A je to slučajno pri Svadu ? :D
Kaj ni merida od istega lastnika kot speci?
Čudno, da furajo toliko različnih znamk...
Kaj misliš da je tale tvoj trek zlat al kaj...takšno celotno kolo je vredno par 100 €, tako da bodi vesel, da je serviser korekten in ti je sploh ponudil nadomestilo.
@ktm1001:Merida in Giant sta dva največja proizvajalca kolesarskih okvirjev na svetu, tako da se velika vecina vseh top okvirjev proizvede pri teh dveh proizvajalcih...možno tudi tvoj nesrecni Trek. Po imenu sevda ni Merida ob bok Treku, po kvaliteti pa se lahko primerjata.Kaj ni merida od istega lastnika kot speci?
Čudno, da furajo toliko različnih znamk...
@ktm1001:Kaj ni merida od istega lastnika kot speci?
Čudno, da furajo toliko različnih znamk...
Kar jaz vem ne, je pa res da za zelo opevane znamke kot so scott, specialized.....znamke , ki "naj" bi imele lasten razvoj proizvajajo karbonske okvirje Giant, Merida vsaj kar je top ranga. Kar pa je al je pa vse China.
Glede vprašanja pa mislim, da je serviser dal korektno ponudbo.
@Slycer:Živjo,
lahko prosim kdo komentira kvaliteto Merida okvirjev? Serviser mi je med reševanjem zapečene sedežne opore počil okvir na sedežni cevi. Ni najbolj dovzeten ko mu govorim da me ni kakorkoli posvaril da se to lahko zgodi in da hočem denarno vrednost okvirja - Trek 8500, letnik 2006. Ponuja mi eno rabljeno Merido Crossway 8500 ki mu je visela v delavnici, letnik 2005 ali 2006. Ima kdo kaj izkušenj s to znamko? Lahko primerja s Trekom? Hočem sodelovati pri rešitvi ampak ne bom pa kompenziral pri kvaliteti okvirja s svojimi 100+ kilami.
Slika mojega okvirja:
Slika okvirja ki mi ga ponuja:
Hvala za pomoč!
Kako bi ravnal, če bi te posvarili, da lahko pride do poškodbe okvirja?
Verjetno bi spet na forum pisal kaj narediti v tem primeru
Mal zanimivega branja:
inrng.com/2012/02/who-made-yo ur-bike/
Seveda obstaja tudi možnost, da si ti vedel, da je okvir že bil počen in si mu podvalil.
Serviser je predrzen , kajti če se nekaj ne da ali ne znaš ali veš kako, pa nimaš primernega orodja , ne moreš uporabiti takšno silo , da počiš nekaj , ne rešiš pa problema. Ko je videl , da ne bo šlo , ti ga je moral vrniti in ti povedati , da ga je treba greti in cev zmrzniti , se pravi serviser centralnega ogrevanja .
Zapekla cev ? A si ti eden tistih k z Wapom čisti bicikel. Kako ti lahko na kolesu , ki ga uporabljaš, nekaj zapeče ?
Al se pa rad po dežju voziš! Sam si s svojim pristopom zajebal okvir in naredil problem na tehnični višini kolesarskega servisa , nerešljiv oz. rešitev problema z porušenjem reševanca .
Zdajle sem pogledal počeno cev na sredini !!! Nataknil je okvir na luknjo bb in vrtel oporo !!!!. Temu serviserju , mehanika in statika delajo velike probleme. Da ga je nataknil na luknjo vilic in oporo naredil na cevi podsedežne opore , se to ne bi zgodilo , no mogoče bi pa zvar počil , če je bilo tako močno zapečeno. Zakaj ga pa sam nisi doma topil z WD -ejem mesec dni ?
@Zasledovalec:Seveda obstaja tudi možnost, da si ti vedel, da je okvir že bil počen in si mu podvalil.
Verjetno si imel v mislih podtaknil?
@DaisyDejzi:@Zasledovalec:Seveda obstaja tudi možnost, da si ti vedel, da je okvir že bil počen in si mu podvalil.
Verjetno si imel v mislih podtaknil?
Ne imel sem v mislih podvalil (dobesedno).
@Zasledovalec:@DaisyDejzi:@Zasledovalec:Seveda obstaja tudi možnost, da si ti vedel, da je okvir že bil počen in si mu podvalil.
Verjetno si imel v mislih podtaknil?
Ne imel sem v mislih podvalil (dobesedno).
Kaj pa to dobesedno pomeni? Ne spominjam se, da bi mi to do sedaj kdo razložil.
V Sloveniji kure valijo in kadar nočemo piščancev ji revici podtaknemo izpihano jajce.
@copi:@ktm1001:Kaj ni merida od istega lastnika kot speci?
Čudno, da furajo toliko različnih znamk...Kar jaz vem ne, je pa res da za zelo opevane znamke kot so scott, specialized.....znamke , ki "naj" bi imele lasten razvoj proizvajajo karbonske okvirje Giant, Merida vsaj kar je top ranga. Kar pa je al je pa vse China.
Glede vprašanja pa mislim, da je serviser dal korektno ponudbo.
Vse to je res... vseeno pa imajo lasten razvoj in okvirji se razlikujejo po geometriji, grafiki... Jaz sem sicer iz računalniške stroke. Lenovo je tudi delal Thinkpad-e za IBM, vendar pa so načrte zanj izdelali ameriški inženirji. Imel je magnezijevo kletko za zaščito, zasnovan je bil tako, da si ga brez problema nadgrajeval ali z dodatnimi diski, dockingi itd. Sedaj dela Lenovo svoje modele, ki jih je zasnoval sam in so drugačni od tistih, ki jih je izdeloval za IBM.
Isto je pri kolesih. Tajvanci samo delajo po načrtih drugih proizvajalcev. Pustmo pa to, da nekatera kolesa preplačaš tudi zato, ker piše gor Specialized, Colnago, Scott....
@Slycer:Vzemi kar ti ponuja. V prihodnje pa glej,da ga enkrat letno kompletno poservisiraš in NAMAŽEŠ.Živjo,
lahko prosim kdo komentira kvaliteto Merida okvirjev? Serviser mi je med reševanjem zapečene sedežne opore počil okvir na sedežni cevi. Ni najbolj dovzeten ko mu govorim da me ni kakorkoli posvaril da se to lahko zgodi in da hočem denarno vrednost okvirja - Trek 8500, letnik 2006. Ponuja mi eno rabljeno Merido Crossway 8500 ki mu je visela v delavnici, letnik 2005 ali 2006. Ima kdo kaj izkušenj s to znamko? Lahko primerja s Trekom? Hočem sodelovati pri rešitvi ampak ne bom pa kompenziral pri kvaliteti okvirja s svojimi 100+ kilami.
Slika mojega okvirja:
Slika okvirja ki mi ga ponuja:
Hvala za pomoč!
@fuego:@copi:@ktm1001:Kaj ni merida od istega lastnika kot speci?
Čudno, da furajo toliko različnih znamk...Kar jaz vem ne, je pa res da za zelo opevane znamke kot so scott, specialized.....znamke , ki "naj" bi imele lasten razvoj proizvajajo karbonske okvirje Giant, Merida vsaj kar je top ranga. Kar pa je al je pa vse China.
Glede vprašanja pa mislim, da je serviser dal korektno ponudbo.Vse to je res... vseeno pa imajo lasten razvoj in okvirji se razlikujejo po geometriji, grafiki... Jaz sem sicer iz računalniške stroke. Lenovo je tudi delal Thinkpad-e za IBM, vendar pa so načrte zanj izdelali ameriški inženirji. Imel je magnezijevo kletko za zaščito, zasnovan je bil tako, da si ga brez problema nadgrajeval ali z dodatnimi diski, dockingi itd. Sedaj dela Lenovo svoje modele, ki jih je zasnoval sam in so drugačni od tistih, ki jih je izdeloval za IBM.
Isto je pri kolesih. Tajvanci samo delajo po načrtih drugih proizvajalcev. Pustmo pa to, da nekatera kolesa preplačaš tudi zato, ker piše gor Specialized, Colnago, Scott....
No jaz sem pa z neke druge stroke in vem, da razvoja brez svoje lastne proizvodnje ni! Kako boš nekej razvijal, če sam tega ne znaš proizvesti, sicer so to mišljenje, da ti samo nekej razvijaš začeli učiti na strojnih fakultetah po Sloveniji tako mišljenje imajo tudi nekateri slovenski novodobni tajkuni, ki bi v Sloveniji samo še nekej razvijali proizvodnjo bi pa imeli nekje na Balkanu ali pa Kitajski. Prav zaradi tekšnega mišljenja je Slovenija v veliki večini postala nasičena z teoretičnimi inženirji, pri katerih pa že nastane problem, ko jim v roko daš na primer imbus ključ, pilo, varilni aparat......
Po mojem mišljenju je vrstni red razvoja okvirjev drugačen, npr. scott da povpraševanje za nov okvir npr. giantu, giant razvije in proizvede nov okvir (vzorec), ki ga predstavi scottu, ta pa se nato odloči ali bo ta okvir(vzorec) prodajal pod svojo blagovno znamko. Proizvodnja tega okvirja seveda poteka v npr. giantovi tovarni kjer je tudi tehnološka podpora in nadzor kvalitete. To pa, da za potrebe snemanja predstavitve proizvodnje zaposlene oblečejo v scottova oblačila je povsem drugotnega pomena.
pozdravljeni,
jaz imam Merido, žena jo ima in tudi oče... za povprečnega kolesarja je vrh glave. Torej jaz ti svetujem dvoje.
Prvič da sprejmeš ponudbo, ki ti jo ponuja serviser in ti premontira vso opremo iz tvojega okvirja na okvir Meride - seveda brezplačno.
Drugič pa ti krije stroške zašvasanja tvojega zlomljenega okvirja. Brez skrbi se da tisto zašvasati le da ne bo preveč lepo izgledalo pa tudi strošek švasanja nebi smel biti višji od 20 EUR.
lp marko
@copi:@fuego:@copi:@ktm1001:Kaj ni merida od istega lastnika kot speci?
Čudno, da furajo toliko različnih znamk...Kar jaz vem ne, je pa res da za zelo opevane znamke kot so scott, specialized.....znamke , ki "naj" bi imele lasten razvoj proizvajajo karbonske okvirje Giant, Merida vsaj kar je top ranga. Kar pa je al je pa vse China.
Glede vprašanja pa mislim, da je serviser dal korektno ponudbo.Vse to je res... vseeno pa imajo lasten razvoj in okvirji se razlikujejo po geometriji, grafiki... Jaz sem sicer iz računalniške stroke. Lenovo je tudi delal Thinkpad-e za IBM, vendar pa so načrte zanj izdelali ameriški inženirji. Imel je magnezijevo kletko za zaščito, zasnovan je bil tako, da si ga brez problema nadgrajeval ali z dodatnimi diski, dockingi itd. Sedaj dela Lenovo svoje modele, ki jih je zasnoval sam in so drugačni od tistih, ki jih je izdeloval za IBM.
Isto je pri kolesih. Tajvanci samo delajo po načrtih drugih proizvajalcev. Pustmo pa to, da nekatera kolesa preplačaš tudi zato, ker piše gor Specialized, Colnago, Scott....No jaz sem pa z neke druge stroke in vem, da razvoja brez svoje lastne proizvodnje ni! Kako boš nekej razvijal, če sam tega ne znaš proizvesti, sicer so to mišljenje, da ti samo nekej razvijaš začeli učiti na strojnih fakultetah po Sloveniji tako mišljenje imajo tudi nekateri slovenski novodobni tajkuni, ki bi v Sloveniji samo še nekej razvijali proizvodnjo bi pa imeli nekje na Balkanu ali pa Kitajski. Prav zaradi tekšnega mišljenja je Slovenija v veliki večini postala nasičena z teoretičnimi inženirji, pri katerih pa že nastane problem, ko jim v roko daš na primer imbus ključ, pilo, varilni aparat......
Po mojem mišljenju je vrstni red razvoja okvirjev drugačen, npr. scott da povpraševanje za nov okvir npr. giantu, giant razvije in proizvede nov okvir (vzorec), ki ga predstavi scottu, ta pa se nato odloči ali bo ta okvir(vzorec) prodajal pod svojo blagovno znamko. Proizvodnja tega okvirja seveda poteka v npr. giantovi tovarni kjer je tudi tehnološka podpora in nadzor kvalitete. To pa, da za potrebe snemanja predstavitve proizvodnje zaposlene oblečejo v scottova oblačila je povsem drugotnega pomena.
To je predvidevanje...ne vem zakaj bi Giant razvijal modele za Scott-a? Giant ni neka no name znamka, da bi lažje prodajala kolesa pod imenom Scott. Potem bi raje sami prodajali Foil-a, Addicta pod lastno znamko in zaslužili tudi pri prodaji ne samo pri proizvodnji. Edino logično bi bilo, če bi Giant kupil blagovno znamko Scott in potem izdeloval svoja kolesa pod tem imenom. Lep primer je ISKRA, katero je kupil Šentjurčan in mu v neki tovarni na kitajskem izdelujejo vrtalne stroje gor pa natisnejo ISKRA, čeprav to z ISKRA-o nima nobene veze. To je tako kot da bi VW razvijal 5-ko za BMW-ja, vendar jo ne bi prodajal pod lastno znamko.
TCR in Propel nista podobna nobenemu Scott-ovemu modelu. Se pa strinjam, da je mogoče ime Scott vseeno bolj znano med ljudmi kot Giant in ima temu posledično višjo ceno. Pri Giantu dobiš res veliko za normalen denar. Focus npr. dela prototipe v Nemčiji, izdelujejo pa jih Tajvanci. Po moje je isto pri ostalih znamkah.
@fuego:@copi:@fuego:@copi:@ktm1001:Kaj ni merida od istega lastnika kot speci?
Čudno, da furajo toliko različnih znamk...Kar jaz vem ne, je pa res da za zelo opevane znamke kot so scott, specialized.....znamke , ki "naj" bi imele lasten razvoj proizvajajo karbonske okvirje Giant, Merida vsaj kar je top ranga. Kar pa je al je pa vse China.
Glede vprašanja pa mislim, da je serviser dal korektno ponudbo.Vse to je res... vseeno pa imajo lasten razvoj in okvirji se razlikujejo po geometriji, grafiki... Jaz sem sicer iz računalniške stroke. Lenovo je tudi delal Thinkpad-e za IBM, vendar pa so načrte zanj izdelali ameriški inženirji. Imel je magnezijevo kletko za zaščito, zasnovan je bil tako, da si ga brez problema nadgrajeval ali z dodatnimi diski, dockingi itd. Sedaj dela Lenovo svoje modele, ki jih je zasnoval sam in so drugačni od tistih, ki jih je izdeloval za IBM.
Isto je pri kolesih. Tajvanci samo delajo po načrtih drugih proizvajalcev. Pustmo pa to, da nekatera kolesa preplačaš tudi zato, ker piše gor Specialized, Colnago, Scott....No jaz sem pa z neke druge stroke in vem, da razvoja brez svoje lastne proizvodnje ni! Kako boš nekej razvijal, če sam tega ne znaš proizvesti, sicer so to mišljenje, da ti samo nekej razvijaš začeli učiti na strojnih fakultetah po Sloveniji tako mišljenje imajo tudi nekateri slovenski novodobni tajkuni, ki bi v Sloveniji samo še nekej razvijali proizvodnjo bi pa imeli nekje na Balkanu ali pa Kitajski. Prav zaradi tekšnega mišljenja je Slovenija v veliki večini postala nasičena z teoretičnimi inženirji, pri katerih pa že nastane problem, ko jim v roko daš na primer imbus ključ, pilo, varilni aparat......
Po mojem mišljenju je vrstni red razvoja okvirjev drugačen, npr. scott da povpraševanje za nov okvir npr. giantu, giant razvije in proizvede nov okvir (vzorec), ki ga predstavi scottu, ta pa se nato odloči ali bo ta okvir(vzorec) prodajal pod svojo blagovno znamko. Proizvodnja tega okvirja seveda poteka v npr. giantovi tovarni kjer je tudi tehnološka podpora in nadzor kvalitete. To pa, da za potrebe snemanja predstavitve proizvodnje zaposlene oblečejo v scottova oblačila je povsem drugotnega pomena.To je predvidevanje...ne vem zakaj bi Giant razvijal modele za Scott-a? Giant ni neka no name znamka, da bi lažje prodajala kolesa pod imenom Scott. Potem bi raje sami prodajali Foil-a, Addicta pod lastno znamko in zaslužili tudi pri prodaji ne samo pri proizvodnji. Edino logično bi bilo, če bi Giant kupil blagovno znamko Scott in potem izdeloval svoja kolesa pod tem imenom. Lep primer je ISKRA, katero je kupil Šentjurčan in mu v neki tovarni na kitajskem izdelujejo vrtalne stroje gor pa natisnejo ISKRA, čeprav to z ISKRA-o nima nobene veze. To je tako kot da bi VW razvijal 5-ko za BMW-ja, vendar jo ne bi prodajal pod lastno znamko.
TCR in Propel nista podobna nobenemu Scott-ovemu modelu. Se pa strinjam, da je mogoče ime Scott vseeno bolj znano med ljudmi kot Giant in ima temu posledično višjo ceno. Pri Giantu dobiš res veliko za normalen denar. Focus npr. dela prototipe v Nemčiji, izdelujejo pa jih Tajvanci. Po moje je isto pri ostalih znamkah.
Temu, da nekej delaš in razvijaš za drugega se reče dodalavni posli in je v industriji zelo pogosto, sicer pa kdo pravi da Giant dela top okvirje za Scotta morda so pa izdelki, ki jih proizvajajo pod lastno blagovno znamko boljši kot pa izdelki za druge proizvajalce. še vedno trdim da ne znaš nekej konstruirati, če ne znaš narediti, kolesarski okvirji so preveč specifičen izdelek, to pač niso kolesarski dresi, ki jih italijani narišejo zašijejo pa v Bosni, rabiš veliko več znanja.
Saj sem rekel... Focus nardi v Nemčiji prototip, se pravi okvir, ki ga testirajo... potem pa dajo štancat Tajvancem.
@fuego:Saj sem rekel... Focus nardi v Nemčiji prototip, se pravi okvir, ki ga testirajo... potem pa dajo štancat Tajvancem.
Kot kaže ti ne bom moral dopovedati kako gre to v industriji, (prototipe razvoj vzorčenje) se dela tam kjer je tudi proizvodnja, ker v proizvodnem procesu gre razvoj z roko v roki s proizvodnjo. lep primer je Fulcrum (Campa) pri izdelavi obročnikov, vse ostalo so komercialne potegavščine , ki se jih poslužuje kolesarska industrija. So seveda tudi taki primeri kot jih ti omenjaš vendar gre za tehnološko manj zahtevne izdelke. Primerjava VW in BMW je čisto mimo saj imata ti dve firmi lasten razvoj in lastno proizvodnjo z razliko s npr. Scottom, ki je brez lastne proizvodnje. Lep primer kako je z razvojem v Scottu je tudi novi foil na katerem je polno "novih" rešitev v primerjavi s starejšim modelom, a kaj ko so vse te resitve že kar nekej let videne na kolesih drugih proizvajalcev , tudi nekaterih manjših butičnih.
@copi:Zakaj bi pa bil razvoj in proizvodnja tako povezan?@fuego:@copi:@fuego:@copi:@ktm1001:Kaj ni merida od istega lastnika kot speci?
Čudno, da furajo toliko različnih znamk...Kar jaz vem ne, je pa res da za zelo opevane znamke kot so scott, specialized.....znamke , ki "naj" bi imele lasten razvoj proizvajajo karbonske okvirje Giant, Merida vsaj kar je top ranga. Kar pa je al je pa vse China.
Glede vprašanja pa mislim, da je serviser dal korektno ponudbo.Vse to je res... vseeno pa imajo lasten razvoj in okvirji se razlikujejo po geometriji, grafiki... Jaz sem sicer iz računalniške stroke. Lenovo je tudi delal Thinkpad-e za IBM, vendar pa so načrte zanj izdelali ameriški inženirji. Imel je magnezijevo kletko za zaščito, zasnovan je bil tako, da si ga brez problema nadgrajeval ali z dodatnimi diski, dockingi itd. Sedaj dela Lenovo svoje modele, ki jih je zasnoval sam in so drugačni od tistih, ki jih je izdeloval za IBM.
Isto je pri kolesih. Tajvanci samo delajo po načrtih drugih proizvajalcev. Pustmo pa to, da nekatera kolesa preplačaš tudi zato, ker piše gor Specialized, Colnago, Scott....No jaz sem pa z neke druge stroke in vem, da razvoja brez svoje lastne proizvodnje ni! Kako boš nekej razvijal, če sam tega ne znaš proizvesti, sicer so to mišljenje, da ti samo nekej razvijaš začeli učiti na strojnih fakultetah po Sloveniji tako mišljenje imajo tudi nekateri slovenski novodobni tajkuni, ki bi v Sloveniji samo še nekej razvijali proizvodnjo bi pa imeli nekje na Balkanu ali pa Kitajski. Prav zaradi tekšnega mišljenja je Slovenija v veliki večini postala nasičena z teoretičnimi inženirji, pri katerih pa že nastane problem, ko jim v roko daš na primer imbus ključ, pilo, varilni aparat......
Po mojem mišljenju je vrstni red razvoja okvirjev drugačen, npr. scott da povpraševanje za nov okvir npr. giantu, giant razvije in proizvede nov okvir (vzorec), ki ga predstavi scottu, ta pa se nato odloči ali bo ta okvir(vzorec) prodajal pod svojo blagovno znamko. Proizvodnja tega okvirja seveda poteka v npr. giantovi tovarni kjer je tudi tehnološka podpora in nadzor kvalitete. To pa, da za potrebe snemanja predstavitve proizvodnje zaposlene oblečejo v scottova oblačila je povsem drugotnega pomena.To je predvidevanje...ne vem zakaj bi Giant razvijal modele za Scott-a? Giant ni neka no name znamka, da bi lažje prodajala kolesa pod imenom Scott. Potem bi raje sami prodajali Foil-a, Addicta pod lastno znamko in zaslužili tudi pri prodaji ne samo pri proizvodnji. Edino logično bi bilo, če bi Giant kupil blagovno znamko Scott in potem izdeloval svoja kolesa pod tem imenom. Lep primer je ISKRA, katero je kupil Šentjurčan in mu v neki tovarni na kitajskem izdelujejo vrtalne stroje gor pa natisnejo ISKRA, čeprav to z ISKRA-o nima nobene veze. To je tako kot da bi VW razvijal 5-ko za BMW-ja, vendar jo ne bi prodajal pod lastno znamko.
TCR in Propel nista podobna nobenemu Scott-ovemu modelu. Se pa strinjam, da je mogoče ime Scott vseeno bolj znano med ljudmi kot Giant in ima temu posledično višjo ceno. Pri Giantu dobiš res veliko za normalen denar. Focus npr. dela prototipe v Nemčiji, izdelujejo pa jih Tajvanci. Po moje je isto pri ostalih znamkah.Temu, da nekej delaš in razvijaš za drugega se reče dodalavni posli in je v industriji zelo pogosto, sicer pa kdo pravi da Giant dela top okvirje za Scotta morda so pa izdelki, ki jih proizvajajo pod lastno blagovno znamko boljši kot pa izdelki za druge proizvajalce. še vedno trdim da ne znaš nekej konstruirati, če ne znaš narediti, kolesarski okvirji so preveč specifičen izdelek, to pač niso kolesarski dresi, ki jih italijani narišejo zašijejo pa v Bosni, rabiš veliko več znanja.
@SHad:@copi:Zakaj bi pa bil razvoj in proizvodnja tako povezan?@fuego:@copi:@fuego:@copi:@ktm1001:Kaj ni merida od istega lastnika kot speci?
Čudno, da furajo toliko različnih znamk...Kar jaz vem ne, je pa res da za zelo opevane znamke kot so scott, specialized.....znamke , ki "naj" bi imele lasten razvoj proizvajajo karbonske okvirje Giant, Merida vsaj kar je top ranga. Kar pa je al je pa vse China.
Glede vprašanja pa mislim, da je serviser dal korektno ponudbo.Vse to je res... vseeno pa imajo lasten razvoj in okvirji se razlikujejo po geometriji, grafiki... Jaz sem sicer iz računalniške stroke. Lenovo je tudi delal Thinkpad-e za IBM, vendar pa so načrte zanj izdelali ameriški inženirji. Imel je magnezijevo kletko za zaščito, zasnovan je bil tako, da si ga brez problema nadgrajeval ali z dodatnimi diski, dockingi itd. Sedaj dela Lenovo svoje modele, ki jih je zasnoval sam in so drugačni od tistih, ki jih je izdeloval za IBM.
Isto je pri kolesih. Tajvanci samo delajo po načrtih drugih proizvajalcev. Pustmo pa to, da nekatera kolesa preplačaš tudi zato, ker piše gor Specialized, Colnago, Scott....No jaz sem pa z neke druge stroke in vem, da razvoja brez svoje lastne proizvodnje ni! Kako boš nekej razvijal, če sam tega ne znaš proizvesti, sicer so to mišljenje, da ti samo nekej razvijaš začeli učiti na strojnih fakultetah po Sloveniji tako mišljenje imajo tudi nekateri slovenski novodobni tajkuni, ki bi v Sloveniji samo še nekej razvijali proizvodnjo bi pa imeli nekje na Balkanu ali pa Kitajski. Prav zaradi tekšnega mišljenja je Slovenija v veliki večini postala nasičena z teoretičnimi inženirji, pri katerih pa že nastane problem, ko jim v roko daš na primer imbus ključ, pilo, varilni aparat......
Po mojem mišljenju je vrstni red razvoja okvirjev drugačen, npr. scott da povpraševanje za nov okvir npr. giantu, giant razvije in proizvede nov okvir (vzorec), ki ga predstavi scottu, ta pa se nato odloči ali bo ta okvir(vzorec) prodajal pod svojo blagovno znamko. Proizvodnja tega okvirja seveda poteka v npr. giantovi tovarni kjer je tudi tehnološka podpora in nadzor kvalitete. To pa, da za potrebe snemanja predstavitve proizvodnje zaposlene oblečejo v scottova oblačila je povsem drugotnega pomena.To je predvidevanje...ne vem zakaj bi Giant razvijal modele za Scott-a? Giant ni neka no name znamka, da bi lažje prodajala kolesa pod imenom Scott. Potem bi raje sami prodajali Foil-a, Addicta pod lastno znamko in zaslužili tudi pri prodaji ne samo pri proizvodnji. Edino logično bi bilo, če bi Giant kupil blagovno znamko Scott in potem izdeloval svoja kolesa pod tem imenom. Lep primer je ISKRA, katero je kupil Šentjurčan in mu v neki tovarni na kitajskem izdelujejo vrtalne stroje gor pa natisnejo ISKRA, čeprav to z ISKRA-o nima nobene veze. To je tako kot da bi VW razvijal 5-ko za BMW-ja, vendar jo ne bi prodajal pod lastno znamko.
TCR in Propel nista podobna nobenemu Scott-ovemu modelu. Se pa strinjam, da je mogoče ime Scott vseeno bolj znano med ljudmi kot Giant in ima temu posledično višjo ceno. Pri Giantu dobiš res veliko za normalen denar. Focus npr. dela prototipe v Nemčiji, izdelujejo pa jih Tajvanci. Po moje je isto pri ostalih znamkah.Temu, da nekej delaš in razvijaš za drugega se reče dodalavni posli in je v industriji zelo pogosto, sicer pa kdo pravi da Giant dela top okvirje za Scotta morda so pa izdelki, ki jih proizvajajo pod lastno blagovno znamko boljši kot pa izdelki za druge proizvajalce. še vedno trdim da ne znaš nekej konstruirati, če ne znaš narediti, kolesarski okvirji so preveč specifičen izdelek, to pač niso kolesarski dresi, ki jih italijani narišejo zašijejo pa v Bosni, rabiš veliko več znanja.
Razvoj nosi velik del cene. Ko daš delat nekaj izven firme je samo kontrola kakovosti pomembna.
Sicer pa je proizvodnja drugje dandanes splošna praksa, pa ne govorim samo o kolesih.
Larifari, si že videl kakšno malo bolj tehnološko podjetje v notranjosti to pač ni isto temu ko dizajner nike nariše tekaško majico na računalnik v ZDA, Kitejec pa to sešije. Praviš "ko daš nekej delati izven firme je samo kontrola kakovosti pomembna". Resne firme z lastnim razvojem ne dajejo svojih izdelkov delati izven firme lahko te izdelke delajo v lastnih firmah izven svoje matične lokacije firme, nikakor pa tega ne dajejo nekomu kar delati niti jim ne dajejo svoje tehnologije (stroje orodja....) sploh pa poševnookom ne, kajti kaj hitro se lahko zgodi, da bodo kaj kmalu ostali brez dela in dobička.
@copi:Resne firme zeeeelo veliko delajo izven svojega podjetja. Razvoj in koncna distribucija po navadi ostanejo v maticnem podjetju, proizvaodnja pa je najveckrat zunaj v tujini. Cena delovne sile pac. Kar tu pises, da ima resna firma razvoj in proizvodnjo na lastnem dvoriscu je taka redkost, da so po navadi to izstopajoci izdelki, kateri imajo tudi ceno zelo visoko. Prav tako je v kolesarstvu. Drugi primer pa so "pionirska"podjetja pri razvoju, ki so po navadi giganti ala Speci, Scott, Cannondale, Canyon in vlagajo veliko v marketing in tekmovanja, ter posledicno zaradi tega placujemo njihove izdelke drazje kot druge. In vsi velikani od Specija naprej, pa vse do Scotta, Cannondala in skoraj vseh ostalih pa proizvajajo svoje bicikle pri Meridi in Giantu. Da ne bo kopiranj njihovih izdelkov pa se zavarujejo s pogodbami in tako je tudi v drugih branzah...@SHad:@copi:Zakaj bi pa bil razvoj in proizvodnja tako povezan?@fuego:@copi:@fuego:@copi:@ktm1001:Kaj ni merida od istega lastnika kot speci?
Čudno, da furajo toliko različnih znamk...Kar jaz vem ne, je pa res da za zelo opevane znamke kot so scott, specialized.....znamke , ki "naj" bi imele lasten razvoj proizvajajo karbonske okvirje Giant, Merida vsaj kar je top ranga. Kar pa je al je pa vse China.
Glede vprašanja pa mislim, da je serviser dal korektno ponudbo.Vse to je res... vseeno pa imajo lasten razvoj in okvirji se razlikujejo po geometriji, grafiki... Jaz sem sicer iz računalniške stroke. Lenovo je tudi delal Thinkpad-e za IBM, vendar pa so načrte zanj izdelali ameriški inženirji. Imel je magnezijevo kletko za zaščito, zasnovan je bil tako, da si ga brez problema nadgrajeval ali z dodatnimi diski, dockingi itd. Sedaj dela Lenovo svoje modele, ki jih je zasnoval sam in so drugačni od tistih, ki jih je izdeloval za IBM.
Isto je pri kolesih. Tajvanci samo delajo po načrtih drugih proizvajalcev. Pustmo pa to, da nekatera kolesa preplačaš tudi zato, ker piše gor Specialized, Colnago, Scott....No jaz sem pa z neke druge stroke in vem, da razvoja brez svoje lastne proizvodnje ni! Kako boš nekej razvijal, če sam tega ne znaš proizvesti, sicer so to mišljenje, da ti samo nekej razvijaš začeli učiti na strojnih fakultetah po Sloveniji tako mišljenje imajo tudi nekateri slovenski novodobni tajkuni, ki bi v Sloveniji samo še nekej razvijali proizvodnjo bi pa imeli nekje na Balkanu ali pa Kitajski. Prav zaradi tekšnega mišljenja je Slovenija v veliki večini postala nasičena z teoretičnimi inženirji, pri katerih pa že nastane problem, ko jim v roko daš na primer imbus ključ, pilo, varilni aparat......
Po mojem mišljenju je vrstni red razvoja okvirjev drugačen, npr. scott da povpraševanje za nov okvir npr. giantu, giant razvije in proizvede nov okvir (vzorec), ki ga predstavi scottu, ta pa se nato odloči ali bo ta okvir(vzorec) prodajal pod svojo blagovno znamko. Proizvodnja tega okvirja seveda poteka v npr. giantovi tovarni kjer je tudi tehnološka podpora in nadzor kvalitete. To pa, da za potrebe snemanja predstavitve proizvodnje zaposlene oblečejo v scottova oblačila je povsem drugotnega pomena.To je predvidevanje...ne vem zakaj bi Giant razvijal modele za Scott-a? Giant ni neka no name znamka, da bi lažje prodajala kolesa pod imenom Scott. Potem bi raje sami prodajali Foil-a, Addicta pod lastno znamko in zaslužili tudi pri prodaji ne samo pri proizvodnji. Edino logično bi bilo, če bi Giant kupil blagovno znamko Scott in potem izdeloval svoja kolesa pod tem imenom. Lep primer je ISKRA, katero je kupil Šentjurčan in mu v neki tovarni na kitajskem izdelujejo vrtalne stroje gor pa natisnejo ISKRA, čeprav to z ISKRA-o nima nobene veze. To je tako kot da bi VW razvijal 5-ko za BMW-ja, vendar jo ne bi prodajal pod lastno znamko.
TCR in Propel nista podobna nobenemu Scott-ovemu modelu. Se pa strinjam, da je mogoče ime Scott vseeno bolj znano med ljudmi kot Giant in ima temu posledično višjo ceno. Pri Giantu dobiš res veliko za normalen denar. Focus npr. dela prototipe v Nemčiji, izdelujejo pa jih Tajvanci. Po moje je isto pri ostalih znamkah.Temu, da nekej delaš in razvijaš za drugega se reče dodalavni posli in je v industriji zelo pogosto, sicer pa kdo pravi da Giant dela top okvirje za Scotta morda so pa izdelki, ki jih proizvajajo pod lastno blagovno znamko boljši kot pa izdelki za druge proizvajalce. še vedno trdim da ne znaš nekej konstruirati, če ne znaš narediti, kolesarski okvirji so preveč specifičen izdelek, to pač niso kolesarski dresi, ki jih italijani narišejo zašijejo pa v Bosni, rabiš veliko več znanja.
Razvoj nosi velik del cene. Ko daš delat nekaj izven firme je samo kontrola kakovosti pomembna.
Sicer pa je proizvodnja drugje dandanes splošna praksa, pa ne govorim samo o kolesih.Larifari, si že videl kakšno malo bolj tehnološko podjetje v notranjosti to pač ni isto temu ko dizajner nike nariše tekaško majico na računalnik v ZDA, Kitejec pa to sešije. Praviš "ko daš nekej delati izven firme je samo kontrola kakovosti pomembna". Resne firme z lastnim razvojem ne dajejo svojih izdelkov delati izven firme lahko te izdelke delajo v lastnih firmah izven svoje matične lokacije firme, nikakor pa tega ne dajejo nekomu kar delati niti jim ne dajejo svoje tehnologije (stroje orodja....) sploh pa poševnookom ne, kajti kaj hitro se lahko zgodi, da bodo kaj kmalu ostali brez dela in dobička.
Kdo ve kaj je s Cubom?
@biemsi:
Čudno, da furajo toliko različnih znamk...
Kar jaz vem ne, je pa res da za zelo opevane znamke kot so scott, specialized.....znamke , ki "naj" bi imele lasten razvoj proizvajajo karbonske okvirje Giant, Merida vsaj kar je top ranga. Kar pa je al je pa vse China.
Glede vprašanja pa mislim, da je serviser dal korektno ponudbo.
Vse to je res... vseeno pa imajo lasten razvoj in okvirji se razlikujejo po geometriji, grafiki... Jaz sem sicer iz računalniške stroke. Lenovo je tudi delal Thinkpad-e za IBM, vendar pa so načrte zanj izdelali ameriški inženirji. Imel je magnezijevo kletko za zaščito, zasnovan je bil tako, da si ga brez problema nadgrajeval ali z dodatnimi diski, dockingi itd. Sedaj dela Lenovo svoje modele, ki jih je zasnoval sam in so drugačni od tistih, ki jih je izdeloval za IBM.
Isto je pri kolesih. Tajvanci samo delajo po načrtih drugih proizvajalcev. Pustmo pa to, da nekatera kolesa preplačaš tudi zato, ker piše gor Specialized, Colnago, Scott....
No jaz sem pa z neke druge stroke in vem, da razvoja brez svoje lastne proizvodnje ni! Kako boš nekej razvijal, če sam tega ne znaš proizvesti, sicer so to mišljenje, da ti samo nekej razvijaš začeli učiti na strojnih fakultetah po Sloveniji tako mišljenje imajo tudi nekateri slovenski novodobni tajkuni, ki bi v Sloveniji samo še nekej razvijali proizvodnjo bi pa imeli nekje na Balkanu ali pa Kitajski. Prav zaradi tekšnega mišljenja je Slovenija v veliki večini postala nasičena z teoretičnimi inženirji, pri katerih pa že nastane problem, ko jim v roko daš na primer imbus ključ, pilo, varilni aparat......
Po mojem mišljenju je vrstni red razvoja okvirjev drugačen, npr. scott da povpraševanje za nov okvir npr. giantu, giant razvije in proizvede nov okvir (vzorec), ki ga predstavi scottu, ta pa se nato odloči ali bo ta okvir(vzorec) prodajal pod svojo blagovno znamko. Proizvodnja tega okvirja seveda poteka v npr. giantovi tovarni kjer je tudi tehnološka podpora in nadzor kvalitete. To pa, da za potrebe snemanja predstavitve proizvodnje zaposlene oblečejo v scottova oblačila je povsem drugotnega pomena.
To je predvidevanje...ne vem zakaj bi Giant razvijal modele za Scott-a? Giant ni neka no name znamka, da bi lažje prodajala kolesa pod imenom Scott. Potem bi raje sami prodajali Foil-a, Addicta pod lastno znamko in zaslužili tudi pri prodaji ne samo pri proizvodnji. Edino logično bi bilo, če bi Giant kupil blagovno znamko Scott in potem izdeloval svoja kolesa pod tem imenom. Lep primer je ISKRA, katero je kupil Šentjurčan in mu v neki tovarni na kitajskem izdelujejo vrtalne stroje gor pa natisnejo ISKRA, čeprav to z ISKRA-o nima nobene veze. To je tako kot da bi VW razvijal 5-ko za BMW-ja, vendar jo ne bi prodajal pod lastno znamko.
TCR in Propel nista podobna nobenemu Scott-ovemu modelu. Se pa strinjam, da je mogoče ime Scott vseeno bolj znano med ljudmi kot Giant in ima temu posledično višjo ceno. Pri Giantu dobiš res veliko za normalen denar. Focus npr. dela prototipe v Nemčiji, izdelujejo pa jih Tajvanci. Po moje je isto pri ostalih znamkah.
Temu, da nekej delaš in razvijaš za drugega se reče dodalavni posli in je v industriji zelo pogosto, sicer pa kdo pravi da Giant dela top okvirje za Scotta morda so pa izdelki, ki jih proizvajajo pod lastno blagovno znamko boljši kot pa izdelki za druge proizvajalce. še vedno trdim da ne znaš nekej konstruirati, če ne znaš narediti, kolesarski okvirji so preveč specifičen izdelek, to pač niso kolesarski dresi, ki jih italijani narišejo zašijejo pa v Bosni, rabiš veliko več znanja.
Zakaj bi pa bil razvoj in proizvodnja tako povezan?
Razvoj nosi velik del cene. Ko daš delat nekaj izven firme je samo kontrola kakovosti pomembna.
Sicer pa je proizvodnja drugje dandanes splošna praksa, pa ne govorim samo o kolesih.
Larifari, si že videl kakšno malo bolj tehnološko podjetje v notranjosti to pač ni isto temu ko dizajner nike nariše tekaško majico na računalnik v ZDA, Kitejec pa to sešije. Praviš "ko daš nekej delati izven firme je samo kontrola kakovosti pomembna". Resne firme z lastnim razvojem ne dajejo svojih izdelkov delati izven firme lahko te izdelke delajo v lastnih firmah izven svoje matične lokacije firme, nikakor pa tega ne dajejo nekomu kar delati niti jim ne dajejo svoje tehnologije (stroje orodja....) sploh pa poševnookom ne, kajti kaj hitro se lahko zgodi, da bodo kaj kmalu ostali brez dela in dobička.
Resne firme zeeeelo veliko delajo izven svojega podjetja. Razvoj in koncna distribucija po navadi ostanejo v maticnem podjetju, proizvaodnja pa je najveckrat zunaj v tujini. Cena delovne sile pac. Kar tu pises, da ima resna firma razvoj in proizvodnjo na lastnem dvoriscu je taka redkost, da so po navadi to izstopajoci izdelki, kateri imajo tudi ceno zelo visoko. Prav tako je v kolesarstvu. Drugi primer pa so "pionirska"podjetja pri razvoju, ki so po navadi giganti ala Speci, Scott, Cannondale, Canyon in vlagajo veliko v marketing in tekmovanja, ter posledicno zaradi tega placujemo njihove izdelke drazje kot druge. In vsi velikani od Specija naprej, pa vse do Scotta, Cannondala in skoraj vseh ostalih pa proizvajajo svoje bicikle pri Meridi in Giantu. Da ne bo kopiranj njihovih izdelkov pa se zavarujejo s pogodbami in tako je tudi v drugih branzah...
@biemsi
S teboj se strinjam v točkah: Distribucija, cena delovne sile, vlaganje v marketing in tekmovanja, vse ostalo kar si napisal je malo za lase privlečeno: nekatera pionirska podjetja, ki jih izpostavljaš, kopiranje njihovih izdelkov zavarujejo s pogodbami (podrobnosti izdelave in tehnologije so največkrat očem skrita) ,resne firme delajo veliko izven svojega podjetja lol. Ti bom napisal samo dva primera iz kolesarske industrije, ki izdelujeta svoje izdelke v SVOJIH tovarnah kjer je delovna sila cenejša to sta SRAM Taiwan, in kar ni top ranga Shimano Malezija top rang Japonska, povdarek je v svojih tovarnah ne pa v nekih najetih firmah. Zelo uspešna je pa na primer znamka SCOTT,ki zelo uspešno trži svojo blagovno znamko in praktično zelo dobro živi na račun tega trženja, izdelke za njega pa razvijajo in izdelujejo drugi, ki so pa za svoj izdelek od razvoja do končnega izdelka seveda tudi dobro plačani z strani Scotta (več kot plačaš taivancu boljši izdelek ti naredi) to seveda velja za "rifuzo proizvodnjo" so seveda tudi bolj butične firme koles, ki svoje izdelke izdelujejo tudi v bolj butičnih firmah v Taiwanu, kar pa ne pomeni, da njihova kvaliteta zaostaja za kvaliteta multinacionalk prej obratno, kar pa seveda ni pravilo.
@ copi
Sej v bistvu se rezumemo, da je v tej dobi važno kako uspeš sestaviti razvoj, proizvodnjo, marketing, prodajno mrežo in post prodajo-servis.
Velika večina vodilnih pač to počne na različne načine; eden izmed teh je tudi ta ki ga navajaš, da enostavno odprejo tovarno kjer je razmerje kvalitetne delovne sile ter strošek le te najugodnejši.
Je pa tudi ena stvar, ki jo ni za zanemarit in to je, da slavijo Taiwanci od že veliko prej kot so kolesa postala karbonska za ene izmed najboljših če ne najboljše predelovelce karbona na svetu.
Naj pa naveden le primer ene izmed "butičnih" izdelovalcev koles, ki je Cipollini, katerega kolo-okvir je v celoti izdelan v Italiji, no skoraj v celoti razen enega dela, ki se pa zdej ne spomnim kateri, ki je proizveden v BiH in to v Kotor Varešu. No cene okvirjev teh butičnih izdelovalcev so pa nam na splošno znano-astronomske, kjer po navadi le okvir stane toliko kot celo kolo ranga ulterga ali pa celo DA. Potrebno je le ljudi ki to kupijo najti in kot vemo jih je kar nekaj.
Živjo,
lahko prosim kdo komentira kvaliteto Merida okvirjev? Serviser mi je med reševanjem zapečene sedežne opore počil okvir na sedežni cevi. Ni najbolj dovzeten ko mu govorim da me ni kakorkoli posvaril da se to lahko zgodi in da hočem denarno vrednost okvirja - Trek 8500, letnik 2006. Ponuja mi eno rabljeno Merido Crossway 8500 ki mu je visela v delavnici, letnik 2005 ali 2006. Ima kdo kaj izkušenj s to znamko? Lahko primerja s Trekom? Hočem sodelovati pri rešitvi ampak ne bom pa kompenziral pri kvaliteti okvirja s svojimi 100+ kilami.
Slika mojega okvirja:
Slika okvirja ki mi ga ponuja:
Hvala za pomoč!