če si smem sposoditi temo, kakšna pa bi naj bila ta pot Plave-Solkan, kot v Kranjski Gori, stran od ceste? Je še kje v SLO taka kolesarska pot kot je v Kr.Gori, me zanima kot dopustniška destinacija, da lahko z otroki kolesarimo...
lpA
Ali je uradno odprta ne vem, vem pa, da se ljudje tam vozijo. Jaz sem bil tam nazadnje enkrat v začetku aprila. Prevozna od začetka do konca v Plavah. V obratni smeri je je.a, ker je zaključek izredno strm. Drugače pa super zadeva, nisi več v nevarnosti, da te kdo zbije. Bi morali tako zgraditi tudi od Kozine proti Il. Bistrici.
In kot je razumeti, je tudi neka lokalna od Plav do Kanala po desnem bregu Soče, ki ni prometna.
@Periglej:Za kolesarje je lepa, sicer luknjasta na enih krajih, ma za avte pa ozka. Isto na enih krajihIn kot je razumeti, je tudi neka lokalna od Plav do Kanala po desnem bregu Soče, ki ni prometna.
Uradno ni odprta - je znak za prepovedan promet, ampak se dosti vozijo. Prevozno je normalno edino noben ti ne garantira, da ne dobiš nasproti kakega delavskega kombija, ker je to še gradbišče. Poleg tega je steza ukopana v kamnito pobočje, ker pa še ni zaščitnih mrež, se vali na pot ostro kamenje - nevarnost za plašče in tudi za padec, predvsem v smeri proti Solkanu.
V Plavah predlagam levo vzpon proti Brdam (cca 300 vm) in potem po Brdih gori doli, kolikor se komu ljubi. Lepo je pa tam itak povsod. Povratek krožno preko Podsabotina nazaj v Solkan.
Steza je OK. Precej gor-dol s strmim klancev, ko se priključiš na cesto Solkan - Hum. Varianta do Kanala je tudi, da greš na koncu steze pred Plavami naravnost v klanec in se priključiš na cesto Plave - Vrhovlje (cca. 4 km klanca s povp. 7%), malo pred Vrhovljami zaviješ desno in te čaka še cca. 6 km klanca do vrha Korade (780 nmv) - skupaj torej cca 700 vm in 10 km precej enakomernega in neprometnega klanca. Od Korade do Kanala vodi lepa, ravna panoramska cesta prek Liga (tam se spustiš v Kanal).
Cca. 1.5 km pred Plavami (iz smeri Solkana) je potrebno biti zelo pozoren, ker se streza zooži in so stopnice (s klančino za kolesa). Ne gre drugače, kot da sestopiš, ker je takoj po koncu stopnic oster desen ovinek v tunel pod želenižnico (če pride kdo slučajno nasproti, je situacija potencialno zelo nevarna).
Kako je sedaj s to potjo?
od kar je tista skala od kubika priletela na stezo si nanjo več ne upam, pa tudi ko se vozim z avtom po drugi strani ne vidim nikogar da bi se tam vozil. So policaji spet kaj bolj pogosti tam ali ne?
meni je manj nevarno če mi ima za priletet skala od kubika 1x letno name, kot pa da me do Gorice vsaj 50x proba zbiti 40 tonski šlepar. Pot je sicer super in sem bil letos kar redno tam, sam plačevat pa ne mislim modrim kazni :D
Ta kolesarska je en sam paradoks!!!
Zanjo so morali zapravit celo premoženje...glej fensi ograje, klopce itd... vendar je neuporabna, ker je zmanjkalo denarja za zaščito pred plazovi...
Zdaj je uradno zaprta in baje, da te cajoti včasih pričakajo na koncu...a če graš tja v nedeljo se tare naroda...
Za nas cestarje je neuporabna, saj moraš na sredi, ko maš ful brzino ustavit in SESTOPIT!!!...it peš po stopnicah u šprintarcah (smrtno nevarno + blokeje uničiš...) Za nazaj je tudi tolko zajebano odšprintat ta klanec, da boljš, da ne probaš, če nisi ravno Peter Sagan...
Take cestice naj bi bile namenjene predvsem za nedeljske kolesarje (starejše, družinice itd.)...a projektant je naredil par konkretnih klancev... za nazaj ima vsaj 20%...tako, da tam gre večina peške...
Jaz jo ne uporabljam, saj mi soška nikoli ni bla neki problem. Zdaj samo čakam, da se bo 1 dan na začetku soške pojavila tabla: prepovedano za kolesarje!
Za kozlat!!!
@bobo:Ta kolesarska je en sam paradoks!!!
