Novo kolo za začetnika

Domov > Forum > Novo kolo za začetnika

Novo kolo za začetnika

SORTIRAJ PO:
Poldek 12.08.2014 10:26
Pozdrav vsem!

Kupujem novo kolo za 1k-2k €. V kakšni posezonski akciji seveda. Ni mi važna znamka, Al/Carbon. OK, če lepo izgleda, se ne branim. Letno bom delal do 2000 km, že 20 let pa nisem vozil specialke. Včasih sem vsak dan in do danes pogrešam tisti občutek, ki mi ga nobeno drugo kolo ne da. Je pa problem, ker danes v srednjih letih pri 189 cm višine in dobrih 120 kg nisem več v stari formi. Dolžino noge imam 86 cm, zato je verjetno moja velikost okvirja 56/58, odvisno od modelov.

Kaj mi priporočate? Kot rečeno ni nujno karbon, čeprav se manj teže ne branim. Sam razmišljam v smeri kompakta 50-34 + 12-30 in kakšnih bolj čvrstih okvirjih in obročih. So novejše el. prestave vredne več denarja?
Scottie 12.08.2014 11:57

Zdravo,

 

jst prodajam tole:

 

www.bicikel.com/mali_oglasi/2 878/prodam_wilier_cento_1_2011 .html

 

Spredaj imam zobnik 50/34, zadaj pa je original 12-25. Sem pa dokupil še en campa zobnik 13-29, ki bi bil za tebe vsaj na začetku bolj primeren.

 

Sam se visok 186 cm, razkorak imam 91 cm, teža pa se giba okoli 100 kg.

 

Lp, Jaka

Poldek 12.08.2014 14:10
Brez zamere Jaka, ampak kot začetnik nimam namena kupovati rabljeno kolo. Bolj si želim kakšen nasvet kot pa nekoga odrešiti stare zaloge. Sicer tvoj odgovor sodi bolj med male oglase, ampak če si že napisal, zakaj potem misliš, da bi bilo tako kolo bolj primerno zame kot začetnika kot pa zate?
Scottie 12.08.2014 14:34

Nobene zamere, je pa kolo tudi med malimi oglasi. :-)

 

Primerno sem mislil glede kasete 13-29. Jst sem začel z 12-25 in me je na nekaterih vzponih kar matralo.

 

Kar pa se tiče nasveta: Sam sem bil v podobni situaciji 3 leta nazaj, ko sem se po dolgem obdobju vračal na kolo. Vedel sem, da si želim specialke, o znamki in opremi nisem prav dosti vedel. Na koncu sem se glede na nasvete forumašev in po pregledu ponudbe odločil za Wilier-ja in mi do danes ni žal. Ker imam tudi sam okoli 100 kg sem dodatno vzel boljše in lažje obroče.

 

V kolikor boš resno kolesaril potem le vzami karbonca, oprema pa bo rang shimano 105, ultegra oz. campa centaur, chorus in navzgor vrh glave. Gonilko vzami 50/34 in pa zadnjo kaseto vsaj 12-27 ( začetki v klanec bodo težki ).

 

P.s.: Ne glede na to, da tudi jst prodajam ti svetujem, da vseeno pogledaš za kakšnim rabljenim. Fantje prodajajo leto ali dve staro vrhunsko kolo za dober denar. Moj je takrat stal 3.300 eur, pa je po treh letih kot nov, redni servisi,... Cena pa 1/2 nove.

 

Lp, Jaka

turbomedo 12.08.2014 14:37

Jaz ti predlagam alu okvir, Shimano 105 opremo (oz ekvivalent od Campagnolo), Compact gonilka, dober bike fit in vrtenje pedal :) 

piki7 12.08.2014 14:47

Pri letni količini 2000 km bo tudi dobro ohranjeno rabljeno kolo čisto ok služilo svojemu namenu...

Če pa že vstrajaš pri novem, poglej malo tudi spletne prodajalne koles, Canyon, Rose...

 

 

gorann316998 12.08.2014 15:01

novo pa cim vec placaj zanj, poceni in rabljeno ni dobro!

Poldek 12.08.2014 15:20
Cmon gorann3, brez sarkazma. Rabljeno kolo bo vedno ugodnejše, a se kot praktično začetnik popolnoma nič več ne spoznam na novosti zadnjih 20 let. Mi smo vozili še na Rogovih kolesih s Favorit opremo, coklami na pedalih in prestavami na spodnji štangi. Ko bom nekaj let v tem, bom pa gotovo poznal že vse malenkosti in se bom lahko ukvarjal tudi s finesami.
gorann316998 12.08.2014 16:37

ce mas dnar potem razmisljaj kot si v prvem postu, ce pa hoces zlato sredino pa vzemi nekaj rabljenega do jurja:)
Rose bikes ima za jurja novo kolo s 105 5800 grupo, alu okvir in karbonske vilice, zame trenutno best buy, ce bi iskal novo kolo do jurja

www.rosebikes.si/bike/rose-pr o-sl-2000-2015/aid:745547
 

razlike med karboncem in alu niti ne bi opazil, ce je teza tam tam, sploh pa ne pri normalni voznji 

piki7 12.08.2014 21:39
...sploh pa ne pri 120 kilah...
mr1two 12.08.2014 23:21

Poglej si tudi Canyon kolesa. Dobre izkušnje z njimi, tudi na testih dobivajo dobre ocene. 
Roadlite al 105. Imaš pa še druge, bolj high-performance alu modele.
ali če bi razmislil o karbonu, ampak menim, da je Alu primernejši, zaradi teže: Endurance CF, z bolj sproščeno geometrijo
   
Več kot 105 v resnici skoraj _nihče_ ne potrebuje, letos prihaja tudi 11 redna grupa, tako da imaš tudi 11 redno kaseto na izbiro. Bolje kasneje vložiti v kakšen dober wheelset, kjer se razlike veliko bolj poznajo. Mogoče bikefit?

Poldek 13.08.2014 08:05
Hvala za odgovore. Glede okvirja in izbire aluminij-karbon bi prosil še za malo razjasnitve. Mislil sem, da je karbon bolj trd, tog, čvrst in kot tak bolj primeren za večjo težo. Naj vam opišem svoje sedanje izkušnje, ko vozim trek pri svojih kilah. V klanc gor gre normalno, dokler so odstotki do 5%, do 10% se matraš, okoli 15% gre le na krajše razdalje, nad pa pregoriš v pljuča po 1 min. Po ravnem gre v redu, le nižji položaj bi želel zaradi upora, ker te veter zelo zabije, veliko bolj kot "suhce". V klanc dol.. to je pa formula 1. Samo malo se znižaš na kolesu, je že 50 not, malo še obrneš, 70-80, pri malo večjih spustih ma komot prebiješ 100, če si le dovolj nor. Tam jaz stisnem bremze.

Glede aluminija so mi teli Rose in Canyon kar ugodni, od drugih znamk sem še Ghoste videl v pribl. tem rangu in kvaliteti. Edino kakšnih posebnih akcij zdaj praktično konec sezone pa nisem zasledil. Pri Rose me malo skrbi ta paketna dostava po kosih in lastna montaža. Kakšne izkušnje?
turbomedo 13.08.2014 08:30

Glede na tvojo težo bi se jaz bolje počutil na aluminiju, 32 špic na močnejših obročih pa si pomoje miren. 50/34 gonilka pa zadaj 28 zobnik. Pa ne gledat na težo kolesa, ker je v tvojem primeru zanemarljivo ali imaš 8 ali 10 kg kolo. Še 1x poudarjam, ne pozabi na bike fit :).

mr1two 13.08.2014 08:57

Če ima Rose podobno kot Canyon je to običajno tako, da moraš samo na okvir namestit obročnike in krmilo ter sedež. Ostalo je že pričvrščeno tako kot mora biti. Potrebuješ kakšno uro za sestavo in preveriti ali so vsi vijaki zategnjeni. Ni komplicirano, skoraj vsakdo bi moral biti sposoben to skupaj spravit. 
Pri drugih znamkah je precej podobno, mogoče že imajo pritrjene obročnike na okvir, krmilo je pa skoraj vedno potrebno namestiti sam. 

Maratonac 13.08.2014 12:11

Dej se najprej zavedi da imaš 120kg, kolesarstvo pa deluje samo do 93kg.  Iz tega sledi , da ne moreš imeti 18/24 špic , ampak 32/36 . Iz tega sledi da rabiš zadaj gumo 25mm z 10 atm , ali pa 28 z 8atm . Tebe skrbi pa tisto kar sploh ni važno v tvojem slučaju. Ker rabiš drugačna kolesa , jih z nakupom katerekoli modela dirkalca ne boš dobil zraven. Z drugimi besedami , za tebe primernega že  sestavljenega dirkalca ni v nobeni trgovini .

Poldek 13.08.2014 12:55
Do zdaj nisem omenjal obročev, sem jih hotel pustiti za konec. Vem, da jih najbrž nikjer na serijskem kolesu pod 3k ni primernih. Problem je, kako ugotoviti, katera so primerna. Nikjer v spec to ne piše, št. špic po mojem tudi ni edino merilo, čeprav v splošnem je res več bolj primerno. Je kdo s podobnimi težavami tukaj in lahko kaj svetuje?
mr1two 13.08.2014 13:12

Tu pa nimaš prav. Več primernih obročev za takšno težo imaš na kolesih, ki so pod 1000 eur, kot pa pri tistih, ki so več.
Na cenejših kolesih so namontirani težji obroči(robustnejši), z več špicami in ne obratno. Del razloga je tudi v tem, da pri takšnih obročih natančnost ni tako zelo pomembna. Dosti težje je v center dobit obročnik z 20 kot z 32 špicami. 
Dražje kot je cestno dirkalno kolo(istega proizvajalca), lažje je in lažje so tudi komponente, ker denar ne kupuje teže in vzdržljivosti ampak pure performance, tako da dražji kot so obroči, lažji so in bolj občutljivi.
Za težje kalibre bi dal splest po meri, tako kot je maratonac napisal, 32/36 na enih "navadnih" obročih in "navadnih" špicah, kjer bi te sestavljen set stal okrog 150 eur(mogoče celo z delom vred). 

IMO: alu okvir, 105 oprema, obročniki z vsaj 32 špicami.
Čeprav se mi zdi, da se bom pri tvojh letih(predvidevam da je to 40+) najverjetneje odločil za železni okvir, po možnosti narejen po meri. Itak ne moreš več lovit vrhunskih rezultatov, tako da raje uživaš v vožnji(železo je udobno, da o robustnosti ne govorimo). In verjetno ni nič boljšega, kot po meri narejen cro-mo frejm kul

gorann316998 13.08.2014 13:55
Tud pri 120kg lahko vozis karbonca in karbonske feltne, ne verjemi vsemu kar ti napisejo tukaj. Samo proizvajalci ki niso sigurni v svoje izdelke dajo omejitev kilogramov, bejz od takih.
Bontrager feltne so brez omejitev, dobis ponavadi pri Trek specialkah.
Arcadeblaster 13.08.2014 14:17

sem v podobni situaciji in imam par vprašanj. ker trenutno canyon nima več zalog, sem se odločil poiskati še kaj drugega. od novih koles za moj budget pride v poštev kakšen rose, imam pa možnost dobiti specialized roubaix sport za 1400 eur. ker ne poznam toliko opreme, ki jo dobim zraven, me zanimajo vaša mnenja.

