Visoko profilni obroči

Domov > Forum > Visoko profilni obroči

Visoko profilni obroči

SORTIRAJ PO:
JaMa 04.10.2014 19:53

zakaj bi si kot zmeren rekreativec kupil visoko profilne felge? Zakaj si jih kupujete? Kaj so prednosti?
Hvala! 

fajfar 04.10.2014 20:03

1.) Ker imaš povprečno hitrost po ravnini čez 40 km/h in pride manjši upor do izraza

2.) Ker si jih pač lahko privoščiš in uživaš v vožnji z njimi.

Tecumseh 04.10.2014 21:44

Ne rabiš, razen če vse kar delaš na kolesu, delaš nad 45kmh, oziroma kot pravi fajfar, imaš denar in ne veš kam bi ga vtaknil. 

kenz76 04.10.2014 22:14
Racionalnega razloga ne boš našel. So samo emocionalni! :)
wavemaker 04.10.2014 22:53

če so ti tako všeč, da bi dal toliko denarja jih vzemi, razlike v vožnji jaz ne opazim...

KAVITATOR+ 05.10.2014 08:26

zvok
izgled
hitrost
togost

 

JaMa 05.10.2014 08:39

OK. se pravi tako kot pri britju nog. Več al manj vsi se brijejo, neke hude praktične vrednosti pa na nivoju rekreacije zaradi tega ni.
 

Tecumseh 05.10.2014 08:56

Povsem isto kot če zadaneš na lotu in se odločaš ali bi kupil Ferrarija ali Maseratija, je pa vseeno če kupiš Megana, ker si na cestah omejen s hitrostjo na 130kmh in takih avtomobilov ne moreš izkoristiti. Iz A v B pa prideš tudi z Meganom.  

hmm 05.10.2014 09:20

Obstajajo še bolj enostavne možnosti za rekreacijo. mežik Poiščite si kaj bolj enostavnega, vsak ne more biti dober ali (po izgledu pravi) kolesar. nasmeh

SODROVC 05.10.2014 09:25
@Tecumseh:

Povsem isto kot če zadaneš na lotu in se odločaš ali bi kupil Ferrarija ali Maseratija, je pa vseeno če kupiš Megana, ker si na cestah omejen s hitrostjo na 130kmh in takih avtomobilov ne moreš izkoristiti. Iz A v B pa prideš tudi z Meganom.  

Lahko se voziš po nemških cestah, kjer na nekaterih odsekih ni nobenih omejitev. Ponoči, vsaj ob koncu tedna, tipi dirkajo. zarečeni kruh

Tecumseh 05.10.2014 09:47

Ja

@SODROVC:
@Tecumseh:

Povsem isto kot če zadaneš na lotu in se odločaš ali bi kupil Ferrarija ali Maseratija, je pa vseeno če kupiš Megana, ker si na cestah omejen s hitrostjo na 130kmh in takih avtomobilov ne moreš izkoristiti. Iz A v B pa prideš tudi z Meganom.  

Lahko se voziš po nemških cestah, kjer na nekaterih odsekih ni nobenih omejitev. Ponoči, vsaj ob koncu tedna, tipi dirkajo. zarečeni kruh

Ja, ja... tud visoko profilne gume lahko uporabiš zato da greš enkrat na leto na Franjo in se tam voziš v zavetrju 50. Samo zaradi tega  se ti jih ne splača kupit. 
 

Primož Hočevar 05.10.2014 10:23
Fukaj svinjo ... luknja je luknja.
KAVITATOR+ 05.10.2014 10:32

čez kaka 2 tedna bo na voljo set klinčer karbon 50/60mm - kdor želi sprobati kako se peljejo visokoprofilne ima šanso

enim so ok drugim ne (večinoma lažjim klančajrem ki jih hitro moti veter) - meni osebno je zvok pomemben; tudi zvok račne da nimaš občutko kot da furaš mrtev hlod

tehnično so  višje feltne bolj aerodinamične kot nižje profilne (hitreje se plejemo bolj se pozna) - venda je tu pomembna tudi oblika profila, pnevmatike, napere 

 

amritaya 05.10.2014 21:53

Visoke profilne pridejo do izraza samo, če držiš visoko hitrost...čista ravnina oz kronometer, ampak spet more bit idealen tudi veter. Vsi testi so narjeni v tunelih, ko veter lepo piho kontra, ko začne 1x pihat boćno, ni več neke velike koristi...

No kot že prej omenjeno, največ jih kupi zaradi izgleda, da se lahko na tekmi pohvaliijo, čeprav kasneje pridejo v cilj s kakšno MIN zaostanka za prvim :D 

KAVITATOR+ 05.10.2014 22:09

saj ravno pri bočnem vetru se opazi razlika med novejšimi "okroglimi" in starimi V

in je kar konkretna

če si pa na tekmi nekje srednja žalost ostanejo za spomin fotke da jih pokažeš vnukom :) 

migaj 05.10.2014 22:22

če piha bočni veter zna biti pri visokoprofilnih velika razlika v minus

KAVITATOR+ 05.10.2014 22:46

guma ima tudi pomembno vlogo

shrani.si/f/3W/WS/2pVriaa7/ri m-shape-1.png


U oblika proti V obliki pri bočnem vetru 
U ima manjšo razliko v nadtlak/podtlaku zaradi zaobljenosti gre zračni tok dlje brez turbolenc
V ima z ravno bočno steno naredi visok nadtlak in zelo nizek podtlak na nasprotni strani

shrani.si/f/1g/ZK/4pp4tyeA/ri m-shape-2.png
slabost debelih U obročev je višja teža in težave pri namestitvi v starejše okvirje, z ožje postavljenimi vilicami


 

nejchy 26.09.2017 12:42


hey, po nekaj letih sem se odločil da investiram v moje kolo(Scott cr1 sl, trenutko s fulcrum r 3), želel bi visokoprofilne obroče:

uploaded

Preko tega foruma sem kupil prvi obroč Reynolds aero 58(clincher), se je pa zalomilo pri zadnjem...
Na angleškem ebayu sem imel namen kupit(zelo ugodno) zadnji obroč, ampak ker si pri NLB-ju vzamejo kar 4 dni časa da pošljejo iz osebnega računa na prepaid(pay pal) varjanto, me je nekdo prehitel in ostal sem brez.

Sedaj prosim za pomoč, če ima kdo od vas zadnjega, lahko tudi malo rabljen, ali kakšna internetna povezava... Tega preko ebaya sem imel nagledanga (novga) za 600€ s poštnino...
Sedaj ga pa praktično več ne najdem. Je le še opcija za 1050€ s campagnolo imam pa shram, kar mi je predrago!!!

Edina opcija vidim še o tem, da se pri Canyonu prodaja zadnji za 700€, ampak s globino 72...
Do sedaj sem samo 100km enkrat sprobal globino 50, ampak ker ni bilo vetra, ravnina je šlo vse brez problema :)

Kaj si mislite o tem, da dam azdaj kar 72? bo to že prehuda? Dodatna teža me niti ne moti... V hrib zgubljam tako ali tako, zaradi moje (odvečne) teže :)
Tudi drugače kupujem bolj zaradi izgleda in ker sem si vedno želel... ter predvsem ker se mi dopade zvok tek felten :)
Skrbi me le uporabnost v slabem vremenu (predvsem vetru).... po dežju itak ne grem :)

hvala za namige...


nejchy 26.09.2017 14:00

oz. ob interesu prodam prvega (nov, nerabljen) v kompletu s brake pads, torko, in qr.... cena stvar dogovora, ampak s poštnino pod 300€
Če kupite preko canyon zadnjega 72 globine, boste pod 1000€ še vedno dobili hud set :)
Najraje bi sicer našel v kakšni akciji zadnjega...

kolo-voz 26.09.2017 16:24
Jaz imam visoke feltne zarad kolesa, velik velik leps zgleda, oziroma zgledava ...:))
nejchy 26.09.2017 17:45
ja... sej to ;) kolko maš visoke? te kaj odnaša?
Jst jih mislim imeti od maja do oktobra kr skos na kolesu... malo me le skrbi da me preveč ne zanese... sicer mam 86kg... malo bol stabilen bom
fuego 27.09.2017 09:02
@kolo-voz: Jaz imam visoke feltne zarad kolesa, velik velik leps zgleda, oziroma zgledava ...:))

Ka to date jurja za obroče samo zato, da kolo lepše zgleda? smeh

nejchy 27.09.2017 10:10
jop... vsake pet let se spodobi vsaj jurja investirat v kolesarstvo;) v zameno prejmeš neizmerno veselje ;)

ter se vedno bolje kot zmetati za cigarete in ostale blesarije
KAVITATOR+ 27.09.2017 10:15
Zvok je mogoce pomembnejsi.
Ampak rabs tubularje
Wush wush :-)
ESTEMP 27.09.2017 10:41
@fuego:
@kolo-voz: Jaz imam visoke feltne zarad kolesa, velik velik leps zgleda, oziroma zgledava ...:))

Ka to date jurja za obroče samo zato, da kolo lepše zgleda? smeh

Jaz sem dal 2 jurja,da kolo lepše zgleda!mežik

nejchy 27.09.2017 12:01
pravilno... dej slikco pokaž!
Anquetil.J 27.09.2017 12:27

image

Milc 27.09.2017 13:14

Lep wush wush zvok imajo tudi tele. Sicer so klinčerji, aluminij-karbon. Odlične ocene na testih. Imam jih doma, prej sem jih prodajal, mislim da jih bom kar obdržal za nov okvir

uploaded



fuego 27.09.2017 13:29
@nejchy: jop... vsake pet let se spodobi vsaj jurja investirat v kolesarstvo;) v zameno prejmeš neizmerno veselje ;)

ter se vedno bolje kot zmetati za cigarete in ostale blesarije

Sem mislu, da to kupujete, da se hitreje peljete pa vidim, da je sam šminka...smeh
Za manj kot jurja sem dobil novega gorca...in sem prejel neizmerno veselje...mežik

bécane11488 27.09.2017 14:15

Sam glej, da te kdaj ne potegne not in kupiš za več jurjev, ker poti nazaj ni, in potem so taki za jurja samo še za v šrtcuno po fasungo in nobenega veselja več kaže jezik

1 2 3
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI