probaj navadno radirko
Fantje, hvala. Sem probal z radirko, sem ta mali porabil pol radirke, pa rezultata nobenega. Nato sem vzel ženi aceton za nohte. Z njim je sicer šlo, ampak še vedno je bilo potrebno kar precej drgnjenja, skoraj pol ure za posamičen obroč.
Sem novinec v svetu karbon kotačev pa me zanima, če je to normalno, da je treba recimo vsakih prevoženih 500km eno uro potem čistiti obroče?? Ali pa je morda problem v mojih gumicah. Sem že razmišljal, da bi jih zamenjal (za Corimo recimo, ali morda kaj drugega?), ker mi poleg svinjarije na obročih, na spustih, ko se segrejejo, tudi cvilijo, kot mlado presence...
Hvala za pomoč in srečno!
Kupi črne, za (shimano-Flash pro, campa Race Pro) Black prince, so dosti boljše, in ne boš imel teh problemov, oziroma z lahkoto gre vse dol
Težave s cviljenjem boš uspešno rešil z Corima Red oblogami.
@Jurcy1:Težave s cviljenjem boš uspešno rešil z Corima Red oblogami.
Ki pa najmanj primejo.
@fullstrike:@Jurcy1:Težave s cviljenjem boš uspešno rešil z Corima Red oblogami.
Ki pa najmanj primejo.
Se ne strinjam. Sam vozim Corima Red in ni problemov.
Evo, sem naročil kar CORIMO in sicer tukaj: www.trafika21.si/corima-carbo n-gumice !
pa da vidimo. še 1x hvala za vaša mnenja in lp vsem!
@Bronco:Fantje, hvala. Sem probal z radirko, sem ta mali porabil pol radirke, pa rezultata nobenega. Nato sem vzel ženi aceton za nohte. Z njim je sicer šlo, ampak še vedno je bilo potrebno kar precej drgnjenja, skoraj pol ure za posamičen obroč.
Sem novinec v svetu karbon kotačev pa me zanima, če je to normalno, da je treba recimo vsakih prevoženih 500km eno uro potem čistiti obroče?? Ali pa je morda problem v mojih gumicah. Sem že razmišljal, da bi jih zamenjal (za Corimo recimo, ali morda kaj drugega?), ker mi poleg svinjarije na obročih, na spustih, ko se segrejejo, tudi cvilijo, kot mlado presence...
Hvala za pomoč in srečno!
Tudi sam uporabljam rumene Swisstop gumice in če (ko) lepo pod kotom nastavim gumice ni nobenega cviljenja... za ono rumeno sled se pa ne sekiram preveč, bicikl/obroče mam da jih vozim, ne da jih gledam
Sem pa probal še Reynoldsove modre (mam reynolds obroče) so isto super bremzale kot "rumenke" nič sledov na obročih in tudi zdržijo kar nekaj km - isto kot "rumenke", dočim black prince od Swisstopa sem samo enkrat kupil, slabše zaviranje od "rumenk" pa še endvatri so bile znucane - zrele za zamenjavo...
Tako da ostajam na "rumenkah", ker so trpežne in dobro zavirajo, do reynoldsovih pa težko pridem...
lpA
@sk5561:@fullstrike:@Jurcy1:Težave s cviljenjem boš uspešno rešil z Corima Red oblogami.
Ki pa najmanj primejo.
Se ne strinjam. Sam vozim Corima Red in ni problemov.
Preizkusi še katere druge,predvsem swisstop-ove,boš opazil veliko razliko pri zaviranju,ta je še najbolj očitna po mokrem,ko so corima praktično neuporabne.
@Bronco:Fantje, hvala. Sem probal z radirko, sem ta mali porabil pol radirke, pa rezultata nobenega. Nato sem vzel ženi aceton za nohte. Z njim je sicer šlo, ampak še vedno je bilo potrebno kar precej drgnjenja, skoraj pol ure za posamičen obroč.
Sem novinec v svetu karbon kotačev pa me zanima, če je to normalno, da je treba recimo vsakih prevoženih 500km eno uro potem čistiti obroče?? Ali pa je morda problem v mojih gumicah. Sem že razmišljal, da bi jih zamenjal (za Corimo recimo, ali morda kaj drugega?), ker mi poleg svinjarije na obročih, na spustih, ko se segrejejo, tudi cvilijo, kot mlado presence...
Hvala za pomoč in srečno!
Ma isto sem imel jaz težave s to sledjo gumic. Tudi meni so Corima boljše od Black Princ. Nekako lepše bolj enakomerno zavirajo, ampak ti bo pa zihr ostala rdeča sled na obroču, kar je bilo meni še bolj moteče kot črna. Črno je le manj videt in nič drugega.
Je pa tudi meni žal, da nisem poslušal nasvetov in vzel carbonske visoke obroče z alu zavorno površino. Brez pucanja sledi, brez menjave gumic vsakič ko menjaš obroče, saj se po mokrem ni za voziti s karnbonom itd. Nič malo več dela boš imel...ampak pa veliko lepši bicikl ha ha.
Za mobihel razredčilo pa mi je svetoval Dr.Carbon.
Pozravljeni. Na FFWD full carbon obročih uporabljam zanje original namenjene Swiss Stop (ffwd) rumene gumice. Te gumice mi na zavorni povrđini puščajo rumeno sled, ki se zapeče in gre zelo težko dol z navadnim čiščenjem. Zanima me s čim to očistiti. Hvala in lp vsem.