www.factorystore.si/specializ ed-kolo-roubaix-sl4-sport-105- c2-2014 

sixsl 13.08.2014 15:41

tudi sam bom konec sezone kupil  cestno kolo. Zanj sem pripravljen s popusti vred dati cca. 1600 eur. Malo sem v dilemi kaj naj vzamem alu ali karbon za tole ceno, visok 196cm/97kg. Velikokrat sem zasledil stavek "bolje dober alu kot slab karbon okvir". Po čem pa sploh ločiš kvaliteto karbonskega okvirja? So to kakšne oznake, tabele,... Vsak nasvet zelo dobrodošel.

max164 13.08.2014 16:07

@Arcadeblaster, Za tak denar ga kar kupi, nimaš kaj zgrešiti. Strah, da se ti bo zlomil, je odveč, razen če se  boš metal po tlehkul Iimam 2 kolega s 100+kg, ki vozita karbonce že nekaj let, se še ni nobeden zlomil.

www.youtube.com/watch?v=6APhK vaW6ig

gorann316998 13.08.2014 20:55
@Arcadeblaster:

sem v podobni situaciji in imam par vprašanj. ker trenutno canyon nima več zalog, sem se odločil poiskati še kaj drugega. od novih koles za moj budget pride v poštev kakšen rose, imam pa možnost dobiti specialized roubaix sport za 1400 eur. ker ne poznam toliko opreme, ki jo dobim zraven, me zanimajo vaša mnenja.

www.factorystore.si/specializ ed-kolo-roubaix-sl4-sport-105 - c2-2014 

okvir je super, lahko bi vsaj celotno 105 dal zraven, ne pa mix tiagre in 105

 

gorann316998 13.08.2014 21:05
@sixsl:

tudi sam bom konec sezone kupil  cestno kolo. Zanj sem pripravljen s popusti vred dati cca. 1600 eur. Malo sem v dilemi kaj naj vzamem alu ali karbon za tole ceno, visok 196cm/97kg. Velikokrat sem zasledil stavek "bolje dober alu kot slab karbon okvir". Po čem pa sploh ločiš kvaliteto karbonskega okvirja? So to kakšne oznake, tabele,... Vsak nasvet zelo dobrodošel.

ce si v dvomih vzames tistega z najvec garancije:) meni osebno je tale lep od gianta

 shop.freestyle.si/artikel/114 27327/kolo-giant%C2%A0tcr-comp osite-1-compact-ltd-xl-2014

alu: www.funsports.si/index.php/bi ke/kolesa/cestna/aluminijast-o kvir/caad10-3-ultegra-c-2014.h tml
www.rosebikes.si/bike/rose-pr o-sl-2000-2015/aid:745547


 

Arcadeblaster 13.08.2014 21:16
@gorann3:
@Arcadeblaster:

sem v podobni situaciji in imam par vprašanj. ker trenutno canyon nima več zalog, sem se odločil poiskati še kaj drugega. od novih koles za moj budget pride v poštev kakšen rose, imam pa možnost dobiti specialized roubaix sport za 1400 eur. ker ne poznam toliko opreme, ki jo dobim zraven, me zanimajo vaša mnenja.

www.factorystore.si/specializ ed-kolo-roubaix-sl4-sport-105 - c2-2014 

okvir je super, lahko bi vsaj celotno 105 dal zraven, ne pa mix tiagre in 105

 

kaj pa zavore in obroči axis? teh komponent ne poznam. a je dovolj dobro za kolo v tem rangu?

kenz76 13.08.2014 21:47

tale CAAD10 je odlična osnova za vrhunsko "stealth-look" alu specjalko... samo ene črne carbon-tubular feltne, pa črni zobniki za gonilko, pa je zmaga! nasmeh 
image

@gorann3: najdaljšo garancijo ima CAAD10, za vekomaj... kul  

fuego 13.08.2014 22:15

Poglej da bo v redu okvir, oprema je pa tako vsa dovolj trpežna, nizkocenovna še bolj. Za povprečenaga rekreativca več kot dovolj. Boljše komponente so večinoma lažje ni pa nujno da so bolj trpežne. Sam prisegam na Campo... v 4-ih letih se mi ketna ni skor nič raztegnila, pa furam kar precej klance.

gorann316998 13.08.2014 23:18
@kenz76:

tale CAAD10 je odlična osnova za vrhunsko "stealth-look" alu specjalko... samo ene črne carbon-tubular feltne, pa črni zobniki za gonilko, pa je zmaga! nasmeh 
image

@gorann3: najdaljšo garancijo ima CAAD10, za vekomaj... kul  

prevec race geometrija zame, pa predrag za ene 200eur :)

@Arcadeblaster:

 

kaj pa zavore in obroči axis? teh komponent ne poznam. a je dovolj dobro za kolo v tem rangu?

verjetno nekaj poceni, obroci so zihr mocni in se ne bojo kar tako unicli, celjusti naj ti pa dajo ene mal boljse, sploh ce si med tezjimi se to pozna
 

gorann316998 13.08.2014 23:21

tole nabavi pa imas stroj, enakega imam jest

www.funsports.si/index.php/bi ke/kolesa/cestna/karbonski-okv ir/domane-4-7-c-2014.html

je mal drazji, dozivljenjska garancija na okvir, udobna geometrija, ce ti ne pase pa poglej za madone serijo, ampak ker gledas roubaix je potem domane isti smorn

mal vec das pa imas super kolo, dobre feltne, zelo dober okvir, nova ultegra

Maratonac 14.08.2014 00:56
@gorann3: Tud pri 120kg lahko vozis karbonca in karbonske feltne, ne verjemi vsemu kar ti napisejo tukaj. Samo proizvajalci ki niso sigurni v svoje izdelke dajo omejitev kilogramov, bejz od takih.
Bontrager feltne so brez omejitev, dobis ponavadi pri Trek specialkah.

Se ti sploh zavedaš kaj si napisal . Brez omejitev? Ni ga tehnićčnega izdelka , sploh pa ne v prometu , ki ne bi imel tov. omejitev. Ko pri 70kg  poči ena od 18 špic se še da zaustavit , ko pa se to zgodi na 120kg, se pa kolo zloži. In kako ti misliš montirati na karbon obroćnike gume , ki bodo nosili njegovo težo. Po vseh tablicah rabi 25mm na 10 atm. ali morda 28mm na 8.5atm. Njega tabularji ne nosijo, vrhunski karbon pa nima zicev za navadne gume ampak se  tabularji lepijo.Dej se skuliri in ne svetuj drugim , da se ne zeznejo oz. hudo ne poškodujejo v skrajnem primeru.  

gorann316998 14.08.2014 02:11

store.trekbikes.com/product/b ontrager+aeolus+3+d3+clincher+ wheel.do


 

D3 Dual Directional Design - Super-aero rim profile produces lower drag results at the tire-leading and rim-leading edge OCLV Carbon - The most advanced carbon available is ultra-light, compliant and durable Stacked Lacing - Provides a better spoke bracing angle for a stiffer wheel Construction: 35mm deep OCLV Carbon rim (27mm outer, 17.5mm inner width), DT star ratchet drive system, 18 front/24 rear DT nail head 14/17g bladed spokes with Alpina alloy locking nipples Compatibility: Shimano 10/11spd, SRAM 10, Campagnolo (freehub sold separately) Includes: Bontrager Carbon Stop Cork pads, Bontrager valve extender, Bontrager internal cam quick release, Bontrager Wheel Bag No rider weight restrictions


prevec kompliciras, mislu sm alu feltne, ampak ocitno so tudi pri karbonu dovolj prepricani vase in svoje izdelke

ne kompliciraj brezvezekul

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI