Velika alpska cesta (The Route des Grandes Alpe)

Domov > Forum > Velika alpska cesta (The Route des Grandes Alpe)

Velika alpska cesta (The Route des Grandes Alpe)

SORTIRAJ PO:
biIly 19.03.2015 11:06

Že planirano za letos . Drugi teden v Juliju

dr.S 22.05.2015 09:16

Tudi jaz se odpravljam tja v juliju. Čisto točnega plana še nimam, sem prilagodljiva glede časa odhoda. Še kak interesent oz. ima kdo prostor za prevoz do Ženevskega jezera?

zmaj24 22.05.2015 10:24

Bil, 2013. Prva liga. Popoldne napišem kaj več. 

jeti 22.05.2015 10:31

no to tudi mene zanima

 

TEX 22.05.2015 10:37
Ja , napisi kaj.
zmaj24 22.05.2015 10:39

Klinc, bom kar takoj se lotil. So taki lepi spomini, da ne morem druzga delat. nasmeh

heron 22.05.2015 10:56

dj,tole pa tud mene zanima,to mora bit čista poezija

jeti 22.05.2015 11:15

podrobno zmaj :)

zmaj24 22.05.2015 12:49

P.... ta forum. Povsod dela, samo tukej jeb*

Ok, zgleda ne morem tukaj objavit slik s predogledom, zato bom odprl eno galerijo in bodo pač tam slike.  

Mad_one 22.05.2015 13:05

A lahko ti nehaš provocirat poštene, delovne ljudi, ki za takle hec nimajo časa .... jok
Zmajčiću ... kolk je kle
realnih višincev na koncu? 10k?

zmaj24 22.05.2015 13:11

Route des Grandes Alpes, julij 2013

 

Ekipa: Štirje kolesarji in voznik kombija (priložnostni kolesar)

Prevoz: Najet kombi

Prenočišča: Izključno camping. Jih je dovolj in še dovolj poceni so.

Prehrana: Kuhali smo sami in sproti kupovali zaloge.

 

Etape:

1.Thonon (Ženevsko jezero) – Col Les Gets (jaz sem šel raje čez Col de Joux Plane, kjer je čudovit razgled na Mont Blanc) – Cluses – Col de la Colombiere – La Clusaz

110km, 2600vm (čez Les Gets malo manj)

2.La Clusaz – Col des Aravis – Col des Saisles – Cormet de Roselend – Bourg Saint Maurice

100km, 2600vm

3.B.st.Maurice – Val d'Isere – Col de l'Iseran – Col de la Madeleine – Modane

107km, 2250vm

4.Modane – Col du Telegraphe – Col du Galibiere – Col du Lautaret – Briancon (jaz sem šel še na Col de Granon)

111km, 3100vm (skupaj z Granonom)

5.Briancon – Col d'Izoard – Col de Vars – Barcelonnette

104km, 2300vm

6.Barcelonnette – Col de la Cayolle – Col de Valberg – Col de la Couillole – St-Sauveur sur Tinee

105km, 2300vm

7.St.S. – Col St.Martin – Col de Turini – Sospel – Col de Castillon – Menton

107km, 2500vm

 

Kot rečeno, 5 komadov se nas je odpravilo s kombijem čez Italijo in Švico v Francijo. Svetujem da se gre čez prelaz Simplon, ker so predori dragi kot žafran (naprimer Mont Blanc je s kombijem enosmerna okrog 60€). Ubistvu se gre lahko tudi čez Grand St.Bernard pa se potem po Švici pelješ tistih 30km po regionalki in ni treba kupovat vinjete. Kakorkoli, prvi dan smo porabili za pot. Naslednji dan pa na kolo. Kaj dosti o sami poti ne bi govoril, ker to moraš doživet. Nekaj slik je v galeriji, toliko da malo sprovociram še koga, ki ne ve, ali bi ali ne bi.

Glede same poti: kaj dosti označeno ni. Vsake toliko se pojavi ta rjava tabla Route des Grandes Alpes, sicer pa je dobro imet kakšen Garmin, da se bolje orientiraš, ampak kaj dosti zgrešit tako ali tako ne moreš, ker prav dosti poti ni. Gre samo gor in dol! Ceste... recimo, da so tam-tam v primerjavi z našimi. Žal. Tam, kjer se dogaja Tour, je asfalt speglan v nulo, tam, kjer Toura ni, so spusti muka. Recimo iz Turinija več kot 40km/h skoraj ni šlo, ker je na ravni zgornjega dela Vršiča. Vozniki pa ravno tako. Bolj kot se gre proti jugu, slabši so.  

 

Mogoče samo o samih etapah. Odločit se je treba, ali se gre dirkat, ali si pripravljen se na klancu tudi ustavit in malo pogledat naokoli, naredit kakšno fotko, skratka uživat. Mi smo definitivno izbrali drugo varianto, zato z dnevnimi kilometri nismo pretiravali. Potrebno je tudi predvideti možnost slabega vremena. Mi smo imeli srečo, ampak to ne pomeni, da nismo imeli dežja. Imeli smo ga vsak dan, razen prvi in zadnji dan. Kot srečo mislim to, da nas je dež dobil, ko smo bili že dovolj blizu cilja (čeprav spust v dežju in desetih stopinjah ni ravno užitek) ali smo imeli še dovolj časa za čakanje. Od razvoja vremena je potem tudi spanje odvisno. Sobe so drage, campi so dovolj dobri in relativno poceni, ampak si zunaj. Kar se mene tiče, je camping edina prava izbira za tako pot. Nisi odvisen od rezervacij, bodisi iskanja sob po koncu etape... Cenovno pa sploh ni primerjave. Je pa seveda tudi to odvisno od tega kako se gre. Ker smo imeli ves čas na razpolago kombi, je robo enostavno transportirat, če kombija ni, je pa druga zgodba. (Mogoče priložnost za kakšen drug zapis)


Kdaj it? Mi smo šli drugi teden v juliju. Na vremenske napovedi se ne gre zanašat, ker dež pride v pol ure, potem pa lahko pada 10 minut ali pa cel dan. Alpe pač. Ko smo planirali, smo bolj gledali na to, da NE BI padli na traso Toura, ker potem se ti plani podrejo in bistveno težje je dobit prazne campe, več je turistov in prometa, skratka, večji cirkus je.

 

To je samo okvirno to. Verjetno se bom še kaj spomnil, še boljše pa bo, če se vpraša.

 

zmaj24 22.05.2015 13:17
@Mad_one:

A lahko ti nehaš provocirat poštene, delovne ljudi, ki za takle hec nimajo časa .... jok
Zmajčiću ... kolk je kle
realnih višincev na koncu? 10k?

Na karti, ki opisuje to turo, piše da je vsega skupaj okrog 16 tisočakov višincev. Pač odvisno tudi, katero varianto izbereš in če spotoma še kaj dodaš. 

dr.S 22.05.2015 16:45

Top bilo prebrat tudi tole od zmaj24.

 

Zdaj me pa zanima - v planu imam iti s potovalno specialko, sama. Kaka ideja, kako priti DO izhodišča, t.j. Ženevskega jezera? Od Nice do doma ne bo problem, zaenkrat težava le priti do starta poti...

 

Gre kdo v tisto smer in ima prostor za 1 osebo in kolo? Ali kaj podobnega pač? Zanima me odhod okoli 10.julija (+/- 3 dni).

TEX 22.05.2015 16:58

Kaj ti ni do družbe na taki poti?

msgavia 22.05.2015 17:24

Tudi sam sem lani prevozil dobršen del prelazov te trase. Štartal sem v La Thule v Italiji, čez Col de Petit Saint Bernard na  Col de Iseran in Col de Mont Cenis. Naslednji dan Col de Glandon in še kratek skok na Col de la Croix de Fer in pa še Alp d Huez. Tretji dan je sledil še vzpon na Col du Lautaret, Col du Galibier in Col d Izoard. Četrti dan mi je dopoldanske načrte prekrižal dež, vendar pa se je popodne že izboljšalo in sledil je še skok na Coll del Agnello.  Za peti dan mi je ostal še Col de Vars in Col de la Bonette. Za konec pa še poslastica - Mont Ventoux. Kot je že zgoraj omenjeno, res je to kolesarska poezija. nasmeh
Prenočišča sem imel rezerirana vnaprej, v glavnem apartmaje. Povprečna cena  nočitve za 2 osebi je bila 50 eur.

nemelk 22.05.2015 17:34

DunjaS - do Ženeve imaš direktno železniško povezavo iz LJ. Če se prav spomnim prestopiš le v Benetkah oz Milanu (cena brez kolesa je bila cca 100 CHF)..vlak pripelje na glavno žel. postajo v Ženevo, kje je zelo simple najti cesto, ki pelje ob jezeru (gledaš smerne table za Evian); lahko izstopiš že prej, npr. v Luzani, vzameš turistično ladnjico čez ženevsko jezero v Evian na drugi strani (Francija) in direktno iz pomola štartaš na klanec za Morzine oz. greš ob jezeru še tistih nekaj km do original izhodišča Thonon - les- bains.

Mad_one 23.05.2015 10:25
@zmaj24:

Na karti, ki opisuje to turo, piše da je vsega skupaj okrog 16 tisočakov višincev. Pač odvisno tudi, katero varianto izbereš in če spotoma še kaj dodaš. 

Ja, bikemap pravi 19k ampak gorski višinci so večinoma nerealni (praviloma skoraj x2 - zato sem vprašal).
Z "božjo pomočjo" bo morda tole letošnji dopust (avtodom, pa 7-10 dni, ... turizem, skratka. Nič dirke.) 

zmaj24 23.05.2015 12:20

Ja, avtodom je pa luksuz. Razen za tistega, ki ga mora vozit čez vse te prelaze. nasmeh Predvsem mora to bit nekdo z izkušnjami vožnje po takih (ovinkastih) cestah. 
Kar se tiče višincev... Se nabere, ampak je treba povedat, da ceste niso strme. Bom sicer bolj na pamet rekel, ampak v povprečju tam 6-8% naklona in redko kje več kot 10%. Se pa potem na dolžini klanca pozna. Recimo, najdaljši vzpon je na l'Iseran, 51km iz Bourga St.Maurice. 

Janja 23.06.2015 18:23

Je kakšna stran za iskanje kampov?
Je kampe potrebno rezervirati, ali se za majhen šotor najde mesto?
Našla recimo tole:
 www.eurocampings.co.uk/france /provence-alpes-cote-dazur/#
Pa nimam občutka so to več ali manj vsi kampi ali ne?
Hvala. 

zmaj24 23.06.2015 22:08

Teh strani je malo morje, verjetno nobena pa ne ponuja vseh kampov na eni strani. Recimo tej strani manjkajo v Barcelonnettu od oka vsaj trije kampi. Jaz sem se tega lotil sistematično, po trasi od kraja do kraja (regijske turistične spletne strani, razne camping strani v povezavi z google maps in viamichelin). Kakor koli kampov je veliko, mogoče res ne v vsaki vasi, ampak vsaj okoli malo večjih krajev pa sigurno dovolj. Rezervacije? V juliju verjetno niso potrebne (vsaj mi nismo imeli nobenih težav. Kjerkoli smo poskusili, vedno je bilo več kot pol prosto), avgusta ali v primeru bližine Tour de Franca pa zna bit problem.

Mad_one 24.06.2015 07:40

Ekola ... ravno pred pol ure sem uspel dobiti ustrezen avtodom in 14. julija pičim ... kul
Zmajčiću ... te kontaktiram kaj za kakšen podrobnejši nasvet (če boš pri volji) - bo najbrž prišel zelo prav.

mattoo 24.06.2015 09:35

V najhujšo gužvo boš padel...TDF pa te fore ;)

Mad_one 24.06.2015 09:52
@mattoo:

V najhujšo gužvo boš padel...TDF pa te fore ;)

Aj, šit !!!
Sploh se nisem spomnil ... uf, to zna biti pa težek problem.
Moram preveriti kje in kdaj je kakšna etapa, ker če je veliko pokrivanja ...
Mah, "nesretnik sam od malena" ... vedno se najde kaj, da mi pokvari veselje jok 

mattoo 24.06.2015 10:00

Sej na uč imaš pred TDF cca ene10 dni prednosti, samo bo že zaradi same dirke po default-u zaradi taga v tistih koncih x-krat več ljudi.

PS: če misliš kaj zaiti s predvidene poti, imaš tule par nasvetov kam iti ;) -slike z lanskega dopusta
plus.google.com/photos/109294 467282320744709/albums/6052246 897828396705?authkey=CMLh4d-Uv rL7Hg


 

Mad_one 24.06.2015 10:07

Ja, sem pogledal.
Kar se tekme same tiče, ni panike. Morda bi bilo celo dobro, da se en dan križamo in občutim tudi Tour (sem pripravljen kak dan žrtvovati za to).
Če bo na cesti veliko kolesarjev, se bo tudi naša počutila varneje, ko bo morala voziti sama, kar je plus.
Minus pa seveda miljavžnt avtodomov in ostalih vozil, pa huda gužva po campih (najbrž bi bilo treba prej preveriti in kaj rezervirati?).
Ker bo tole prvi (upam, da ne zadnji) tak dogodek, si želim čim manj slabih izkušenj. 

mattoo 24.06.2015 10:11

Če greš mimo Valberg-a(gledam zemljevid na začetku teme), je krog skozi levo in desno dolino na jugu obvezen, ker je noro lepo. (glej moje slike- tam kjer je veliko rdećih skal )

Mad_one 24.06.2015 10:22

Sem pogledal slike ... ah ... lepo, ni kaj.
Morda drugo leto posamezni vponi (krogi) z vmesnimi transferji.
Za letos sva se odločila za tole varianto. Bova odvozila vsak cca pol poti (jaz nabrž težje vzpone).
Izleti s trase pa - glede na potek. Če bo časa dovolj, lahko tudi še kaj "po strani" pogledava. 

zmaj24 24.06.2015 11:45
@Mad_one:

Ekola ... ravno pred pol ure sem uspel dobiti ustrezen avtodom in 14. julija pičim ... kul
Zmajčiću ... te kontaktiram kaj za kakšen podrobnejši nasvet (če boš pri volji) - bo najbrž prišel zelo prav.

Ni problema.
Sem malo pogledal razpored TdF in na prvo žogo zgleda vredu, torej brez silnega prekrivanja. Sploh, če bosta štartala pri ženevskem jezeru in proti jugu. Edina etapa, ki se prekriva s traso Grandes Alps, je 25.julija, takrat bosta pa verjetno že doma. Za doživet TdF bi mogoče lahko uskladil z etapo 22.julija, kjer bo cilj na Pra Loup, to je nad Barcelonnettom. Tam je tudi kampov veliko, če bi pa že zmanjkalo prostora, se pa spomnim iz prenosov TdF-ja, da navijači na prelazih parkirajo svoje kamperje že dva ali tri dni prej, tako da kaj takega lahko potem tudi vidva izkoristita. 

one too many 25.06.2015 17:53

Tukaj: www.zurnal24.si/froome-izpust il-dopinski-test-clanek-252326 piše, da je eno cesto na Galibier zaprl plaz

1 2 3
DODAJ ODGOVOR
SLEDI OBJAVI