ULTEGRA ali ULTEGRA ŠTROM

Domov > Forum > ULTEGRA ali ULTEGRA ŠTROM

ULTEGRA ali ULTEGRA ŠTROM

SORTIRAJ PO:
roko1982 16.10.2014 20:59

Pozdravljeni.

Sam trenutno furam campagnolo athena na kolesu Bianchi Oltre.

Sedaj sem pa prišel do preloma , ko sem se te opreme naveličal oz na tem

kolesu ne funkcionira tako kot bi morala.(beri naveličan neprestanega servisiranja in ropotanja in cvilenja na kolesu)..Baje je to normalno za ta model:(...

 

Mi lahko kdo iz prve roke svetuje Ultegra navadna 650 evrov ali

ultegra štrom 1200 evrov....

 

Je vredno ali pač ne...

 

Vsakega namiga bi bil zelo vesel.

 

Hvala

kwarkje7496 16.10.2014 21:03

Štrom absolutno. Ko to enkrat probaš, greš težko nazaj na mehanske prestave.

TEX 16.10.2014 21:10

SEveda je elektrika v prednosti , mehanika zahteva ka nekaj vzdrževanja in malih popravkov .
Ima pa vse svojo ceno , če lahko izberi elektriko.
 

roko1982 16.10.2014 21:11
@kwarkje:

Štrom absolutno. Ko to enkrat probaš, greš težko nazaj na mehanske prestave.

Poslušam od fantov in zelo pohvalijo štrom.

Tukaj samo nekako iščem potrditev te zgodbe:)

Zlodej 16.10.2014 21:11

Jaz mam Di2 (štrom) in sem zelooo zadovoljen in priporočam s tem da si ti malo veliko št. povedal se jo dobi dosti ceneje...

 

če te zanima javi na pm pa ti povem prave št.

 

 

mastif 16.10.2014 21:11

če ne probaš štrom, nova 11 redna ultegra zmaga. Ko probaš, poti nazaj ni....;)

tomyboy2 16.10.2014 21:13

Če je okvir kompatibilen z Di2, potem nimaš kaj študirat. mežik

Boš lahko lepo pozimi v stanovanju na računalniku nastavljal in se igral z menjalnikoma. kul

tomyboy2 16.10.2014 21:22
@roko1982:

ultegra štrom 1200 evrov...

Hvala

V spletni ceni grupe 6800 Di2 niso vključeni kabli EW-SD50.

Operation requires additional EW-SD50 cables. These are not in scope of delivery.

www.bike-discount.de/en/buy/d i2-electric-wire-ew-sd50-250mm -58965/wg_id-8453

Tako da je treba prišteti še kakšnih 100 EUR za 6 kablov. različnih dolžin, glede na specifiko in velikost okvirja, za povezavo ročk, menjalnikov, baterije....

Zlodej 16.10.2014 21:36
@tomyboy2:
@roko1982:

ultegra štrom 1200 evrov...

Hvala

V spletni ceni grupe 6800 Di2 niso vključeni kabli EW-SD50.

Operation requires additional EW-SD50 cables. These are not in scope of delivery.

www.bike-discount.de/en/buy/d i2-electric-wire-ew-sd50-250m m -58965/wg_id-8453

Tako da je treba prišteti še kakšnih 80 EUR za 5 kom. različnih dolžin, glede na specifiko in velikost okvirja, za povezavo ročk, menjalnikov, baterije....

al pa narediš na servisu pa ti oni vse naredijo :D

Ban 17.10.2014 07:38

Sem sprobal di2, pa sem kar nekako ostal na klasični ultegri z zajlami. Meni se ni zdela nič boljša.

Smit 17.10.2014 08:27

Ko si enkat na štromu, je zajla kamena doba :).

KAVITATOR+ 17.10.2014 11:16
Sam da ne bo potem top elektrika in najcenejse gume:)
G0lden 17.10.2014 11:43

Nikol več zajla... @Ban, potem pa res nevem kaj si ti probaval... Multishift v obe smeri čez celo kaseto, hitrejše &natančnejše menjavanje, manj vzdrževanja / nastavljanja, korigiranje linije ketne (avtomatsko) pri obeh menjalnikih itd itd očitno prepriča samo čudne potem takem.. Jao folk mate vi probleme z dojemanjem novih trendov. Pa brez zamere...

Ban 17.10.2014 12:31

Probal sem (2 vožnji) ultegro di2, sej vse super laufa, šalta lepo, samo tudi moja ultegra na zajlo laufa enako, jo imam že kar nekaj let pa sem do zdaj mogoče 2x malo štelal menjalnik. Ne vem če je vredna 2x več denarja. Pa še to, če ti slučajno med vožnjo zmanjka baterije ti vrže ketno na tamale zobnike.

aero0038 17.10.2014 12:35

Enkrat na 2-3 mesece se jo boš pa ja spomnil napolnit al kaj? :)

Mili vanly 17.10.2014 12:40

Vse super in prav, vem, da zadeva deluje brezhibno in da ima nekaj prednosti pred klasiko, ampak resnično me bo težko kdo prepričal, da je vredna 2x toliko denarja, tu spet proizvajalci izkoriščajo našo naivnost, oziroma pripravljenost preplačati stvari, ker so pač v trendu, mi rekreativci pa to seveda moramo nujno imeti, saj drugače sploh ni več možno kolesariti.mežik

gorann316998 17.10.2014 12:59
Raje za 600€ feltne kupim


Cena kita je pa sploh smeh:)
G0lden 17.10.2014 13:32

Ne govori neumnosti Ban. Če zmanjka baterije najprej vzame štrom gonilki in tam ostane ketna točno tako kot je bila pred izpraznitvijo. Medtem ko zadaj menjalnik še deluje nadaljnih 50-100km. Baterijo sem napolnil marca, naredil 4000km in je na polovici v tem trenutku.

Ko bote zadevo testirali izven trgovine na cesti bote vidli razliko, če pa dvigneš zadnjo kolo in ročno goniš v trgovini (kao testiraš) pa te seveda ne more prepričat... razn če maš fetiš na zvok elektronike.

grega12 17.10.2014 13:36

Jaz pa nikoli nisem probal DI2 in vozim mehansko ultegro. Naredim dosti več kilometrov kot povprečen rekreativec. Pred vsako sezono lepo nasavimo in zadeva dela brez problemov.

gapy 17.10.2014 13:42

Res da najverjetneje ni vredna 2x več denarja, kot večino stvari v kolesarstvu je ogromna razlika v ceni med povprečnimi komponentami in high end komponentami, pridobiš pa ne kaj dosti. Ampak taka je cena in ali kupiš ali ne je tvoja odločitev. Sam sem bil zagovornik mehanike, ker se mi je preprosto zdelo predrago. No zdaj vozim 2 tedna DI2 in ne bi več šel nazaj. Razlika v prestavljanju ni velika, če je sploh. Najbolj pomembna razlika meni je, da se menjalnika samodejno prilagajata, torej nič več čohanja verige, pri zadnjem menjalniku pa pri menjavi kasete med sram in shimano ne rabiš nič nastavljat, isto je v primeru menjave wheelsetov. Prej sem imel na enem wheelsetu Sram kaseto in na drugem Shimano vedno sem mogo nastavljat zgornjo in spodnjo lego, pa še napetost zajle. Zdaj preprosto menjam in je to to. Ultegra DI2 za mene vredna svojega denarja DA DI2 pa ne.

G0lden 17.10.2014 13:45

Ultegra DI2 vs DA DI2 pa je spet druga zgodba... Niti podrazno se ne splača davat gor DA DI2. Razen dizajna in malo lažjih materialov (res malo lažjih) ni prav nobene razlike v škodo Ultegri...

tomyboy2 17.10.2014 13:51

Kakšne bodo šele polemike, če-ko pride v naslednjih letih to na tržišče?

fuego 17.10.2014 14:13

Hahaha avtomatski menjalnik na kolesu. Se pravi ko boš pohodu dilo bo avtomatsko vrgu v nižjo prestavo.smeh

Ban 17.10.2014 14:15
@G0lden:

Ne govori neumnosti Ban. Če zmanjka baterije najprej vzame štrom gonilki in tam ostane ketna točno tako kot je bila pred izpraznitvijo. Medtem ko zadaj menjalnik še deluje nadaljnih 50-100km. Baterijo sem napolnil marca, naredil 4000km in je na polovici v tem trenutku.

Ko bote zadevo testirali izven trgovine na cesti bote vidli razliko, če pa dvigneš zadnjo kolo in ročno goniš v trgovini (kao testiraš) pa te seveda ne more prepričat... razn če maš fetiš na zvok elektronike.

Naj ti dober služ. Jst je ne bom imel ker mi je brezveze tolk denarja dat.

porto 17.10.2014 16:19

di2 je zakon... ce ti je pa skoda dnarja pac si kupi na zajlo.. razlika je za moje pojme ogromna.. in je uzitek vozit 

biemsi 17.10.2014 16:30

Nikoli nisem imel Di2 in samo poizkusil v trgovini, pa se mi je že zdela poezija... Vse kar uporabniki Di2 ali EPS opisujejo so kar konkretne prednosti. 
Kaj se pa komu splača kupit glede denarja se vsak sam odloči.
Je pa zanimivo, da nisem zasledil nobenega uporabnika elektronike, ki bi zadevo pokritiziral glede na mehaniko, ali še bolje rečeno, ki bi reku da mu je bila mehanika boljša... To pa je že argument ki odtehta. To da imaš mehaniko in ji daješ prednost pred elektroniko se mi zdi da malo na foušijo diši...
Torej če kupuješ Audija ne sprašuj voznika Fiata kakšen se mu zdi Audi...čisto logično.
Moj naslednji bo, če bodo finance dovoljevale, definitivno elektronski... 

Mili vanly 17.10.2014 17:13

Saj ni nihče v prejšnjih postih oporekal temu, da je elektronika boljša od klasike, vsi se strinjamo, da ima prednosti. Jaz in še nekateri drugi samo pravimo, da je predraga v primerjavi s klasiko, pa ne gre zdaj za to ali si nekdo lahko to privošči ali ne, ampak za to, da nas imajo proizvajalci s temi pretiranimi cenami za norce.

gapy 17.10.2014 17:46

Kaj pa obroči, dobiš dobre za 400 al pa 150 g lažje in bolj toge za 1000. Pri karbonskih visokoprofilnih so razlika še višje... in za rekreativca to nima velike razlike. Al pa okvir, za 200g lažji in bolj tog okvir daš dvojno ceno. Glede tega kake razlike v ceni so pri drugih komponentah in kot povprečen rekreativec ne boš kaj dosti profitiral se mi zdi še razlika v ceni med mehaniko in elektronsko grupo sprejemljiva, dokler gre za ultegro.
 

Mili vanly 17.10.2014 18:50

ma ja, saj je žal povsod ista pesem glede teh cen, pa ne samo v kolesarstvu....krik

1 2
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI