Imam oba seta in občutek imam, da je vožnja s tubularji hitrejša. Gume so trše in tresljaji so bolj izraziti. Vozim karbonsko kolo. Menjava gum po predrtju je zoprna v obeh primerih, še posebej, če imaš že utrujene roke. Razlika v ceni je velika, 5€ za zračnico in mnogokratnik te cene za tubular. Namestitev novega tubularja traja nekaj dni, ker moraš čakati na strditev lepila.
Dobri stari klincer je zakon! V torbico das zracnico in CO2 bombico. Ko imas defekt se usedeš na štor in lepo v miru zamenjaš zracnico, napolniš z bombico in se odpelješ naprej.
po mojem mnenju glede na opisano (verjetno ne gledaš na grame) ti bo zadostovala investicija manj kot 300e in sicer vzameš ene fulcrum quattro in en par gum Schwalbe Durano plus.
Kul. Hvala za nasvete. Kaj pa tubeless? Malo me še zanima mnenje o teh zračnicah. Hvala!
@grega12:Dobri stari klincer je zakon! V torbico das zracnico in CO2 bombico. Ko imas defekt se usedeš na štor in lepo v miru zamenjaš zracnico, napolniš z bombico in se odpelješ naprej.
kaj pa,če štora ni v bližin...
Če se odločiš za Campagnolo je verjetno Zonda 2 way-fit (2way fit je opcija tudi za tubeless) za 399 € dobra opcija, oziroma za 299 če nočeš 2 way fit. Pa še lepe so.
www.bike-discount.de/en/buy/z onda-wheelset-black-campagnolo -2-way-fit-86469/wg_id-511
Opcija so tudi Mavic Ksyrium....vzdržljive nezahtevne feltne!
Seveda obojne za clinčer ;)
Ko se boš enkara peljal z tubularjem boš pozabil na klinčerje.
Razlika v vožnji je očitna.
V primeru defekta pa v večini primerov pomaga dober lim in co2 bombica.
za alu feltne ti priporocam Kavitec AC300 lahko ti zrihtam mal bols ceno so pa odlicni in cenovno najbolsi za tak mali denar
Račna Folkrum na Šimano je 70€ , račna drugih na Šimano je pa 33€.
Kako se pa kaj obnesejo tele quattro ali zonda za 90+kg kolesarja.A to bi se kaj zvijalo.Vem da je zihr 36 naper zadaj,sam nekako mi vizuelno ne odgovarjajo. Kaj je še na trgu dobrega oz. trpežnega za nas malo močnejše kolesarje.Nekje sem zaslediu da quattro obstaja verzija za ciklokros.A te naj bi ble trpežnejše. Po podatkih so enake teže kot navadni.
Hvala
@velikomalo:Kako se pa kaj obnesejo tele quattro ali zonda za 90+kg kolesarja.A to bi se kaj zvijalo.Vem da je zihr 36 naper zadaj,sam nekako mi vizuelno ne odgovarjajo. Kaj je še na trgu dobrega oz. trpežnega za nas malo močnejše kolesarje.Nekje sem zaslediu da quattro obstaja verzija za ciklokros.A te naj bi ble trpežnejše. Po podatkih so enake teže kot navadni.
Hvala
Fulcrum Quatro so k tank. Nič jih ne premakne niti za milimeter. Tud 90 kg ne.
fulcrum ima sproščeno obremenitev do 109kg, nad 82kg pa priporočajo bolj pogosto preverjanje...
www.bike-components.de/produc ts/info/p32770_Racing-Quattro- Laufradsatz.html
@Tecumseh:@velikomalo:Kako se pa kaj obnesejo tele quattro ali zonda za 90+kg kolesarja.A to bi se kaj zvijalo.Vem da je zihr 36 naper zadaj,sam nekako mi vizuelno ne odgovarjajo. Kaj je še na trgu dobrega oz. trpežnega za nas malo močnejše kolesarje.Nekje sem zaslediu da quattro obstaja verzija za ciklokros.A te naj bi ble trpežnejše. Po podatkih so enake teže kot navadni.
Hvala
Fulcrum Quatro so k tank. Nič jih ne premakne niti za milimeter. Tud 90 kg ne.
Hm... no mal pretiravas. So OK obroci za svoj denar, ampak ob kakem pospesevanju (stoje) se pa kar kmalu slisi da ob zavore malce podrsa. Govorim iz lastnih izkusenj, ko sem imel se 90+ kg. Kasneje, ko sem imel 10 kg manj je bilo boljs :).
Živijo,
Razmišljam o menjavi seta koles na cestnem kolesu. Trenutno imam privzeti set (SHIMANO), ki je prišel s kolesom. Kaj menite o Campagnolo/Fulcrum nekje do 400e za 2-3x tedensko vožnjo? Zanima me tudi ali je bolje kupiti plašče s tubularji? Nekaj sem zasledil da bi naj med vožnjo manj treslo in bi naj bili tudi bolj odporni na "gumi defekt".