POTOVALNO KOLO

Domov > Forum > POTOVALNO KOLO

POTOVALNO KOLO

SORTIRAJ PO:
gampo 02.02.2015 19:26

Zdravo.
Ker je zima in ni kaj za počet, planiram kolesarske večdnevne ture. Tukaj pa se pojavi problem KOLO. Zanima me kje lahko v slo kupiš pravo potovalno kolo, kot je npr Koga ali Velotraum. Kaj menite o notranjih menjalnikih? Sam nisem najbolj prištaš zakompliciranih stvari na potovalnem kolesu. Ne spoznam se na notranje menjalnike, mogoče jih je pa enostavno za popravit smeh. Prosim mnenja in komentarje.
Hvala smeh

škot 02.02.2015 21:07

www.fahrradmanufaktur.de/kata log/expedition?product_id=666

Če gledaš potovalno kolo - specialko, je meni ta model izpolnil večino zahtev. Zmerna cena, vsa pomembnejša oprema, nekompliciran, brez disk zavor, notranjega menjalnika, 10 redni Shimano (50/39/30 spredaj : 11-32 zadaj)... letošnji model ima kar nekaj izboljšav... 1500€ + 200€, da ti ga pošljejo v Slovenijo. Ortlieb torbe in to je to. Zaenkrat zelo zadovoljen!

Imajo pa tudi druge modele:

www.fahrradmanufaktur.de/kata log/index.php?route=product/ca tegory &path=14

 

krawl 02.02.2015 22:42

VSF Fahrradmanufaktur se dobi tudi v Sloveniji, brez 200 eur pošnine.

Notranji menjalniki so zakon, zlasti preizkušeni Rohloff, čedalje bolj se uveljavlja Pinion. 

Smolnikar 02.02.2015 23:46

Tema tudi mene zanima, kaj pa bolj izkušeni pravite na Kono?

www.konabikes.co.uk/sutra.cfm

škot 03.02.2015 10:26
@krawl:

VSF Fahrradmanufaktur se dobi tudi v Sloveniji, brez 200 eur pošnine.

Notranji menjalniki so zakon, zlasti preizkušeni Rohloff, čedalje bolj se uveljavlja Pinion. 

Kje se dobi vSlo?

-BLAŽ- 03.02.2015 10:33
@Smolnikar:

Tema tudi mene zanima, kaj pa bolj izkušeni pravite na Kono?

www.konabikes.co.uk/sutra.cfm

Nekaj uporabnikov je s tem modelom zelo zadovoljnih. Se pa da za potovanje opremiti tudi ciklokros modela Jake in Jake the Snake. Oba imata nastavke za montažo zadnjega in prednjega prtljažnika!

www.veb-company.si/izdelek/45 53/kolo-kona-jake-2015.html

www.veb-company.si/izdelek/45 54/kolo-kona-jake-the-snake-20 15.html

 

če pa kdo išče budget kolo je tu še Rove AL

www.veb-company.si/izdelek/45 48/kolo-kona-rove-al-15.html

Bugo 03.02.2015 10:40

Smoki, seriously ?? =)))

TEX 03.02.2015 11:25

Družba , sem od malega specijalkar  pa sem lani probal mal potovalno sceno in je pravi užitek , če bo šlo bo en teden rezerviran za tako vrsto početja , pozor gre tudi hitro....glej sliko -stevec.
Pri izbiri kolesa pa tehten premislek  ne preveč odvečne krame.

image 

krawl 03.02.2015 11:41
@škot:
@krawl:

VSF Fahrradmanufaktur se dobi tudi v Sloveniji, brez 200 eur pošnine.

Notranji menjalniki so zakon, zlasti preizkušeni Rohloff, čedalje bolj se uveljavlja Pinion. 

Kje se dobi vSlo?


www.fahrradmanufaktur.de/de/i ndex/fahrradhaendler.php

Najdeš dve podjetji: Kibuba d.o.o. Vodice in Pro-bike, Ljutomer.

gampo 03.02.2015 18:21

Torej koliko vidim nič ne bo z nakupom v slo. Tudi prav.

@krawl:

VSF Fahrradmanufaktur se dobi tudi v Sloveniji, brez 200 eur pošnine.

Notranji menjalniki so zakon, zlasti preizkušeni Rohloff, čedalje bolj se uveljavlja Pinion. 

Koliko možnosti pa imaš da takšen notranji menjalnik popraviš na terenu ob cesti z orodjem ki ga imamo kolesarji zdraven. Tudi sam se nagibam bolj k temu menjalniku, saj ni potrebno čistit verige in tudi če se voziš kje kjer je veliko peska na cesti in v ozračju, le ta ne pride med zobnike, kajne? Kdaj pa je potrebno menjati jermen oziroma kako vplivajo ekstremne razmere na materjal jermena?
 Kje pa se dobi v Slo VSF Fahrradmanufaktur ?

Janja 03.02.2015 20:38

V čem je fora aluminijaste vilice na cro-mo okvirju?

www.fahrradmanufaktur.de/kata log/expedition?product_id=666

RoseBikes 03.02.2015 21:58

Mogoče lahko pogledaš tudi kaj takšnega - www.rosebikes.si/izdelki/kole sa/treking/city/pro-dx-cross-r andonneur/.

V osnovi so na voljo 3 modeli, sestavo kolesa pa si je mogoče s konfiguratorjem tudi prilagoditi željam.
image

 

gampo 04.02.2015 12:47

Potovalno kolo z geometrijo cestnega kolesa mi ne diši najbolj. Ni tako udobno kot npr tole:
www.rosebikes.si/bike/rose-ac tiva-pro-v-carbon-drive/aid:75 1465
Rosebike, kje bi lahko dobil v slo takšno kolo in koliko je variacije v ceni.smeh 

TEX 04.02.2015 13:00
@gampo:

Potovalno kolo z geometrijo cestnega kolesa mi ne diši najbolj. Ni tako udobno kot npr tole:
www.rosebikes.si/bike/rose-ac tiva-pro-v-carbon-drive/aid:7 5 1465
Rosebike, kje bi lahko dobil v slo takšno kolo in koliko je variacije v ceni.smeh 

U, kam pa greš ?? Tole pa je žvad.kul

Periglej 04.02.2015 13:12
@gampo:

Potovalno kolo z geometrijo cestnega kolesa mi ne diši najbolj. Ni tako udobno kot npr tole:
www.rosebikes.si/bike/rose-ac tiva-pro-v-carbon-drive/aid:7 5 1465
Rosebike, kje bi lahko dobil v slo takšno kolo in koliko je variacije v ceni.smeh 

14 kilov bicikl. To je težka zadeva in teža upoštevanja vredna pri dolgih poteh. Sploh če rukneš gor še 30 kg robe, si nepremičnina in je en sam matr.

krawl 04.02.2015 14:10
@gampo:

Torej koliko vidim nič ne bo z nakupom v slo. Tudi prav.

@krawl:

VSF Fahrradmanufaktur se dobi tudi v Sloveniji, brez 200 eur pošnine.

Notranji menjalniki so zakon, zlasti preizkušeni Rohloff, čedalje bolj se uveljavlja Pinion. 

Koliko možnosti pa imaš da takšen notranji menjalnik popraviš na terenu ob cesti z orodjem ki ga imamo kolesarji zdraven. Tudi sam se nagibam bolj k temu menjalniku, saj ni potrebno čistit verige in tudi če se voziš kje kjer je veliko peska na cesti in v ozračju, le ta ne pride med zobnike, kajne? Kdaj pa je potrebno menjati jermen oziroma kako vplivajo ekstremne razmere na materjal jermena?
 Kje pa se dobi v Slo VSF Fahrradmanufaktur ?


Kolikor sem se pogovarjal z "globetrotterji" je Rohloff extremno žilav: po 90.000 km naj bi delal še kot nov in pač računaš na to, da se ne pokvari.   Ga pa je že razstavljal g. Dolinar (Svad), ki je mojster za notranje menjalnike. 
VSF nima jermena - tisto kar si gledal na modelu TX-400 je zaščita verige.
 
 
www.fahrradmanufaktur.de/de/i ndex/fahrradhaendler.php

Najdeš dve podjetji: Kibuba d.o.o. Vodice in Pro-bike, Ljutomer.

