Upam, da ne bom potreboval vaših storitev, nikoli pa ne veš, zelo pa vas cenim kot strokovnjaka in v primeru nesreče vam zagotovo pošljem okvir.
Kolikor mi je poznano v tujini ne popravljajo prednjih vilic. Kako je s tem pri vas?
Hvala!
Glede vilic - vse je odvisno od vrste poškodbe in samih stroškov morebitnega popravila, velikokrat je bolj smiselno vilico kar zamenjati če gre za kaj hujšega
Živjo, pri mavic cc SLR mi je špico 'skoz potegnil'...si kaj podobnega že kdaj rihtal ?
Živjo,
žal ne, gre za poškodbo na ALU obroču in tu žal ne moremo pomagati
A MTB komponente oz. okvirje tudi popravljate?
Popravljamo vse izdelke ki so narejeni iz kompozitov (karbon, steklena vlakna, kevlar/armidi,..), tudi kolesarske komponente in okvirje.
Je pa pri manjših/manj vrednih komponentah popravilo najbrž nesmiselno, odvisno od primera.
Pozdrav,
ker sem bolj "naredi sam" sorte me zanima, kako bi najbolj učinkovito poflikal malce napokan lak na karbonskem okvirju na zadnjih vilicah? Praske na laku so nastale zaradi morebitnega peska na zimskih cestnih sončnih rundah. Razmišljam na kombinacijo dvokomponentnega lepila UHU ter najlonskega sukanca ali pa le lepila, da poflikam napokan lak.
Hvala za odgovore
Boštjan
Pozdrav,
mene pa zanima, kako in kdo mi popravi zrak v gonilki, ki je posledica odlepljene puše v karbonskem okvirju. Torej, ni okvarjen ležaj temveč se je razrahljala pritrditev ležaja (navoja) v sredini karbonskega okvirja. Koliko približno pride popravilo in kdo to v Sloveniji dela.
Hvala za odgovor, Leon
Pozdravljeni,
najprej hvala za pohvale! Je pa žal pred kratkim tudi Carbondoctor prenehal s tovrstnimi popravili in smo najbrž eni redkih ki popravljamo na tem nivoju. Glede na to da izdelujemo tudi okvirje po meri smo sposobni popraviti praktično vse, je pa vprašanje ali je popravilo vedno smiselno.
Okvirji ki imajo razrahljano pritrditev ležaja so ali stvar reklamacije (napaka v proizvodnji ali materialih), če pa gre za dotrajan izdelek pa je okvir najbrž odslužil svoje, in če je temu tako velikokrat popravilo odsvetujemo. Zakaj? Zaradi dilatacij in same preperelosti lepila pride do takih poškodb, ki lahko tudi poškodujejo laminat (razslojevanje), in v kolikor je temu tako bi morali odstraniti celotni gonilni del, obnoviti karbonski del, na novo narediti in pritrditi gonilni del, barvanje, lakiranje,...na koncu lahko pridemo do cene, ki ni smiselna za obnovo starega okvirja, saj lahko presega vrednost dejanskega okvirja.
Sicer pa lahko stroške popravil ocenimo s pomočjo parih fotografij in opisa, pišete nam lahko na info(a)berk-composites.com.
Veliko je povpraševanja tudi za celotno obnovo okvirja (novo barvanje), zaradi zasedenosti s proizvodnjo lastnih izdelkov tu strankam svetujemo da se obrnejo na www.jgd-airbrush.simplesite.com
Lep pozdrav,
Jure Berk
Ja seveda, sicer ga nebi priporočal, preden smo sami zaposlili svojega airbrush mojstra je večinoma on barval za nas popravila.
kakšen je pa strošek samo barvanja kolesa? ne celote vendar samo nekaterih delov (črt,...)?
hvala za info :)
lp
Juretu z ekipo (Berk Composites) in Janezu (www.jgd-airbrush.simplesite.com) tudi z moje strani izkazana samo čast in hvala!
In ja, oba, Jure in Janez, bosta odkrito povedala in odsvetovala, če popravilo ni smiselno oz. ga ni moč narediti na takšni ravni, kot si ga je stranka zamislila.
Pozdravljeni,
mogoče nekateri že poznate temo "Sam svoj mojster" - kdor pozna, ve da se ukvarjamo s karbonom: www.berk-composites.com/shop/
Za vse ki pa ne veste, nudimo tudi popravila karbonskih koles. Žal storitev ki jo kolesarji včasih potrebujemo. Ta tema je namenjena vsem ki iščejo pomoč pri popravilu karbonskih komponent. Nudimo popravila počenih/zlomljenih delov, seveda z garancijo na popravilo in tudi obnovo grafik/barvanje. Primer prej/potem:
Po popravilu:
V ekipi je zaposlen tudi airbrush mojster, ki na koncu tudi primerno pobarva mesto ki je bilo sanirano. Popraviti se da praktično vse, je pa odvisno ali se še obrestujejo nekatera popravila. Popravimo lahko tudi ostale kompozitne izdelke,..
V kolikor gre za popravilo okvirja, mora biti kolo povsem razstavljeno in očiščeno, tako da se obravnava le poškodovano komponentno posebej.
Popravilo poteka tako, da se ves poškodovan del, torej razslojen laminat odstrani. Zadevo se obnovi s pomočjo posebej izdelanih karbonskih insertov in pa naknadne laminacije na poškodovan del. Po primerni obdelavi sledi primeren lepotni sloj (v kolikor je izgled okvirja karbonski) ali pa ličarski del popravila (kot je npr. tudi zgornji primer).
Cene popravil se običajno gibajo od 150 pa do 250 eur na poškodbo/zlom, odvisno od dejanskega stanja poškodbe. Za vse ki imate dodatna vprašanja pa lahko pišete na info(a)berk-composites.com
Želim vam čim manj nevšečnosti z opremo in varno vožnjo!
Lep pozdrav,
Jure Berk