Štrom absolutno. Ko to enkrat probaš, greš težko nazaj na mehanske prestave.
SEveda je elektrika v prednosti , mehanika zahteva ka nekaj vzdrževanja in malih popravkov .
Ima pa vse svojo ceno , če lahko izberi elektriko.
@kwarkje:Štrom absolutno. Ko to enkrat probaš, greš težko nazaj na mehanske prestave.
Poslušam od fantov in zelo pohvalijo štrom.
Tukaj samo nekako iščem potrditev te zgodbe:)
Jaz mam Di2 (štrom) in sem zelooo zadovoljen in priporočam s tem da si ti malo veliko št. povedal se jo dobi dosti ceneje...
če te zanima javi na pm pa ti povem prave št.
če ne probaš štrom, nova 11 redna ultegra zmaga. Ko probaš, poti nazaj ni....;)
Če je okvir kompatibilen z Di2, potem nimaš kaj študirat.
Boš lahko lepo pozimi v stanovanju na računalniku nastavljal in se igral z menjalnikoma.
@roko1982:ultegra štrom 1200 evrov...
Hvala
V spletni ceni grupe 6800 Di2 niso vključeni kabli EW-SD50.
Operation requires additional EW-SD50 cables. These are not in scope of delivery.
www.bike-discount.de/en/buy/d i2-electric-wire-ew-sd50-250mm -58965/wg_id-8453
Tako da je treba prišteti še kakšnih 100 EUR za 6 kablov. različnih dolžin, glede na specifiko in velikost okvirja, za povezavo ročk, menjalnikov, baterije....
@tomyboy2:@roko1982:ultegra štrom 1200 evrov...
Hvala
V spletni ceni grupe 6800 Di2 niso vključeni kabli EW-SD50.
Operation requires additional EW-SD50 cables. These are not in scope of delivery.
www.bike-discount.de/en/buy/d i2-electric-wire-ew-sd50-250m m -58965/wg_id-8453
Tako da je treba prišteti še kakšnih 80 EUR za 5 kom. različnih dolžin, glede na specifiko in velikost okvirja, za povezavo ročk, menjalnikov, baterije....
al pa narediš na servisu pa ti oni vse naredijo :D
Sem sprobal di2, pa sem kar nekako ostal na klasični ultegri z zajlami. Meni se ni zdela nič boljša.
Ko si enkat na štromu, je zajla kamena doba :).
Nikol več zajla... @Ban, potem pa res nevem kaj si ti probaval... Multishift v obe smeri čez celo kaseto, hitrejše &natančnejše menjavanje, manj vzdrževanja / nastavljanja, korigiranje linije ketne (avtomatsko) pri obeh menjalnikih itd itd očitno prepriča samo čudne potem takem.. Jao folk mate vi probleme z dojemanjem novih trendov. Pa brez zamere...
Probal sem (2 vožnji) ultegro di2, sej vse super laufa, šalta lepo, samo tudi moja ultegra na zajlo laufa enako, jo imam že kar nekaj let pa sem do zdaj mogoče 2x malo štelal menjalnik. Ne vem če je vredna 2x več denarja. Pa še to, če ti slučajno med vožnjo zmanjka baterije ti vrže ketno na tamale zobnike.
Enkrat na 2-3 mesece se jo boš pa ja spomnil napolnit al kaj? :)
Vse super in prav, vem, da zadeva deluje brezhibno in da ima nekaj prednosti pred klasiko, ampak resnično me bo težko kdo prepričal, da je vredna 2x toliko denarja, tu spet proizvajalci izkoriščajo našo naivnost, oziroma pripravljenost preplačati stvari, ker so pač v trendu, mi rekreativci pa to seveda moramo nujno imeti, saj drugače sploh ni več možno kolesariti.
Sem jo tukaj nabavil in dela kot urca!
www.bolha.com/rekreacija-spor t/kolesarstvo/kolesarska-oprem a/ostala-kolesarska-oprema/shi mano-ultegra-di2-6870-celotna- grupa-1294659420.html
Ne govori neumnosti Ban. Če zmanjka baterije najprej vzame štrom gonilki in tam ostane ketna točno tako kot je bila pred izpraznitvijo. Medtem ko zadaj menjalnik še deluje nadaljnih 50-100km. Baterijo sem napolnil marca, naredil 4000km in je na polovici v tem trenutku.
Ko bote zadevo testirali izven trgovine na cesti bote vidli razliko, če pa dvigneš zadnjo kolo in ročno goniš v trgovini (kao testiraš) pa te seveda ne more prepričat... razn če maš fetiš na zvok elektronike.
Jaz pa nikoli nisem probal DI2 in vozim mehansko ultegro. Naredim dosti več kilometrov kot povprečen rekreativec. Pred vsako sezono lepo nasavimo in zadeva dela brez problemov.
Res da najverjetneje ni vredna 2x več denarja, kot večino stvari v kolesarstvu je ogromna razlika v ceni med povprečnimi komponentami in high end komponentami, pridobiš pa ne kaj dosti. Ampak taka je cena in ali kupiš ali ne je tvoja odločitev. Sam sem bil zagovornik mehanike, ker se mi je preprosto zdelo predrago. No zdaj vozim 2 tedna DI2 in ne bi več šel nazaj. Razlika v prestavljanju ni velika, če je sploh. Najbolj pomembna razlika meni je, da se menjalnika samodejno prilagajata, torej nič več čohanja verige, pri zadnjem menjalniku pa pri menjavi kasete med sram in shimano ne rabiš nič nastavljat, isto je v primeru menjave wheelsetov. Prej sem imel na enem wheelsetu Sram kaseto in na drugem Shimano vedno sem mogo nastavljat zgornjo in spodnjo lego, pa še napetost zajle. Zdaj preprosto menjam in je to to. Ultegra DI2 za mene vredna svojega denarja DA DI2 pa ne.
Ultegra DI2 vs DA DI2 pa je spet druga zgodba... Niti podrazno se ne splača davat gor DA DI2. Razen dizajna in malo lažjih materialov (res malo lažjih) ni prav nobene razlike v škodo Ultegri...
Kakšne bodo šele polemike, če-ko pride v naslednjih letih to na tržišče?
Hahaha avtomatski menjalnik na kolesu. Se pravi ko boš pohodu dilo bo avtomatsko vrgu v nižjo prestavo.
@G0lden:Ne govori neumnosti Ban. Če zmanjka baterije najprej vzame štrom gonilki in tam ostane ketna točno tako kot je bila pred izpraznitvijo. Medtem ko zadaj menjalnik še deluje nadaljnih 50-100km. Baterijo sem napolnil marca, naredil 4000km in je na polovici v tem trenutku.
Ko bote zadevo testirali izven trgovine na cesti bote vidli razliko, če pa dvigneš zadnjo kolo in ročno goniš v trgovini (kao testiraš) pa te seveda ne more prepričat... razn če maš fetiš na zvok elektronike.
Naj ti dober služ. Jst je ne bom imel ker mi je brezveze tolk denarja dat.
di2 je zakon... ce ti je pa skoda dnarja pac si kupi na zajlo.. razlika je za moje pojme ogromna.. in je uzitek vozit
Nikoli nisem imel Di2 in samo poizkusil v trgovini, pa se mi je že zdela poezija... Vse kar uporabniki Di2 ali EPS opisujejo so kar konkretne prednosti.
Kaj se pa komu splača kupit glede denarja se vsak sam odloči.
Je pa zanimivo, da nisem zasledil nobenega uporabnika elektronike, ki bi zadevo pokritiziral glede na mehaniko, ali še bolje rečeno, ki bi reku da mu je bila mehanika boljša... To pa je že argument ki odtehta. To da imaš mehaniko in ji daješ prednost pred elektroniko se mi zdi da malo na foušijo diši...
Torej če kupuješ Audija ne sprašuj voznika Fiata kakšen se mu zdi Audi...čisto logično.
Moj naslednji bo, če bodo finance dovoljevale, definitivno elektronski...
Saj ni nihče v prejšnjih postih oporekal temu, da je elektronika boljša od klasike, vsi se strinjamo, da ima prednosti. Jaz in še nekateri drugi samo pravimo, da je predraga v primerjavi s klasiko, pa ne gre zdaj za to ali si nekdo lahko to privošči ali ne, ampak za to, da nas imajo proizvajalci s temi pretiranimi cenami za norce.
Kaj pa obroči, dobiš dobre za 400 al pa 150 g lažje in bolj toge za 1000. Pri karbonskih visokoprofilnih so razlika še višje... in za rekreativca to nima velike razlike. Al pa okvir, za 200g lažji in bolj tog okvir daš dvojno ceno. Glede tega kake razlike v ceni so pri drugih komponentah in kot povprečen rekreativec ne boš kaj dosti profitiral se mi zdi še razlika v ceni med mehaniko in elektronsko grupo sprejemljiva, dokler gre za ultegro.
ma ja, saj je žal povsod ista pesem glede teh cen, pa ne samo v kolesarstvu....
Pozdravljeni.
Sam trenutno furam campagnolo athena na kolesu Bianchi Oltre.
Sedaj sem pa prišel do preloma , ko sem se te opreme naveličal oz na tem
kolesu ne funkcionira tako kot bi morala.(beri naveličan neprestanega servisiranja in ropotanja in cvilenja na kolesu)..Baje je to normalno za ta model:(...
Mi lahko kdo iz prve roke svetuje Ultegra navadna 650 evrov ali
ultegra štrom 1200 evrov....
Je vredno ali pač ne...
Vsakega namiga bi bil zelo vesel.
Hvala