Janja 04.02.2015 14:35

Kot rečeno - super bicikli, ne dvomim, da se fajn peljejo, a za moje pojmovanje potovalnega bicikla jim manjka:
- nevpadljivost (ne bi se rada vračala brez bicikla, da pa bi mi bila na potovanju daleč glavna skrb varnost bicikla, sem pa raje doma z biciklom v stanovanju)
- enostavnost (če se kaj zalomi, da lahko zimproviziram oziroma mi pomagajo vaški mojstri)
- aja tega jim pa ne manjka - kg - (že parkrat se mi je zgodilo, da je bilo treba bicikel prestaviti ali prenesti - ja sem morala zložit prtljago dol in spet gor, pa ne tovorim 30 kg prtljage)

Res je pa, kaj si predstavljamo pod "potovanje" in s tem kakšno kolo, vsaj tako raztegljivo kot lateks.

mk4220 04.02.2015 14:55

Pozdravljeni, z nasmehom na obrazu prebiram gornje objave.

Na dolgem potovanju se vsaka še tako dobra stvar enkrat pokvari / zlomi ali pa ti jo ukradejo.... ter obenem ob primerni uporabi stvari zelo dolgo služijo namenu.. Tudi o problemih z notranjimi menjlaniki je bilo napisanega ogromno. (Da se ga razstaviti tudi na poti, le malce več orodja ter specifičnega znanja je potrebnega...ni nobena visoka znanost.) Prav tako na temo kakšno kolo izbrati je ogromno spisanega. Tako, da malce pregledati po netu, določiti katera velikost vam ustreza potem pa kolo kupiti, ga zelo dobro "poservisirati" v lastni režiji in veselo na pot. Zakaj v lastni režiji - ker tako se pač največ naučite o kolesu samem. Na poti si običajno sam svoj serviser.  

Ah ja, govorim pa iz lastnih izkušenj. V lasti imam dve potovalni kolesi, en kolo je po mojih željah opremljeno gorsko kolo brez vzmetenja ter drugo kolo, ki je ležeče kolo. No sem pa lani zaradi situacije kupila rabljeno kolo iz sredi devedesetih let za nizko ceno. Z vsemi kolesi grem lahko kamorkoli si zaželim....  

Pa srečno kamorkoli vas že poti peljejo. Šele par tisoč km v različnih vremenskih razmerah ter z različno količino opremo (Ali si kuhate sami ter spite zunaj? Ali so vam bližje hostli? Potovanje poleti ali pozimi? Solo ali v dvoje? Po Evropi ali po Pamirju? Za teden dva ali leto in več...samo par idej.) sami pri sebi počasi spoznavate kakšen tip potovanj vam ustreza. In temu sledite, tako tudi pri nakupu preostale opreme.  
 
Nekaj linkov v razmišljanje:stran od kolega, ki je kar nekaj zapisov namenil tej temi: tomsbiketrip.com ter tomsbiketrip.com/how-to-go-cy cle-touring-for-the-price-of-a -round-of-drinks-part-1/

Lepo potujte.;)  Ter kot je Janja napisala: potovalno kolo je zelo širok pojem...

krawl 04.02.2015 14:56

Če imaš v mislih smaragdno zeleni VSF TX-Rondenneur: je na voljo tudi v črni lak barvi. Alu vilice in navadne mehanske zavore ima ravno zato, da bi bil lažji. Bolj je primerno za popotovnja po evropskih asfaltiranih cestah. Svetovni popotniki raje izberejo 26" colska kolesa. 
  

RoseBikes 04.02.2015 18:08
@TEX:
@gampo:

Potovalno kolo z geometrijo cestnega kolesa mi ne diši najbolj. Ni tako udobno kot npr tole:
www.rosebikes.si/bike/rose-ac tiva-pro-v-carbon-drive/aid:7 5 1465
Rosebike, kje bi lahko dobil v slo takšno kolo in koliko je variacije v ceni.smeh 

U, kam pa greš ?? Tole pa je žvad.kul

Ta je za okoli sveta. Dvakrat! presenečen

gampo 04.02.2015 19:47

Tex, saj ne mislim kupit karbonskega. :) Bom z alu čisto zadovoljen. Zaenkrat še ni čistih planov ampak vrjetno nekam kjer je goratosmeh. Periglej, mislim da teža ni tako zelo velika. Če kupiš lahko treking kolo kot ga imam sedaj recimo in je težko 10,7kg in mu dodaš dinamo, luč, prtlažnika in blatnike ter drugo opremo ne prideš kaj manj kot na 14-15kg. Je pa zelo pomembno udobje saj imam zelo slabe iskušnje predvsem, z ritjo in sedežem. Janja na kolesarskem potovanju pač paziš na kolo. Vseeno je ali je drago ali ne. Če si na odročnem kraju kjer ni javnih prevozov je vsako kolo dragocenosmeh. Vedno pa obstaja možnost, da se najde kakšen kreten in hoče kaj ukrast. MK4220 vidim da si izkušena. Zanima me prehod med klasičnim kolesom in ležečim kolesom. Je res kar pravijo da ko preizkusiš ležečkota ne greš več na klasiko:)? Zanima me predvsem kako se obnašajo v strmini? Imaš tricikel ali na dve kolesi?

Janja 04.02.2015 20:45

gampo - saj razumem, da ga paziš, samo pravim, da je zame meja, koliko ga moram pazit, da potovanje/dopust ne zgubi smisla. 
Dejansko, v campu, ko sva zjutraj vstala, je bilo moje kolo še pred šotorom, od kolega pa pač ne. Zdaj kaj je mojega rešilo, ali da zgleda kot klump ali, da je bila na njem zložena kuhijska šara (možno ropotanje), morda je bil premajhen - pač ne vem, a ostal je, njegov, ki je pa zgledal lepše (novejši, a slabše komponente, bolj vpadljive barve) je pa dobil novega lastnika. 
Saj bo marsikdo rekel, kaj ga pa puščaš pred šotorom - a če si ne upam spat recimo v campu, ne upam it pogledat nekaj recimo uro peš od kolesa, it plavat... - sem raje doma ali pa grem z agencijo. 

krawl - nekako se mi ne zdi logično da se z težo špara na sorazmerno lahkem delu (Al vilica : jeklen okvir), hkrati pa trdijo, da Al slabše pobira treslaje od jekla - zmanjševanje treslajev naj bi se pa ravno pri vilici najbolj poznalo - vsaj tako trdijo, ko na al okvirje montirajo karbonske ali celo vzmetene vilice. Pa ne kupujem, samo nenavadna kombinacija mi je padla v oči.

kwarkje7496 04.02.2015 21:16

Ko imaš 30 kg prtljage na kolesu, je njegova lastna teža popolnoma nepomembna.

Zelo pomenbne pa so zavore, diski so sigurno najboljši. Iz lastnih izkušenj vam povem,

da sem izrabil ene gumice V zavor v Kitajski v hudem dežju in zaliti cesti z mikro blatom po 150 km.

Poleg tega so mi šle takrat najbolše felgne ( Sun Rhino) k vragu po 4000 km (obraba preko indikatorja obrabe - stranske luknjice)

Teža kolesa s prtljago pa je bila blizu 40 kg (brez mene).

Problem je samo v dežju in popljavljenih cestah, po suhem gre dolgo brez problemov.

mk4220 04.02.2015 21:27

lezeca kolesa lahko pogledate na udobnoposvetu.si ali pa jih poiskusite pri petru v mariboru. 

tako lezece kot obicajno kolo imata svoje pluse in minuse. osebno mi je lezecko super na ravnini, a precenje gorovij oz. potepih po malih stezicah blizje navadno kolo. a tudi z lezeckotom se da kolesariti prelaze, le prej je potrebno malce vec uvajanja. 

za spuste je pa tudi na lezecih kolesih uzitek.  

na koncu je kolo le sredstvo ki pelje novim dogodivscinam naproti. ;) 

gampo 05.02.2015 10:11

Janja, zdaj pa rezumem kaj si hotela povedati z vpadljivostjo kolesa. Ja to je res tudi jaz pazim da ni kolo kričeče barve itd. Drugače sem pa razvil domač alarm. Nekaterim se bo zdelo smešno. S seboj vedno nosim tanek laks. Vzamem ga zgolj zato ker ga lahko vsestransko uporabim in namestim alarm. Preprosto zavežem laks na kolo in potem na palico od šotora na katerem je odznotraj šotora kar nekaj opreme, ki jo pač potrebujem pri sebi. Laks zakrijem, da ni viden. Če se kolo prestavi to takoj slišim in že sem sredi akcijesmeh. Drugače pa ko se voziš že kakšen teden je kolo tako že malo zamazano. Čistim samo pregibne dele in verigo, tako da kolo ni privlačno na pogled.
Kar se pa tiče disk zavor, so pa res zakon. Res je da hidravlike ne moreš popraviti tako hitro kot v zavore. Navadno niti ne nosimo seboj pribor za hidravlične zavore. Vendar se disc zavore veliko manj rabijo in veliko bolje primejo kakor v zavore. Jaz jih ne zamenjam. 

SODROVC 05.02.2015 11:16

Moji kelesi za popotovanja:
shrani.si/f/6/TN/2yTTYEOq/lee cougan.jpg
shrani.si/f/1q/Ef/3T8TVEg6/1/ touring-bike-popotovalno.jpg

Zjutraj je potrebno robo posušiti, da je naslednja noč spet udobna. Če ti da shrah pred medvedi spati, seveda...presenečen
 shrani.si/f/1C/aR/1OTMPBGt/po potovanje0015.jpg

jozagulikoza 17.04.2015 22:36

Če je tema še aktualna .....  jaz si lastim VSF TX-400, model 2013. Na kratko povedano je bicikl super ... za potovanja seveda. V bistvu za to kar dobiš sploh ni toliko drag (za primerljivo ceno se pri nas prodajajo generični trekking bicikli ... katere je precej problematično (in posledično drago!) "predelati" za resno potovanje)

Sam sem zamenjal sedež, nosilec krmila in sedeža (višina) ter zavore ... tovarniško pridejo gor hidravlične magura hs11 .... zaradi preprostosti (beri: servisiranje na poti) so sedaj gor klasične shimano deore  ... delo (tudi ob naloženem biciklu) opravijo ok.

Kibuba načeloma teh biciklov ne prodaja več (preprosto ni bilo zanimanja zanje ... v Sloveniji je potovalno kolo in trg zanje praktično neznanka) ... najbrž bi jih pa lahko b.p. naročili iz Nemčije .... to pa vem, ker sem jaz "krivec", da so jih l. 2013 sploh začeli prodajat/naročat.




Shrani.si


Shrani.si

krawl 18.04.2015 10:55

Zgleda da je Ljubljančanom je Nemčija bližje kot Prlekija. 

jozagulikoza 18.04.2015 21:06

Ko sem se jaz začel zanimati za tak bicikel je bila najbližja trgovina kjer se ga je dalo dobiti na Dunaju (Cooperative Fahrrad) ... in ko sem bil tam .... ti šment tudi oni bi morali bicikel naročiti iz Nemčije .... ker se tam pač proizvajajo.

Glede bližine pa .... za določene stvari mi je bližja kaka Anglija (SJS) s poštnino vred kot štacuna v sosednji ulici ... trgovci pri nas imajo (spet zaradi majhnosti trga) bizarno visoke marže ...  

Maratonac 18.04.2015 22:50

Poleti ne rabiš već kot 15kg prtljage . Če greš pa na sever EU,  ti je pa še 30kg lahko premalo.

 

uploaded

 

13.5 kg in kolo 13 kg z vodo vred, se pravi 127kg vse skupaj. Za 10 dnevno,  vse s seboj  poznopoletno potovanje po Mediteranu . Zakaj blatnike na kolesu ? Pa saj se po dežju  ne smeš- moreš voziti, kje se boš pa posušil ? Čist zadost za temparaturo in prehlad, saj niste doma ! Če zjutraj ne posušiš šotora od kondenza , ti bo naslednjo noč premočil , razen če ga ne misliš postaviti zopet pozno popoldne , da se posuši .

Ja pa iščem kompanjona za ponovitev tegale potovanja. Štart 10.09. do St. Tropeza. 11 dni-250€

1
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI