone+ števec in smo na 1200 eur.
Jaz sem isto letos kupil cestno, bil prej skoz na gorcu in isto gledal par mesecov za kolesom. Najprej samo nove, ker so rabljeni lahko zgonjeni ampak sem nato kupil rabljenega in zadovoljen do konca, teža kolesa 7,5 kg, cel karbon, look pedala, ritchey krmilo in nastavek za sedež, 2x karbonski nastavek za bidon, sram force oprema, mavic ksyrium obroči, in cena malo čez 1000 eur.  Je pa tudi razlika v turah se mi je kilomitrina povečala ker greš z cestnim hitreje narediš tudi več kilometrov v raspoložlivem času in tudi ti jih boš, torej glej še malo na težo kolesa.

 

@DaisyDejzi:
@lpavlin:

Ma jaz se pa bolj nagibam k nakupu novega, četudi dobim za enak denar manj, ampak novo kolo je le novo kolo :)

Mogoče kako mnenje o tistih dveh Giantih, ki sem jih prej nalimal gor?

Teža kolesa se iz ure v uro spreminja s tem, ko praznimo bidon-a. To pomeni pol kilograma gor ali dol je vseeno. Novo kolo pa je novo samo prvi dan. Kupiti rabljeno je "triki", če lastnika in njegovih navad ne poznamo. Povsem možno pa je tudi z rabljenim kolesom biti popolnoma zadovoljen. Če dobro pomislim smo tudi pri drugih "rečeh" večkrat bili vse prej kot prvi.

 

Hm, ne saj vsekakor verjamem, da se med rabljenimi dobi veliko več za isti denar kot pri novih, mene samo skrbi to, da ne bi dobili kakega, kot si rekel "zgonjenega", ker se ne spoznam na to, čeprav bi pa lahko kakega kolega ki ve kaj več o specialkah s sabo vzel, ko bi si šel kolo ogledat. Pri rabljenih me skrbi predvsem, kako je bilo kolo vzdrževano.

 

Kje pa se splača pogledat za rabljenimi, na bolhi sigurno, še kje? :)

 

 

DaisyDejzi 15.06.2014 14:20

@Ipavlin
Ne kupuj od ljudi, ki jih ne poznaš. Kolo, ki je bilo prevrnjeno ali kako drugače deležno nepredpisane rabe ima lahko poškodovan okvir, ki bo ščasoma popustil. Temu strokovnjaki pravijo delaminacija. Popravila niso poceni in tudi nevarno je, ker ne veš kje in kdaj bo šlo v kose.
Ne verjamem, da ti bo kdo dal jamstvo za rabljen okvir. In tudi v tem primeru, kako boš to uveljavljal? 

lpavlin 15.06.2014 19:48

Saj to me odvrača od nakupa rabljenega, nihče, ki bi ga poznal, ne prodaja kolesa, pogledal sem vseeno malo po bolhi, pa tako ali tako nisem našel nobenega z XXL/61 okvirjem. Jutri bom šel še enkrat pogledat tistega Treka s 3 zobniki spredaj znižanega na 700€ in se še malo pozanimat, pa bom videl potem, kako naprej.

 

Hvala za vso pomoč :)

pero-si 15.06.2014 19:57
@lpavlin:

Saj to me odvrača od nakupa rabljenega, nihče, ki bi ga poznal, ne prodaja kolesa, pogledal sem vseeno malo po bolhi, pa tako ali tako nisem našel nobenega z XXL/61 okvirjem. Jutri bom šel še enkrat pogledat tistega Treka s 3 zobniki spredaj znižanega na 700€ in se še malo pozanimat, pa bom videl potem, kako naprej.

 

Hvala za vso pomoč :)

844€ novo kolo iz UK z XXL - www.wiggle.co.uk/eastway-r40- apex-2013/ 

nordica1 15.06.2014 20:59

Lani tak čas za kolegu pomagal pri nakupu nove specialke. Precej je bilo ponudbe z opremo 105 starejšega  letnika (2012), cenovno pa od 800 - 1000€ za gotovino (fuji, merida, moser...).  Vzel je najcenejšega za 800€ in je zelo zadovoljen. Tudi on je najpej želel nekaj starejšega za začetek, pa sem mu odsvetoval zaradi slabih lastnih izkušenj (počen alu okvir, kar se je pokazalo po drugi vožnji). Pomembno, da je prava velikost, oprema 105 vedno prava odločitev za začetnika. Sicer pa imam tudi sam triplo na enem kolesu (105) in dela bp.

lpavlin 15.06.2014 22:53
@nordica1:

Lani tak čas za kolegu pomagal pri nakupu nove specialke. Precej je bilo ponudbe z opremo 105 starejšega  letnika (2012), cenovno pa od 800 - 1000€ za gotovino (fuji, merida, moser...).  Vzel je najcenejšega za 800€ in je zelo zadovoljen. Tudi on je najpej želel nekaj starejšega za začetek, pa sem mu odsvetoval zaradi slabih lastnih izkušenj (počen alu okvir, kar se je pokazalo po drugi vožnji). Pomembno, da je prava velikost, oprema 105 vedno prava odločitev za začetnika. Sicer pa imam tudi sam triplo na enem kolesu (105) in dela bp.

Hvala za odgovor :) No saj tudi meni se zdi, da za začetek bi bilo nekaj osnovnega povsem v redu, jutri grem pogledat še enkrat tistega s triplo za 700€, pa ga nalimam še tukaj, ko pogruntam kateri model je, da dobim še kako mnenje :)

energy 16.06.2014 09:15
Zivjo

V Energijabikes imamo se enega tega v XXL na zalogi:www.energijabikes.com/ghost-e bs-race-actinum-detail

Cena: 950,00eur

Lahko se oglasis in sprobas kolo. Sigurno dobra varianta
Magnum 16.06.2014 12:30

Ipavlin,vzemi to kar je prilepil energy,nimaš kaj razmišljat... kul

deco 16.06.2014 13:11

se strinjam

lpavlin 16.06.2014 14:24
@energy: Zivjo

V Energijabikes imamo se enega tega v XXL na zalogi:www.energijabikes.com/ghost-e bs-race-actinum-detail

Cena: 950,00eur

Lahko se oglasis in sprobas kolo. Sigurno dobra varianta

Vau, to zgleda pa res super :) Hm, v sredo in četrtek sem v Ljubljani ker imam izpite, pa se kaj oglasim v Domžalah. Bi blo super, če bi se dalo zadevo sprobat, preden se kaj odločim.

1 2 3
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI