50/34 je bolj razširjena. če imaš težave raje vzemi 50/34 in zadaj 11-25. To bi ti moralo zadostovati. Razmerje (za koliko se obrne zadnje kolo pri polnem obratu gonilke) dobiš tako, da deliš število zob prednjega zobnika s številom zadnjega. Npr.: 34/25=1,36 oz. 36/25=1,44 Nižje kot je razmerje, lažji je prenos.
Zadaj imam recimo 11-32
Vzemi 50/34, jaz vozim 50/34 in zadaj 11-30 pa bi komot uporabil še kakšno nižjo prestavo kdaj.
www.bikebrothers.si/izdelek/k omponente/pogon/gonilke/FCR565 &str=FC
bi bilo tole recimo ok?
@deal:...zadaj 11-25. To bi ti moralo zadostovati...
... joj, kolikokrat smo to že predebatirali, da tak način odgovora vprašalcu ne pove čisto nič!
To je compact gonilka (50/34) . Meni je tudi čisto OK. Če imaš pa še zadaj 32 zobnik, potem pa res moraš zlesti vse klance.
53/39 je bolj za profije in res dobre rekreativce.
@deal:50/34 je bolj razširjena. če imaš težave raje vzemi 50/34 in zadaj 11-25. To bi ti moralo zadostovati. Razmerje (za koliko se obrne zadnje kolo pri polnem obratu gonilke) dobiš tako, da deliš število zob prednjega zobnika s številom zadnjega. Npr.: 34/25=1,36 oz. 36/25=1,44 Nižje kot je razmerje, lažji je prenos.
Glede na razmerje ki ti ga "ustvarja" kombinacija 39/32=1,22 je nesmisel razmišljati o prehodu na 34/25=1,36.
Kul, hvala .. sicer sem tut zdj že nekj prelezu ampak mal bl s težavo, sm pa le =)
@Tecumseh:@deal:50/34 je bolj razširjena. če imaš težave raje vzemi 50/34 in zadaj 11-25. To bi ti moralo zadostovati. Razmerje (za koliko se obrne zadnje kolo pri polnem obratu gonilke) dobiš tako, da deliš število zob prednjega zobnika s številom zadnjega. Npr.: 34/25=1,36 oz. 36/25=1,44 Nižje kot je razmerje, lažji je prenos.
Glede na razmerje ki ti ga "ustvarja" kombinacija 39/32=1,22 je nesmisel razmišljati o prehodu na 34/25=1,36.
Ne bi delal komplet prehoda, samo prednjo bi zamenjal ... zadaj ostajam zvest 11-32
@MiBa20:@Tecumseh:@deal:50/34 je bolj razširjena. če imaš težave raje vzemi 50/34 in zadaj 11-25. To bi ti moralo zadostovati. Razmerje (za koliko se obrne zadnje kolo pri polnem obratu gonilke) dobiš tako, da deliš število zob prednjega zobnika s številom zadnjega. Npr.: 34/25=1,36 oz. 36/25=1,44 Nižje kot je razmerje, lažji je prenos.
Glede na razmerje ki ti ga "ustvarja" kombinacija 39/32=1,22 je nesmisel razmišljati o prehodu na 34/25=1,36.
Ne bi delal komplet prehoda, samo prednjo bi zamenjal ... zadaj ostajam zvest 11-32
to boš imel pa potem že razmerje ko traktoristi
Imam 50/34 spredaj, 11-32zadaj, še za težkokategornika ni hriba ko neb šel preko(čeprav se jih izogibam).. je pa bomba to razmerje :) leti po ravnini, v hrib pa lepo v najnižjo, pa čisto počasi počasi, prideš na vrh bistveno manj uničen in zadihan...Raj videm da me zgoraj prjatelji čakajo 5minut haha, ko pa da pridem crknjen pa potem do doma se komaj šlapam :)
MAM ENO UPRAŠANJE:
če grem rahlo navzdol, oz. pod hribi, tudi če ga res res v zavetrju za kom šponam, mi zmanka tavišjih prstav... glede na to da mam compact in je spredaj možno 50 zamenjat za 52.
A to ma kdo, bi ketnca usejeno lepo tekla, , pač da bi imel
spredaj 52/34, zadaj pa 11-32? :) bi blo to sploh logično?
Ponavadi je gibanje prednjega menjalnika omejeno na razliko 16 zob. Zato 50-34. Ali pa 52-36.
Težka bo, lahko pa greš nazaj na triplo.
Kaj predlagate? FSA Vero ali Shimano FC-R565?
Danes zamenjal 50t zobnik za 52t, tamejhna je 34t, na stojalu zaenkrat potegne normalno-isto hitro in natančno, brez kakršne koli nastavitve menjalnika, tako da mislim da bi moralo iti, čeprav prizvajalci res pišejo kapacitete sprednjih menjalnikov za 16t razlike...
@peromtb:Danes zamenjal 50t zobnik za 52t, tamejhna je 34t, na stojalu zaenkrat potegne normalno-isto hitro in natančno, brez kakršne koli nastavitve menjalnika, tako da mislim da bi moralo iti, čeprav prizvajalci res pišejo kapacitete sprednjih menjalnikov za 16t razlike...
Opa, daj prosim javi, čez kak teden dva, kak se to potem na terenu odnese!!!! :)
@felx:Težka bo, lahko pa greš nazaj na triplo.
ahh ne, sicer nisem bil nikoli na tripli :)
Kar je bistveno: imam dovolj fore za v hrib... če mi pa tista ena brzina sfali za pod hrib, pa se itak nebom sekiral...
Sicer če bi bila ta varjanta 52/34, to bi še splrobal :) :) :)
Ha, to je tudi meni interesantno, če gre. Čeprav, roko na srce, zaenkrat še nisem res rabil več kot 50. Bolj bi me zanimala varianta 32/50.
Upam da ti rata, ker tudi mene bi zanimala ta varjanta 52/34T čeprav sem skeptičen. Tudi se je bralo o kompatibilnosti npr. 11s prednjega menjalnika z 10s opremo, pa se je potem na terenu izkazalo, da čez čas drobne napake, ki sprva sploh niso opazne, postanejo moteče. Skratka poročaj če je kakšna razlika, sploh pod obremenitvijo (pod klancem)...
Kaj 52/36 se da?
Jup. 16 zob razlike gre BP.
kaj pa 51/33 gre?
po moje mora gret
@picek.petelin:kaj pa 51/33 gre?
po moje mora gret
kje si pa opazil takšne zobnike do zdaj? :)
@nejchy:Imam 50/34 spredaj, 11-32zadaj, še za težkokategornika ni hriba ko neb šel preko(čeprav se jih izogibam).. je pa bomba to razmerje :) leti po ravnini, v hrib pa lepo v najnižjo, pa čisto počasi počasi, prideš na vrh bistveno manj uničen in zadihan...Raj videm da me zgoraj prjatelji čakajo 5minut haha, ko pa da pridem crknjen pa potem do doma se komaj šlapam :)
MAM ENO UPRAŠANJE:
če grem rahlo navzdol, oz. pod hribi, tudi če ga res res v zavetrju za kom šponam, mi zmanka tavišjih prstav... glede na to da mam compact in je spredaj možno 50 zamenjat za 52.
A to ma kdo, bi ketnca usejeno lepo tekla, , pač da bi imel
spredaj 52/34, zadaj pa 11-32? :) bi blo to sploh logično?
Prijatelj je to razmerje vozil lani na grupi sram rival in je delal brez problema.
@Magnum: Tisti,ki ima na specijalki prenose za hribe,spredaj 34 in zadaj 32,naj raje presedla na "traktor".
kaj se bojiš, da te bo prehitel v hrib medtem ko boš ti "tazaresni" specialkar vrtel s kadenco 5 prenose težje od profijev? ...
@peterr:@Magnum: Tisti,ki ima na specijalki prenose za hribe,spredaj 34 in zadaj 32,naj raje presedla na "traktor".kaj se bojiš, da te bo prehitel v hrib medtem ko boš ti "tazaresni" specialkar vrtel s kadenco 5 prenose težje od profijev? ...
...vrjetno na svoj pol-profi s-works(katerga itak prodaja) ne sme dati zadaj zobnika 32, ker ga tudi profiji nimajo in bi bilo to sramotno... :)
To je isto kot npr. si jst ne upam kupit visokoprofilnih karbon obročnikov, ker me bo sram, da me bojo s navadnimi alu prehitevali :) :) :)
@nejchy:@peterr:@Magnum: Tisti,ki ima na specijalki prenose za hribe,spredaj 34 in zadaj 32,naj raje presedla na "traktor".kaj se bojiš, da te bo prehitel v hrib medtem ko boš ti "tazaresni" specialkar vrtel s kadenco 5 prenose težje od profijev? ...
...vrjetno na svoj pol-profi s-works(katerga itak prodaja) ne sme dati zadaj zobnika 32, ker ga tudi profiji nimajo in bi bilo to sramotno... :)
neychy,če je spredaj zobnik 53/39 še ni sramotno,da je zadaj 30 ali 32 zobnik,ko pa daš na kolo z duplo 50/34 zobnike zadaj prek 30,pa je zame to sramotno...
p.s.moj s-works,ki ga prodajam pa te naj ne moti in skrbi,ker imam dva,pa na obeh so prenosi 53/39-11/28 in do sedaj sem še prilezel na vsak breg,seveda z mojim tempom in kadenco,ki pa naj tebe ne skrbi...
Sem bolj kot ne rookie na tem področju, pa me čist po kmečko zanima razlika med tema dvema gonilkama ... na kolesu imam trenutno 53/39 a je kar malce prehudo zame, sploh ker nisem newem kakšen hudec in mi klanci ogromno moči poberejo! Hvala pa LP