Danes so v zaključku padali kot domine... skoraj tako kot Po Poljski. Cesta je bila mokra, na njej pa ogromno cestnih ovir, robnikov, krožišč, črt... Prišlo je do šprinta brez pravih šprinterskih vlakov, v zadnjem km pa je napadel še en giant-shimanovec. Skoraj mu je uspelo, Mezgec je bil 11, ni prišel do pravega šprinta, le pripeljal se je z najhitrejšimi v cilj.
Recap ter onboard cam 1. etape:
Včerajšnji najvišje uvrščeni Slovenec je bil Kristjan Koren s 16. mestom
Recap in onboard cam 2. etape:
Po posamičnem kronometru Kristjan Koren na skupnem 8. mestu v generalni razvrstitvi.
Nekatere kot Lars-a Boom-a ne moti niti onboard cam učinek upora na kronometru, kljub temu je bil včeraj 9.
3 ETAPA:
Luka Mezgec 2. mesto! Bravo!
Nekaj 300m pred ciljem je bil hud katapult.
res grd padec... je direkt fasal po obrazu. upam, da ni preveč razbit in da ni zlomov...
Ponavadi, ko gledam dirko po Poljski, vidim od daleč ful okrašeno traso, polno reklam, panojev, balonov, zastavic... skratka deluje bolj urejeno in opremljeno kot na kakem Touru. Ko pa gledaš to dirko od blizu pa vidiš, koliko napak storijo organizatorji glede same trase, neprevoznih ovinkov, parkiranih vozil sredi ceste, ozkih grl v samih zaključkih etap, robnikov..... potem prihaja do padcev, a k sreči letos kljub vsem težavam, hujših poškodb ni bilo.
Potam pa gledam ENECO tour, dirko po Beneluksu, zibelki cestnega dirkanja... deželi kolesarskih klasik, kjer imajo za kolesarje poskrbljeno, kjer razumejo ta šport.... in vidim še stokrat več vseh ovir na cesti, robnikov, cestnih otokov, ležečih policajev, parkiranih vozil sredi trase, 90 ali celo 180 stopinjskih ovinkov v zaključkih etap, šikane dva ovinka pred ciljem.... padci kot po tekočem traku in to s hujšimi poškodbami....
Zdaj pa ne vem, če kdo od organizatorjev razmišlja o trasi, kako je prevozna za 150 kolesarjev pri 50 km/h ali je pomembno samo, da gre trasa po tej in tej ulici. Ker takega kolesarskega klanja, nekaj tudi zaradi slabega vremena, že dolgo nisem spremljal.
Mezgeca pa vedno, ko se uspe prebiti v bližino pozicije za šprint, nekdo zapre, zavije pred njega, pozabi odviti na stran ali kaj podobnega. Vedno, ko že hoče pohoditi na polno, mora še malo počakati, včasih celo zavirati, spremeniti smer.... in zmaga gre vedno po zlu.
@FMK:res grd padec... je direkt fasal po obrazu. upam, da ni preveč razbit in da ni zlomov...
zaenkrat samo preklane ustnice pa polomlen zob.
www.zdenekstybar.com/en/news. php?id=1213
Mezgeca pa vedno, ko se uspe prebiti v bližino pozicije za šprint, nekdo zapre, zavije pred njega, pozabi odviti na stran ali kaj podobnega. Vedno, ko že hoče pohoditi na polno, mora še malo počakati, včasih celo zavirati, spremeniti smer.... in zmaga gre vedno po zlu.
ja dons ni mel sreče. sicer je sam rekel, da je bil to njegov max danes, glede na pozicijo 1200m pred ciljem. ampak mislim, da tudi bruhani ni bil nepremagljiv danes.
Ne bo dolgo, ko bo kdo mrtev.....
Onboard cam 4. kaotične etape, med drugim tudi kamera s kolesa Luke Mezgeca
On board bike cam 5. etapa, kocke, spet? in to v klanec? Da, danes ponovi vajo
6. etapa skozi "dinamično" onboard cam ter kar nekaj navigacijskih problemov??!
Nisem današnje etape gledal od začetka, tako da nisem ujel.. Kakšna je zgodba z bidoni? Zakaj mečejo polne po tleh in jih zbijajo podajalcem iz rok??
sicer nisem gledal dirke ampak predvidevam, da so jih nekateri slabo polovili in ne, da so jih metali za nalašč v tla. to se dogaja na vseh dirkah- tudi na franji :-)
Kristjan Koren 5. mesto!! Bravo!
@lone_rider:Ponavadi, ko gledam dirko po Poljski, vidim od daleč ful okrašeno traso, polno reklam, panojev, balonov, zastavic... skratka deluje bolj urejeno in opremljeno kot na kakem Touru. Ko pa gledaš to dirko od blizu pa vidiš, koliko napak storijo organizatorji glede same trase, neprevoznih ovinkov, parkiranih vozil sredi ceste, ozkih grl v samih zaključkih etap, robnikov..... potem prihaja do padcev, a k sreči letos kljub vsem težavam, hujših poškodb ni bilo.
Potam pa gledam ENECO tour, dirko po Beneluksu, zibelki cestnega dirkanja... deželi kolesarskih klasik, kjer imajo za kolesarje poskrbljeno, kjer razumejo ta šport.... in vidim še stokrat več vseh ovir na cesti, robnikov, cestnih otokov, ležečih policajev, parkiranih vozil sredi trase, 90 ali celo 180 stopinjskih ovinkov v zaključkih etap, šikane dva ovinka pred ciljem.... padci kot po tekočem traku in to s hujšimi poškodbami....
Zdaj pa ne vem, če kdo od organizatorjev razmišlja o trasi, kako je prevozna za 150 kolesarjev pri 50 km/h ali je pomembno samo, da gre trasa po tej in tej ulici. Ker takega kolesarskega klanja, nekaj tudi zaradi slabega vremena, že dolgo nisem spremljal.
Mezgeca pa vedno, ko se uspe prebiti v bližino pozicije za šprint, nekdo zapre, zavije pred njega, pozabi odviti na stran ali kaj podobnega. Vedno, ko že hoče pohoditi na polno, mora še malo počakati, včasih celo zavirati, spremeniti smer.... in zmaga gre vedno po zlu.
Po moje je od vseh šlamparij še najhujša ta, da so ograje imele nogice na obe strani. Te so bile krive najhujših katapultov. Za ciljni šprint bi morali nabaviti ustrezne ograje.
Sicer se mi pa vse bolj dozdeva, tole z Mezgecom ni samo smole. Vse se mi zdi, da je bistveno močnejši, kot kažejo rezultati, a da njegova težava ni moč v nogah, ampak ni med tistimi, ki bi se znali najbolje postaviti. Vse prevečkrat se zarine v neko gužvo, da bi to bilo naključje. Očitno rabi še nekaj izkušenj.
Če je v karavani tudi poškodovani Mezgec, potemtakem imamo najštevilčnejšo slovensko zasedbo na tour-u
131 BOZIC Borut AST
53 KOREN Kristijan CAN
76 MEZGEC Luka GIA
158 POLANC Jan LAM
Potrjeno je v karavani.
www.sport.be/nl/wielrennen/st age.html?Stage_ID=1382