Zdravo,
jst prodajam tole:
www.bicikel.com/mali_oglasi/2 878/prodam_wilier_cento_1_2011 .html
Spredaj imam zobnik 50/34, zadaj pa je original 12-25. Sem pa dokupil še en campa zobnik 13-29, ki bi bil za tebe vsaj na začetku bolj primeren.
Sam se visok 186 cm, razkorak imam 91 cm, teža pa se giba okoli 100 kg.
Lp, Jaka
Nobene zamere, je pa kolo tudi med malimi oglasi. :-)
Primerno sem mislil glede kasete 13-29. Jst sem začel z 12-25 in me je na nekaterih vzponih kar matralo.
Kar pa se tiče nasveta: Sam sem bil v podobni situaciji 3 leta nazaj, ko sem se po dolgem obdobju vračal na kolo. Vedel sem, da si želim specialke, o znamki in opremi nisem prav dosti vedel. Na koncu sem se glede na nasvete forumašev in po pregledu ponudbe odločil za Wilier-ja in mi do danes ni žal. Ker imam tudi sam okoli 100 kg sem dodatno vzel boljše in lažje obroče.
V kolikor boš resno kolesaril potem le vzami karbonca, oprema pa bo rang shimano 105, ultegra oz. campa centaur, chorus in navzgor vrh glave. Gonilko vzami 50/34 in pa zadnjo kaseto vsaj 12-27 ( začetki v klanec bodo težki ).
P.s.: Ne glede na to, da tudi jst prodajam ti svetujem, da vseeno pogledaš za kakšnim rabljenim. Fantje prodajajo leto ali dve staro vrhunsko kolo za dober denar. Moj je takrat stal 3.300 eur, pa je po treh letih kot nov, redni servisi,... Cena pa 1/2 nove.
Lp, Jaka
Jaz ti predlagam alu okvir, Shimano 105 opremo (oz ekvivalent od Campagnolo), Compact gonilka, dober bike fit in vrtenje pedal :)
Pri letni količini 2000 km bo tudi dobro ohranjeno rabljeno kolo čisto ok služilo svojemu namenu...
Če pa že vstrajaš pri novem, poglej malo tudi spletne prodajalne koles, Canyon, Rose...
novo pa cim vec placaj zanj, poceni in rabljeno ni dobro!
ce mas dnar potem razmisljaj kot si v prvem postu, ce pa hoces zlato sredino pa vzemi nekaj rabljenega do jurja:)
Rose bikes ima za jurja novo kolo s 105 5800 grupo, alu okvir in karbonske vilice, zame trenutno best buy, ce bi iskal novo kolo do jurja
www.rosebikes.si/bike/rose-pr o-sl-2000-2015/aid:745547
razlike med karboncem in alu niti ne bi opazil, ce je teza tam tam, sploh pa ne pri normalni voznji
Poglej si tudi Canyon kolesa. Dobre izkušnje z njimi, tudi na testih dobivajo dobre ocene.
Roadlite al 105. Imaš pa še druge, bolj high-performance alu modele.
ali če bi razmislil o karbonu, ampak menim, da je Alu primernejši, zaradi teže: Endurance CF, z bolj sproščeno geometrijo
Več kot 105 v resnici skoraj _nihče_ ne potrebuje, letos prihaja tudi 11 redna grupa, tako da imaš tudi 11 redno kaseto na izbiro. Bolje kasneje vložiti v kakšen dober wheelset, kjer se razlike veliko bolj poznajo. Mogoče bikefit?
Glede na tvojo težo bi se jaz bolje počutil na aluminiju, 32 špic na močnejših obročih pa si pomoje miren. 50/34 gonilka pa zadaj 28 zobnik. Pa ne gledat na težo kolesa, ker je v tvojem primeru zanemarljivo ali imaš 8 ali 10 kg kolo. Še 1x poudarjam, ne pozabi na bike fit :).
Če ima Rose podobno kot Canyon je to običajno tako, da moraš samo na okvir namestit obročnike in krmilo ter sedež. Ostalo je že pričvrščeno tako kot mora biti. Potrebuješ kakšno uro za sestavo in preveriti ali so vsi vijaki zategnjeni. Ni komplicirano, skoraj vsakdo bi moral biti sposoben to skupaj spravit.
Pri drugih znamkah je precej podobno, mogoče že imajo pritrjene obročnike na okvir, krmilo je pa skoraj vedno potrebno namestiti sam.
Dej se najprej zavedi da imaš 120kg, kolesarstvo pa deluje samo do 93kg. Iz tega sledi , da ne moreš imeti 18/24 špic , ampak 32/36 . Iz tega sledi da rabiš zadaj gumo 25mm z 10 atm , ali pa 28 z 8atm . Tebe skrbi pa tisto kar sploh ni važno v tvojem slučaju. Ker rabiš drugačna kolesa , jih z nakupom katerekoli modela dirkalca ne boš dobil zraven. Z drugimi besedami , za tebe primernega že sestavljenega dirkalca ni v nobeni trgovini .
Tu pa nimaš prav. Več primernih obročev za takšno težo imaš na kolesih, ki so pod 1000 eur, kot pa pri tistih, ki so več.
Na cenejših kolesih so namontirani težji obroči(robustnejši), z več špicami in ne obratno. Del razloga je tudi v tem, da pri takšnih obročih natančnost ni tako zelo pomembna. Dosti težje je v center dobit obročnik z 20 kot z 32 špicami.
Dražje kot je cestno dirkalno kolo(istega proizvajalca), lažje je in lažje so tudi komponente, ker denar ne kupuje teže in vzdržljivosti ampak pure performance, tako da dražji kot so obroči, lažji so in bolj občutljivi.
Za težje kalibre bi dal splest po meri, tako kot je maratonac napisal, 32/36 na enih "navadnih" obročih in "navadnih" špicah, kjer bi te sestavljen set stal okrog 150 eur(mogoče celo z delom vred).
IMO: alu okvir, 105 oprema, obročniki z vsaj 32 špicami.
Čeprav se mi zdi, da se bom pri tvojh letih(predvidevam da je to 40+) najverjetneje odločil za železni okvir, po možnosti narejen po meri. Itak ne moreš več lovit vrhunskih rezultatov, tako da raje uživaš v vožnji(železo je udobno, da o robustnosti ne govorimo). In verjetno ni nič boljšega, kot po meri narejen cro-mo frejm
sem v podobni situaciji in imam par vprašanj. ker trenutno canyon nima več zalog, sem se odločil poiskati še kaj drugega. od novih koles za moj budget pride v poštev kakšen rose, imam pa možnost dobiti specialized roubaix sport za 1400 eur. ker ne poznam toliko opreme, ki jo dobim zraven, me zanimajo vaša mnenja.
www.factorystore.si/specializ ed-kolo-roubaix-sl4-sport-105- c2-2014
tudi sam bom konec sezone kupil cestno kolo. Zanj sem pripravljen s popusti vred dati cca. 1600 eur. Malo sem v dilemi kaj naj vzamem alu ali karbon za tole ceno, visok 196cm/97kg. Velikokrat sem zasledil stavek "bolje dober alu kot slab karbon okvir". Po čem pa sploh ločiš kvaliteto karbonskega okvirja? So to kakšne oznake, tabele,... Vsak nasvet zelo dobrodošel.
@Arcadeblaster, Za tak denar ga kar kupi, nimaš kaj zgrešiti. Strah, da se ti bo zlomil, je odveč, razen če se boš metal po tleh Iimam 2 kolega s 100+kg, ki vozita karbonce že nekaj let, se še ni nobeden zlomil.
@Arcadeblaster:sem v podobni situaciji in imam par vprašanj. ker trenutno canyon nima več zalog, sem se odločil poiskati še kaj drugega. od novih koles za moj budget pride v poštev kakšen rose, imam pa možnost dobiti specialized roubaix sport za 1400 eur. ker ne poznam toliko opreme, ki jo dobim zraven, me zanimajo vaša mnenja.
www.factorystore.si/specializ ed-kolo-roubaix-sl4-sport-105 - c2-2014
okvir je super, lahko bi vsaj celotno 105 dal zraven, ne pa mix tiagre in 105
@sixsl:tudi sam bom konec sezone kupil cestno kolo. Zanj sem pripravljen s popusti vred dati cca. 1600 eur. Malo sem v dilemi kaj naj vzamem alu ali karbon za tole ceno, visok 196cm/97kg. Velikokrat sem zasledil stavek "bolje dober alu kot slab karbon okvir". Po čem pa sploh ločiš kvaliteto karbonskega okvirja? So to kakšne oznake, tabele,... Vsak nasvet zelo dobrodošel.
ce si v dvomih vzames tistega z najvec garancije:) meni osebno je tale lep od gianta
shop.freestyle.si/artikel/114 27327/kolo-giant%C2%A0tcr-comp osite-1-compact-ltd-xl-2014
alu: www.funsports.si/index.php/bi ke/kolesa/cestna/aluminijast-o kvir/caad10-3-ultegra-c-2014.h tml
www.rosebikes.si/bike/rose-pr o-sl-2000-2015/aid:745547
@gorann3:@Arcadeblaster:sem v podobni situaciji in imam par vprašanj. ker trenutno canyon nima več zalog, sem se odločil poiskati še kaj drugega. od novih koles za moj budget pride v poštev kakšen rose, imam pa možnost dobiti specialized roubaix sport za 1400 eur. ker ne poznam toliko opreme, ki jo dobim zraven, me zanimajo vaša mnenja.
www.factorystore.si/specializ ed-kolo-roubaix-sl4-sport-105 - c2-2014okvir je super, lahko bi vsaj celotno 105 dal zraven, ne pa mix tiagre in 105
kaj pa zavore in obroči axis? teh komponent ne poznam. a je dovolj dobro za kolo v tem rangu?
tale CAAD10 je odlična osnova za vrhunsko "stealth-look" alu specjalko... samo ene črne carbon-tubular feltne, pa črni zobniki za gonilko, pa je zmaga!
@gorann3: najdaljšo garancijo ima CAAD10, za vekomaj...
Poglej da bo v redu okvir, oprema je pa tako vsa dovolj trpežna, nizkocenovna še bolj. Za povprečenaga rekreativca več kot dovolj. Boljše komponente so večinoma lažje ni pa nujno da so bolj trpežne. Sam prisegam na Campo... v 4-ih letih se mi ketna ni skor nič raztegnila, pa furam kar precej klance.
@kenz76:tale CAAD10 je odlična osnova za vrhunsko "stealth-look" alu specjalko... samo ene črne carbon-tubular feltne, pa črni zobniki za gonilko, pa je zmaga!
@gorann3: najdaljšo garancijo ima CAAD10, za vekomaj...
prevec race geometrija zame, pa predrag za ene 200eur :)
@Arcadeblaster:
kaj pa zavore in obroči axis? teh komponent ne poznam. a je dovolj dobro za kolo v tem rangu?
verjetno nekaj poceni, obroci so zihr mocni in se ne bojo kar tako unicli, celjusti naj ti pa dajo ene mal boljse, sploh ce si med tezjimi se to pozna
tole nabavi pa imas stroj, enakega imam jest
www.funsports.si/index.php/bi ke/kolesa/cestna/karbonski-okv ir/domane-4-7-c-2014.html
je mal drazji, dozivljenjska garancija na okvir, udobna geometrija, ce ti ne pase pa poglej za madone serijo, ampak ker gledas roubaix je potem domane isti smorn
mal vec das pa imas super kolo, dobre feltne, zelo dober okvir, nova ultegra
@gorann3: Tud pri 120kg lahko vozis karbonca in karbonske feltne, ne verjemi vsemu kar ti napisejo tukaj. Samo proizvajalci ki niso sigurni v svoje izdelke dajo omejitev kilogramov, bejz od takih.
Bontrager feltne so brez omejitev, dobis ponavadi pri Trek specialkah.
Se ti sploh zavedaš kaj si napisal . Brez omejitev? Ni ga tehnićčnega izdelka , sploh pa ne v prometu , ki ne bi imel tov. omejitev. Ko pri 70kg poči ena od 18 špic se še da zaustavit , ko pa se to zgodi na 120kg, se pa kolo zloži. In kako ti misliš montirati na karbon obroćnike gume , ki bodo nosili njegovo težo. Po vseh tablicah rabi 25mm na 10 atm. ali morda 28mm na 8.5atm. Njega tabularji ne nosijo, vrhunski karbon pa nima zicev za navadne gume ampak se tabularji lepijo.Dej se skuliri in ne svetuj drugim , da se ne zeznejo oz. hudo ne poškodujejo v skrajnem primeru.
store.trekbikes.com/product/b ontrager+aeolus+3+d3+clincher+ wheel.do
Kupujem novo kolo za 1k-2k €. V kakšni posezonski akciji seveda. Ni mi važna znamka, Al/Carbon. OK, če lepo izgleda, se ne branim. Letno bom delal do 2000 km, že 20 let pa nisem vozil specialke. Včasih sem vsak dan in do danes pogrešam tisti občutek, ki mi ga nobeno drugo kolo ne da. Je pa problem, ker danes v srednjih letih pri 189 cm višine in dobrih 120 kg nisem več v stari formi. Dolžino noge imam 86 cm, zato je verjetno moja velikost okvirja 56/58, odvisno od modelov.
Kaj mi priporočate? Kot rečeno ni nujno karbon, čeprav se manj teže ne branim. Sam razmišljam v smeri kompakta 50-34 + 12-30 in kakšnih bolj čvrstih okvirjih in obročih. So novejše el. prestave vredne več denarja?