Heh LOL.
Malo se igraj :)
tota pa res ni zavozlana. samo pentlji zamotaj pa bo.
Bog pomagaj, kakšna vprašanja nekateri postavljate
Takšno vprašanje, da božanstvo max164 ne zmore pametnejšega odgovora.
FMK, en obrat mi je uspelo odmotati, a se je "čudežno" zopet zamotal. Pa del verige je desno na zunanji strani okvirja. Kako je to ratalo, ne vem ..
Vprašanje leta ! Najprej jo izmeri , da se ne boš matral "razvozlavat" zavozlano ketno. Če ni več v tolerancah , jo vrži ZAVOZLANO v smeti in kupi novo! Najdi spojnico in razdri verigo , samo pol ne sprašuj kako štukati verigo.
Spojnice ne najdem, razčlenitvenega člena, ki bi bil drugačen od ostalih, tudi ne.
Maratonac, kolesarski forum je namenjen temam o kolesih. Mi nima nihče za moralizirat, kakšna vprašanja lahko postavljam. Ti si se pa gotovo rodil z biciklom v maternici, ja ...?
Pa, ker sem brezposeln, ne morem kar "uizi" nabavljat novih zadev. Zato vprašam, če se da kaj popraviti oz ponastaviti. Meni pač ne pada denar z neba, kot morda tebi.
@slitkx:po sliki sodeč verige nimaš na kolesu tako da jo lahko kamot odvozlaš,tk da ne smeti portala z neumimi vprašanij-vsaj zame! mogoče ti bo kdo res dal bolj pameten odgovor.je pa še ena rešitev missing link -se mu reče .
Takšno vprašanje, da božanstvo max164 ne zmore pametnejšega odgovora.
FMK, en obrat mi je uspelo odmotati, a se je "čudežno" zopet zamotal. Pa del verige je desno na zunanji strani okvirja. Kako je to ratalo, ne vem ..
Neumnih vprašanj ni. So pa trolanja nestrpnih "vsevedov".
Veriga je na kolesu. Na zadnjem obročku, prav tako gre po notranji strani mimo zaščitnega okvirja.
Tako da najlažjega dela nimam.
Če si iz LJ prid do mene al pa pridem jaz do tebe z orodjem in kalibrom , pa da to rešiva.
@SHad:Heh LOL.
Malo se igraj :)
To je rešitev.
Kdor nima kaj pametega za povedat, naj ne smeti foruma. Eni znate samo svinjarijo za sabo puščat... Se vidi, česa ste sposobni v življenju...
slitkx, razdri kletko zadnjega menjalnika, boš dobil še več proste verige, pa najdi še en par rok za držanje. Naredi ful veliki zanki eno zraven druge, pa jo spraviš nekako nazaj.
Ali pa vzameš orodje za verigo, en naključen pin porineš ven, poravnaš ketno in ga daš nazaj. Vsak člen lahko tako obdelaš, samo občutek in natančnost je treba.
@kosmata_noga: Klešče, žaga,...
žebelj, matica, kladivo, samo se ne hecam
lp
To se zdi delo za Davida Copperfielda....
Si preveril, da se ni veriga kakorkoli poškodovala, ko je prišla v tako stanje? Da se ne matraš zastonj kot je že Maratonac rekel.
Če verigo snameš in shraneš v kakšni manjši škatli se ponavadi naredijo takšne "pentlje", ko verigo spet vzameš iz škatle. Ponavadi gre z nekaj truda zadevo odpraviti brez težav in brez da bi jo razpenjal. Težko pa ti dam kakšna bolj podrobna navodila, kot to, da pač poskusi in slej ko prej ti bo uspelo najti pravo kombinacijo.
Če bi že prej nalimal ti dve fotografiji, bi ti "božanstvo max164" kot si me naslovil v enom od zg. postov, že prej odgovoril.....
Kolikor vidim, si v naglici sestavljanja starega kolesa, verigo narobe poveznil čez sprednjo gonilko, preden si se prepričal kako in kaj. Daj jo še enkrat dol, odmotaj pa pravilno daj gor, potem bo pa vredu. Del verige, katero vidiš na "zunanji" strani okvirja, mora bit.
Če gledaš kolo pravilno postavljeno, gre veriga od gonilke-torej sprednjega verižnika proti zadnjemu, zgoraj po zunanji strani okvirja, potem na notranjo na zadnji verižnik, skozi menjalnik in spodaj proti sprednjemu verižniku spet na zunanjo stran okvirja, na sprednji verižnik, razumel? Očitno še nisi dosti šraufal kolesa....
@max164:Če bi že prej nalimal ti dve fotografiji, bi ti "božanstvo max164" kot si me naslovil v enom od zg. postov, že prej odgovoril.....
Kolikor vidim, si v naglici sestavljanja starega kolesa, verigo narobe poveznil čez sprednjo gonilko, preden si se prepričal kako in kaj. Daj jo še enkrat dol, odmotaj pa pravilno daj gor, potem bo pa vredu. Del verige, katero vidiš na "zunanji" strani okvirja, mora bit.
Če gledaš kolo pravilno postavljeno, gre veriga od gonilke-torej sprednjega verižnika proti zadnjemu, zgoraj po zunanji strani okvirja, potem na notranjo na zadnji verižnik, skozi menjalnik in spodaj proti sprednjemu verižniku spet na zunanjo stran okvirja, na sprednji verižnik, razumel? Očitno še nisi dosti šraufal kolesa....
Jst pa mislim, da je veriga pravilno gor. Le tisti del, ki je na prvi sliki raztegnjen navzdol proti zavoram, mora spraviti čez gonilko in je potem na spodnjem delu, ko je kolo postavljeno pravilno. Če pa imaš 2 zafeclana dela, pa ju spravi skupaj in en del bo odfecljal drugega.
Ketna zravnana, feltni s plaščema nataknjeni, bremze in prestave naštelane. Trud in vztrajnost poplačana.
Ketna je dol zlezla pri sprednjih zobnikih, zaradi česar je bilo čudno videti.
Pred nekaj dnevi sem dal dol zadnji obroč, nekaj dni kasneje še sprednjega. Ko sem to delal, je bil bicikel obrnjen za 180 stopinj na balanco. Ker sem ga nato obrnil v položaj stoje, se je veriga sesedla.
Aja, sedaj imam gor fensi nova plašča.
Za vse je kriv prvi obroč.
Drugič pa malo bolj pazi.
Če to vse skupaj ni zajebancija moram jutri obvezno na zdravniški pregled.
Pa pazi, da se boš pravočasno naročil.
@slitkx:Pa pazi, da se boš pravočasno naročil.
Morda je malce pozna ura in ti senzorji ne delujejo dovolj, da bi te ohranjali pri polni zavesti?
Vsak, ki si ne zna poravnati verige, kot je to v tvojem primeru mora to zamolčati in iskati pomoč pri mehaniku. Kako naj ti analfabetu mehanike nekdo razloži, kje in zakaj je nastal problem? Po tem pa še rešitev tega istega. Na tipkovnici lahko blefiraš vedno samo do določene meje, od tam naprej si kot reklama za govejo juho, ali burek, če ti je ta ljubši.
CKR.SI, saj morda imaš nekaj inteligence, a tukaj si se odzval kot mnogi drugi "veleumi" - kontra temu, kot si želel. S takim zapletom sem se srečal prvič. Torej mi nimaš kaj pridigati, kaj naj počnem. Pameten človek vpraša in izve (pa čeprav mora vmes prežvečiti leglo bleferjev, da pride do normalnega človeka), pametnjakovič ("vseznalec") se pa napihuje na forumu in moralizira drugim. Kot je videti, si bližje slednjim.
Lp.
Mimogrede, bicikel.com je splošen kolesarski forum, namenjen celostni kolesarski tematiki. 1 x 1.
@slitkx:Mimogrede, bicikel.com je splošen kolesarski forum, namenjen celostni kolesarski tematiki. 1 x 1.
morem ti še nekaj napisat,tole kar si naprisal ti dam prav 100% , drugače pa na tvojem mestu bi jaz tako vprašanje zamolčal, da bi se kadilo, če imaš kolo imaš verjetno tudi priročno orodje in na tistemu orodju imač tudi orodje za razstavljanje verige, vmesni člen pa stane nekle do 3€ to pa pomeni ena blejska rezina na Bledu,no ok 3,4€ je rezina na Bledu-to je malo sarkazma. Ja vem kk je če si brezposelen ampak prva stvar na verigi ko je, je ta da daš noter vmesni člen pa je zadeva rešena pa še opereš jo super ko jo raztaviš. Tisti člen ti pa zdrži tudi večkratno menjavo verige, čeprav bojo zdaj eni rekli to pa že negre, no to je pa lahko spet eno vprašanje ko se bo vsu plaz odg. takšnih in drugačnih!
Pa še nekaj......najmanjši strošek, ki ga imaš pri kolesu je zračnica, takoj za njo pa veriga, plašč, zavorne gumice.......
@slitkx, ok, si vprašal, dobil nekaj odgovorov, nekaj mnenj, nekaj blablabla, zadevo si rešil, ni mi pa všeč tvoj način pisanja....malo preveč samovšečnosti in pametovanja o ničemer ko se spraviš nad uporabnika, to bode ven iz tvojih postov, verjetno ti je bilo zelo lepo postlano v življenju in ti ni bilo treba mignit s prstom.....sorry, takšen občutek daješ vsaj meni
Ideja, kako dati narazen?