Zanjo so morali zapravit celo premoženje...glej fensi ograje, klopce itd... vendar je neuporabna, ker je zmanjkalo denarja za zaščito pred plazovi...
Zdaj je uradno zaprta in baje, da te cajoti včasih pričakajo na koncu...a če graš tja v nedeljo se tare naroda...
Za nas cestarje je neuporabna, saj moraš na sredi, ko maš ful brzino ustavit in SESTOPIT!!!...it peš po stopnicah u šprintarcah (smrtno nevarno + blokeje uničiš...) Za nazaj je tudi tolko zajebano odšprintat ta klanec, da boljš, da ne probaš, če nisi ravno Peter Sagan...
Take cestice naj bi bile namenjene predvsem za nedeljske kolesarje (starejše, družinice itd.)...a projektant je naredil par konkretnih klancev... za nazaj ima vsaj 20%...tako, da tam gre večina peške...
Jaz jo ne uporabljam, saj mi soška nikoli ni bla neki problem. Zdaj samo čakam, da se bo 1 dan na začetku soške pojavila tabla: prepovedano za kolesarje!
Za kozlat!!!
To vse drži, ampak kaj češ tako se to dela pri nas. Od vsega narada je tam najmanj kolesarjev, prevladijejo pešci, ki tam sploh nebi smeli bit in če bi to bilo na Nizozemskem bi plačali kazen, a to je spet Slovenija. Itak, da vsi vozimo po Soški katera ne bo nikoli zaprta za kolesarje, ker je to tehnično neizvedljivo (hvala bogu), bi si pa to mnogi želeli.
@rekreativec666:To vse drži, ampak kaj češ tako se to dela pri nas. Od vsega narada je tam najmanj kolesarjev, prevladijejo pešci, ki tam sploh nebi smeli bit in če bi to bilo na Nizozemskem bi plačali kazen, a to je spet Slovenija. Itak, da vsi vozimo po Soški katera ne bo nikoli zaprta za kolesarje, ker je to tehnično neizvedljivo (hvala bogu), bi si pa to mnogi želeli.
Da pešci ne smejo po kolesarski prvič slišim, jih pa nonstop gledam po katerikoli se peljem...celo kolesa z motorjem so baje dovoljena (do 25km/h)...
Glede Soške pa sem prepričan, da če uradno odprejo kolesarsko stezo na Soško kolesarji ne bomo več mogli, ker je javno mnenje totalno prepričano, da je to cesta smrti...
Ne razumem, kaj si hotel reči s 'tehnično neizvedljivo'...
@bobo:@rekreativec666:To vse drži, ampak kaj češ tako se to dela pri nas. Od vsega narada je tam najmanj kolesarjev, prevladijejo pešci, ki tam sploh nebi smeli bit in če bi to bilo na Nizozemskem bi plačali kazen, a to je spet Slovenija. Itak, da vsi vozimo po Soški katera ne bo nikoli zaprta za kolesarje, ker je to tehnično neizvedljivo (hvala bogu), bi si pa to mnogi želeli.
Da pešci ne smejo po kolesarski prvič slišim, jih pa nonstop gledam po katerikoli se peljem...celo kolesa z motorjem so baje dovoljena (do 25km/h)...
Glede Soške pa sem prepričan, da če uradno odprejo kolesarsko stezo na Soško kolesarji ne bomo več mogli, ker je javno mnenje totalno prepričano, da je to cesta smrti...
Ne razumem, kaj si hotel reči s 'tehnično neizvedljivo'...
Če pogledaš kolesarsko od Nove Gorice do Šempetra skozi predor Panovec. Ne vem koliko se spomneš ampak prvotno so tam bili znaki samo za kolesarje. Potem so se nekatere živine pobunile in občina jim je šla na roko ter popravila znake. Sedaj so tam znaki za pešce in kolesarje čeprav ni prostora za pešce, so samo dve trake za kolesa. No kakorkoli tam dobiš vse od pešcev do rolarjev do mamic z vozički, sprehajalci psov in še in še, najmanj kolesarjev. Na tej kolesarski Solkan-Plave pa so za enkrat znaki samo za kolesarje baje zato ker je EU dala denar namensko samo za kolesarsko in pešci uradno tam nimajo kaj iskat, neuradno pustimo stat.
Kar se tiče koles z motorjem do 25 km, ja res se lahko peljejo po kolesarski. Tako piše v zakonu in tu ni kaj.
Za soško je pa neizvedljivo, da bi jo zaprli za kolesarje, zato ker ima kolesarska vstop samo v Solkanu in izstop v Plavah ali obratno, ti pa lahko greš s kolesom do Žogice ali do elektrarne ali na hamburger na Dolgo Njivo. To so vse poti, ki so umesne in nedostopne iz kolesarske zato je tehnično neizvedljivo. Pa recimo nekdo, ki bi šel iz vasi Paljevo pred Plavami na Dolgo Njivo s kolesom ne more po kolesarski ampak samo po soški...
Sem se ravno vrnil z girota in na kolesarski GO-Šempeter skoraj zbil rolerko s slušalkami v ušesih ki se je vozila po nasprotnem pasu...jaz žvižgam na vsa pljuča ona pa ne jebe...klasika...
Glede pravil sem našel tole:
Zakon o pravilih cestnega prometa (ZPrCP):
IX. VARSTVO UDELEŽENCEV CESTNEGA PROMETA
83. člen
(udeležba pešcev v cestnem prometu)
(1) Pešci morajo uporabljati prometne površine, namenjene hoji pešcev.
(2) Če na vozišču ali ob njem ni pasu za pešce, pešpoti ali pločnika, je pa kolesarska pot ali steza, smejo hoditi pešci po kolesarski poti ali stezi, vendar tako, da ne ovirajo kolesarjev in voznikov koles s pomožnim motorjem.
Zgleda, da je to področje zakonsko še nekoliko neurejeno...saj o kolesarskoh poteh, ki niso speljane ob vozišču ni nikjer govora...
Soška: no do žogice bojo rekli, da pejdi mimo pokopališča in dol po stezi ob mostu...
Argument hamgurgerja na Dolgi njivi pa ima močan protiargument namreč, da boš ti ratal surovina za hamburger, če te šleper povozi...
da izkoristim temo in lokalce... kakšna je cesta med Mostom pa čez Ćepovan in Grgar v Solkan?
@Mosad:da izkoristim temo in lokalce... kakšna je cesta med Mostom pa čez Ćepovan in Grgar v Solkan?
Cesta je čista uživancija...(asfalt, zmeren klanec, nič prometa, senčka na vzponu, spust po prelepi Čepovanski dolini...)
Če hočeš kaj težjega (v rangu Vršiča...): Most na Soči (nasproti pumpe zaviješ dol za Drobočnik oz. Lom) skozi Tolminski in Kanalski Lom mimo kmetije Koren v Cvetrež in do Kala nad Kanalom od koder je opcija Kanal in Soška dolina ali pa Banjšice, Grgar in Solkan
Steza uradno ni odprta. Za namecek pa se je - marsikomu znan - policist Cotic pobiral kazni tam
@bobo:@rekreativec666:To vse drži, ampak kaj češ tako se to dela pri nas. Od vsega narada je tam najmanj kolesarjev, prevladijejo pešci, ki tam sploh nebi smeli bit in če bi to bilo na Nizozemskem bi plačali kazen, a to je spet Slovenija. Itak, da vsi vozimo po Soški katera ne bo nikoli zaprta za kolesarje, ker je to tehnično neizvedljivo (hvala bogu), bi si pa to mnogi želeli.
Da pešci ne smejo po kolesarski prvič slišim, jih pa nonstop gledam po katerikoli se peljem...celo kolesa z motorjem so baje dovoljena (do 25km/h)...
Glede Soške pa sem prepričan, da če uradno odprejo kolesarsko stezo na Soško kolesarji ne bomo več mogli, ker je javno mnenje totalno prepričano, da je to cesta smrti...
Ne razumem, kaj si hotel reči s 'tehnično neizvedljivo'...
Prvič: Kolesar je lahko na cesti če ni na tej relaciji kolesarske steze in prav tako je lahko pešec na kolesarski stezi če na tej relaciji ni pločnika. Če obstajajo posebne površine (pločnik, kolesarska steza) morajo zakonsko te površine uporabniki uporabljati.
in Drugič: Eno je kolo z motorjem in drugo kolo s pomožnim motorjem. Po zakonu je prvi omejen na 50 km/h (moped, običajni skuter) in mora biti le ta registriran in se z njim po kolesarski stezi ne smeš vozit, tako kot ne po hitri cesti oz. avtocesti. Drugi je pa z blokado omejen na 25 km/h in se z njim moraš voziti po kolesarski stezi če je le ta izvedena (ker je smatran kot kolo). Če pa le te ni se lahko voziš po cesti, tako kot s kolesom.
@bluesky:@bobo:@rekreativec666:To vse drži, ampak kaj češ tako se to dela pri nas. Od vsega narada je tam najmanj kolesarjev, prevladijejo pešci, ki tam sploh nebi smeli bit in če bi to bilo na Nizozemskem bi plačali kazen, a to je spet Slovenija. Itak, da vsi vozimo po Soški katera ne bo nikoli zaprta za kolesarje, ker je to tehnično neizvedljivo (hvala bogu), bi si pa to mnogi želeli.
Da pešci ne smejo po kolesarski prvič slišim, jih pa nonstop gledam po katerikoli se peljem...celo kolesa z motorjem so baje dovoljena (do 25km/h)...
Glede Soške pa sem prepričan, da če uradno odprejo kolesarsko stezo na Soško kolesarji ne bomo več mogli, ker je javno mnenje totalno prepričano, da je to cesta smrti...
Ne razumem, kaj si hotel reči s 'tehnično neizvedljivo'...
Prvič: Kolesar je lahko na cesti če ni na tej relaciji kolesarske steze in prav tako je lahko pešec na kolesarski stezi če na tej relaciji ni pločnika. Če obstajajo posebne površine (pločnik, kolesarska steza) morajo zakonsko te površine uporabniki uporabljati.
in Drugič: Eno je kolo z motorjem in drugo kolo s pomožnim motorjem. Po zakonu je prvi omejen na 50 km/h (moped, običajni skuter) in mora biti le ta registriran in se z njim po kolesarski stezi ne smeš vozit, tako kot ne po hitri cesti oz. avtocesti. Drugi je pa z blokado omejen na 25 km/h in se z njim moraš voziti po kolesarski stezi če je le ta izvedena (ker je smatran kot kolo). Če pa le te ni se lahko voziš po cesti, tako kot s kolesom.
Da se razumemo. Tukaj ni nobene relacije po kateri bi kadarkoli hodili pešci. Je samo lokalna cesta ob Soči ozirama na drugi strani Soče po kateri pešci nikoli niso in ne bojo hodili. Kot kolesar se ravno tako lahko pelješ po lokalni cesti ali po tej kolesarski, ki je polna kamnov glih danes sem šel katastrofa. Ta kolesarska je grajena izključno kot kolesarska ker je investiran evropski denar in s tem tudi pogoji. Tako so postavljeni tudi znaki (samo kolesarska), a pustimo prakso. Pešci, ki se tukaj sprehajajo so izključno sprehajalci in ne pešci v tranzitu.
To kar je najbolj žalostno, ko se dobijo na izključno kolesarski poti sprehajalec, pes, rolkar, mama z otrokom in kolesar je kolesar tisti, ki se bo moral vsem umikat. Hvala na taki kolesarski, gremo po soški...
Presneta rit scrklana. In moraš malo pobremzat in se celo malo umaknit. In potem ti pade povprečna, pa ritem, v bistvu se čist shladiš in .... in potem še kamnčki po tleh .... CELA JEBA ... pa to na terenu, ko ti pod razno ni jasno, od kje se je šodr sploh vzel, a ne ...
Izpelje se projekt, za kar je treba ideja, trud marsikoga, ...., na koncu se pa vedno najdejo kreteni, ki vidijo samo svojo rit in znajo samo pljuvat in pametovat.
@obelix:Presneta rit scrklana. In moraš malo pobremzat in se celo malo umaknit. In potem ti pade povprečna, pa ritem, v bistvu se čist shladiš in .... in potem še kamnčki po tleh .... CELA JEBA ... pa to na terenu, ko ti pod razno ni jasno, od kje se je šodr sploh vzel, a ne ...
Izpelje se projekt, za kar je treba ideja, trud marsikoga, ...., na koncu se pa vedno najdejo kreteni, ki vidijo samo svojo rit in znajo samo pljuvat in pametovat.
Če je depra problem pejt zdravniku vse bojo poštimal.
@rekreativec666:@bluesky:@bobo:@rekreativec666:To vse drži, ampak kaj češ tako se to dela pri nas. Od vsega narada je tam najmanj kolesarjev, prevladijejo pešci, ki tam sploh nebi smeli bit in če bi to bilo na Nizozemskem bi plačali kazen, a to je spet Slovenija. Itak, da vsi vozimo po Soški katera ne bo nikoli zaprta za kolesarje, ker je to tehnično neizvedljivo (hvala bogu), bi si pa to mnogi želeli.
Da pešci ne smejo po kolesarski prvič slišim, jih pa nonstop gledam po katerikoli se peljem...celo kolesa z motorjem so baje dovoljena (do 25km/h)...
Glede Soške pa sem prepričan, da če uradno odprejo kolesarsko stezo na Soško kolesarji ne bomo več mogli, ker je javno mnenje totalno prepričano, da je to cesta smrti...
Ne razumem, kaj si hotel reči s 'tehnično neizvedljivo'...
Prvič: Kolesar je lahko na cesti če ni na tej relaciji kolesarske steze in prav tako je lahko pešec na kolesarski stezi če na tej relaciji ni pločnika. Če obstajajo posebne površine (pločnik, kolesarska steza) morajo zakonsko te površine uporabniki uporabljati.
in Drugič: Eno je kolo z motorjem in drugo kolo s pomožnim motorjem. Po zakonu je prvi omejen na 50 km/h (moped, običajni skuter) in mora biti le ta registriran in se z njim po kolesarski stezi ne smeš vozit, tako kot ne po hitri cesti oz. avtocesti. Drugi je pa z blokado omejen na 25 km/h in se z njim moraš voziti po kolesarski stezi če je le ta izvedena (ker je smatran kot kolo). Če pa le te ni se lahko voziš po cesti, tako kot s kolesom.Da se razumemo. Tukaj ni nobene relacije po kateri bi kadarkoli hodili pešci. Je samo lokalna cesta ob Soči ozirama na drugi strani Soče po kateri pešci nikoli niso in ne bojo hodili. Kot kolesar se ravno tako lahko pelješ po lokalni cesti ali po tej kolesarski, ki je polna kamnov glih danes sem šel katastrofa. Ta kolesarska je grajena izključno kot kolesarska ker je investiran evropski denar in s tem tudi pogoji. Tako so postavljeni tudi znaki (samo kolesarska), a pustimo prakso. Pešci, ki se tukaj sprehajajo so izključno sprehajalci in ne pešci v tranzitu.
To kar je najbolj žalostno, ko se dobijo na izključno kolesarski poti sprehajalec, pes, rolkar, mama z otrokom in kolesar je kolesar tisti, ki se bo moral vsem umikat. Hvala na taki kolesarski, gremo po soški...
Osebno me bolj motijo sprehajalci na kolesarski Gorica-Šempeter. Ker tam jih je res dosti in med njimi je dosti kužkov in mamic z vozički, ki bi hodile vštric in rolkarjev s slušalkami in ostalih ekzotov...ampak po drugi strani moraš tudi drugim pustit živet in uživat...
Na kolesarski Solkan-Plave so bolj pohodniki kot sprehajalci. Jaz rad grem hodit na Sabotin od zadaj, kakor sem hodil že od vekomaj, ko se nobenemu še sanjalo ni o kolesarski in smo se skrivali pred graničarji...Po zdajšnji signalizaciji naj bi bilo to prepovedano, kar je meni absurd.
Mislim, da nam vsem manjka malo strpnosti in obzirnosti...prostora je za vse!
@obelix:Presneta rit scrklana. In moraš malo pobremzat in se celo malo umaknit. In potem ti pade povprečna, pa ritem, v bistvu se čist shladiš in .... in potem še kamnčki po tleh .... CELA JEBA ... pa to na terenu, ko ti pod razno ni jasno, od kje se je šodr sploh vzel, a ne ...
Izpelje se projekt, za kar je treba ideja, trud marsikoga, ...., na koncu se pa vedno najdejo kreteni, ki vidijo samo svojo rit in znajo samo pljuvat in pametovat.
Ko te bojo enkrat nadrli, da si jim hotel psa fentat, njih pa motiš na sprehodu, pol komentiraj. Pa ko se ti bo to zgodilo ob uvidevnem odnosu na "urejen promet" na taj "kolesarski poti". Sem bil enkrat očividec, na srečo sem peljal malo za nesrečnikom in sem samo debelo gledal.
@SODROVC:@obelix:Presneta rit scrklana. In moraš malo pobremzat in se celo malo umaknit. In potem ti pade povprečna, pa ritem, v bistvu se čist shladiš in .... in potem še kamnčki po tleh .... CELA JEBA ... pa to na terenu, ko ti pod razno ni jasno, od kje se je šodr sploh vzel, a ne ...
Izpelje se projekt, za kar je treba ideja, trud marsikoga, ...., na koncu se pa vedno najdejo kreteni, ki vidijo samo svojo rit in znajo samo pljuvat in pametovat.Ko te bojo enkrat nadrli, da si jim hotel psa fentat, njih pa motiš na sprehodu, pol komentiraj. Pa ko se ti bo to zgodilo ob uvidevnem odnosu na "urejen promet" na tej "kolesarski poti". Sem bil enkrat očividec, na srečo sem peljal malo za nesrečnikom in sem samo debelo gledal.
Zdravo,
Zanima me, če je nova kolesarska pot Plave - Solkan že uradno odprta.
Hvala za odgovor.
Lp
Primož